Werken met familie, issues

10-09-2019 00:26 31 berichten
Alle reacties Link kopieren
L
communitymanagerviva wijzigde dit bericht op 10-09-2019 09:08
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
0.00% gewijzigd
Dus je hebt je rooster nog niet en nu vermoed je een heel complot?

Ik zou in ieder geval niet in de zorg gaan werken.
Hoe lang geleden ben je precies voor hem gaan werken?
K
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 10-09-2019 07:43
0.00% gewijzigd
m-april schreef:
10-09-2019 00:37
Hoe lang geleden ben je precies voor hem gaan werken?
Waarom wil je dit weten?
Halverwege afgehaakt. Je wilt geen gezeik en vraagt je af of het slim is voor hem te werken. Echt?
.
MeisjeVanDeBuurt schreef:
10-09-2019 00:38
Ja het is te vroeg om indd zoiets te vermoeden. Daarom geef ik ook subtiel aan dat het vreemd is dat hij verschillende verhalen doorgeeft. Dus aan mij zus dat ik op t rooster kan komen en zelf kan inzien. Mjah ik vroeg dus ook aan mijn zus meer duidelijkheid en zei al dat het ook zo kan zijn dat hij ermee bedoelde dat mijn naam nu ook op het rooster staat verwerkt.

Maar okay, stel we laten dit erbuiten he. Dan blijft nog steeds een probleem dat ik al voel aankomen. Hij zou t niet zien zitten een rooster te delen. Een stukje privacy verdwijnt dan, doordat mijn zus dan altijd zou kunnen vragen wanneer hij precies klaar is. Zelfs zou ik ook niet fijn vinden als mijn partner exact weet hoe laat ik begin en eindig op werk. Dus weet niet? Misschien een beetje te voorbarig allemaal.. ik zou het ook kunnen aankijken en gewoon van de winst mee kunnen profiteren totdat zon situatie zich zal laten voorkomen.

Heb je wat te verbergen dan? Klinkt behoorlijk paranoïde.
.
Met familie moet je wandelen, niet handelen.

Al helemaal niet met een duistere schoonbroer die schimmige constructies en schimmige uurroosters wil opzetten.
Marnamai schreef:
10-09-2019 00:56

Al helemaal niet met een duistere schoonbroer die schimmige constructies en schimmige uurroosters wil opzetten.

Wat bedoel je met schimmig?
Hmmm, heb eens geloept. TO heeft wel meer issues met mensen.

Diep van binnen weet je wat je moet doen, je hebt niet voor niets een onderbuik gevoel.

Daarnaast staat er een en ander in je topic dat de wenkbrauwen doet fronsen. Lees je eigen topic eens terug maar dan door de ogen van buitenstaander.
Zie je vanzelf in wat voor wespennest jezelf gaat begeven als je er gaat werken.
I
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 10-09-2019 07:44
99.86% gewijzigd
10-09-2019 00:40
Waarom wil je dit weten?
Omdat het voor de context imo wel uitmaakt of je net een maand of 3 voor hem werkt of dat je al 9 maanden voor hem werkt
I
meisjevandebuurt wijzigde dit bericht op 10-09-2019 07:44
99.79% gewijzigd
Als je voor hem wil blijven werken, dan moet je je tijdens werktijd zakelijk opstellen. Jammer dat hij vaag doet, maar zo lang jij op tijd je rooster ontvangt is het prima. Mocht je zus vragen stellen over zijn rooster, dan zeg je dat dat jouw zaken niet zijn en ze het maar aan haar man moet vragen. Je bent daar als werknemer in dienst, niet als spion.
Het is aan jou of jij werk en privé los van elkaar kunt zien in dit geval. Mocht het je toch een slecht gevoel geven dan zou ik op zoek gaan naar een andere baan.
Wat is er mis met het hem op de man af vragen/bespreken? Gewoon, ''is het de bedoeling dat ik de roosters altijd op een kladje krijg of kan ik straks gewoon in het systeem inloggen''? En waarom moet jij eigenlijk in het systeem om de roosters in te zien dan? Is dat nodig voor je functie? Of is een uitdraai van je rooster voldoende?
Zelfs zou ik ook niet fijn vinden als mijn partner exact weet hoe laat ik begin en eindig op werk.
Maar hij werkt toch voor zichzelf? Dan hoeft hij zich toch niet strak aan een of ander rooster te houden als hij op een andere manier goed zijn uren registreert?
Dymphnatam schreef:
10-09-2019 00:29
Dus je hebt je rooster nog niet en nu vermoed je een heel complot?

Ik zou in ieder geval niet in de zorg gaan werken.
😂
Hij heeft een eenmanszaak toch? Heeft hij dan een officieel rooster of bedoel je agenda? En moet jij voor jou werk weten waar hij is of kan je gewoon aan de slag? Ik bedoel, heb je e ht inloggegevens nodig om je werk goed te doen?
Ja het is te vroeg om indd zoiets te vermoeden. Daarom geef ik ook subtiel aan dat het vreemd is dat hij verschillende verhalen doorgeeft. Dus aan mij zus dat ik op t rooster kan komen en zelf kan inzien. Mjah ik vroeg dus ook aan mijn zus meer duidelijkheid en zei al dat het ook zo kan zijn dat hij ermee bedoelde dat mijn naam nu ook op het rooster staat verwerkt.

Maar okay, stel we laten dit erbuiten he. Dan blijft nog steeds een probleem dat ik al voel aankomen. Hij zou t niet zien zitten een rooster te delen. Een stukje privacy verdwijnt dan, doordat mijn zus dan altijd zou kunnen vragen wanneer hij precies klaar is. Zelfs zou ik ook niet fijn vinden als mijn partner exact weet hoe laat ik begin en eindig op werk. Dus weet niet? Misschien een beetje te voorbarig allemaal.. ik zou het ook kunnen aankijken en gewoon van de winst mee kunnen profiteren totdat zon situatie zich zal laten voorkomen.
Rare, rare familie. Jullie passen wel bij elkaar, met z'n allen.
Marnamai schreef:
10-09-2019 00:56

Deze wilde ik ook posten.

Er waren allemaal rode vlaggen voordat je bij hem ging werken en des ondanks deed je het toch?

Waarom?
10-09-2019 00:26

Hoe denken jullie erover? Het is nogal een lang en verwarrend verhaal misschien geworden.
Alvast bedankt ;(

Het is inderdaad verwarrend, ik ben gestopt met lezen. Meer details maken het niet altijd duidelijker.
Zoek een andere baan...iets in een winkel ofzo..In ieder geval iets waarvoor je niet hoeft te schrijven en wat weinig logica vereist. Vakkenvullen, krant rondbrengen, je weet wel!
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Lijkt me juist slim als hij jou geen inloggegevens geeft. Wie weet waar je in gaat zitten neuzen.
En je hebt verder wel een contract en krijgt wit uitbetaald aan de hand van een salarisstrook, of gaat dat net zo vaag als je rooster?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Waarom haal je nu je OP leeg en je reacties? Het zijn toch normale vragen? Ik snap dat niet. Mensen nemen de moeite om je te helpen en dan doe je dit.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven