Zeurend nichtje
maandag 19 november 2018 om 22:40
Mijn nichtje van 14 had een vriendje, we zullen hem maar even Richard noemen.
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
maandag 19 november 2018 om 22:45
ze is al sinds ze 9 is/groep 4 heftige bloedingen dus die gaat allang naar de huisarts voor de prikpil...redbulletje schreef: ↑19-11-2018 22:45Complimenteer haar met haar goede gebruik van anticonceptie als ze al 'n jaar heeft geneukt en niet zwanger is geraakt!
Je schrijft dat ze gedwongen seks hadden.paalballet schreef: ↑19-11-2018 22:43Ze zegt dat die Richard haar iedere keer dwong EEN JAAR LANG in dat kleine appartement
Dus wie heeft ze gedwongen? Best zorgelijk.
maandag 19 november 2018 om 22:46
Wel een stuk ouder
En tsja die moeder is mijn tante
Ik zou het niet goedvinden, dan maar 2 weken ruzie met mijn dochter, maar geen seks!
maandag 19 november 2018 om 22:48
maandag 19 november 2018 om 22:49
Gedwongen seks is zorgelijk. Al helemaaaaaal voor een 14-jarig meisje. Ik zou aansturen op aangifte bij de politie en een melding bij een jeug-behandelaar van het een of t ander.
Dat driekamer appartement doet natuurlijk niet ter zaken. Je kan net zo goed verkracht worden zonder dat je de boel bij elkaar schreeuwt. Freeze-flight-fight.
Dat driekamer appartement doet natuurlijk niet ter zaken. Je kan net zo goed verkracht worden zonder dat je de boel bij elkaar schreeuwt. Freeze-flight-fight.
maandag 19 november 2018 om 22:50
Dat vriendje had mijn nichtje een jaar lang iedere keer gedwongen tot seks, zegt ze
Moeder/mijn tante doet niks terwijl ze dus de kamer ernaast staat
Doet alsof ze neit weet wat ze samen aan het doen zijn
maandag 19 november 2018 om 22:50
maandag 19 november 2018 om 22:51
Ik heb dat ook gezegd. Maar in plaats daarvan is ze al twee weken niet naar school geweest en gaat ze binnenkort naar een andere school vanwege opmerkingen op school over dat vriendje...Pergamon schreef: ↑19-11-2018 22:49Gedwongen seks is zorgelijk. Al helemaaaaaal voor een 14-jarig meisje. Ik zou aansturen op aangifte bij de politie en een melding bij een jeug-behandelaar van het een of t ander.
Kennelijk had ze haar vriendinnen op school allemaal verteld over die Richard die een klas hoger zit
Nooit van loverboys gehoord? Nooit zelf stiekem in een fietsenhok staan zoenen toen je 14 was? Nooit zelf tegen je moeder gelogen waar je was toen je puber was?paalballet schreef: ↑19-11-2018 22:46Wel een stuk ouder
En tsja die moeder is mijn tante
Ik zou het niet goedvinden, dan maar 2 weken ruzie met mijn dochter, maar geen seks!
Beetje naief van je, om te denken dat je het tegen houdt. En ook naief te denken dat gedwongen seks niet plaats kan vinden in een klein appartement.
Maar als moeder niets doet, wie dwingt ze dan?paalballet schreef: ↑19-11-2018 22:50Dat vriendje had mijn nichtje een jaar lang iedere keer gedwongen tot seks, zegt ze
Moeder/mijn tante doet niks terwijl ze dus de kamer ernaast staat
Doet alsof ze neit weet wat ze samen aan het doen zijn