Zeurend nichtje
maandag 19 november 2018 om 22:40
Mijn nichtje van 14 had een vriendje, we zullen hem maar even Richard noemen.
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
maandag 19 november 2018 om 23:07
Brandslang er op lijkt me.paalballet schreef: ↑19-11-2018 23:06vind je het normaal dat een moeder het laat gebeuren als ze naast de deur staat en weet wat ze erachter aan het doen zijn?
maandag 19 november 2018 om 23:08
Nou en? Mijn kind hoeft ook niet naar school als ze niet wil. Leren ze toch niets goeds.paalballet schreef: ↑19-11-2018 23:05En ze klaagt nu al twee weken over hem en is al twee weken niet op school geweest
maandag 19 november 2018 om 23:09
maandag 19 november 2018 om 23:10
Nou dan, mist school niets aan.paalballet schreef: ↑19-11-2018 23:09ze is al een keer blijven zitten en met een flink aantal onvoldoendes mag ze dit jaar nog 2T proberen anders wordt het kader... dus dat is neit slim
maandag 19 november 2018 om 23:11
ik denk neit dat dat goed voor haar is. Ze zit nu, gelukkig nog wel, in een klas met leuke meiden. Vorig jaar mochten andere meiden niet over naar 2T, die moesten naar kader, en dat zijn nou precies de meiden waarmee ze ruzie had.
Dus dan kan ze beter op theoretisch blijven en daar haar best voor doen.
maandag 19 november 2018 om 23:12
Wel oud om als 9 jarige in groep 4 te zitten. En bijzonder jong voor heftige bloedingen...paalballet schreef: ↑19-11-2018 22:45ze is al sinds ze 9 is/groep 4 heftige bloedingen dus die gaat allang naar de huisarts voor de prikpil...
maandag 19 november 2018 om 23:17
Nou ja ze spijbelt/is ziek omdat ze binnenkort naar een andere school gaat zegt zemamsvan schreef: ↑19-11-2018 23:06Ik adviseer je met haar moeder er over te praten of jou ouders
Dat je ernstig zorgen maakt om het nichtje,
Dat iemand die zegt gedwongen seks gehad te hebben en nu ook nog 2 weken spijbelt van school en moeder die het toelaat is extra rooie vlaggen dat er iets niet klopt in dat huis
Op de basisschool was het ook altijd al dat ze vaker wel dan niet ziek was omdat ze dan heftig ongesteld was
Maar mijn nichtje vertelde ook dat ze goed met make-up is
Geen idee wat nou waar is
maandag 19 november 2018 om 23:20
En met make op op heeft ze geen last van die heftige ongesteldheid?paalballet schreef: ↑19-11-2018 23:17Nou ja ze spijbelt/is ziek omdat ze binnenkort naar een andere school gaat zegt ze
Op de basisschool was het ook altijd al dat ze vaker wel dan niet ziek was omdat ze dan heftig ongesteld was
Maar mijn nichtje vertelde ook dat ze goed met make-up is
Geen idee wat nou waar is
maandag 19 november 2018 om 23:23
Dus als ze make up op heeft heeft ze geen last van haar menstruatie. Dan kan ze toch ook stoppen met de prikpil?
maandag 19 november 2018 om 23:49
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
maandag 19 november 2018 om 23:57
Dat klinkt vooral dwingend van haar kant.paalballet schreef: ↑19-11-2018 22:56ik heb een jaar lang hele andere verhalen gehoord
dat als die vriend weer naar huis wilde ze aanbood nu even het "snel" te doen zodat hij langer blijft