Zo'n lekker ding!

11-06-2011 22:19 87 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedenavond iedereen!

Gisteravond was ik even in de kroeg bij mij om de hoek, waar ik de barvrouw ken.

Ik had met een mannelijke collega afgesproken, maar die was wat verlaat dus zat even alleen aan de bar.

Komt er een superleuke kerel binnen, waarop de barvrouw tegen me zegt: " Dat is echt een kerel voor jou."

Heb hem even goed bekeken, qua uiterlijk wel echt mijn type.

Na verloop van tijd ben ik even naast hem gaan zitten om een praatje te maken.

Niet lang daarna kwam mijn collega binnen, dus ben ik met hem ergens anders gaan zitten.

Die jongen bleef echter naar me kijken en aandacht trekken.

We hebben elkaar tussendoor nog een paar keer even opgezocht en gesproken.

We waren aan het flirten en op een gegeven moment vroeg hij me om mijn nummer. Hij had zijn gsm niet bij zich, dus heb ik zijn nummer opgeslagen en heb hem op zijn verzoek beloofd later die avond een smsje te sturen,zodat hij toch mijn nummer heeft.

Toen hij wegging wilde hij me zoenen, maar ik heb dat afgehouden omdat mijn collega er ook was en die had mij net verteld dat hij gek op me is, dus vond het wat gemeen om voor zijn neus met iemand te gaan zoenen.

Eenmaal thuis heb ik die leuke jongen het beloofde smsje gestuurd, en kreeg een lief antwoord terug.

Vanmorgen smste hij me weer uit zichzelf en vanavond hebben we ook nog gesmst en toen zei hij dat hij hoopte me gauw weer te zien.

Nu zit me wat dwars, ten eerste was hij gisteren aangeschoten, en ik denk dan altijd dat mensen niet meer weten wat ze doen wat versieren betreft.

Daarnaast ben ik ook erg onzeker, hij is echt een lekker ding, hij is lang, breed en heeft een prachtige glimlach.

Ik ben niet de dunste dus ben bang dat hij niet ECHT in me geïnteresseerd kan zijn, omdat hij zelf in topvorm is...

Heeft iemand raad,tips,of een objectieve mening voor me? Thanx alvast!
Ik zie dat je het al hebt weggehaald, maar waarom zou je dat in hemelsnaam doen mig?

Geschrokken kerel? Ik ben geen kerel. Misschien wel meer mans dan jij, maar zeker geen kerel.
@ Demis: Ik kon het niet openen, maar blijkbaar had Mig een foto van zichzelf geplaatst?
quote:Frankie33 schreef op 12 juni 2011 @ 00:32:

Je wil echt niet weten wat voor bakken vol met niet aflatende tyfuspijn ik in mijn leven heb gehad, Demissionair. Door mannen. Door autisme wat niemand doorhad. Door de hele kutwereld.

En... ik heb 't gered. En hoe.

Ik ben duizend keer sterker dan sneu.

Meid, ik heb er enigszins ervaring mee. En ik vind je wel heel sterk hoor, dat wel. had al eerder wat gelezen daarover van jou. En dat is absoluut knap. Ik vind je trouwens ook niet sneu.

Je profiel zegt anders. In the heat of the moment dacht ik er eens goed aan te doen mensen een grap voor te schotelen. De topic gaat allang niet meer over de TO, zie mijn vorige post-en.:)
quote:iris1969 schreef op 12 juni 2011 @ 00:37:

@ Demis: Ik kon het niet openen, maar blijkbaar had Mig een foto van zichzelf geplaatst?FB link. Blijkbaar van hem Ier.
quote:_mig_ schreef op 12 juni 2011 @ 00:41:

Je profiel zegt anders. In the heat of the moment dacht ik er eens goed aan te doen mensen een grap voor te schotelen. De topic gaat allang niet meer over de TO, zie mijn vorige post-en.:)Net als 90% van iedereen op dit forum.
Ik dacht al, wat veel mannen hier
Ja, bug van Viva.
Ik vind je niet sneu Frankie, ik neem aan dat je op mijn post doelde toen je zei dat je 1000 x sterker dan sneu was. Ik bedoelde dat ik dat sneu vond om te lezen. Als in, trieste situatie. Kennelijk bevind of bevond jij je in een situatie die heeft gemaakt dat je nu een bepaalde houding aanneemt. Je zal ongetwijfeld sterk zijn. Of in ieder geval, een teflon muur om je heen hebben. Maar je hebt het over tyfuspijn, mannen, autisme en de hele kutwereld. Klinkt alsof je je portie wel gehad hebt. Dat vind ik sneu vóór je. Daarmee zeg ik niet dat ik jou sneu vind. Da's wat anders.
Zo. En dan ga ik nu een wijntje inschenken...
maar dat kan iedereen toch veranderen ? of niet
quote:Demissionair schreef op 12 juni 2011 @ 00:40:

Meid, ik heb er enigszins ervaring mee. En ik vind je wel heel sterk hoor, dat wel. had al eerder wat gelezen daarover van jou. En dat is absoluut knap. Ik vind je trouwens ook niet sneu.

Dank je wel. Lieve woorden van je.

Opeens heb ik niet zoveel praats meer. Ik denk dat ik mij maar te ruste ga begeven op gene sponde.
quote:Winterdip schreef op 12 juni 2011 @ 00:49:

Ik vind je niet sneu Frankie, ik neem aan dat je op mijn post doelde toen je zei dat je 1000 x sterker dan sneu was. Ik bedoelde dat ik dat sneu vond om te lezen. Als in, trieste situatie. Kennelijk bevind of bevond jij je in een situatie die heeft gemaakt dat je nu een bepaalde houding aanneemt. Je zal ongetwijfeld sterk zijn. Of in ieder geval, een teflon muur om je heen hebben. Maar je hebt het over tyfuspijn, mannen, autisme en de hele kutwereld. Klinkt alsof je je portie wel gehad hebt. Dat vind ik sneu vóór je. Daarmee zeg ik niet dat ik jou sneu vind. Da's wat anders.

Oeps. Zit ik mijn hart uit te storten bij Demissionair omdat ik dacht dat zij dat had geschreven.

Demissionair, jij had dat niet geschreven van dat sneu, zie ik nu pas. Dat was Winterdip. Maar je gaf toch geduldig antwoord. Dat vind ik echt lief van je.

Ja, Winterdip, het is heel erg sneu voor mij geweest, dertig jaar lang. De laatste twaalf jaar was ik een psychiatrische patient... Ik kan de opnames al lang niet meer tellen. Maar nu is dat verleden tijd! Het gaat al een jaar lang echt goed. Ongekend.

Weltrusten allemaal.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven