Welke verliefdheid?

28-08-2009 07:43 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Zat me opeens te bedenken:

Hoe weet ik nou precies of ik nou verliefdheid/ me aangetrokken voel tot een persoon....of dat ik me verliefd/ me aangetrokken voel om het feit dat hij om me geeft en van me houdt.

Die 2 dingen vind ik best moeilijk goed te scheiden.

Is dit vreemd of zijn er meer mensen die dit herkennen.
Nee hoor, dat vind ik niet vreemd. Ik ben ook erg gevoelig voor aandacht. Maar na een tijdje merk je dat wel. Dus niet te snel toehappen, even de kat uit de boom kijken. Bovendien, je hebt altijd het recht om iemand weer te verlaten mocht je gevoel toch anders zijn dan je in eerste instantie dacht.
Wat zegt je gevoel?

(Overigens dat vrouwen gevoelig zijn voor aandacht daar snap ik dan echt geen reet van maar ja ben dan ook een man)
Krijg je de kriebels als je aan hem denkt? Springt je hart op als je hem ziet? Mis je hem als hij niet bij je is?

Kun je je een leven zonder hem voorstellen?
quote:badmeester schreef op 28 augustus 2009 @ 08:56:

Wat zegt je gevoel?

(Overigens dat vrouwen gevoelig zijn voor aandacht daar snap ik dan echt geen reet van maar ja ben dan ook een man)Lieve Bad, als ik jouw reacties lees ben ik altijd erg opgelucht als ik me realiseer dat je een vent bent.
oh that purrrrrrrrrfect feeling
hoi bibi123, ik herken je gevoel wel. ik denk zeker niet dat je de enige bent die dit zo voelt.

volgens mij heeft 't gewoon tijd nodig om erachter te komen wat je nou echt voor iemand voelt.

(vind zelf het moeilijke dat je misschien onbewust misbruik van iemand maakt, hem valse hoop geeft, omdat je dat zelf gewoon niet in de gaten hebt dat je niet echt verliefd bent maar alleen maar prettig voelt bij alle aandacht)
Ja gisteren een date gehad met een jongen die ik eigenlijk nog niet echt ken. Het was echt heel erg gezellig!! In mijn hoofd speelde in eerste instantie het feit dat ik nog maar een half jaar vrijgezel ben (en misschien nog niet toe aan een relatie ben) en ik aan de ene kant ook wel weer nieuwsgierig ben naar andere jongens (beetje dubbel). Merk wel dat ik het heel voorzichtig aanpak en zie het eigenlijk in eerste instantie dan meer als vriendschappelijk.

Vindt het toch lastig, want nu hij laat blijken dat hij het ook gezellig en toch eventueel vaker wil afsrpeken wordt het een ander verhaal. Ik wil idd eigenlijk ook geen misbruik van hem maken of valse hoop geven of iets. En toch vind ik hem leuk genoeg voor een volgende date...

mmm laat het wel ff bezinken en zie wel hoe het loopt!
quote:badmeester schreef op 28 augustus 2009 @ 08:56:

Wat zegt je gevoel?

(Overigens dat vrouwen gevoelig zijn voor aandacht daar snap ik dan echt geen reet van maar ja ben dan ook een man)Kan het wel uitleggen. 't ligt heel simpel....Wij vrouwen vinden dat gewoon fijn!! Goed voor je ego/zelfvertrouwen haha (volgens mij niet veel anders dan bij mannen dacht ik toch..?!)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven