Zeurend nichtje

19-11-2018 22:40 91 berichten
Mijn nichtje van 14 had een vriendje, we zullen hem maar even Richard noemen.
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...

Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.

Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.

Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.

Hoe zouden jullie ermee omgaan?
Ik zou niet met dat nichtje omgaan dus ik zou er geen last van hebben.
Wie dwong ze tot seks dan?
En prop er een sok in of geef haar een goed gemikte stoot.
Nemaìn’ schreef:
19-11-2018 22:42
Wie dwong ze tot seks dan?
Ze zegt dat die Richard haar iedere keer dwong EEN JAAR LANG in dat kleine appartement
Complimenteer haar met haar goede gebruik van anticonceptie als ze al 'n jaar heeft geneukt en niet zwanger is geraakt!
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud ben jij ? Je klinkt erg jong of zelfs dronken

En welk moeder vind het goed dat haar 14 jarige dochter in gehorig flat gedwongen seks heeft

Wow
Wat een milieu
mamsvan wijzigde dit bericht op 19-11-2018 22:47
12.87% gewijzigd
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
redbulletje schreef:
19-11-2018 22:45
Complimenteer haar met haar goede gebruik van anticonceptie als ze al 'n jaar heeft geneukt en niet zwanger is geraakt!
ze is al sinds ze 9 is/groep 4 heftige bloedingen dus die gaat allang naar de huisarts voor de prikpil...
paalballet schreef:
19-11-2018 22:43
Ze zegt dat die Richard haar iedere keer dwong EEN JAAR LANG in dat kleine appartement
Je schrijft dat ze gedwongen seks hadden.

Dus wie heeft ze gedwongen? Best zorgelijk.
mamsvan schreef:
Hoe oud ben jij ?

En welk moeder vind het goed dat jaar 14 jarige dochter in gehorig flat gedwongen seks heeft

Wow
Wat een milieu
Wel een stuk ouder
En tsja die moeder is mijn tante
Ik zou het niet goedvinden, dan maar 2 weken ruzie met mijn dochter, maar geen seks!
Tuurlijk.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nemaìn’ schreef:
Je schrijft dat ze gedwongen seks hadden.

Dus wie heeft ze gedwongen? Best zorgelijk.
Haar moeder natuurlijk
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Nouschi schreef:
19-11-2018 22:47
Tuurlijk.
Nou ja, jij gelooft dit niet? Tsssssssssssss.

[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 22-11-2018 16:35
Reden: Off topic/provoceren
14.57% gewijzigd
Jammer dat je nichtje bij jou geen luisterend oor kan vinden.
Voordat je door kunt gaan met het bezoeken van het forum, moet je je wachtwoord veranderen.
Gedwongen seks is zorgelijk. Al helemaaaaaal voor een 14-jarig meisje. Ik zou aansturen op aangifte bij de politie en een melding bij een jeug-behandelaar van het een of t ander.

Dat driekamer appartement doet natuurlijk niet ter zaken. Je kan net zo goed verkracht worden zonder dat je de boel bij elkaar schreeuwt. Freeze-flight-fight.
En hoe weet jij nou dat het geen eikel was

Iemand die dwingt tot seks bij een 14 jarige is een eikel,

Ik zal mij eerder zorgen om je nichtje dan haar zo afkatten
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
Goed verhaal, lekker kort ook.. :facepalm:
JollyRider schreef:
19-11-2018 22:48
Haar moeder natuurlijk
Dat vriendje had mijn nichtje een jaar lang iedere keer gedwongen tot seks, zegt ze
Moeder/mijn tante doet niks terwijl ze dus de kamer ernaast staat
Doet alsof ze neit weet wat ze samen aan het doen zijn
O_O zeg dat ze naar naar huisarts of vertrouwenspersoon op school moet gaan. Deze mensen kunnen haar beter helpen.
Been there, done that, got the T-shirt.
Nemaìn’ schreef:
19-11-2018 22:48
Nou ja, jij gelooft dit niet? Tsssssssssssss.

Weet jij nog een leuk cadeau, man van 69.
Een vrouw die dat een lekker standje vindt?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
19-11-2018 22:50
Een vrouw die dat een lekker standje vindt?
Ik wil niet weten wat mijn ouders doen.
Pergamon schreef:
19-11-2018 22:49
Gedwongen seks is zorgelijk. Al helemaaaaaal voor een 14-jarig meisje. Ik zou aansturen op aangifte bij de politie en een melding bij een jeug-behandelaar van het een of t ander.

Dat driekamer appartement doet natuurlijk niet ter zaken. Je kan net zo goed verkracht worden zonder dat je de boel bij elkaar schreeuwt. Freeze-flight-fight.
Ik heb dat ook gezegd. Maar in plaats daarvan is ze al twee weken niet naar school geweest en gaat ze binnenkort naar een andere school vanwege opmerkingen op school over dat vriendje...
Kennelijk had ze haar vriendinnen op school allemaal verteld over die Richard die een klas hoger zit
paalballet schreef:
19-11-2018 22:46
Wel een stuk ouder
En tsja die moeder is mijn tante
Ik zou het niet goedvinden, dan maar 2 weken ruzie met mijn dochter, maar geen seks!
Nooit van loverboys gehoord? Nooit zelf stiekem in een fietsenhok staan zoenen toen je 14 was? Nooit zelf tegen je moeder gelogen waar je was toen je puber was?

Beetje naief van je, om te denken dat je het tegen houdt. En ook naief te denken dat gedwongen seks niet plaats kan vinden in een klein appartement.
paalballet schreef:
Dat vriendje had mijn nichtje een jaar lang iedere keer gedwongen tot seks, zegt ze
Moeder/mijn tante doet niks terwijl ze dus de kamer ernaast staat
Doet alsof ze neit weet wat ze samen aan het doen zijn
Maar als moeder niets doet, wie dwingt ze dan?
Apatura schreef:
O_O zeg dat ze naar naar huisarts of vertrouwenspersoon op school moet gaan. Deze mensen kunnen haar beter helpen.
Ik vind het ook echt belachelijk. Mijn tante laat het gewoon gebeuren als dat van gedwongen seks echt waar is???

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven