Weggaan?

08-03-2021 03:27 105 berichten
-
anoniem_64144a8a5a941 wijzigde dit bericht op 17-03-2021 11:56
99.92% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gelukkig niets soortgelijks meegemaakt...

Maar om je topictitel te beantwoorden; ja, zo snel mogelijk weggaan!
Je bent sterker dan je denkt, neem jezelf en je hond in bescherming.

Kun je bij iemand terecht?
Wie naar het verleden kijkt, staat met zijn rug naar de toekomst...
Waarom heb je een huis met hem gekocht als je dit allemaal al wist?
En die hond zou ik sowieso weg doen.
PiperAlpha87 schreef:
08-03-2021 03:49
En die hond zou ik sowieso weg doen.
Nooit, dat is mijn hond. Logisch dat hij mij beschermt.
Alle reacties Link kopieren
Hond oppakken en wegrennen.

En via de rechtbank gaan voor de verkoop van 't huis als hij je niet kan uitkopen (of jij hem).

Waarom je met een drugs- en drank-verslaafde mishandelende kerel die je amper 2 jaar kent middenin Corona een huis moet kopen is me wel een raadsel.

Ik zou me dus ook stevig gaan afvragen naar een volgende relatie hoeveel rode vlaggen je gemist hebt.


En nee, een kerel die het over "naaien" heeft, over "dat je het ziekenhuis gaat zien" en continu zegt dat je vreemdgaat en af en toe een deur kapot ramt gaat na een verhuis écht niet ineens een mak lammetje worden.
Dat beetje ijdele hoop kan je je al besparen.


En zorg in 's hemelsnaam dat hier geen kinderen van komen!
Je wil écht niet nog 18 jaar aan een dronken meppende junk van een vader vastzitten.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
PiperAlpha87 schreef:
08-03-2021 03:49
En die hond zou ik sowieso weg doen.


Met die hond bedoel je haar man neem ik aan?

Misschien klote dat jullie een huis gekocht hebben, maar om hier de rest van je leven mij te blijven leven lijkt me erger. Je leven wordt vergalt en dat dreigen naar mijn hond zou hij beter kunnen laten, die hond is er wel voor jou.
Ja uitmaken en misschien contact met veilig thuis of zoiets.
Alle reacties Link kopieren
Zeg, grijp jezelf eens bij elkaar en pak je spullen.
Chocolade, altijd goed!
Alle reacties Link kopieren
Spullen pakken! (Liever vandaag nog.)
Alles via advocaat/rechtbank laten lopen en eventueel de politie inlichten.

Wat een ongelofelijke droeftoeter!

Heel veel sterkte!!
Alle reacties Link kopieren
Dat je hier nog over na moet denken zeg.
Pak je hond en je spullen en ga naar ouders/vriendin om van daaruit de volgende stappen te kunnen nemen.
Hoe is het in godsnaam mogelijk dat je het een goed idee vond om met deze agressieve man een huis te kopen?!
Zou een van jullie het alleen kunnen betalen?
Alle reacties Link kopieren
En ik zou sowieso even een melding bij de politie maken als je bang bent vor agressie als je bij hem weggaat.
Alle reacties Link kopieren
Logisch dat je het eng vindt om de stap te zetten. Gezien zijn huidige gedrag snap ik dat je zijn dreigementen serieus neemt. Maar de situatie zoals die nu is kan ook echt niet blijven bestaan. Voor je eigen veiligheid en die van je hond, moet je daar weg.
Heel praktisch: heb je mensen die je kunnen helpen, en kun je ergens naartoe? Op wiens naam staat jullie huidige woning?
Alle reacties Link kopieren
En ja, als jullie nu in jouw huurwoning zitten moet hij er natuurlijk uit, niet jij.
Op wiens naam staat het?
Alle reacties Link kopieren
Vandaag nog hond en spullen pakken en wegwezen. Dat weet je zelf ook wel. De rest komt later. Kun je naar je ouders?
Na de tweede alinea is al duidelijk wat je moet doen, dit laat je toch niet gebeuren? Die verandert echt niet, of hooguit ten slechte. Ga naar je ouders, andere familie of blijf van m'n lijf-huis. Er zijn tegenwoordig ook projecten om huisdieren van mishandelde vrouwen (ja, dat ben je echt) op te vangen.
Alle reacties Link kopieren
Teken ajb niet bij de notaris en neem de boete. Ik denk dat je nog verder van huis gaat zijn als je hier een huis mee koopt en later moet gaan verkopen en via de rechter toestemming moet krijgen. Sterkte maar wees ajb sterk doe het dan voor je hond!
Alle reacties Link kopieren
Maar je was al weg? Waarom teruggegaan? Hij verandert niet, dat weet je al.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Is dit serieus? Wauw, meisje, heel snel weggaan!! En het huis zal vast snel verkocht zijn met deze huizengekte!!
sneeuwvrouw schreef:
08-03-2021 07:56
Is dit serieus? Wauw, meisje, heel snel weggaan!! En het huis zal vast snel verkocht zijn met deze huizengekte!!

Precies! En al was dat niet zo, dit is geen leven!
Alle reacties Link kopieren
Dit klinkt niet goed, zo snel mogelijk weg wezen, kun je ergens heen? Ouders vriendin o.i.d.?
Alle reacties Link kopieren
onbekend92 schreef:
08-03-2021 04:20
Nooit, dat is mijn hond. Logisch dat hij mij beschermt.

Dan zul je, als jouw eigen veiligheid niet genoeg is, voor de veiligheid van jouw hond nu stappen moeten nemen. Wat denk je dat er gebeurt als jouw hond straks een keer wel flink doorbijt terwijl hij jou verdedigt? Als die kerel hem niet te grazen neemt, dan kan de hond in beslag genomen worden en erger. Speel dus niet met het leven van jouw hond, en maak dat je daar wegkomt.
Wegwezen, en heel snel. En het liefst ergens naartoe waar hij het niet verwacht en je niet op zal komen zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Waarom ben je gebleven en heb je al die stappen gezet richting een toekomst?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
08-03-2021 07:11
Maar je was al weg? Waarom teruggegaan? Hij verandert niet, dat weet je al.

Het verhaal kwam me ook al zo bekend voor. In augustus vorig jaar schreef je ‘Ik heb m zijn laatste kans vorige week gegeven omdat ik gewoon geen leven heb en mij bij alles wat ik doe moet verantwoorden naar hem.’


Maar blijkbaar geloof je hem keer op keer op zijn blauwe/bruine/grijze ogen en is hij toch weer de allerliefste en pik je al zijn fratsen, agressie etc.

Succes er mee.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven