Weer eens een liefdesprobleem
zaterdag 14 januari 2012 om 20:56
Hoi,
Stel je leert iemand kennen via het inernet. Klikt helemaal goed. Dagelijks contact bellen, lieve smsjes alles. Er is zelfs sprake van liefdeskriebels van beide kanten! Eerste ontmoeting. Heel leuk gezellig gewoon casual. Vervolgens is het contact veel minder. De ander beweert dat het te snel gaat en het niet meer weet:S.
Wie herkent dit? Hoe is het bij jullie afgelopen?
Stel je leert iemand kennen via het inernet. Klikt helemaal goed. Dagelijks contact bellen, lieve smsjes alles. Er is zelfs sprake van liefdeskriebels van beide kanten! Eerste ontmoeting. Heel leuk gezellig gewoon casual. Vervolgens is het contact veel minder. De ander beweert dat het te snel gaat en het niet meer weet:S.
Wie herkent dit? Hoe is het bij jullie afgelopen?
zaterdag 14 januari 2012 om 21:02
Het lijkt een beetje alsof die eerste ontmoeting tegengevallen is en het vervelend vindt om dit te zeggen.
Dat zeggen er zoveel "dat het te snel gaat" maar hij/zij kiest er ook zelf voor om jou te ontmoeten. Ging dat dan niet te snel?
En buiten dat, als hij/zij jou echt zo leuk vindt, kan het niet snel genoeg gaan toch? Ik vind het een beetje vreemd...
Dat zeggen er zoveel "dat het te snel gaat" maar hij/zij kiest er ook zelf voor om jou te ontmoeten. Ging dat dan niet te snel?
En buiten dat, als hij/zij jou echt zo leuk vindt, kan het niet snel genoeg gaan toch? Ik vind het een beetje vreemd...
Gewoon doen!
zaterdag 14 januari 2012 om 21:14
@ lichtpuntjes..nee juist niet.
Heb specifiek gevraagd of hij afstand wilt. Geen directe antwoord op gehad. Hij wist het niet.Dus praat uit mezelf niet meer met hem. Hij andersom ook niet zo vaak als eerst.
Af en toe een hoi hoe gaat het. van zijn kant. Verder niks.
En degene zegt dat ie me echt een leuke vrouw vindt en dat het daar niet aan ligt. Aan wat dan wel :S.
Heb specifiek gevraagd of hij afstand wilt. Geen directe antwoord op gehad. Hij wist het niet.Dus praat uit mezelf niet meer met hem. Hij andersom ook niet zo vaak als eerst.
Af en toe een hoi hoe gaat het. van zijn kant. Verder niks.
En degene zegt dat ie me echt een leuke vrouw vindt en dat het daar niet aan ligt. Aan wat dan wel :S.
zaterdag 14 januari 2012 om 21:25
quote:mieke86 schreef op 14 januari 2012 @ 21:10:
Hmmm heb het gevoel dat ik een blauwtje heb gelopen:(.
Dat weet ik wel zeker.
Ik zou het eerste meisje waarmee hij afgesproken heeft nadat het is te zijn.
Nou leuk toch, kennelijk viel het van zijn kant uit toch een beetje tegen, dat kan natuurlijk
We kennen elkaar een paar maandjes....
Nee jullie kennen elkaar nog helemaal niet
Jullie hebben elkaar 1x gezien, je hebt je in die paar maanden een beeld gevormd van iemand, dat is war anders
En blijkbaar klopt het beeld wat hij van jou heeft gemaakt niet met de werkelijkheid
Lijkt als zn gedachte 180 graden veranderd is:s echt raar gewoon.
Nee hoor, is niet raar, is heel menselijk.
Zou me er niet al te druk over maken.
Dat is een beetje het risico wat daten met zich meebrengt
En..bij internet daten wordt die kans alleen maar groter als je eerst maanden mailt/belt/whatsappt/smst
Hmmm heb het gevoel dat ik een blauwtje heb gelopen:(.
Dat weet ik wel zeker.
Ik zou het eerste meisje waarmee hij afgesproken heeft nadat het is te zijn.
Nou leuk toch, kennelijk viel het van zijn kant uit toch een beetje tegen, dat kan natuurlijk
We kennen elkaar een paar maandjes....
Nee jullie kennen elkaar nog helemaal niet
Jullie hebben elkaar 1x gezien, je hebt je in die paar maanden een beeld gevormd van iemand, dat is war anders
En blijkbaar klopt het beeld wat hij van jou heeft gemaakt niet met de werkelijkheid
Lijkt als zn gedachte 180 graden veranderd is:s echt raar gewoon.
Nee hoor, is niet raar, is heel menselijk.
Zou me er niet al te druk over maken.
Dat is een beetje het risico wat daten met zich meebrengt
En..bij internet daten wordt die kans alleen maar groter als je eerst maanden mailt/belt/whatsappt/smst
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
zaterdag 14 januari 2012 om 21:26
Had je dan echt al een relatie? Want dan is hij jou, vind ik, wel wat meer uitleg verschuldigd. Als het een paar keer een date is geweest, ligt het toch iets anders naar mijn mening.
Wie nam het meeste initiatief tot het versturen van de sms-jes?
Met andere woorden: wellicht heb je hem ook iets teveel "geclaimd" ?
Wie nam het meeste initiatief tot het versturen van de sms-jes?
Met andere woorden: wellicht heb je hem ook iets teveel "geclaimd" ?
zaterdag 14 januari 2012 om 21:28
zaterdag 14 januari 2012 om 21:31
Summerdance thnx....kwartje valt thnx. Het is me al duidelijk.
Ohh nee hoor gewoon leuk vinden, leuke gesprekken. 1 keer gedate.
Hij nam het initiatief! Belde 8 van 10 keer zelf. Stuurde zelf vaak smsjes. Dus jaa...Claimen deed ik niet. Lieve dingetjes kwamen eerst van zijn kant. Ik was terughoudend. Keek de kat uit de boom.Hij werd zelfs nerveus, omdat hij geen hoogte van me kreeg.
Maar pfff ik moet het vergeten helaas
Ohh nee hoor gewoon leuk vinden, leuke gesprekken. 1 keer gedate.
Hij nam het initiatief! Belde 8 van 10 keer zelf. Stuurde zelf vaak smsjes. Dus jaa...Claimen deed ik niet. Lieve dingetjes kwamen eerst van zijn kant. Ik was terughoudend. Keek de kat uit de boom.Hij werd zelfs nerveus, omdat hij geen hoogte van me kreeg.
Maar pfff ik moet het vergeten helaas
zaterdag 14 januari 2012 om 22:03
Daarom kun je beter snel afspreken in plaats van maanden smsen/ bellen en denken dat je verliefd bent. Dat is een plaatje wat je in je hoofd maakt, de werkelijkheid is vaak anders en kan tegenvallen. Dat blijkt maar weer. Al siemand zegt dat hij meer tijd nodig heeft betekent dat meestal dat hij je niet zo ziet zitten.