Wie heeft een goed idee

28-03-2019 18:15 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin is binnenkort jarig. Ze reist veel en ik wil haar een leuk cadeau geven voor haar verjaardag. Ik heb met haar gesproken over een mooie ketting of een ring, maar ik vind dat te persoonlijk. Ik koop het liever samen zodat we er allebei gelukkig mee zijn. Ik wil niet dat ze iets draagt alleen omdat ik het haar cadeau heb gedaan.
We gaan regelematig uit eten en er staan altijd bloemen op tafel.

War ik op zoek ben is een dame die een ervaring heeft met een cadeau waardoor ze is is geraakt.

Ik ben op zoek naar inspiratie.

Alvast bedankt.
Krijg een dejavu. Kom jij niet de hele tijd vragen wat je moet kopen of doen op dates?

Geen vrouw is hetzelfde. Dus je moet je vriendin wat beter leren kennen. Ipv vreemden vragen.

Ik heb bijvoorbeeld niks met sieraden. En haat chocolade en hou ook niet van verrassingen. Of huisraad. Heb zeer uitgesproken smaak mbt kleding of lingerie. Koop ik liever zelf, zeker lingerie.

Ik hoef eigenlijk geen cadeau's.. Of niks of iets doen wat leuk is. Uit eten, concert, escaperoom. Zoiets. En anders zoek ik dus liever wel zelf mijn cadeau uit.

Een beetje lekker uit eten is meer dan genoeg.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 28-03-2019 19:47
52.80% gewijzigd
mijn vriend maakte mij erg blij met een nieuwe spinnaker voor op de boot.

maar ik heb zo'n idee dat jou vriendin dat niet zo zou waarderen.

oftewel, cadeaus zijn heel erg persoonlijk
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Kijk eens naar het boek Before they pass away. Prachtige foto’s ! En past denk ik echt bij iemand die veel reist .
Mijn vriend geeft mij altijd een sieraad op mijn verjaardag en ik kijk er elk jaar naar uit. Hij heeft een goede smaak en weet wat ik mooi vind.

Mijn vriend zelf is best lastig met kado’s, ik heb hem afgelopen jaar een citytrip Rome gegeven en daar was hij oprecht erg blij mee.
Echt geraakt ben ik nog nooit geweest van een kado van hem. Wel eens erg gelachen, ik pakte een hele mooie armband uit. Hij vertelde erbij dat ik nog terug mocht gaan om er gratis iets in te laten graveren. Toen ik vroeg waarom hij dat niet al had gedaan; ‘ ik weet niet wat jij een mooi iets vind’
Citytripje met sprs.me ? Zelf nooit gedaan maar ik vind het concept fantastisch.

Je geeft wat voorkeuren op voor je trip, zij regelen alles. Een paar dagen op voorhand krijg je het weerbericht zodat je weet wat je in je koffer moet steken en bij vertrek krijg je een kraskaart die onthult waar je heen gaat.

Of is dat te snel? Wat mag het kosten? :twisted:
Een Maserati Quattroporte. Of een cadeautje voor de hond.
In geen geval sieraden. (Of nog erger, lingerie)
Redballoon schreef:
28-03-2019 19:29
Wat gaaf! Ben zo benieuwd hoe dat eruit zag! Heb je het bewaard?
Ja tuurlijk! Dat kan je toch niet weggooien :) staat nu nog in de kamer en zal zijn weg wel vinden naar de opbergdoosje met herinneringen. :)

Overigens heb ik ook een vriendin die enorm geraakt wordt door dure schoenen of een merktas. Dat zou mij dan weer helemaal niets doen. Maar doet voor haar hetzelfde als zo’n geknutseld ding voor mij. Zit waarschijnlijk dezelfde zorg en aandacht in. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven