Wie heeft een goed idee

28-03-2019 18:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is binnenkort jarig. Ze reist veel en ik wil haar een leuk cadeau geven voor haar verjaardag. Ik heb met haar gesproken over een mooie ketting of een ring, maar ik vind dat te persoonlijk. Ik koop het liever samen zodat we er allebei gelukkig mee zijn. Ik wil niet dat ze iets draagt alleen omdat ik het haar cadeau heb gedaan.
We gaan regelematig uit eten en er staan altijd bloemen op tafel.

War ik op zoek ben is een dame die een ervaring heeft met een cadeau waardoor ze is is geraakt.

Ik ben op zoek naar inspiratie.

Alvast bedankt.
Wat raakt is iets persoonlijks. Dan is het eigenlijk verder niet zo relevant wat het is.
Het is zo afhankelijk van wie je vriendin is als persoon, waar ze van houdt, waar ze warm voor loopt en waar niet voor.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Dan koop je samen die ring of ketting?
"Goeiemorgen lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wil je graag een persoonlijk cadeau geven, dus we gaan vanmiddag/zaterdag/over een maand, samen naar de juwelier om iets kleins fijns uit te zoeken voor je."
spuka schreef:
28-03-2019 18:23
"Goeiemorgen lieverd, gefeliciteerd met je verjaardag. Ik wil je graag een persoonlijk cadeau geven, dus we gaan vanmiddag/zaterdag/over een maand, samen naar de juwelier om iets kleins fijns uit te zoeken voor je."
Onpersoonlijker kan bijna niet.
Waar wordt ze (behalve van jou) echt het meest gelukkig van? Of wat is iets moois dat jullie samen delen?

Mijn partner en ik koken graag. Dus ik heb eens een kookboek gemaakt met de recepten die we dat jaar gekookt hadden. Dat raakte haar. Of een excursie naar iets waarvan ik weet dat haar ogen gaan glimmen (Ook of juist als ik daar zelf minder interesse in heb).

Ik ben zelf wel eens geraakt door iets wat mijn ex helemaal geen romantisch cadeau vond. Maar het paste perfect bij mijn behoefte en hij had goed zijn best gedaan om met aandacht iets goeds uit te zoeken.

Mijn huidige partner heeft me ook eens geraakt door een bijzonder etentje op een heel bijzondere manier te “verpakken”. Geen kaart of photoshop a4tje maar meer een soort kijkdoos. Zat liefde, tijd en aandacht in.

Nou, ik heb mijn best gedaan. Hoop dat je wat moois bedenkt. Laat je niet verlammen door faalangst! Daar had mijn ex nogal last van dus de eerste jaren kreeg ik niets. :)
Moire schreef:
28-03-2019 18:18
Wat raakt is iets persoonlijks. Dan is het eigenlijk verder niet zo relevant wat het is.
Bij sommige mensen is het een tennisbal, bij anderen een hamer.
Moire schreef:
28-03-2019 18:23
Onpersoonlijker kan bijna niet.
En sowieso; iets kleins uitzoeken?
- ze reist veel , een leuke koffer met print die zij mooi vindt en een bijpassende beautycase ?
( kan ze ook dragen :mrgreen: )

- photoshoot van jullie samen ?
ivm sluiten EHV /vloggers topic, verkast naar nieuw forum
Ik kreeg een enorm mes waar ik ontzettend blij mee was. Helpt dat?
Byrma schreef:
28-03-2019 18:38
- ze reist veel , een leuke koffer met print die zij mooi vindt en een bijpassende beautycase ?
( kan ze ook dragen :mrgreen: )

- photoshoot van jullie samen ?
Dit zou ik allemaal vreselijk vinden, maar das heel persoonlijk natuurlijk
montblanc schreef:
28-03-2019 18:43
Ik kreeg een enorm mes waar ik ontzettend blij mee was. Helpt dat?
Werd je erdoor geraakt?
Misschien een romantische chatsessie? :hihi:
Murrmurr schreef:
28-03-2019 18:30
Bij sommige mensen is het een tennisbal, bij anderen een hamer.
Ik had er wat voor geschreven, maar toch maar weggehaald ivm de geile straffers. Ik had een iets rigoureuzere versie.
intrigue!
Ik werd laatst wel geraakt door een vers wat hij me appte. Eigenlijk vooral omdat ik weet wat het voor hem betekent en hij dat met mij deelt. Heb je geen reet aan zeker.

Doe maar een GROTE diamant. Kan ze altijd nog verkopen.
Wanneer een andere dame wordt geraakt daar het cadeau wat jij koopt dan klopt er iets niet.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ze houdt van reizen zegt ook zo lekker niets. De een houdt van kamperen op de eiffel, costa del snol en de ander doet expedities naar de Zuid Pool.

Nou ja: nieuwe wandelsokken ofzo?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
zelf iets uitzoeken voor je verjaardag, nou er zijn maar weinig mannen die zich er makkelijker van af maken
Samen een weekend weg en wat is er mis met jaar meenemen naar de juwelier?
Merrick schreef:
28-03-2019 18:26
Waar wordt ze (behalve van jou) echt het meest gelukkig van? Of wat is iets moois dat jullie samen delen?

Mijn partner en ik koken graag. Dus ik heb eens een kookboek gemaakt met de recepten die we dat jaar gekookt hadden. Dat raakte haar. Of een excursie naar iets waarvan ik weet dat haar ogen gaan glimmen (Ook of juist als ik daar zelf minder interesse in heb).

Ik ben zelf wel eens geraakt door iets wat mijn ex helemaal geen romantisch cadeau vond. Maar het paste perfect bij mijn behoefte en hij had goed zijn best gedaan om met aandacht iets goeds uit te zoeken.

Mijn huidige partner heeft me ook eens geraakt door een bijzonder etentje op een heel bijzondere manier te “verpakken”. Geen kaart of photoshop a4tje maar meer een soort kijkdoos. Zat liefde, tijd en aandacht in.

Nou, ik heb mijn best gedaan. Hoop dat je wat moois bedenkt. Laat je niet verlammen door faalangst! Daar had mijn ex nogal last van dus de eerste jaren kreeg ik niets. :)
Dat zijn leuke ideeën. Ik wil zelf een foto boekje maken. Ik weet wel dat ze graag een ketting wil hebben, maar die koop ik graag samen om teleurstellingen te voorkomen.
Je kunt toch vragen of ze een paar voorbeelden wil geven van kettingen die ze mooi vindt en er dan zelf eentje uitzoeken? Dan is het in elk geval een verrassing.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Ik hou ook van reizen en mij doe je nooit echt een plezier met een fysiek cadeautje. Wat ik leuk zou vinden om te krijgen.

- Weekend tripje ergens heen
- Lekker eten in combinatie met comedy show ofzoiets
- Toen ik lang op reis ging kreeg ik van een vriend een kaart met van elk land dat ik ging bezoeken valuta van ongeveer €5-€10 per land. Met het bericht erbij om in elk land een taartje of iets dergelijks te gaan eten.
Merrick schreef:
28-03-2019 18:26

Wat gaaf! Ben zo benieuwd hoe dat eruit zag! Heb je het bewaard?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven