Wat zijn JOUW onhebbelijkheden?

25-02-2008 14:13 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het topic; wat zijn zijn onhebbelijkheden een nieuwe ter zelfreflectie/(leed)vermaak. Zowel voor bezette dames en heren als 'wij' vrijgezellen. Peuter jij in je neus? Laat jij (vieze) tampons slingeren of verschoon jij maar 1x in de maand je bed? Biecht het op!

De aftrap:

Ik ben erg koppig en mijn vuilniszakken zijn áltijd vol (geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg..)
- ik snooze 4x met opstaan...tot "begin de dag met een dansje" en dan MOET ik rennen

- ik wacht tot de was zichzelf strijkt....en eens in de maand heb ik een opleving en ga ik als een gek aan de strijk

- ik vergeet altijd het fornuis af te nemen...terwijl het een klusje van niks is na het koken

- altijd volle vuilniszakken...komt vind ik doordat er maar 1x in de week een klein containertje wordt opgehaald op een appartement. Dan wil ik ook alles in 1 zak hebben zitten

- ik rij altijd slechter als iemand (lees vriend) naast me zit en ga mezelf dan nutteloos lopen verdedigen dak normaal beter rij.

- ik wil ALTIJD de discussie aangaan of dingen uitpraten, al is het midden in de nacht

poeh...bes veul...
hihihihi leuke topic...

ik pies ook altijd met deur open

ik ben verschrikkelijk eigenwijs, als ik weet dat de ander gelijk heeft wil ik het toch eerst op mijn eigen manier proberen,

en ik heb altijd gelijk (maar das echt waar )

owww en ik sorteer de was heel slecht, ik kan het wel,

maar ik vind het niet opschieten, owww en ik strijk ook zelden

owww als ik toch bezig ben, dit is wel de ergste, ik verschoon mijn bed niet iedere week, vind ik niet nodig als ie niet vies is.......

xx phoebs
leuk topic!!! Blijkt toch altijd dat jejezelf beter kent dan je denkt....

- ik doe altijd heel zelfverzekerd tot ik dan mezelf voorbij loop en iemand de

hele lading over zich heen krijgt en die persoon dus geen idee heeft wat er

eigenlijk gebeurt.

- ik verdedig mezelf altijd zonder dat de persoon tegenover wie ik me verdedig

snapt wat er aan de hand is..

- ik praat supersnel..

- ik kan ontzettend geirriteerd doen als iemand iets niet snapt ( maar dat is

dan wel pas na 3 keer uitleggen)

En zo kan ik er nog wel een heleboel bedenken! He wat ben ik eigenlijk een ontzettend naar mens!
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
was er nog 1 vergeten: als ik heb gekookt

maak ik zelden het fornuis schoon, waardoor ik vaak van

mijn partner, die kok is, op mijn lazer krijg.......... maar ik denk, hij ken dat ding veel beter schoonmaken hehehehehehe......
hm, my turn.

- Als ik ruzie heb met mijn vriend, ga ik volgens hem zitten 'mokken als een klein kind' (maw, ik zeg gewoon niks meer). Vindt hij verschrikkelijk, maar is voor zijn eigen goed, hij zou niet willen weten wat er op zo'n moment door m'n hoofd gaat dus zwijg ik liever

- Ik koop steeds van alles en nog wat van eten dat mijn vriend niet lust (yoghurt, olijven, enz...) om het vervolgens over datum te laten gaan zodat we het weg moeten gooien

- Ik zit steeds m'n vriend op te jagen als we weg moeten, terwijl ik zelf stevast te laat klaar ben

- Ik leg mijn kleren 's avonds op een stoel, maar die doe ik niet altijd direct in de was, zodat het uiteindelijk een bergje wordt

- Ik rijd blijkbaar te dicht tegen andere wagens waardoor mijn vriend bijna iedere keer een hartaanval krijgt als de auto voor mij remt en ik nogal hard mag remmen

- Ik kan nogal een zwartkijker zijn, daar moet ik dringend iets aan doen
ha, nou ik:

- vriendlief moet zich in de nacht minimaal 5x omdraaien, omdat hij mij dan aan ligt te kijken. Slaat natuurlijk helemaal nergens op, want hij slaapt gewoon. Maar toch kan ik het niet hebben.

- mijn kleren s'avonds flikker ik gewoon langs het bed. Met als gevolg, dat ik daar aan het einde van de week bijna niet meer doorheen kom, waarop ik alles in de wasmand gooi. Is tenslotte makkelijker dan uitzoeken.

- ook hier heerst s'ochtends een "serene" stilte. Met andere woorden: zowel mijn vriend als ik hebben een - gigantisch - ochtendhumeur.

- ik heb een hekel aan onverwachtse visite. Die krijgen van mij dan (hoezo asociaal) geen koffie of zo aangeboden.

Voor de rest kan ik best een leuk persoontje zijn
oke,

- Ik kan van het ene op het andere moment ontzettend chaggie worden...( heel vervelend voor mijn liefde als hij in de buurt is!)

- Ik Haat afwassen, en wacht net zo lang tot mijn vriendje het doet.

- Ik zing altijd onder de douche, ( kan écht niet zingen)

- Peuter soms aan pukkeltjes vriendlief..

- Weet nooit wat ik nou eigenlijk wil met het leven en kan me van het ene op het andere moment ontzettend ongelukkig voelen, en de dag erna weer supertop!

- eet vaak te veel, en maak aan de lopende band diëten voor mezelf...
Wie bij het andere topic heeft gereageerd, moet hier ook, dus:

- ik vraag dingen die ik van hem gedaan wil krijgen niet gewoon concreet en duidelijk, maar via een omweg, en ben vervolgens geirriteerd als hij het niet vanuit zichzelf snapt en oppakt

- ik kan onnodig onzeker en daardoor gepikeerd reageren als hij iets zegt wat als grapje bedoeld is, ik vat soms dingen persoonlijk op die dat helemaal niet zijn (wat ik dan eigenlijk wel weet)

- als we eten bestellen, thuis of in een restaurant, doe ik eeuwig over het maken van een keuze. Ook bij het kiezen welke film we gaan zien bv.

- ik draai veelvuldig dezelfde muziek, omdat ik dat nu eenmaal mooie nummers vind...

Ach... we hebben het zo leuk met elkaar
Ik heb een ochtendhumeur... En ik heb een broertje dood aan schoonmaken en opruimen maar wil wel dat mijn medebewoners alles netjes houden.
- ik ben eigenwijs

- ik kan niet tegen rommel en alles moet spik en spam ( vermoeiend haha)

- ijdeltuit

- galgenhumor ( kan niet iedereen tegen)

- hier nog iemand die niet van pukkels, mee-eters en andere bulten af kan blijven, vriend loopt geregeld met uitgeknepen pukkels rond
Er ligt bij mij altijd een berg schone was onder de strijkplank, en om de een of andere reden kom ik er nooit helemaal doorheen. Want dan is alweer de volgende was klaar... Eigenlijk heb ik gewoon te veel kleren maar ik vind het heel moeilijk om wat weg te doen.

Ik laat vuile sokken slingeren in de badkamer.

Ik kan om kleine dingen geprikkeld raken, zoals een pan die ik niet schoon krijg.

Ik heb geen geduld voor karweitjes die tijd kosten en lastig kunnen zijn, zoals een band plakken. Als het niet lukt dan word ik boos op mijn fiets.

Een band plakken doe ik al jaren niet meer. Als ik er een lek heb, dan gaat ie naar de fietsenmaker.
Ik ben een waardeloze huisvrouw en alles moet op mijn manier.
Ok, ik ook maar even dan

Ik twijfel over alles, maar doe alsof ik alles heel (maar dan ook HEEL) erg zeker weet, heb een broertje dood aan opruimen....vuilniszakken, wat zijn dat, alle troep verdwijnt hier steenvast in plastic zakjes van de supermarkt, en dat mokken tijdens een ruzie wat ik net ergens las.....

Hmmmz, ook DAT doe ik nog

Als ik het zo teruglees mag het een wonder heten dat vriendje het al zo lang met me uithoudt
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik kan er niet tegen als alles anders loopt dan ik gewild had of als ik mijn zin niet krijg.

Als ik woorden heb met mijn vriend dan praat ik opeens niet meer tegen hem en word doodstil omdat ik weet dat hij daar niet tegen kan.

Ik moet altijd meteen plassen als we ergens zijn aangekomen en dat plassen duurt ook nog eens lang.

Ik wil altijd van me af kunnen kijken in een retaurant of cafeetje, waardoor mijn metgezel naar een muur of pilaar moet staren.

Ik kan verschrikkelijk schelden als iets misgaat.

Als ik slecht geslapen heb dan ben ik niet de meest vrolijke persoon.

Ik ga het liefst altijd op tijd naar bed en val al voor het einde van een film in slaap op de bank.
quote:Scorpion80 schreef op 25 februari 2008 @ 18:35:

- ik ben eigenwijs

- ik kan niet tegen rommel en alles moet spik en spam ( vermoeiend haha)

Ahaaaaa, ben jij diegene die alle SPAM verstuurd! Je wordt bedankt, hahaha

Maarre... ik ben een enorme rommelkont. Ruim weinig op, laat alles achter me slingeren, vind het niet zo snel vies thuis
* Ik lach heel hard. Ook in openbare gelegenheden, ik hou dat niet echt in. Ik ben nog niet vaak als 'bedeesd' beschreven.

* ben 's ochtend heeel praterig (irritant voor niet-ochtend mensen). Als ik wakker ben, ben ik ook meteen 'ready to go'.

* Ik weet alles. Of nou ja, ik heb overal wel verstand van. Of op zijn minst ervan gehoord of gelezen. Ik probeer echt heel erg niet een betweter te zijn hoor, maar ik weet overal wel wat vannaf (volgens mezelf dan).

* Ik kan goed tegen rommel. Misschien wel te goed.

* Ik kan heel slecht tegen mensen die niet to the point komen, terwijl ik zelf ook soms hele omwegen maak in verhalen.

* lach soms om mijn eigen grapjes.

* Ik ben soms meer van de ideeen dan van de uitvoering. Dat kan prima, tenzij je te maken hebt met iemand die al je ideen letterlijk neemt. Of meer een doener is. Niet dat ik niet 'doe', maar ik heb gewoon heel veel ideen over dingen die ik nog wel eens wil doen. Vind het leuk om dingen te bedenken.

Ach, ik kan ook een hele lijst maken met dingen die ik leuk vind hoor aan mezelf :D
Ik ben een pietje precies in het huishouden, ik kan niet tegen stof en rommel. Ben altijd aan het opruimen en poetsen. Tot ergernis van vriend maarja die ziet te rommel en zooi ook niet.

Ik peuter uit mijn neus.

Ik haal de neusharen bij mijn vriend weg en het liefst zou ik zijn wenkbrauwen ook nog willen epileren. Ook scheer ik zijn nekharen bij.

Ik kan me nogal snel ergeren als iets gaat niet zoals ik het wil
Oh ja, met afwassen, stop ik vaak bij de pannen "dat kan later wel, nu geen zin in", denk ik dan....tot de volgende dag ze er nog staan

Soms gaan mijn gedachten te snel, dan sla ik 3 stappen over zeg maar en wordt dan geirriteerd als de gesprekspartner het niet snapt. Terwijl ik eigenlijk gebrekkig uitleg,

Ik vloek teveel
quote:heejhallo schreef op 25 februari 2008 @ 19:04:

* Ik lach heel hard. Ook in openbare gelegenheden, ik hou dat niet echt in. Ik ben nog niet vaak als 'bedeesd' beschreven.

* ben 's ochtend heeel praterig (irritant voor niet-ochtend mensen). Als ik wakker ben, ben ik ook meteen 'ready to go'.

* Ik weet alles. Of nou ja, ik heb overal wel verstand van. Of op zijn minst ervan gehoord of gelezen. Ik probeer echt heel erg niet een betweter te zijn hoor, maar ik weet overal wel wat vannaf (volgens mezelf dan).

* Ik kan goed tegen rommel. Misschien wel te goed.

* Ik kan heel slecht tegen mensen die niet to the point komen, terwijl ik zelf ook soms hele omwegen maak in verhalen.

* lach soms om mijn eigen grapjes.

* Ik ben soms meer van de ideeen dan van de uitvoering. Dat kan prima, tenzij je te maken hebt met iemand die al je ideen letterlijk neemt. Of meer een doener is. Niet dat ik niet 'doe', maar ik heb gewoon heel veel ideen over dingen die ik nog wel eens wil doen. Vind het leuk om dingen te bedenken.

Ach, ik kan ook een hele lijst maken met dingen die ik leuk vind hoor aan mezelf :D

Haha, jij lijkt me echt zo n leuk mens irl.

Ik heb ongeveer dezelfde onhebbelijkheden als heejhallo, behalve dat ik alles weet (ik weet juist niks) en s morgens zo praterig zijn ( in tegendeel; koppen dicht!) Oh, en ik kan niet tegen rommel.
- Ik ruim niks op

- Ik heb een ochtendhumeur

- Als ik mijn zin niet krijg, ga ik net zo lang door tot ik toch heb wat ik wilde hebben. Wat soms erg irritant kan zijn....

- Ik heb zo'n hekel aan kleding met de hand wassen dat ik 1 trui heb die (niet overdreven) al minstens een jaar in de wasmand ligt.

- Ik heb 's ochtends minstens een half uur nodig voor ik uit bed kom

- Als ik ergens geen zin in heb en ik kan er enigzins onderuit zal ik dat niet laten

- Ik maak vaak dubbele afspraken op dagen waarvan ik weet dat mijn vriend graag naar zijn ouders wil. In de hoop dat ik dan niet mee hoef....

Jeetje, ik ben behoorlijk onhebbelijk....
quote:Nijntje schreef op 25 februari 2008 @ 19:14:

[...]

Haha, jij lijkt me echt zo n leuk mens irl.

Ik heb ongeveer dezelfde onhebbelijkheden als heejhallo, behalve dat ik alles weet (ik weet juist niks) en s morgens zo praterig zijn ( in tegendeel; koppen dicht!) Oh, en ik kan niet tegen rommel.

Thanks Dat van dat lachen, dat merkte ik pas heel laat in mijn leven, toen een paar mensen me erop wezen (o.a. ex-vriend ) eigenlijk vind ik het zelf behoorlijk 'normaal'. Heb ook een hard stemgeleuid (zit in de familie bij de vrouwen hier). Ik weet nog dat ik me zelfs op de basisschool al ergerde aan meisjes die heel zachtjes voorlazen "Dat kan harder, hoor" dacht ik dan. Ach, het is ook weer niet zo dat ik sociaal ongevoelig ben en op begraafplaatsen loop te tetteren o.i.d.

Wel irritant aan mezelf vind ik dat wanneer ik een beetje tipsy ben, ik me wat minder in kan houden, dan heb ik echt het hoogste woord . Schaam me vaak dood de dag erna welke meningen ik nou allemaal wel weer niet heb lopen verkondigen..:-$ (Doet me ook denken aan vroeger, wanneer ik me op een bruiloft voor mijn moeder schaamde, die is precies zo ) In onbeschonken toestand probeer ik altijd wel in de gaten te houden dat ik iemand overschaduw.

Ach, ik denk dat de onhebbelijkheden soms ook gewoon de andere kant van de medaille zijn van goede eigenschappen. (Of is dat nog een onbhebbelijkheid van mezelf....mijn onhebbelijke gedrag goedpraten....)
quote:kleinding schreef op 25 februari 2008 @ 19:22:

- Als ik mijn zin niet krijg, ga ik net zo lang door tot ik toch heb wat ik wilde hebben. Wat soms erg irritant kan zijn.... Inderdaad

- Ik heb zo'n hekel aan kleding met de hand wassen dat ik 1 trui heb die (niet overdreven) al minstens een jaar in de wasmand ligt.

Nee dat meen je niet!

Jeetje, ik ben behoorlijk onhebbelijk....Ach joh, valt wel mee toch?
quote:kleinding schreef op 25 februari 2008 @ 19:22:

....Herkenbaar!!!!
Ja Nijntje, dat meen ik wel...

Ik denk dat het zelfs wel bijna 2 jaar is inmiddels...
Nog iets, als ik vind dat mensen onredelijk klagen, ga ik altijd advocaat van de duivel spelen en er tegenin. Terwijl ik het ook gewoon kan laten zitten natuurlijk. Maar nee, ik moet dan alijd weer alles voor ze gaan relativeren. Ik zou soms echt doodmoe van mezelf worden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven