Whats wrong with me

21-10-2020 21:40 56 berichten
.
anoniem_63af32da3bfb6 wijzigde dit bericht op 19-11-2020 01:37
99.87% gewijzigd
Moederke74 schreef:
23-10-2020 22:15
Ok, dat is nieuw voor me.
Mij is (100 jaar geleden 😉) verteld dat beter worden niet kan. Dat je je wel dingen kunt aan leren, maar dat je altijd waakzaam moet zijn voor triggers. Misschien ligt het ook aan in welke mate je het hebt.
Klopt, dat is de nuance. Een heel eind beter worden kán, maar kwetsbaarheid blijft enigszins (wat veel mensen zonder diagnose ook hebben).
Alle reacties Link kopieren
Misschien gaat ie vanzelf een keer weg als je zo blijft doen!
Jij je vrijheid en hij een leuke nieuwe vriendin die hem wel fantastisch vindt :heart:
Hoe is jullie seks? Vrij je nog regelmatig met elkaar? Of heerst er een berusting op dat vlak en mis je het? Tijdens de daad bevestig je de aantrekking die er voor elkaar is en beleef je samen een hoogtepunt. De seksuele ontlading en het knuffelen, huidcontact zorgt voor een grotere verbondenheid. Ga eerst na of je dit voldoende krijgt in je huidige relatie...
Alle reacties Link kopieren
Hardlopenisleuk schreef:
21-10-2020 22:52
Ik schrijf dagelijks in een dagboek en dit laat ik hem lezen.
Bedankt voor je tips😃
Je zou ook kunnen vragen of hij af en toe iets terugschrijft.
Charles_Gentle28 schreef:
25-10-2020 08:23
Hoe is jullie seks? Vrij je nog regelmatig met elkaar? Of heerst er een berusting op dat vlak en mis je het? Tijdens de daad bevestig je de aantrekking die er voor elkaar is en beleef je samen een hoogtepunt. De seksuele ontlading en het knuffelen, huidcontact zorgt voor een grotere verbondenheid. Ga eerst na of je dit voldoende krijgt in je huidige relatie...
Ja, joh. Lekker de focus leggen op de seks tijdens een dikke depressie.
C.G. weet overal en altijd de focus op seks te leggen, in de meest bloemrijke beschrijving en met de grootte van z’n eigen apparaat en capaciteiten er nog even en passant bij gemeld. Het wordt langzamerhand een karikatuur van zichzelf :zzz:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven