Wet van wuiles
maandag 24 januari 2011 om 11:32
quote:luna1 schreef op 24 januari 2011 @ 07:05:
Ja, omdat het bannen voor iemand zielepiet noemen is omgeslagen in vrijwel helemaal niet meer modereren, tenzij je kritiek hebt op het beleid. Dan zijn ze er als de kippen bij.
Je kunt dus ongestraft je hetze voeren.
@thedutchwiseguy, jij doet dat ook ja. Voor die smerige opmerking op de sekspijler aan een andere forummer had je eerder een fikse waarschuwing gekregen.
Maar in dat topic zouden er een stuk meer forummers een waarschuwing cq ban hebben gekregen.
Iris, ik denk dat het ook wel overwaait. Dit soort kreten raken meestal vanzelf in de vergetelheid.Kwijl kwijl seks en smerig? Bah Gelukkig voel ik bij veel van de als braaksel voelende lunatictopicreacties geen behoefte te reageren Amen
Ja, omdat het bannen voor iemand zielepiet noemen is omgeslagen in vrijwel helemaal niet meer modereren, tenzij je kritiek hebt op het beleid. Dan zijn ze er als de kippen bij.
Je kunt dus ongestraft je hetze voeren.
@thedutchwiseguy, jij doet dat ook ja. Voor die smerige opmerking op de sekspijler aan een andere forummer had je eerder een fikse waarschuwing gekregen.
Maar in dat topic zouden er een stuk meer forummers een waarschuwing cq ban hebben gekregen.
Iris, ik denk dat het ook wel overwaait. Dit soort kreten raken meestal vanzelf in de vergetelheid.Kwijl kwijl seks en smerig? Bah Gelukkig voel ik bij veel van de als braaksel voelende lunatictopicreacties geen behoefte te reageren Amen
Katten manipuleren vrouwen.......ik wist het ik wist het......
maandag 24 januari 2011 om 12:51
Onzinnig was misschien niet de juiste woordkeuze, ik bedoel iets van: wij zijn wij, of wie ben ik, om te zeggen: ja dit is zo hopeloos laat maar zitten en ga maar verder. Voor sommige mensen is dat niet zo makkelijk, en die zitten kennelijk ergens mee en openen daarom zo'n topic. En dat gevoel krijg ik altijd bij de WvW, 'get over it' . Dat gaat ook vast wel gebeuren met TO, maar ik denk niet dat alleen 'get over it' zeggen helpt.