Ziels gelukkig

27-09-2010 20:48 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben nieuw hier en ben een man.

Ik heb gewoon heel veel behoefte om te vertellen hoe gelukkig mijn vriendin mij maakt.

Ik ben op aandacht gebied een veeleisende man, en zij kan mij op alle gebieden voldoende aandacht geven zelf nu onze kleine al weer een jaar is geworden. Ik zelf heb al 2 kinderen uit een eerdere ralatie.

Nu alles na 3 jaar op zijn pootjes terecht begind te komen, merk ik aan mij zelf dat ik nog verliefder op mijn vriedin aan het worden ben.

Het is een heerlijk gevoel als je hebt gevonden wat je zocht.

Ik wou gewoon even zeggen dat ik de allerliefste en spannenste vrouw op aarde heb gevonden en het mooie is ze vind mij ook geweldig.

Gr Nico
Wat een lieve post nico.
"The time is always right to do what's right." -Martin Luther King
Heb je dit ook zo uitgebreid aan je vrouw verteld? Lijkt me dat ze daar heel blij mee gaat zijn! Ik vind het iig leuk dat je je geluk komt delen :-)
Wat lief, mijn man zegt ook wel eens zulke dingen tegen me en ik vind het heerlijk om te horen.

Dus...loop nu naar je vriendin toe en knuffel haar helemaal plat.... :-)
Heel veel geluk, wat fijn voor je.

Het is heerlijk om je te realiseren dat je het goed hebt samen.
heb je nog een broer over? ..zucht.. wil ook zo een man
Lief!
Ja heel erg SWEET!! Laat haar deze topic lezen
Houden zo Nico! Het bestaat echt!
wees jezelf, er zijn genoeg anderen.
Hihi word er verlegen van.

Ik vertel heel vaak dat ze geweldig is. (te vaak)

Ze is nu uiteten met haar werk en op zulke momenten voel ik nog sterker wat ze voor me betekent.

Ik ga nu ook weer drinken klaarzetten en zorgen dat ze zo op de bank kan neerploffen naast mij. hihi.

Super leuk die reacties van jullie.

Gr Nico
Wat heerlijk Nico!

Er zouden veel en veel meer van dit soort topics hier moeten zijn!
Wat lief, Nico. Je vriendin heeft geboft met jou!
Ik had echt héle andere reacties verwacht op dit topic.

Ben ik de enige die het een afknapper zou vinden als mijn man zo'n bericht op het Viva-forum zou zetten??

Volgens mij zoekt Nico gewoon aandacht. Bah.
Ik deel je gevoel, Rozerood. Ik krijg er jeuk van als ik lees dat het zo fijn is dat ze hem op alle gebieden tenminste genoeg aandacht geeft. Alsof ze bij hem in dienst is ofzo, of dat het haar taak is hem zo te behagen. En dat terwijl je nog een klein kind hebt.

Nee, ik krijg daar niet echt het gevoel van dat je moet boffen met zo'n kerel, zoals ik in in sommige reacties lees.
Nico, hartstikke goed voor je dat je zo happy bent, maar kijk je wel een beetje uit dat je niet doordraaft ??!!

Het kan ook te verstikkend werken als je zulke dingen te vaak zegt tegen je vriendin en dat wachten met drinken totdat ze thuiskomt.....mwah, zou het meer als teken zien dat ik te lang ben weggebleven ofzo.

Nogmaals...hartstikke blij voor je, maar niet overdrijven !
quote:Rozerood schreef op 27 september 2010 @ 22:07:

Ik had echt héle andere reacties verwacht op dit topic.

Mijn idee... Maar misschien ben ik wel te nuchter voor dit soort zaken...
Alle dieren -behalve de mens- weten dat het leven in de eerste plaats bedoeld is om ervan te genieten. ~Samuel Butler~
quote:breezerananas schreef op 28 september 2010 @ 09:28:

Het kan ook te verstikkend werken als je zulke dingen te vaak zegt tegen je vriendin en dat wachten met drinken totdat ze thuiskomt.....mwah, zou het meer als teken zien dat ik te lang ben weggebleven ofzo.Misschien vindt zijn partner zijn manier van uiten helemaal te gek en reageert zij ook zo? Als hij zich nu gaat inhouden heb je kans dat zij hier eerdaags een topic maakt met de vraag waarom haar anders zo super-attente man zich zo koel gedraagt....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven