Wat zijn JOUW onhebbelijkheden?
maandag 25 februari 2008 om 14:13
In navolging van het topic; wat zijn zijn onhebbelijkheden een nieuwe ter zelfreflectie/(leed)vermaak. Zowel voor bezette dames en heren als 'wij' vrijgezellen. Peuter jij in je neus? Laat jij (vieze) tampons slingeren of verschoon jij maar 1x in de maand je bed? Biecht het op!
De aftrap:
Ik ben erg koppig en mijn vuilniszakken zijn áltijd vol (geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg..)
De aftrap:
Ik ben erg koppig en mijn vuilniszakken zijn áltijd vol (geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg..)
maandag 25 februari 2008 om 14:28
quote:chaosanddisorder schreef op 25 februari 2008 @ 14:19:
ook heb ik altijd gelijk...
we kunnen elkaar een hand geven.
- ik plas met de WC deur open
- als mijn vriend niet bij me slaapt mag de kat op zijn bed (wel met kleed tegen de haren)
- ik peuter aan zijn pukkeltjes
- ik zeg dat ik iets niet hoef (bv toetje, taart) en ga dan wel van de portie van vriend mee zitten eten
Brrr... als ik het zo zie ben ik ook wel een beetje gatverdamme....maar goed dat dit een anoniem forum is!
ook heb ik altijd gelijk...
we kunnen elkaar een hand geven.
- ik plas met de WC deur open
- als mijn vriend niet bij me slaapt mag de kat op zijn bed (wel met kleed tegen de haren)
- ik peuter aan zijn pukkeltjes
- ik zeg dat ik iets niet hoef (bv toetje, taart) en ga dan wel van de portie van vriend mee zitten eten
Brrr... als ik het zo zie ben ik ook wel een beetje gatverdamme....maar goed dat dit een anoniem forum is!
maandag 25 februari 2008 om 14:31
maandag 25 februari 2008 om 14:39
- Ik wil geen ochtendkusjes (eerst tandenpoetsen!)
- Ik check 3x of alles in huis op slot zit/alle ramen dicht zijn/het gas uit is/de stekker van het strijkijzer uit het stopcontact is..... tot grote ergernis van man
- Huishoudklusjes uitstellen totdat ik 'inspiratie' heb, en dan kan ik ook gerust 's avonds laat nog 2 uur fanatiek opruimen
- Ik check 3x of alles in huis op slot zit/alle ramen dicht zijn/het gas uit is/de stekker van het strijkijzer uit het stopcontact is..... tot grote ergernis van man
- Huishoudklusjes uitstellen totdat ik 'inspiratie' heb, en dan kan ik ook gerust 's avonds laat nog 2 uur fanatiek opruimen
maandag 25 februari 2008 om 14:47
maandag 25 februari 2008 om 14:51
maandag 25 februari 2008 om 14:55
maandag 25 februari 2008 om 14:55
- Ik ben gruwelijk ongeduldig, alles moet per direct gebeuren.
- Ik heb een nog gruwelijker ochtendhumeur. Voor 09.00u 's ochtends en mijn eerste sigaret moet je niet tegen me praten. Daarna liever ook niet, maar is het wel iets veiliger.
- Ik ben ontzettend wispelturig.
En dit is nog maar een topje van de ijsberg. :')
- Ik heb een nog gruwelijker ochtendhumeur. Voor 09.00u 's ochtends en mijn eerste sigaret moet je niet tegen me praten. Daarna liever ook niet, maar is het wel iets veiliger.
- Ik ben ontzettend wispelturig.
En dit is nog maar een topje van de ijsberg. :')
maandag 25 februari 2008 om 15:05
Ik laat altijd mijn (gebruikte) wattenstaafjes slingeren.
Laat nog wel eens ontbijtspullen op tafel staan (heel handig bij kommetjes Brinta..., die moet je dan later gaan schoonbeitelen)
Ik praat echt heel veel, ook 's ochtends tegen mensen die een ochtendhumeur hebben
Ik doe er 6 snooze-beurten over om op te staan, tot ergernis van vriend..
en vast nog veel meer dingen, die mij zelf niet eens opvallen..
Laat nog wel eens ontbijtspullen op tafel staan (heel handig bij kommetjes Brinta..., die moet je dan later gaan schoonbeitelen)
Ik praat echt heel veel, ook 's ochtends tegen mensen die een ochtendhumeur hebben
Ik doe er 6 snooze-beurten over om op te staan, tot ergernis van vriend..
en vast nog veel meer dingen, die mij zelf niet eens opvallen..
anoniem_20318 wijzigde dit bericht op 25-02-2008 15:07
Reden: rare zin
Reden: rare zin
% gewijzigd
maandag 25 februari 2008 om 15:18
Haha heb net bij het vorige topic gepost, dus deze ook maar even dan....
- Dat van die kat heb ik ook, slaapt altijd lekker bij mij in bed!
- Ik heb altijd teveel energie en gedraag me dan als een springveer
- Ook ongeduldig! Alles moet nu en rap en tempo!!!!
- Om over mijn maandelijkse buien maar niet te spreken.........
irritante trekjes zeg nu ik het zo nalees.....
- Dat van die kat heb ik ook, slaapt altijd lekker bij mij in bed!
- Ik heb altijd teveel energie en gedraag me dan als een springveer
- Ook ongeduldig! Alles moet nu en rap en tempo!!!!
- Om over mijn maandelijkse buien maar niet te spreken.........
irritante trekjes zeg nu ik het zo nalees.....
maandag 25 februari 2008 om 15:31
Nou hier komt ie dan:
- soms verschoon ik mijn bed echt maar 1x in de maand
- ik doe bijna niks in het huishouden: schoonmaken doe ik alleen als ik de stoflaag te erg vind worden
- als ik ergens geen zin in heb vraag ik het soms met een zielig hoofd en pruillipje aan mijn vriend; hij doet alles voor me
- ik heb altijd gelijk; ook al denk ik het en blijkt het later niet zo te zijn, ik hou gewoon vol
- soms verschoon ik mijn bed echt maar 1x in de maand
- ik doe bijna niks in het huishouden: schoonmaken doe ik alleen als ik de stoflaag te erg vind worden
- als ik ergens geen zin in heb vraag ik het soms met een zielig hoofd en pruillipje aan mijn vriend; hij doet alles voor me
- ik heb altijd gelijk; ook al denk ik het en blijkt het later niet zo te zijn, ik hou gewoon vol
maandag 25 februari 2008 om 15:33
Ik ben mega ongeduldig
ik raak altijd de weg kwijt en mijn auto vind ik in de parkeergarage niet terug, ik ben onmogelijk wat betreft rommel, kan ik echt niet tegen, dus zit geregeld iedereen hier achter de vodden en te mopperen ruim je zooi op.
Ik kan heel veel vriendschap geven en behulpzaam zijn, maar word zo pissig als diegene dat niet terug doet, onvoorwaardelijk, en dat mag ik eigenlijk niet verwachten omdat het mijn eigen verantwoording is hoeveel ik geef en niet van die ander.
leerpuntje,
ik raak altijd de weg kwijt en mijn auto vind ik in de parkeergarage niet terug, ik ben onmogelijk wat betreft rommel, kan ik echt niet tegen, dus zit geregeld iedereen hier achter de vodden en te mopperen ruim je zooi op.
Ik kan heel veel vriendschap geven en behulpzaam zijn, maar word zo pissig als diegene dat niet terug doet, onvoorwaardelijk, en dat mag ik eigenlijk niet verwachten omdat het mijn eigen verantwoording is hoeveel ik geef en niet van die ander.
leerpuntje,