Zo'n lekker ding!

11-06-2011 22:19 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen!

Gisteravond was ik even in de kroeg bij mij om de hoek, waar ik de barvrouw ken.

Ik had met een mannelijke collega afgesproken, maar die was wat verlaat dus zat even alleen aan de bar.

Komt er een superleuke kerel binnen, waarop de barvrouw tegen me zegt: " Dat is echt een kerel voor jou."

Heb hem even goed bekeken, qua uiterlijk wel echt mijn type.

Na verloop van tijd ben ik even naast hem gaan zitten om een praatje te maken.

Niet lang daarna kwam mijn collega binnen, dus ben ik met hem ergens anders gaan zitten.

Die jongen bleef echter naar me kijken en aandacht trekken.

We hebben elkaar tussendoor nog een paar keer even opgezocht en gesproken.

We waren aan het flirten en op een gegeven moment vroeg hij me om mijn nummer. Hij had zijn gsm niet bij zich, dus heb ik zijn nummer opgeslagen en heb hem op zijn verzoek beloofd later die avond een smsje te sturen,zodat hij toch mijn nummer heeft.

Toen hij wegging wilde hij me zoenen, maar ik heb dat afgehouden omdat mijn collega er ook was en die had mij net verteld dat hij gek op me is, dus vond het wat gemeen om voor zijn neus met iemand te gaan zoenen.

Eenmaal thuis heb ik die leuke jongen het beloofde smsje gestuurd, en kreeg een lief antwoord terug.

Vanmorgen smste hij me weer uit zichzelf en vanavond hebben we ook nog gesmst en toen zei hij dat hij hoopte me gauw weer te zien.

Nu zit me wat dwars, ten eerste was hij gisteren aangeschoten, en ik denk dan altijd dat mensen niet meer weten wat ze doen wat versieren betreft.

Daarnaast ben ik ook erg onzeker, hij is echt een lekker ding, hij is lang, breed en heeft een prachtige glimlach.

Ik ben niet de dunste dus ben bang dat hij niet ECHT in me geïnteresseerd kan zijn, omdat hij zelf in topvorm is...

Heeft iemand raad,tips,of een objectieve mening voor me? Thanx alvast!
quote:Frankie33 schreef op 11 juni 2011 @ 23:42:

[...]

Als een blauwtje lopen nog maar het ergste was wat er kan gebeuren. Maar dat blauwtje zal ze pas lopen nadat hij zijn zaad in haar heeft gedumpt. Dat is het punt.

veelal het lot van vrouwen die "het spel" niet begrijpen :-S

TO, laat je niet dissen!!
quote:Frankie33 schreef op 11 juni 2011 @ 23:42:

[...]

Als een blauwtje lopen nog maar het ergste was wat er kan gebeuren. Maar dat blauwtje zal ze pas lopen nadat hij zijn zaad in haar heeft gedumpt. Dat is het punt.

De kroeg waar ik was is een rustige, bruine kroeg waar de gemiddelde leeftijd een jaar of 40 is. Hij kent de barvrouw ook en ging na zijn werk wat drinken, heeft bijna continu met een ouder stel zitten praten voor ik met m in gesprek raakte.

Ook ik kwam puur voor een drankje, zonder enige nachtbraak-plannen.

En ik ben echt niet van de ONS, dus als hij zoiets in zijn hoofd heeft dan merk ik dat vanzelf en gaat het feest niet door.

Heb op de eerste paar dates geen sex, dus als wij een keer afspreken gaat dat al helemaal niet gebeuren.
quote:_mig_ schreef op 11 juni 2011 @ 23:41:

er zijn ook genoeg vrouwen die de kroeg als speelplaats zien hoor. En als die knap zijn , zijn die dan ook zoals jij beschrijft als deze man ? Iedereen weet dat mannen vragen en vrouwen bieden. Seks met onbekenden is voor de meeste vrouwen daarom niet bepaald het toppunt van scoren in het leven, ook niet voor vrouwen in de kroeg.
TO, laat je niet dissen!![/quote]

Thanx!
quote:Frankie33 schreef op 11 juni 2011 @ 23:48:

[...]

Iedereen weet dat mannen vragen en vrouwen bieden.

Huhhh?? WTF???quote:Seks met onbekenden is voor de meeste vrouwen daarom niet bepaald het toppunt van scoren in het leven, ook niet voor vrouwen in de kroeg.Waar, het LIJKT allemaal makkelijk voor vrouwen... zucht
quote:mia_vita schreef op 11 juni 2011 @ 23:48:

[...]

De kroeg waar ik was is een rustige, bruine kroeg waar de gemiddelde leeftijd een jaar of 40 is. Hij kent de barvrouw ook en ging na zijn werk wat drinken, heeft bijna continu met een ouder stel zitten praten voor ik met m in gesprek raakte.

En ik ben echt niet van de ONS, dus als hij zoiets in zijn hoofd heeft dan merk ik dat vanzelf en gaat het feest niet door.

Heb op de eerste paar dates geen sex, dus als wij een keer afspreken gaat dat al helemaal niet gebeuren.Als dat zo is is er toch helemaal niets mis met een keertje afspreken? Of je hebt een leuke avond of het valt tegen. Big deal toch .
Het is voor vrouwen verschrikkelijk makkelijk om aan seks te komen. Het is een stuk lastiger om aan goede seks te komen '-)
Zolang je niet teveel hoopt om nu perse DE partner voor het leven te vinden, maar het per moment neemt waar het naar toe gaat, dan bescherm je jezelf ook. Dan is een blauwtje nog steeds pijnlijk, maar niet onzeker makend.
Frankie, je drukt ongewild een stempel op dit topic vanuit je eigen ervaringen, gevoelens en emoties. Daar heeft de TO niet erg veel aan.
quote:mia_vita schreef op 11 juni 2011 @ 23:48:

[...]

Heb op de eerste paar dates geen sex, dus als wij een keer afspreken gaat dat al helemaal niet gebeuren.

De dingen die jij opnoemt lijken verzachtende omstandigheden (een 'ouwelullen'kroeg, overdag na het werk, weinig publiek, hij praatte met een ouder echtpaar, hij kent de barvrouw) maar zijn dat helemaal niet.

Hij is een regelmatige kroegganger, dat zegt wel veel. Niet dat er iets mis is met kroeggangers, stel je voor. Maar kroeggangers die telefoonnummers aan een vrouw vragen, vragen nooit aan 1 vrouw het nummer. Dat je je dat dus wel even realiseert. Dat hij zich reuze braaf gedraagt, zegt echt helemaal niets over zijn betrouwbaarheid met vrouwen. Dat hij kennelijk gewend is om (overdag of 's avonds) in de kroeg te zitten (en ook heus wel onder andere omstandigheden dan nu) zegt des te meer.
Hier is geen lekker ding tegen opgewassen. I rest my case
Op dit moment ben ik vooral nog onzekerder geworden en denk daarom ook dat ik een evt vraag om eens af te spreken maar afwijs.
Je hoeft ook helemaal niet van de ONS's te zijn om geplayed te worden. Sommigen hebben engelengeduld hoor, om dat uiteindelijke momentje vooral maar te kunnen scoren.
Jemig Frankie, wat heb jij tegen mannen? Je komt over als een Ciska Dresselhuys in het kwadraat. Ik heb ook je reacties op een ander topic gelezen en ik sta echt te kijken van je vijandigheid en wantrouwen naar mannen. Daar heb je vast je persoonlijke redenen voor maar het klinkt erg bitter en ongezellig allemaal.

Mia_vita, niet onzeker laten maken, volg je eigen gevoel. Hij vindt je leuk, om wat voor reden dan ook. Ik zou zeggen, zoek uit wat die reden is. Want daar kom je niet achter door te gissen en speculeren. Daar kom je alleen achter door hem te leren kennen. Spannend toch? Houd je koppie erbij en ga lekker een avondje uit. Merk je vanzelf of hij jou echt leuk vindt, en of jij hem ook echt leuk vindt. Zo ja, who knows, zo nee, dan weet je dat ook. Ik wist ook niet dat ik gort lekker vond totdat ik het van de week voorgeschoteld kreeg.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
quote:mia_vita schreef op 12 juni 2011 @ 00:05:

Op dit moment ben ik vooral nog onzekerder geworden en denk daarom ook dat ik een evt vraag om eens af te spreken maar afwijs.

Je hebt kans dat je dan juist interessanter voor hem wordt (en hij van de weeromstuit nog leuker wordt dan hij al was) dus als je dat besluit, hou dan voet bij stuk.

Ik wil er niet aan bijdragen dat jouw verliefdheid in de kiem gesmoord wordt, TO, maar wel dat jouw hart niet in honderd gebroken wordt. Dat wens ik geen vrouw toe. En nee, dat is geen irreele angst van mij, het is puur realisme. Onbetrouwbare mannen varen ontiegelijk wel bij het nuanceren door anderen van hun gedrag. Ik doe dat dus niet. Ik nuanceer hun gedrag niet, kom direct tot de kern en ben daarin hard, ja.
quote:mia_vita schreef op 12 juni 2011 @ 00:05:

Op dit moment ben ik vooral nog onzekerder geworden en denk daarom ook dat ik een evt vraag om eens af te spreken maar afwijs.Waarom zou je? Je kunt toch gewoon een leuke sexloze avond hebben? Dat bestaat echt hoor.
.
quote:Winterdip schreef op 12 juni 2011 @ 00:14:

Jemig Frankie, wat heb jij tegen mannen? Je komt over als een Ciska Dresselhuys in het kwadraat. Ik heb ook je reacties op een ander topic gelezen en ik sta echt te kijken van je vijandigheid en wantrouwen naar mannen. Daar heb je vast je persoonlijke redenen voor maar het klinkt erg bitter en ongezellig allemaal.

Ik las eens het verschil tussen vijandigheid en agressie. Agressie is als je een stuk terrein van een ander bezet. Vijandigheid is de reactie als een ander een stuk van jouw terrein bezet.

Ik ben inderdaad vijandig naar mannen, om de reden dat mannen agressief zijn. Een volkomen natuurlijke reactie, waar ik gehoor aan geef zolang mannen gehoor blijven geven aan hun agressiviteit.

Bitter ben ik niet hoor. Niet meer. Wel blijf ik ijskoud mijn standpunt uitdragen zolang ik leef.
Was dat nou mig?
quote:Frankie33 schreef op 12 juni 2011 @ 00:24:

[...]

Bitter ben ik niet hoor. Niet meer. Wel blijf ik ijskoud mijn standpunt uitdragen zolang ik leef.
Ben jij dat of zet je iemand te kakken mig?
Hartverwarmend. Toch?
Dat vind ik erg sneu om te lezen. Er zal ongetwijfeld een nare reden aan je houding ten grondslag liggen. Ik ga er hier dan ook geen missie van maken om een lans voor de man te breken, ook al zou ik je oprecht mooie ervaringen gunnen die je houding wellicht wat zouden bijstellen.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
Nee dat ben ik natuurlijk, zo geschrokken kerel ? ik dacht ach, het woord lekker ding is toch niet beschermd dus ik mag het bij deze gebruiken
Je wil echt niet weten wat voor bakken vol met niet aflatende tyfuspijn ik in mijn leven heb gehad, Demissionair. Door mannen. Door autisme wat niemand doorhad. Door de hele kutwereld.

En... ik heb 't gered. En hoe.

Ik ben duizend keer sterker dan sneu.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven