Wie heeft een goed idee
donderdag 28 maart 2019 om 18:15
Mijn vriendin is binnenkort jarig. Ze reist veel en ik wil haar een leuk cadeau geven voor haar verjaardag. Ik heb met haar gesproken over een mooie ketting of een ring, maar ik vind dat te persoonlijk. Ik koop het liever samen zodat we er allebei gelukkig mee zijn. Ik wil niet dat ze iets draagt alleen omdat ik het haar cadeau heb gedaan.
We gaan regelematig uit eten en er staan altijd bloemen op tafel.
War ik op zoek ben is een dame die een ervaring heeft met een cadeau waardoor ze is is geraakt.
Ik ben op zoek naar inspiratie.
Alvast bedankt.
We gaan regelematig uit eten en er staan altijd bloemen op tafel.
War ik op zoek ben is een dame die een ervaring heeft met een cadeau waardoor ze is is geraakt.
Ik ben op zoek naar inspiratie.
Alvast bedankt.
donderdag 28 maart 2019 om 19:43
Krijg een dejavu. Kom jij niet de hele tijd vragen wat je moet kopen of doen op dates?
Geen vrouw is hetzelfde. Dus je moet je vriendin wat beter leren kennen. Ipv vreemden vragen.
Ik heb bijvoorbeeld niks met sieraden. En haat chocolade en hou ook niet van verrassingen. Of huisraad. Heb zeer uitgesproken smaak mbt kleding of lingerie. Koop ik liever zelf, zeker lingerie.
Ik hoef eigenlijk geen cadeau's.. Of niks of iets doen wat leuk is. Uit eten, concert, escaperoom. Zoiets. En anders zoek ik dus liever wel zelf mijn cadeau uit.
Een beetje lekker uit eten is meer dan genoeg.
Geen vrouw is hetzelfde. Dus je moet je vriendin wat beter leren kennen. Ipv vreemden vragen.
Ik heb bijvoorbeeld niks met sieraden. En haat chocolade en hou ook niet van verrassingen. Of huisraad. Heb zeer uitgesproken smaak mbt kleding of lingerie. Koop ik liever zelf, zeker lingerie.
Ik hoef eigenlijk geen cadeau's.. Of niks of iets doen wat leuk is. Uit eten, concert, escaperoom. Zoiets. En anders zoek ik dus liever wel zelf mijn cadeau uit.
Een beetje lekker uit eten is meer dan genoeg.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 19:47
52.80% gewijzigd
donderdag 28 maart 2019 om 19:46
donderdag 28 maart 2019 om 21:30
donderdag 28 maart 2019 om 21:36
donderdag 28 maart 2019 om 23:19
Citytripje met sprs.me ? Zelf nooit gedaan maar ik vind het concept fantastisch.
Je geeft wat voorkeuren op voor je trip, zij regelen alles. Een paar dagen op voorhand krijg je het weerbericht zodat je weet wat je in je koffer moet steken en bij vertrek krijg je een kraskaart die onthult waar je heen gaat.
Of is dat te snel? Wat mag het kosten?
Je geeft wat voorkeuren op voor je trip, zij regelen alles. Een paar dagen op voorhand krijg je het weerbericht zodat je weet wat je in je koffer moet steken en bij vertrek krijg je een kraskaart die onthult waar je heen gaat.
Of is dat te snel? Wat mag het kosten?
donderdag 28 maart 2019 om 23:46
Ja tuurlijk! Dat kan je toch niet weggooienRedballoon schreef: ↑28-03-2019 19:29Wat gaaf! Ben zo benieuwd hoe dat eruit zag! Heb je het bewaard?
Overigens heb ik ook een vriendin die enorm geraakt wordt door dure schoenen of een merktas. Dat zou mij dan weer helemaal niets doen. Maar doet voor haar hetzelfde als zo’n geknutseld ding voor mij. Zit waarschijnlijk dezelfde zorg en aandacht in.