Zeurend nichtje
maandag 19 november 2018 om 22:40
Mijn nichtje van 14 had een vriendje, we zullen hem maar even Richard noemen.
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
Kennelijk hadden ze gedwongen seks - een jaar lang terwijl ze met haar moeder in een gehorig driekamer-appartement woont...
Nu zit mijn nichtje te klagen over die Richard
Over de gedwongen seks, over wat een eikel die Richard is, over dat alle andere jongens op school nu seks willen blablabla.
Ik ben er zo klaar mee!
Ik heb gezegd: je had het een jaar met hem, hij is geen eikel, ik begrijp je gevoelens maar vergeet het gewoon.
Gaat ze door op dat haar vader er had moeten zijn (die overigens onbekend is, maar dat terzijde) want dan was het tegengehouden etc etc.
Mijn nichtje gaat maar door en door.
Ik ben haar peetmoeder maar voor mij is het ook ooit klaar.
Ik heb gezegd dat ze maar lekker een andere jongen moet gaan zoeken maar het gaat altijd over Richard.
Hoe zouden jullie ermee omgaan?
dinsdag 20 november 2018 om 00:16
Jij denkt dat seks alleen bij haar thuis kan?Tinkerbel1000 schreef: ↑20-11-2018 00:12gedwongen seks en toch nog een jaar bij hem blijven, vind ik maar raar ze! en dat voor een snotjong van 14.. moest dat mijn dochter zijn ze zou nog niet eens jongens mee naar huis mogen nemen..
dinsdag 20 november 2018 om 00:19
Dat zou wel opgegaan zijn als het nichtje 4 was geweest. Met 14 is dat godsonmogelijk.Tinkerbel1000 schreef: ↑20-11-2018 00:16en sorry als die vriend veel ouder is en uw nichtje maar 14 is dat gewoon een vuile pedofiel.
dinsdag 20 november 2018 om 00:29
Je vraagt hoe wij er mee om zouden gaan. Allereerst zou ik hetgeen mijn nichtje mij vertelt aannemen als haar waarheid. Ik zou haar verder doorvragen en proberen te achterhalen wat er voor werkelijke waarheid achter zit. Het afwimpelen als gezeur en ik ben er klaar mee.. als het mijn nichtje (of wie dan ook) zou zijn? Nop.
Ik zou haar zeker niet behandelen als een zeur dat maar wat verzint.
Stel dat het waar is.. maar ook stel dat het niet waar is?
Het blijft een roep om aandacht, of het gaat om de werkelijke toedracht of haar manier om aandacht vragen.. het blijft , in mijn ogen, zorgwekkend. Het mag niet zo zijn dat iemand een ander dwingt tot seks, maar het mag ook niet zo zijn dat je verspreidt dat je werd gedwongen tot seks als dat niet zo is.
Ik zou haar zeker niet behandelen als een zeur dat maar wat verzint.
Stel dat het waar is.. maar ook stel dat het niet waar is?
Het blijft een roep om aandacht, of het gaat om de werkelijke toedracht of haar manier om aandacht vragen.. het blijft , in mijn ogen, zorgwekkend. Het mag niet zo zijn dat iemand een ander dwingt tot seks, maar het mag ook niet zo zijn dat je verspreidt dat je werd gedwongen tot seks als dat niet zo is.
Appels kun je eten, peren wel
dinsdag 20 november 2018 om 06:48
Dit. Misschien is het wel geen 'gezeur' maar is het niet zo'n assertief of stellig meisje. Rot dat je op die leeftijd al in zo'n verhaal zit.
dinsdag 20 november 2018 om 18:10
dinsdag 20 november 2018 om 18:39
TO is peettante en moeder van petekind is tante van TO. Ik zal niet zeggen dat het niet kan maar het komt ongeloofwaardig over.
Gedwongen seks, een jaar lang seks met een jongen als moeder thuis is en moeder weet nergens van......... komt ongeloofwaardig over.
De reacties die TO geeft, doet mijn wenkbrauwen fronsen en bekruipt mij het gevoel dat gehele verhaal een groot verzinsel is.
Stel dat het waar is wat je nichtje verteld, waarom heb jij dan niet meteen een afspraak bij de politie geregeld zodat ze aangifte kon doen? Waarom niet meteen moeder ingelicht zodat zij actie kon ondernemen? Lees het nergens.
Verder
Gedwongen seks, een jaar lang seks met een jongen als moeder thuis is en moeder weet nergens van......... komt ongeloofwaardig over.
De reacties die TO geeft, doet mijn wenkbrauwen fronsen en bekruipt mij het gevoel dat gehele verhaal een groot verzinsel is.
Stel dat het waar is wat je nichtje verteld, waarom heb jij dan niet meteen een afspraak bij de politie geregeld zodat ze aangifte kon doen? Waarom niet meteen moeder ingelicht zodat zij actie kon ondernemen? Lees het nergens.
Verder
dinsdag 20 november 2018 om 19:05
Het gaat om je nichtje van 14. Jij zegt haar peetmoeder te zijn. Je weet zeker dat je niet zelf van ongeveer dezelfde leeftijd bent als jouw nichtje? Je komt erg jong over in je berichten.
Ik zou je nichtje aanraden om er met een vertrouwenspersoon over te praten. Dit kan op school, maar bijvoorbeeld ook via een huisarts. Gedwongen seks is nooit goed. Of je nou 14 of 40 bent. Zeuren is wel het laatste wat iemand doet die aan je verteld dat ze gedwongen seksuele handelingen heeft moeten ondergaan!
Ik zou je nichtje aanraden om er met een vertrouwenspersoon over te praten. Dit kan op school, maar bijvoorbeeld ook via een huisarts. Gedwongen seks is nooit goed. Of je nou 14 of 40 bent. Zeuren is wel het laatste wat iemand doet die aan je verteld dat ze gedwongen seksuele handelingen heeft moeten ondergaan!
dinsdag 20 november 2018 om 20:42
dinsdag 20 november 2018 om 22:42
Wat ik uit de to haar verhalen haalde zat die een klas hoger dan nichtjeTinkerbel1000 schreef: ↑20-11-2018 00:16en sorry als die vriend veel ouder is en uw nichtje maar 14 is dat gewoon een vuile pedofiel.
Tenzij het de leraar was, geldt het pedofiel en ze is 14, geen 8 of 4 ofzo
"Not making a decision Is a BIIIIIIIIIIG decision"
dinsdag 20 november 2018 om 22:57
woensdag 21 november 2018 om 07:08
appelientjex schreef: ↑20-11-2018 22:57Wat maakt dat uit? Ook 14-jarigen kunnen slachtoffer worden van een pedofiel.
Pedofielen vallen op kinderen, niet op tieners. Dat is efebofilie. Maar natuurlijk niet als het vriendje slechts een jaar ouder is.