Wat zijn JOUW onhebbelijkheden?

25-02-2008 14:13 104 berichten
Alle reacties Link kopieren
In navolging van het topic; wat zijn zijn onhebbelijkheden een nieuwe ter zelfreflectie/(leed)vermaak. Zowel voor bezette dames en heren als 'wij' vrijgezellen. Peuter jij in je neus? Laat jij (vieze) tampons slingeren of verschoon jij maar 1x in de maand je bed? Biecht het op!

De aftrap:

Ik ben erg koppig en mijn vuilniszakken zijn áltijd vol (geen idee hoe ik dat voor elkaar krijg..)
quote:puma schreef op 26 februari 2008 @ 01:51:

OK, dus Feliciaatje, als je het niet erg vind sla ik je "post" even op omdat ik dus ook zo ben. ..... Heb nu zo'n al tweehonders regels geschreven en weer gewist omdat ik dan zo vaag ben volgens mij. Ik denk er nog even over na.Haha kijk zo misbruik ik nou het forum, ik gun mij het recht om zo langdradig en vaag te zijn als ik wil dusseh... niet wissen en posten!
owww wat een herkenning.... heb er nog een paar

Ik praat (ook, zag al dak niet de enige ben...) erg veel en snel, en laat mensen dikwijls niet uitpraten

heb sochtends koffie nodig om wakker te worden,

heb last van een ochtendhumeur,

en kan erg goed toneel spelen om mijn zin te krijgen

(vooral bij mannelijk winkelpersoneel, moet je ook es proberen!!)

owww ik lach me slap om dit topic,

Love y'all...
quote:Dandelion schreef op 26 februari 2008 @ 10:19:

-plassen met de deur open

Heb het even bij vriendlief opgevraagd, en hij vindt het erg onhebbelijk dat ik soms plas onder douche. (Soms merk ik niet dat ik hoef, en als ik er dan onder sta.... ik was me liever schoon dan dat ik na het douchen gelijk weer viezig ben, toch?)

Wie ook?
* ik ben extreem aanwezig en druk, 's ochtends na de eerste peuk begin ik te praten, wat pas ophoudt als ik 's avonds in slaap val. (voor vriendlief die eerst 2 uur nodig heeft om wakker te worden erg vervelend)

* Ik ben een ramp in het huishouden, een ontzettende sloddervos die niks achter zich aan opruimt.

* Ik ben vaak bot en kattig, terwijl ik dat zelf niet eens doorheb.

* Afwassen kan ik echt niet (niemand gelooft het, maar het is ECHT waar!)
- huishouden schuif ik steeds weer voor me uit

- ik vervang nooit de volle vuilniszak maar erger me wel aan mijn huisgenoten wanneer zij het ook niet doen

- plassen onder de douche doe ik ook wel eens

- ik bijt op mn nagels

- ik wil alles meteen heel uitgebreid uitpraten, wat úren kan duren

- ik strijk letterlijk nooit

- mijn bed verschoon ik niet elke week

- Ik kan heel veel praten

- Ik kan best een controlefreak zijn: ik moet altijd precies weten wanneer ik mn vriend weer zie en wil dus het liefst een week vooruit plannen

- Soms ga ik mokken om het mokken
Woehahaha ja plassen onder de douche! Doe ik ook soms! Alleen weet mijn vriendje dat niet, doe het nooit als ik samen met hem onder de douche sta hoor!!!!!
Haha Suy, ik ook alleen in mn eentje hoor
Plassen onder de douche...check

Neus peuteren...check (en vervolgens opeten, check)

Scheten laten...juist, check

Plassen en poepen met open deur...jep

Huis niet regelmatig schoonmaken...ook

Vloeken, véuls te vaak

Overmatig aanwezig, lachen om eigen grapjes, luiheid, vriendschappen slecht onderhouden, verjaardagen vergeten allemaal IK!!!

Ongelooflijk dat ik een vaste baan heb, dat mijn collega's zeggen dat ik goed in de groep lig, dikke verkering met mijn echtgenoot heb en vriendinnetjes die snappen dat ik nooit bel maar wel heul erg gek met ze ben!

Briljant topic!

x
Ik denk altijd goed na voordat ik iets stoms zeg...
-Ik ben soms ongelofelijk LUI

- ik ruim meestal alleen op als ik goed pissig ben ( boos op vriendlief dat hij nix doet)

- ik vreet me helemaal klem als ik de zenuwen heb, en de dag erna kan ik wel janken omdat ik me weer te dik voel

- de hond ( mops ) mag af en toe bij ons op bed

- ik kan heeeeeel onredelijk zijn, dus ik heb in me hoofd al een ruzie met me vriend maar hij weet er nix van, en dan opeens laat ik de bom vallen. En dan heeft hij zoiets van huh?

- hekel aan afwassen, en of vaatwasser inpakken

- ik kan absoluut niet over troep in het putje en krijg dan echt de bibbers dus dan moet me het vriend eruit halen.

- soms heb ik even geen zin in telf dus zeg ik gewoon dat ik heb uit of stil had als ze vragen waarom ik me telefoon niet op kon nemen.

- dit doe ik idem dito met smsjes, zeg gewoon dat ik ze niet gehad heb ( schaam)

uhmmmmmm er zijn zoveeeel dingen....hihi oh en voor de tijd van de maand kan je maar beter uit mijn buurt blijven want dan ben ik over het algemeen gewoon stront chagi

ach iedereen z'n gebreken he
Ik ben bot en formuleer mijn mening altijd zo extreem dat niemand het ooit met me eens is.

Verder maak ik zelden schoon en erger ik me dood aan sommige mensen. En ik laat dat ook nog heel erg blijken, terwijl ik denk reuzesubtiel te zijn...
quote:Onderdezon schreef op 28 februari 2008 @ 21:44:

Ik ben bot en formuleer mijn mening altijd zo extreem dat niemand het ooit met me eens is.Waar doe je dat dan? IRL dan toch zeker, op dit forum is het me nooit opgevallen...
Nou, komt ie:

- Ik ben totaal niet huishoudelijk: vind het niet belangrijk en frustrerend omdat het altijd weer opnieuw begint. Kan prima in troep leven (er liggen/staan overal stapels boeken, kleren en vieze kopjes) en ik schiet in de stress als er opeens bezoek komt (heb zelfs een kastje waar ik afwas in zet als er bezoek komt ).

- Ik heb regelmatig driftbuien waarbij er iets kapot moet (meestal spullen van mezelf, gelukkig voor anderen).

- Ik raak geirriteerd als er iemand op mijn vingers kijkt.. maar ik kijk wel heel graag op andermans vingers.

- Als ik heel boos of gekwetst ben op/door iemand ga ik 'onder de gordel' om iemand te raken. Ik ga allerlei irrelevante slechte eigenschappen of gebeurtenissen erbij halen om mijn gram te halen.

- Ik vind mezelf vreselijk slim en erudiet bij tijd en wijle en raak geirriteerd als iemand iets niet meteen snapt (vooral collega's moeten het ontgelden wat dat betreft: ik ben echt VEUL slimmer dan de meesten ).

- Ik bijt nagels.

-Ik heb enorme moodswings.

- Ik ben chaotisch en onhandig (gooi alles om, laat dingen vallen en ga vaker dan gemiddeld op mijn bek).

-Ik kom chronisch te laat.

Maar ja: onhebbelijkheden zijn doorgeschoten kwaliteiten toch ?

Ik ben eigenlijk gewoon heel flexibel, gevoelig, begaan met anderen en intelligent bovendien haha.
He himmie op twee punten na lijk je op mij!(of ik op jou).
quote:iry schreef op 29 februari 2008 @ 01:56:

He himmie op twee punten na lijk je op mij!(of ik op jou).Haha, altijd fijn om te merken dat je niet de enige bent met bepaalde slechte eigenschappen.. dan ben je vast een heeel leuk mens Welke komen niet overeen ?
Ja ,ik ben idd een heel leuk mens!

ik ben wel heel huishoudelijk (niet dat ik dat graag doe,maar dat is dan ook het resultaat van met de paplepel ingegoten)

en onder de gordel gaan.....tsja dat deed ik eerlijk gezegd vroeger ook,maar dat heb ik een beetje afgeleerd.

Of eigenlijk moet ik zeggen,ik heb geen mensen meer om mij heen die mij zodanig kwetsen dat ik als een debiel om mij heen ga "meppen"

dus..eigenlijk lijk ik op alle punten op jou!

Maar onder invloed zijn er twee niet (meer) aanwezig
Dat op andermans vingers kijken,haha

Zo irritant dat ik dat doe!

pas verhuisd, dus vriend werd gek van mij,maarja,ik kan het niet helpen.

Ik heb nu eenmaal veel verstand van keukens plaatsen en badkamers verbouwen en sta altijd graag klaar met raad en ....nou eigenlijk alleen met raad.

maar is natuurlijk ook zonde om deze kennis voor mij te houden
Wahaha, dat zou ik dus ook doen met zo'n nieuw huis! Tuurlijk snap ik wat handig is en mooi en wat niet..(ik kan immers ook planken ophangen en ikea-meubelen in elkaar zetten, dus waarom geen keuken plaatsen?) Maar owee als iemand mij gaat vertellen hoe ik (ik zag hier het voorbeeld van pannenkoeken bakken voorbij komen) pannenkoekenbeslag moet maken! Die schop ik hoogstpersoonlijk de deur uit.

Oh, ik was nog vergeten dat ik altijd het naadje van de kous wil weten bij alles en iedereen. Ik stel eeuwig vragen tot irritatie van ex-vriendjes als er blijkbaar iets dwars zit. En als ik iets niet weet, moet ik het accuut opzoeken en ik geef natuurlijk niet toe dat ik het niet weet
Haha! ja duh,pannekoekenbeslag,dat hoef je mij ook nkiet te vertellen.

alles moet ook altijd op mijn manier.

Zelfs zo erg,dat mensen bij mij in de keuken gaan vragen,hoe wil je de komkomer gesneden hebben?

(is ook zo'n beetje de enige taak die men dan krijgt)

Als ik het zo lees ben ik echt een naar persoon,haha!
hahahahaha wat een schitterend topic is dit!!!!

om ook een duit in het zakje te doen;

na tien keer snooz (met verschillende wekkers) besef ik pas dat die wekkers betekenen dat ik NU ECHT op moet staan en niet nog even 5 minuten kan liggen

vriend doet pannen met antiaanbaklaag in de vaatwasser (een van zijn onhebbelijkheden) en daar hoor ik mezelf over zeuren als ik in de pannen roer en alles aanbakt omdat die antiaanbaklaag verdwenen is (maar ik was ze wel met de hand af om erger te voorkomen)

mijn tafelmanieren zijn erg goed. echt waar! maar ik irriteer me aan vrienden die niet zulke tafelmanieren hebben; elleboog op tafel enzo. Moet er ook regelmatig wat van zeggen en dat is best irritant

heb een hekel aan verspilling; soms haal ik stiekum een mandarijn uit de prullebak als vriend die weggegooid heeft omdat hij 'em te oud vond

ik vergeet altijd om mijn haren uit het putje te halen

bed verschonen komt maar eens in de 2 maanden bij me op (gelukkig denkt vriend er veel vaker aan )

stofzuigen? strijken? hoe moet dat ook al weer? (ja, ook dit is een goede eigenschap van vriend, hij doet dit gewoon wel)

als ik te veel heb gedronken ga ik naar bed zonder tanden te poetsen

en zo zijn er vast veel meer dingen te bedenken....
Nou vooruit dan maar:

- ik rook als een ketter

- ben vaak gewoon lui

- 's avonds kan ik maar niet op tijd gaan slapen, 's morgens kom ik er niet uit (snooze.. snooze.. huh? is 't al zo laat?!)

- ben ongeduldig

- lousy housewife

- ik haat koken

- laat scheten

- peuter in mijn neus

- zit veel te vaak op internet (ook jullie schuld hoor!)

- a-sportief

Mag ik het hierbij laten?

Oei, zo zwart op wit is het best wel heftig...
Ow wat een herkenning hier

Ik moet alles checken of het wel uit is: licht, kaarsen, balkondeur, voordeur etc.

Alle bloempotten, kaarsen, bakjes en zelfs fruit op de fruitschaal moet precies zo liggen zoals ik het wel.

Verschoon me bed ook 1x p/m ofzo, woon toch alleen en ik ben schoon.

Make-up in de badkamer moet uitgestald worden.

Ik haat scheef zittende sokken :s.

Nou en dan nog veeeeeeeeeeeeeeeeel meer :-D

Wat erg...het lijkt wel dwangneurose
Ik ben een twijfelaar als ik bijvoorbeeld moet kiezen tussen twee dingen gaat het nog wel maar krijg ik meerdere keuzes wordt ik gek.

Als mijn vriend dan ook nog niet met mijn eerste keuze eens is ga ik nog meer twijfelen hah.

Verder begin ik vaak te huilen als ik ruzie heb met iemand. Ik kan dan zo kwaad worden en als ik dan niet mijn gelijk kan overbrengen en die ander kwaad op mij blijft moet ik altijd huilen ook al wil ik sterk overkomen. Heel irritant is dat.

Dan zegt bijvoorbeeld mijn vriend: oh huil je? En dan schreeuw ik boos: neee ik huil niet! aahaah terwijl het dus wel zo is en hij t kan zien.
-Ik moet altijd nog een sigaret roken voor we weg of naar bed gaan,

-ik weet ook overal iets vanaf (maar bij vriendlief val ik regelmatig door de boot, wat ik dan wel kan toegeven trouwens),

-ik plas ook onder de douche en met de wcdeur open,

-ik praat tegen vriendlief als hij op de wc is,

-laat de afwas altijd net zolang staan totdat ik geen servies meer heb en dit komt meestal net zo uit dat vriendlief bij mij is en me dan meehelpt,

-als er iets is ga ik dit bespreken als we in bed liggen terwijl vriendlief wil gaan slapen,

-ik kom altijd te laat,

-ik vergeet heel vaak mijn sleutels of andere dingen,

-ik kan om hele kleine dingen uit mijn hum raken, dit dan ook niet zeggen, waardoor vriendlief er weinig meer van snapt.

Dit waren de belangrijkste wel . Ik herken trouwens het huilen als je boos bent, vind ik zo irritant van mezelf!!!

Vriendlief is trouwens veel netter dan ik: hij vroeg laatst: wanneer strijk jij je kleren eigenlijk? Ik: uhh, dat doe ik eigenlijk nooit.... (behalve blousjes en sommige zomerrokjes, maar die heb ik dus bijna nooit aan, want liggen altijd ongestreken in de kast). Vriendlief was errug verbaasd
Goed, als topic opener van zijn onhebbelijkheden zal ik ook hier keurig mijn eigen irritante dingen neerzetten.

-Ik heb een gruwelijk ochtend humeur en dat is áltijd de schuld van vriendlief (want hij praat te vroeg tegen me, beweegt in bed te veel, ademt.... noem maar op)

-Zit me vreselijk te irriteren als vriend iets niet doet op het moment dat ik het zou willen en als hij het vervolgens uit zichzelf doet heb ik commentaar want zou het zelf anders doen.

-Ik heb altijd gelijk, echt altijd.

-Let erg op de lijn van mijn vriend terwijl het hem zelf blijkbaar niet zo irriteerd. Heb bij elke hap die hij neemt ongeveer commentaar (in mijn hoofd, of hard op).

-Ik ben niet echt attent, krijg geregeld kaartjes van vriendinnetjes en neem me dan altijd voor zo snel mogelijk een leuk kaartje terug te sturen, maar doe het nooit.

-Ik snooz te vaak volgens vriend, maar ik vind dat lekker. Al zou ik het misschien eens terug moeten brengen naar 2 keer ofzo.

-Ik plas ook met de deur open, maar das niet echt een probleem geloof ik.

-Ik plas ook onder de douche, maar alleen als ik alleen ben natuurlijk.

-Kan van het een op het andere moment ineens ongeloofelijk chagerijnig zijn en geef daar altijd iemand anders de schuld van. Moet ook echt mijn gedachten verzetten voor het weer over gaat.

-Ik kan de bovenverdieping gerust 6 weken niet zuigen waardoor ik al 2 keer een vlooienplaag heb gehad.Gelukkig staat er nu een stofzuiger boven en is het blijkbaar een stuk minder moeite dus doe het nu wel wat vaker.

Nou das al een hele lijst, hahaha en er zijn er nog wel veel meer vrees ik
Na onder de tafel te hebben gelegen van het lachen om al deze mooie ontboezemingen, hier mijn waslijst:

* ik ben niet aanspreekbaar voor mijn tweede bak sterke koffie

* ik geef mijn niet-vegetarische medemens preken over vlees eten, soms zelfs als die net aan het genieten zijn van een hapje beest

* als iemand een peuk opsteekt is dat voor mij de gelegenheid om trots te melden dat ik al bijna negen maanden gestopt ben

* ik weet de weg altijd beter dan degene met wie ik op pad ben

* mijn administratie is een doos met al mijn papieren die ik 1 keer per jaar opruim. Of 1 keer per 2 jaar.

* ik raak meteen gestresst als ik iets niet meteen vind, zoals een bosje sleutels dat ik ergens heb laten slingeren

* geduld? wat is dat?

* ik lanceer gewoon gedachten als ik praat zonder een inleiding te geven. Ik kan ook heel 'logisch' van onderwerp wisselen, per seconde zo ongeveer.

* ik draai dopjes niet vast op bv. lenzenvloeistof maar leg ze er wel op.

Ik snap echt niet dat mijn vriend zo blij met mij samenwoont eigenlijk haha.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven