Weer eens een liefdesprobleem

14-01-2012 20:56 23 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi,

Stel je leert iemand kennen via het inernet. Klikt helemaal goed. Dagelijks contact bellen, lieve smsjes alles. Er is zelfs sprake van liefdeskriebels van beide kanten! Eerste ontmoeting. Heel leuk gezellig gewoon casual. Vervolgens is het contact veel minder. De ander beweert dat het te snel gaat en het niet meer weet:S.

Wie herkent dit? Hoe is het bij jullie afgelopen?
Dat zijn smoesjes. De ontmoeting was gewoon niet zo leuk als dat ze verwachten.
Het lijkt een beetje alsof die eerste ontmoeting tegengevallen is en het vervelend vindt om dit te zeggen.

Dat zeggen er zoveel "dat het te snel gaat" maar hij/zij kiest er ook zelf voor om jou te ontmoeten. Ging dat dan niet te snel?

En buiten dat, als hij/zij jou echt zo leuk vindt, kan het niet snel genoeg gaan toch? Ik vind het een beetje vreemd...
Gewoon doen!
Gewoon een beetje rustig aan gaan doen. Wellicht is er bij jouw date in het verleden iets gebeurd waardoor het hem nu iets te snel af gaat?

Als hij je echt leuk vindt komt hij wel terug. Respecteer zijn keuze.
Ik zou het gewoon even los laten en je date echt de ruimte proberen te geven. Als hij je echt leuk vindt komt het zeker goed
Misschien gaat het voor hem ook wel echt te snel. Misschien claim je hem te veel? Met telefoontjes en smsjes? Zou zomaar kunnen!
Hmmm heb het gevoel dat ik een blauwtje heb gelopen:(. Ik zou het eerste meisje waarmee hij afgesproken heeft nadat het is te zijn. We kennen elkaar een paar maandjes....

Lijkt als zn gedachte 180 graden veranderd is:s echt raar gewoon.
@ lichtpuntjes..nee juist niet.

Heb specifiek gevraagd of hij afstand wilt. Geen directe antwoord op gehad. Hij wist het niet.Dus praat uit mezelf niet meer met hem. Hij andersom ook niet zo vaak als eerst.

Af en toe een hoi hoe gaat het. van zijn kant. Verder niks.

En degene zegt dat ie me echt een leuke vrouw vindt en dat het daar niet aan ligt. Aan wat dan wel :S.
Klinkt als een tegenvaller,.......

Maar zou het als ik jou was wel gewoon vragen
Heb je sex met hem gehad?

En wat is veel minder contact?

Hoe dan ook klinkt niet echt alsof ie into je is...
Ja een blauwtje... zo erg is dat toch niet.
Hoi,

Nee geen fysiek contact gehad! Minder contact: om de zoveel dagen. Het was eerst dagelijks contact. Vaker op een dag zelfs.
hmm ok laat het lekker rusten en ga door met je leven zonder hem erin...
Zionomi, denk dat je helaas gelijk hebt, als ik alles op een rijtje zet. Laat het lekker zo...
quote:mieke86 schreef op 14 januari 2012 @ 21:10:

Hmmm heb het gevoel dat ik een blauwtje heb gelopen:(.

Dat weet ik wel zeker.

Ik zou het eerste meisje waarmee hij afgesproken heeft nadat het is te zijn.

Nou leuk toch, kennelijk viel het van zijn kant uit toch een beetje tegen, dat kan natuurlijk

We kennen elkaar een paar maandjes....

Nee jullie kennen elkaar nog helemaal niet

Jullie hebben elkaar 1x gezien, je hebt je in die paar maanden een beeld gevormd van iemand, dat is war anders

En blijkbaar klopt het beeld wat hij van jou heeft gemaakt niet met de werkelijkheid

Lijkt als zn gedachte 180 graden veranderd is:s echt raar gewoon.

Nee hoor, is niet raar, is heel menselijk.

Zou me er niet al te druk over maken.

Dat is een beetje het risico wat daten met zich meebrengt

En..bij internet daten wordt die kans alleen maar groter als je eerst maanden mailt/belt/whatsappt/smst
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Had je dan echt al een relatie? Want dan is hij jou, vind ik, wel wat meer uitleg verschuldigd. Als het een paar keer een date is geweest, ligt het toch iets anders naar mijn mening.

Wie nam het meeste initiatief tot het versturen van de sms-jes?

Met andere woorden: wellicht heb je hem ook iets teveel "geclaimd" ?
quote:Nova78 schreef op 14 januari 2012 @ 21:26:

Had je dan echt al een relatie? Want dan is hij jou, vind ik, wel wat meer uitleg verschuldigd. Als het een paar keer een date is geweest, ligt het toch iets anders naar mijn mening.

1 date toch pas???
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Summerdance thnx....kwartje valt thnx. Het is me al duidelijk.

Ohh nee hoor gewoon leuk vinden, leuke gesprekken. 1 keer gedate.

Hij nam het initiatief! Belde 8 van 10 keer zelf. Stuurde zelf vaak smsjes. Dus jaa...Claimen deed ik niet. Lieve dingetjes kwamen eerst van zijn kant. Ik was terughoudend. Keek de kat uit de boom.Hij werd zelfs nerveus, omdat hij geen hoogte van me kreeg.

Maar pfff ik moet het vergeten helaas :(
Hij wil niet meer of parkeert je op een zijspoor voor als hij niets anders meer heeft. Sommige meisjes zonder zelfbewustzijn blijven daar hopen en wat in 't vat zit verzuurt niet.
it's a big club and you ain't in it
Autchh Rionyriony, dat komt hard aan. Je hebt volgens mij wel gelijk :(.

Er zijn nog meer vissen in de zee!! :D:D
Maar met één ontmoeting in maanden had ik zelf ,denk ik, mijn conclusies al wel getrokken...
Daarom kun je beter snel afspreken in plaats van maanden smsen/ bellen en denken dat je verliefd bent. Dat is een plaatje wat je in je hoofd maakt, de werkelijkheid is vaak anders en kan tegenvallen. Dat blijkt maar weer. Al siemand zegt dat hij meer tijd nodig heeft betekent dat meestal dat hij je niet zo ziet zitten.
Ja Nova78, na die ene ontmoeting is het contact veeel minder geworden. Onbewust wist ik het wel...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven