Weet niet wat ik ermee aan moet?

18-09-2020 16:01 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
In 2012 heb ik een man leren kennen via Hyves. (Jaja dat bestond toen nog) paar keer afgesproken maar verwaterde weer door alles wat er in ons leven gebeurde zeg maar. Toch elkaar altijd wel wat blijven volgen, nu dus via fb en instagram. Op het moment beiden single. Hij is steeds degene die contact zoekt. Nav de gesprekjes via insta toch weer afgesproken. Was gezellig maar ik kan hem dus echt totaal niet pijlen. Via de app komt hij vrij zeker over, maakt toespelingen op lichamelijk gebied maar als ik dan bij hem ben dan lijkt hij afstandelijk. En doordat hij zo reageert durf ik ook geen toenadering te zoeken. Niet dat we gelijk het nest in moeten ofzo. Nu appte hij gisteren, beetje teasen enz. We hebben Nu afgesproken voor over twee weken. Hebben beide kinderen en ik wil mijn dochter er graag nog buiten houden. Maar nu kreeg ik een appje “ hoe gaan we het de komende twee weken spannend/interresant houden dan?”.

Aaaaarch weet niet wat ik er mee moet. Ik geloof dat ik hem best leuk vind maar zulke berichtjes vind ik niet leuk. Ergens wil ik nu heel hard wegrennen maar aan de andere kant wil ik ook wel onderzoeken hoe het verder gaat. Ik vind deze onzekere tijd helemaal niks aan. Ja, ik weet we zijn volwassen dus praat met hem maar dan ben ik toch ineens het verlegen meisje. Stom hè?!
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat zijn intenties oprecht zijn want jij bent wel erg makkelijk te bespelen zeg!
Alle reacties Link kopieren
Nou inderdaad. Hij is bezig met aantrekken en afstoten. Hij had je toch gewoon kunnen feliciteren, dat heeft toch niets met onzekerheid te maken. Hij heeft lang genoeg gewacht tot je wel weer zou happen en dan komt hij met een smoes.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Als hij al iets wil is het seks. Meer niet.
Alle reacties Link kopieren
Pffff ben er zelfs in mijn slaap mee bezig, zo onrustig geslapen. Ik heb nooit echt gedate in het verleden. Altijd lange relaties gehad. Ik word hier toch wel onzeker van hoor. Ben bang dat ik de red flags niet zie. Maar in onze gesprekken op De app is het gewoon gezellig en leuk. Belangstellend ook.

Het is een man die verder alles goed voor elkaar heeft. Eigen huis, goede omgang met ex en kids, werk etc. Dat is nl wel anders geweest in mijn ex relaties. Daar moest ik de kar trekken zeg maar. Word gewoon gek van mijzelf. Hoop zo dat dit zeg maar het andere soort man is.
Alle reacties Link kopieren
We hebben al eens eerder afgesproken. Toen is er niks gebeurt, gewoon gezellig zitten praten. Als het hem echt om de sex te doen is dan had hij toen toch wel wat geprobeerd?? Of is dat naïef gedacht?

We gaan dit weekend wandelen met onze honden in een natuurgebied. Daarna hapje eten ergens. Ook niet echt de plaatsen om elkaar te bespringen. Toch?
Alle reacties Link kopieren
Oemph. Je hebt hem nu laten zeggen dat het hem ècht niet om de seks te doen is?
Wat maak je dit allemaal moeilijk zeg.

Ik bedoel, als je een tegenpartij relatiemateriaal vindt, dan zit daar toch ook het deel seksuele aantrekkingskracht bij? Dan is dat deel dat je wèl seks met hem/haar wil toch ook sterk aanwezig? Hoef je toch niet weg te drukken?

Je komt toch niet net van onder een steen vandaag gekropen?
Nu heb je hem laten zeggen dat het hem echt niet om de seks gaat, die gaat niks meer proberen nee. Wat een moeilijk gedoe.
babbeleo wijzigde dit bericht op 28-09-2020 09:12
63.61% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
28-09-2020 08:58
Oemph. Je hebt hem nu laten zeggen dat het hem ècht niet om de seks te doen is?
Wat maak je dit allemaal moeilijk zeg.

Hoezo moeilijk? Zie ik ben echt geen maagd meer en ook heus geen preutse Truus. Ik ben echt wel eens los gegaan bij een date (wat later dus een relatie werd) maar uiteindelijk zijn die relaties dus slecht afgelopen. Daarom nu wat anders proberen aan te pakken, is dat zo raar dan?
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
28-09-2020 09:10
Hoezo moeilijk? Zie ik ben echt geen maagd meer en ook heus geen preutse Truus. Ik ben echt wel eens los gegaan bij een date (wat later dus een relatie werd) maar uiteindelijk zijn die relaties dus slecht afgelopen. Daarom nu wat anders proberen aan te pakken, is dat zo raar dan?
Niks raars aan. Prima zelfs.

Ik struikel over de "het moet hem echt niet om de seks te doen zijn". Ik zie daar nou net niks raars aan dat die seksuele aantrekkingskracht er juist wel is.
Je hoeft toch niet net te doen alsof het er niet is, of dat het niet de bedoeling is?
Ik vind het allemaal prima klinken hoor! Hij heeft een uitglijer gemaakt door zijn gehint op spannende berichtjes, maar dat hebben jullie nu besproken en zou wat mij betreft afgehandeld zijn nu. Het wordt zaterdag vast heel leuk en wie weet krijg jij wel zin om hém te bespringen.
Alle reacties Link kopieren
babbeleo schreef:
28-09-2020 09:16
Niks raars aan. Prima zelfs.

Ik struikel over de "het moet hem echt niet om de seks te doen zijn". Ik zie daar nou net niks raars aan dat die seksuele aantrekkingskracht er juist wel is.
Je hoeft toch niet net te doen alsof het er niet is, of dat het niet de bedoeling is?
Met seksuele aantrekkingskracht is zeker niks mis. Ik vind hem dus ook absoluut aantrekkelijk in die zin. Als je elkaar leuk vind dan zal dat uiteindelijk ook gebeuren. Maar ik heb dus niet echt goede ervaringen met sex op de eerste date. Ben daardoor denk ik te snel in een relatie gestapt. Ik wil het rustig aan doen, onderzoeken of dit wat is. Er zijn van beide kanten ook kinderen. Mijn kids hebben genoeg meegemaakt en wil mij niet direct weer hals over kop ergens instorten.

Ach ja misschien denk ik ook wel te moeilijk en moet ik gewoon genieten vd aandacht en alles er om heen.
Alle reacties Link kopieren
Dwarrel75 schreef:
28-09-2020 09:27
Met seksuele aantrekkingskracht is zeker niks mis. Ik vind hem dus ook absoluut aantrekkelijk in die zin. Als je elkaar leuk vind dan zal dat uiteindelijk ook gebeuren. Maar ik heb dus niet echt goede ervaringen met sex op de eerste date. Ben daardoor denk ik te snel in een relatie gestapt. Ik wil het rustig aan doen, onderzoeken of dit wat is. Er zijn van beide kanten ook kinderen. Mijn kids hebben genoeg meegemaakt en wil mij niet direct weer hals over kop ergens instorten.

Ach ja misschien denk ik ook wel te moeilijk en moet ik gewoon genieten vd aandacht en alles er om heen.
Komt misschien ook wel door de vele moeilijke reacties in dit topic?
Veel plezier op jullie date, gewoon lekker daten en dan zie je wel weer verder toch?
Alle reacties Link kopieren
Tjonge, wel toespelingen of dubbelzinnige opmerkingen naar je maken.. maar je niet durven feliciteren voor je verjaardag omdat hij zich plots onzeker voelde??
Herken een slappe hap als ie voor je staat zou ik zeggen..
Spreek gerust nog eens met hem af, niks mis mee. Maar ik zou me niet al te veel laten meeslepen totdat je hem wat beter kent.
Wellicht wat meer afspreken en wat minder appen?
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
28-09-2020 10:21
Tjonge, wel toespelingen of dubbelzinnige opmerkingen naar je maken.. maar je niet durven feliciteren voor je verjaardag omdat hij zich plots onzeker voelde??
Herken een slappe hap als ie voor je staat zou ik zeggen..
Spreek gerust nog eens met hem af, niks mis mee. Maar ik zou me niet al te veel laten meeslepen totdat je hem wat beter kent.
Wellicht wat meer afspreken en wat minder appen?
Dat meer afspreken is ook wel de bedoeling maar hebben beiden kids en wil deze er nog niet in betrekken. Dus alles op zijn tijd.
Het verbaast me trouwens echt dat de meeste forummers dat bericht van die man waar dit topic over is gestart zo'n doodzonde vinden. Ik zou het snappen als dit bericht van een of andere random gast die je amper kent zou komen, maar als het afkomstig is van een aardige man die ik al vrij lang ken en op wie ik een lichtelijke crush heb dan zou ik alleen maar geamuseerd zijn en denken: Ooh, je wilt dié kant op? Ik vind niet niet dat hij daar op eens een op seks beluste creep van wordt.
Foutje.. vroeg me af hoe het was geweest maar je date is pas over een week. Nog 'spannende' berichtjes uitgewisseld? ;)
Alle reacties Link kopieren
Voor een volwassen man is het natuurlijk wel een tikkie gek om zo'n berichtje te sturen, 'm dan maar te verwijderen als je niet reageert (is hij dan zo dom dat hij denkt dat je het niet gezien hebt of dat hij denkt dat het hiermee niet gezegd is?) en vervolgens niks met je verjaardag te sturen. Je kan ook gewoon zeggen "sorry, ik realiseer me nu dat dat vorige berichtje misschien niet zo handig was, ik wil niet de verkeerde indruk wekken, gefeliciteerd met je verjaardag blabla". In plaats daarvan stuurt hij twee dagen later een "niks aan de hand-berichtje". Het komt toch wel over alsof hij contact zoekt op een moment dat het hem goed uitkomt en op een manier die hij wil, en niet zozeer omdat het hem echt om jou te doen is, want dan zet je je over jezelf heen en feliciteer je de vrouw met wie je zo graag wil daten gewoon.
Alle reacties Link kopieren
Pindakaasjes schreef:
28-09-2020 10:21
Tjonge, wel toespelingen of dubbelzinnige opmerkingen naar je maken.. maar je niet durven feliciteren voor je verjaardag omdat hij zich plots onzeker voelde??
Dat ja...ook mensen die alles voor elkaar hebben kunnen niet leuk zijn. Ik zou het gewoon niet leuk vinden en TO vond het ook niet leuk. Ja draait 8 fucking jaar om elkaar heen en dan wanneer je eindelijk wel voor daten gaat, dan ga je zo doen?

Ik vind het ook raar dat het allemaal zo enorm lang duurt. We zijn weken verder en nog steeds geen date. Hij had ook op je verjaardag wat met je kunnen gaan drinken of eten, of koffie en taart....al dat puberale geapp maar zogenaamd nooit tijd om elkaar in het echt te zien.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nou dames, jullie hadden hartstikke gelijk gewoon! Tot twee keer toe heeft hij dit weekend afgezegd. De eerste keer wel met een reden dat je denkt “ ok dat kan”. Geef je hem nog het voordeel van de twijfel. Spreek je opnieuw af voor vandaag. En Vandaag Zegt hij af omdat ineens zijn dochter bij hem huiswerk komt maken vanmiddag. Heb hem geappt dat ik het hier dan voortaan maar bij laat en maar ff verteld dat ik niet gediend ben van smoesjes. Dat ik het gevoel heb dat er een spelletje met mij word gespeeld en dat ik daar echt geen zin in heb. Toen kreeg ik terug; dat hij er misschien toch nog niet aan toe is. Hij was steeds degene die appte en wou afspreken. Hij zal wel gedacht hebben “ shit deze is niet zo makkelijk het bed in te lullen”

Nou ja weer een lesje geleerd. Vrouwelijk intuïtie liegt nooit en ik heb er weer niet naar geluisterd😣 En ja, ik had ook beter naar jullie moeten luisteren want jullie hadden het bij het rechte end😉
dwarrel75 wijzigde dit bericht op 04-10-2020 14:47
10.72% gewijzigd
Leuk spelletje voor hem. Aandacht via app en goed voor zijn ego aangezien jij wel wilde afspreken. Zijn ego is nu gestreeld, maar hij trekt zich terug omdat hij het niet kan waarmaken.
Het feit dat er in 8 jaar nooit is doorgepakt was al veelzeggend. Sterker nog, als iemand na weken contact alles afhoudt moet je al stoppen.
Alle reacties Link kopieren
Julus schreef:
04-10-2020 14:44
Leuk spelletje voor hem. Aandacht via app en goed voor zijn ego aangezien jij wel wilde afspreken. Zijn ego is nu gestreeld, maar hij trekt zich terug omdat hij het niet kan waarmaken.
Het feit dat er in 8 jaar nooit is doorgepakt was al veelzeggend. Sterker nog, als iemand na weken contact alles afhoudt moet je al stoppen.
Yes daar ben ik nu ook achter. Beter laat als nooit. Er waren teveel rode vlaggen en ik heb ze genegeerd. Wijze les voor de volgende keer. Kan mijzelf wel voor de kop slaan.
Zo iemand kan ook 5 verschillende scharrels er op nahouden, en dus even geen tijd hebben. Haken er 3 van die scharrels af omdat zij erachter komen dat het niks wordt, die merken dan gaandeweg dat de man in kwestie geen serieuze intenties heeft - dan heeft hij jou en misschien nog 6 vrouwen alvast opgewarmd achter de hand. Tja, bespaart een hoop geld voor zo'n man - gratis seks ipv flink betalen voor een girl friend experience.
Alle reacties Link kopieren
rozemarijn123 schreef:
04-10-2020 14:57
Zo iemand kan ook 5 verschillende scharrels er op nahouden, en dus even geen tijd hebben. Haken er 3 van die scharrels af omdat zij erachter komen dat het niks wordt, die merken dan gaandeweg dat de man in kwestie geen serieuze intenties heeft - dan heeft hij jou en misschien nog 6 vrouwen alvast opgewarmd achter de hand. Tja, bespaart een hoop geld voor zo'n man - gratis seks ipv flink betalen voor een girl friend experience.
Ja dat idee heb ik idd ook wel een beetje. Dat hij met meerdere aan het appen is en dat hij die dag zelf kiest in wie hij trek heeft😣
rozemarijn123 schreef:
04-10-2020 14:57
Zo iemand kan ook 5 verschillende scharrels er op nahouden, en dus even geen tijd hebben. Haken er 3 van die scharrels af omdat zij erachter komen dat het niks wordt, die merken dan gaandeweg dat de man in kwestie geen serieuze intenties heeft - dan heeft hij jou en misschien nog 6 vrouwen alvast opgewarmd achter de hand. Tja, bespaart een hoop geld voor zo'n man - gratis seks ipv flink betalen voor een girl friend experience.

Ja, 'portfolio-management' heet dat dan. Zijn veel mannen heel druk mee.
Dwarrel75 schreef:
04-10-2020 15:07
Ja dat idee heb ik idd ook wel een beetje. Dat hij met meerdere aan het appen is en dat hij die dag zelf kiest in wie hij trek heeft😣
Ik heb nu dat liedje in mijn hoofd 'two can play that game' ;-).

Waarom ga je ook niet op deze manier verder? Lekker luchtig, gewoon voor de leuk. Moet zo'n man wel echt goed in bed zijn natuurlijk, en die zijn schaars, is mijn ervaring.
Antoon69 schreef:
04-10-2020 15:22
Ja, 'portfolio-management' heet dat dan. Zijn veel mannen heel druk mee.
Ha ha, ja ik heb zelf ook een tijdje aan een portfolio gedaan, en daar zaten toevallig meerdere vastgoed types in die er ook op die manier in stonden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven