Welbellennietbellen?

14-10-2010 10:31 52 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dames en heren, ik plaats hierbij een verzoek tot meedenken, tips en ideen voor een situatie waar ik me geen raad mee weet, en dat komt me niet vaak voor.

De achtergrond; Ik ben 34, gescheiden, twee kinderen. Tip gekregen van een vriendin; deze man is echt heel erg leuk, na 18 jaar weer terug in het land, single, goed geslaagd in het leven. Geen kinderen, 39, mooie kop en jouw gevoel voor humor. Doorsturen? Ja graag.

Na 1 dag kreeg ik een friend request via facebook. We zouden wat gaan drinken, uiteindelijk kwam hij savonds bij mij langs (kinderen waren bij hun vader) en hebben we een fles wijn gehalveerd. We hebben vreselijk gelachen, gepraat, tarot kaarten gelegd, gevoosd, en hij is weer naar huis gegaan.

Het was leuk, heel leuk, verrassend leuk. De volgende dag stuurde hij een sms om te vragen hoe een afspraak was gegaan die ik had en sinds dien; radiostilte.

Via de vriendin weet ik dat hij het geweldig vond.

En ik? Ik kijk de hele dag naar mijn telefoon, check op facebook of hij wel of niet online is, I'm a mess Heb ik wat gemist/ Iets niet goed begrepen, word ik geacht toch zelf te bellen, of moet ik het laten gaan?

Toosje Hopeloosje
Zelf bellen natuurlijk. Kom op zeg, je bent toch geen 18 jarige bakvis die gaat zitten wachten? Hup, bellen. Weet je gelijk waar je aan toe bent.
Hij nam na de afspraak het eerst initiatief, nu ben jij aan de beurt. Kom op , bellen!
Is at zo? Moet je dan zelf bellen? Ik heb nog al eens wat leuke dingen gesmoord door iets te overenthousiast te zijn, mijn voornemen was dus om eens gewoon dingen af te wachten; als hij het belangrijk vind belt ie wel, toch?
bellen en hem uitnodigen wat leuks te gaan doen!

Nee heb je..ja kun je krijgen.
Misschien denkt hij dat ook wel....
Het zou toch ook zonde zijn om het door niet te laten weten dat je 't leuk vond het dood te laten bloeden....
Da's ook weer waar. Ik waag er vanavond een telefoontje aan, hij is iets te leuk om te laten lopen.
...en hoelang is die stilte nu dan trouwens?

Vanaf afgelopen weekend?

Dan valt het nog wel mee.
.
anoniem_107326 wijzigde dit bericht op 15-10-2010 17:45
Reden: -
% gewijzigd
quote:Neshamatehora schreef op 14 oktober 2010 @ 10:36:

Is at zo? Moet je dan zelf bellen? Ik heb nog al eens wat leuke dingen gesmoord door iets te overenthousiast te zijn, mijn voornemen was dus om eens gewoon dingen af te wachten; als hij het belangrijk vind belt ie wel, toch?Je moet niks. Maar he, "als hij het belangrijk vindt belt hij wel", wat is dat voor een slappe afwachtende houding??? Ik zou snel klaar zijn met je....
Hoe lang is die radiostilte?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
quote:Neshamatehora schreef op 14 oktober 2010 @ 10:38:

Da's ook weer waar. Ik waag er vanavond een telefoontje aan, hij is iets te leuk om te laten lopen.Goed zo!
Wat denk je zelf?

Bellen lijkt me, niet?

Het ergste dat je kan gebeuren is dat hij zegt je niet meer te willen zien.

Nou

, dan weet je dat ook weer.

Beetje kinderachtige reactie heb je vind ik...
niet iedereen loopt over van lef Neele.

Sommigen hebben een duwtje in de rug nodig.....en die komt ze hier uit haar zelf voor haar zelf halen.

Niks kinderachtigs aan.

Alleen wat onzeker..
Tuurlijk kun je zelf een keer bellen.

Maar gevoelsmatig denk ik dat er niks voor je met hem in het verschiet ligt.

Wat was trouwens die afspraak waar hij over smste? Had je een date en wilde hij daarover horen?
Dat is ook zo jammer van dat gedoe met SMS'en ; dat de meesten vinden dat het om en om moet.

Hij stuurde jou een SMS met een vraag, jij beantwoordt de vraag en vervolgens schijn je te vinden dat hij weer aan zet is.

Je zou ook kunnen denken; hij nam het initiatief, nu " moet " ik initiatief nemen.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 14 oktober 2010 @ 10:54:

Dat is ook zo jammer van dat gedoe met SMS'en ; dat de meesten vinden dat het om en om moet.

Hij stuurde jou een SMS met een vraag, jij beantwoordt de vraag en vervolgens schijn je te vinden dat hij weer aan zet is.

Je zou ook kunnen denken; hij nam het initiatief, nu " moet " ik initiatief nemen.

Dat bedoel ik. Maar jee, wat is dat op den duur lastig bij te houden wie er 'aan de beurt' is.

TO, volg je gevoel; dus bellen!
Jaaaaaaaaaaaaa....wat een heerlijkheid om te lezen

Een TO die een telefoon gebruikt waar hij ooit voor uitgevonden is...

BELLEN!!!!

Gewoon bellen TO, het ergste wat er kan gebeuren is dat hij nee zegt

En da...dan heb je gewoon een leuke avond gehad, en klaar

No harm done....

Succes, enne....wel even laten weten hier hè
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Inderdaad, misschien zit hij nu ook wel steeds op z'n mobiel te kijken:"zou ze mij niet leuk vinden, ze neemt geen initatief tot contact...".

Maar dan op z'n mans zeg maar..;)

Gewoon bellen, of als je dat iets te eng vindt een sms sturen of hij het leuk vindt om nog eens wat af te spreken?
En dan ook bellen, niet SMS-en. Die berichtjes zijn toch altijd maar kort en lastig te in t eschatten.

Na een ècht telefoongesprek voel je veel beter aan 'hoe het zit'.

Wie weet rolt er vanzelf weer een nieuwe afspraak uit, na eerst een eindeloos gesprek............
Niks mis met een sms, vooral in het begin niet! (als het over gevoelens enz gaat wwodt het wat anders, maar bij een nieuw contact kan het best!)
quote:plukjepulk schreef op 14 oktober 2010 @ 11:03:

Niks mis met een sms, vooral in het begin niet! (als het over gevoelens enz gaat wwodt het wat anders, maar bij een nieuw contact kan het best!)

Vind ik niet

sms is zo vreselijk onpersoonlijk, en daar komt bij dat berichtjes verkeerd gelezen kunnen worden.

gewoon lekker bellen, zo veel makkelijker EN gelijk helderheid!

Ik ben ervan!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dat je gaat bellen heb je al aangegeven, maar laat je ons ook even weten hoe het gesprek gegaan is??
Lef ontbreekt me helemaal niet, en helaas is niet iedereen daarvan gecharmeerd dus probeer ik dat juist een beetje rustig aan te doen. Juist omdat ik al doorhad dat iemand met heel veel zelfvertrouwen en een gote mond ook af kan schrikken. En deze meneer vind ik buitensporig leuk, dus ik wil dat niet verknallen.

Klein detail, niet onbelangrijk, ik schrijf niet vanuit NL maar vanuit het Midden Oosten, waar de nuance soms net iets anders ligt.

@yasuko, ik denk dat je gelijk hebt.

Met vriendin overlegd; ze zegt; niet bellen, hij is echt overal en nergens met zijn hoofd omdat hij net terug is en er veel geregeld moet worden, geef het nog 2 dagen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven