Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
hoi vlinder 1980

leef met je mee, 'k ben nieuw op dit forum, maar toch.... ik ga verder lezen, hopelijk komt het goed met je..
@eef, ik begrijp je gevoel precies! Ook ik denk dat ik de leukste, beste, knapste man ooit heb opgegeven, maar eef, dat heb je met een reden gedaan toch?!

@paris, dank je wel meis, welkom op het forum, heb je ook je eigen "mannen zijn stom" verhaal, of lees je gewoon lekker mee?

Ik heb me vanavond schandalig gedragen. Geflirt met een kerel waarvan ik weet dat ie verkering heeft en veel te veel gedronken.

Alles ging goed, totdat de beste vriend van ex op het feestje verscheen.

De rest van de avond niets anders gedaan dan proberen hem uit te horen, wat uiteraard niet opschoot, want hij gaat natuurlijk heus niets zeggen.

anywho, heel veel gedronken maar niet gehuild nu ik alleen ben, ik zeg weer een paar % erbij...

Meiden, zo leuk dat wel elkaar gaan ontmoeten!
Goedemorgen dames,

Terwijl jullie je roes uitslapen van gisteravond ben ik al wakker en aangekleed. Vannacht weer onrustig geslapen. Dit voor het eerst sinds weken. Onrustige nachten als deze had ik ook toen het allemaal erg vaag tussen ons was. Ik merk gewoon dat ik mijn ex ga zien en dat ik weer tussen hoop en vrees leef. Ik hoop dat hij me gaat negeren, en ik vrees dat hij een gesprek met me aangaat. Ik weet namelijk niet hoe ik dan ga reageren. Ik ben namelijk nog steeds erg kwaad op hem. Zo lullig en eikelig als hij zich gedraagt. De zenuwen gieren door mijn lijf. Ik ben mijn vertrek ook echt aan het uitstellen zodat ik echt op het allerlaatste moment aan kom rijden. Alles om maar te voorkomen in een vervelende situatie terecht te komen. Ik merk het zo ana mijn lichaam dat ik de zenuwen heb. Dat er stress in de lichaam zit. Maar ja ik moet er een keer door heen, uitstellen heeft gewoon geen zin, want dan ben ik mijn hobby kwijt. Was gisteren nog bij de dealer/clubhuis.Een aantal mensen vroegen hoe het met de organisatie van de rally ging, en toen ik ze vertelde dat ik er mee gestopt als gevolg vna mijn relatiebreuk, merk je dat mensen het toch vinden en sneu.

Had ik verteld dat ik contact had gehad met een van de bestuursleden en die ontrkrachten volledig het modder gooien van mijn ex Volgens mijn ex heeft hij mij meerder keren moeten verdedigen dat ik niet functioneerder. Deze bestuurslid zit dat totaal anders, dat het helemaal niet waar is. Hij is al de tweede die dag bevestigd. Grappig hoe iemand alles erbij haalt om maar te voor zorgen dat je weg blijft. Zegt wederom meer over hem dan over mij.

Nou ik ga me in mijn leren pakkie hijsen, ik heb regenkleding maar voor de zekerheid in mijn tas gedaan. Ga motor starten en dan ga ik... Tot vanavond
Heb een kater!

Weinig meer aan toe te voegen verder

Listet, veel plezier strakjes, hoop dat je het een beetje trekt EN dan het droog blijft (het wordt hier in elk geval verdacht donker)

@ Vlinder,waarom nou toch?

Waarom ga je weer info weg zitten trekken bij een vriend, je weet toch ondertussen dat dat net geen zin heeft

Ik ga vanavond mijn spullen ophalen bij een wederzijdse vriend van o ns,nou ja meer zijn vriend eigenlijk, dus dat wordt bij de voordeur spullen halen en gelijk weer moven, ik wil echt niets horen over ex.

@ Debbie, verdstandig dat je thuis bent gebleven dan!

Als je denkt het niet aan te kunnen ff niet doen dan maar nog

(ook de kroegtijgers waren vroeg thuis hoor dus per saldo heb je weinig gemist hihi)

@ Eefje, goed dat je aan het loslaten bent, maakt het verdreit niet minder maar het doet minder zeer he?

Nee ik zeg het verkeerd, het allesomvattende verdriet wordt minder....
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
@lisette: ik woon in de mediastad zeg maar.... veel plezier met je trip vandaag en hopelijk laat 'ie je met rust!!
DAMN Mippie, daar heb ik net 2 jaar part time gewoond
Hi ladies,

Hier ook weer even een moeilijk momentje; gisteren wel een ok dag, eerst een beetje geshopt en toen met vriendinnetje en haar vriend in de stad voetbal gekeken. Was leuk (tot dat ze verloren natuurlijk), maar wel vroeg weer naar huis gegaan (was al rond 12 uur thuis). Merkte wel dat ik in de belangstelling van een aantal mannen stond, maar waren echt totaal niet mijn type dus anders dan een paar keer oogcontact en wat opmerkingen over en weer en toen had ik het wel weer gezien. Sta er echt nog helemaal niet voor open. Op zich fijn om te merken dat er heus nog wel belangstelling is (op mijn leeftijd hahaha) maar ik kan me gewoon nu nog niet voorstellen dat ik ooit met iemand anders zou zijn.....

Had ook al een paar dagen niet echt meer gehuild maar vanmorgen staan de sluizen weer open! Ik mis hem zo ontzettend en het is zo klote om op zondagmorgen in je eentje wakker te worden en alleen te ontbijten. Ik heb ook op het punt gestaan om hem te bellen maar heb het nog niet gedaan (alhoewel me dat echt heel erg veel moeite kost). Vanmiddag weer naar golfles dus weer even wat afleiding en morgen gelukkig weer werken.

Heb gisteren ook een aantal verhuisdozen gekocht om zijn spullen in te gooien, maar ook daar kan ik me nu niet echt toe zetten. Alles staat hier nog, alleen het grootste deel van zijn kleding is weg en paar andere kleine dingen, maar verder is het huis nog precies zoals het was toen we nog samen waren....
Hi summer, je ex woont hier? misschien zijn we elkaar ooit wel eens tegengekomen.... maar nu kom je er zeker nooit meer of heb je nog vrienden hier wonen?
Ok, sla me maar voor mijn kop: ik heb 'm een mailtje gestuurd, gisteravond. Ik weet dat hij nu een paar dagen weg is voor zijn werk dus verwacht ook niet direct reactie. Waarom ik het tóch verstuurd heb? Het voelde gewoon niet 'af' voor mij, zat met nog zoveel vraagtekens... ook omdat hij het die avond niet af heeft gesloten....hij bleef mij innig kussen, liet me daarna in mijn auto stappen en wég was alle contact. Toen ik op 'send' drukte, dacht ik dat mijn hart uit mijn lijf zou kloppen, zo hard ging het tekeer. Nu ben ik gek genoeg redelijk rustig, ik denk dat ik dit nodig heb om het af te kunnen sluiten, heb hem ook niet om een reactie gevraagd maar eerlijk gezegd dat ik graag nog het e.e.a. van mij af wilde schrijven en hem niet wilde overvallen door hem te bellen. Misschien dat ik er nu langzaam een streep onder kan zetten want ook dit weekend ben ik weer zoooo onrustig. Ik loop op mijn tenen maar kan niet janken.... Aankomende week heb ik het erg druk, incl. komend weekend. Allemaal leuke dingen in het vooruitzicht. Misschien dat dat mij ook helpt om het e.e.a. weer wat zonniger in te zien. Weer ontdekken dat ik er wél mag zijn, dat mannen me wél leuk vinden en dat ik wél zelf plezier kan maken.... hoop dat dat de eerstvolgende stap is...
Hai Mippie,

Ja moeilijk hé? die zondagen, bah! Ik zit ook al zo te zuchten en steunen, al wordt het wel iedere keer wat minder. Het helpt echt hoor, die spullen aan de kant. Ik heb dat bijna gelijk gedaan, alles naar zolder en later terug naar hem. Ook had ik hier een overval van twee vrienden die mijn huiskamer omgezet hebben, eigen hebben gemaakt, en dát hielp dus ook heel erg goed, gek is dat. Natuurlijk speur ik ook op mijn computer naar onze foto's en onze verlovingsring pas ik af en toe nog even, maar het gemis van zijn spullen helpt echt ontzettend om los te laten gelukkig.

Ik had ook een leuk uitje gepland alleen die vriendin laat niets horen en heb haar nieuwe tel.nr nog niet dus zit echt in spanning te wachten op een mail.

Gelukkig heb ik nog een trip naar de bioscoop achter de hand, maar ja.. pff..

Die mail @ Olli, dat heb ik ook gedaan hoor in het begin, we hebben het er nooit over gehad en ik heb nooit een reactie gehad maar ben wel blij dat ik em geschreven had. Vrienden zeiden ook dat het een goede mail was, bij mezelf gehouden en heel duidelijk.

Ach, ik weet het niet. Ik had een ex die zei dat hij graag een vriendschap wilde in de toekomst maar de afgelopen tijd zoveel stuk heeft gemaakt dat er helemaal geen basis voor vriendschap is..

Wat leuk dat je zoveel dingen gepland hebt, dat helpt wel hé?

Iedereen een fijne dag!

Eef
@ Olli: Hopelijk is het dan nu wel echt klaar voor je!!! In elk geval moet je hier ook zo snel mogelijk mee stoppen en niet meer mailen (i know tis moeilijk) maar anders blijf je er zooooooooo in hangen!!!!!! Dan kom je helemaaaaal niet los!

Maar dit hoort denk wel bij het 'proces'. Tuurlijk is het nog niet af....! Ik had in t begin ook nog een mailtje gestuurd. Wilde gewoon eigenlijk de bevestiging van hem dat het wel goed zat. Dat hij het net e rg vindt als ik hem niet wil spreken, dat hij het begrijpt.

Nouja..In elk geval krijg je nog geen antwoord en tsja......als je dan antwoord krijgt is dat ook het laatste wat je van hem krijgt he..Maar aan dit komt ook een eind! Het is echt een opluchting als je hem een weekj niet hebt gesproken, dan kun je weer wat meer relativeren en dan kun je beginnen met het accepteren!

Veel sterkte

@ Mippie: Ahhh tsja het is een klotegevoel maar dat is ook hartstikke logisch! Je kunt niet van de een op de andere dag genezen zijn van alle wonden. Het word op een gegeven moment geen wond met korst meer maar een litteken (wauw wat een indrukwekkende beeldspraak freebie)

hmm ja lijkt me ontzettend moelijk om zn spullen te moeten weghalen... Maar het komt echt wel goed... T wordt beter!!!!!!!!!

Haal je schouders op!

Kan ook af en toe wel lekker zijn hoor! 1 momentje even sterk zijn en niet eraan denken.

@ Paris: Hoi Paris...Weer een lid van de club erbij?

@Lisette: Waaa je zit nu op de motor.... Snap dat je je zo zenuwachtig voelde, aleen maar omdat je WEET dat je gevaar opzoekt.

Ik had dat gister ook!!!! Ik ging de stad in, en ik wist dat hij er zou kunnen zijn..Nouuu ik was me toch zenuwachtig!!! Maar niet tegenekomen hoor gelukkig..... Op het moment dat we in een 'veilige' kroeg stapten had ik zoiets van hmm oke ik ga hem vanavond echt niet zien, en ik vond het niet jammer...Maar voelde me wel weer een beetje "leeg". Maar jammer vond ik het niet :-)

@ Vlinder...... Ohhhh je moet hem eeeeeecht neit meer zien hoor!!!!!

Tis klaar nu toch?!

@summer : Fijn dat het oke met je gaat! Inspirerend!!!

Voor iedereen die denkt dat ze de grootste fout van hun leven maken...

Het is niet JULLIE (onze) fout.... Het is HUN fout!!!!!!!!!

(lekker he de schuld op een ander schuiven??)

Dit keer kan ik persoonlijk ECHT niets aan het feit veranderen.. Nee een beetje 2e keus zijn? DAGGGG

Ik heb niet het gevoel dat ik een fout maak. Pfuh. De stommerd.
@ Eef, ja ik denk dat je indd de enige bentdie in Drenthe woont? Mooi he daar!

Ik woon bij Amsterdam in de buurt....

Gaat ie met je? In elk geval heb je wat afleiding..
Debbie, ja hij moet dat ook neit doen, steeds zeggen dat hij het moeilijk vind....

Het ergste is

Ik heb namelijk ook altijd gelijk volgens de theorie van Summer

Het ergste is BLIJVEN HANGEN.

Dat je niet verder gaat, omdat je denkt dat je niet kan of omdat hij de hele tijd in de weg zit...

Hij zit gewoon in de weg!

Bleh...

En ja voor zijn ouders ook wel een shock denk.. Wel lief dat ze een kaartje sturen

Waarom ie daarom nou boos wordt? Eikel!?

ahh nou iig een
Wo ist unser Sanne?
@ Mippie, nee ik kom daar niet meer, de laatste keer was een maand geleden en het gaat ook wel weer een hele tijd duren voor ik die afslag kan nemen

Dat zelfde rot gevoel had ik ook toen ik wakker werd vanmorgen

Er sliep een vriendinnetje bij me en toen ik opzij keek dacht ik voor een split second dat hij naast me lag, sindsdien loop ik met een steen op mijn maag, ik mis hem, ik mis iemand ik mis gewoon!!!

Goed dat je niet smst hebt meis, doe ik ook niet zijn we morgen weer trots op onszelf (toch)

@ Ollie, als je geen antwoord gaat verwachten dan is het goed toch?

@ Eef, heb ik ook gedaan, mijnhuis van boven tot onder schoongemaakt en ff wat dingen anders gezet, foto's weg enz enz....we woonden niet samen maar zijn luchtje moet eruit zeg maar,

@ Mippie, zie dat je me gevonden hebt op Hyves;-)
Heb net even een profiel op Hyves aangemaakt!! Nog niet leuk gepimpt enzo maar dat komt wel hoop ik... heb Lisette en Summer als vriend uitgenodigd, de rest kan ik zo snel niet vinden! Nu ga ik opschieten moet over half uurtje weg! Voel me gelukkig al weer wat beter thnx allemaal1 Meld me later vandaag weer!!
@ Freebs, jij klinkt lekker postitief vandaag, kom ff eeb beetje bij je lenen, ik heb geen topdag vandaag..

Maar ja, morgen weer een dag en daar wij altijd gelijk hebben

We weten dat het beter wordt!
Goeiemiddag!

@Mippie: Zal je ook even toevoegen!

....Summer!

Wat is DAT nou?! Potverdrie....

Naaaaa ik voel me wel okee vandaag!!!!!!! Diepe zucht en weer verder toch?

Heb bijna vakantie! YES.

En daarwij inderdaad altijd gelijk hebben, het wordt toch wel beter! Zolang we onze exen maar niet ZIEN. Of spreken.

Ik heb zin in de 26e!!! Wordt volgens mij een aardige groep, hihi...

We kunnen wel een tent afhuren als het zo doorgaat! hahha

Sum.... Wat ga je vandaag doen?

XXX Freebs
@ Freebs, het gaat wel weer hoor, net ff peptalk gehad van 2 vriendinnetje en ook weer gewoon geconstateerd dat het gewoon niet over KAN zijn in 1 maand

Tuurlijk ben ik af en toe nog verdrietig, mag ook best, moet ook denk ik hoort allemaal bij het verwerken.

Maar na de babbel voelde ik me al wel weer een heel stuk beter.

Ga vanmiddag terassen (als het droog blijft) en daarna eten met vriendje en vriendinnetje, daarna spullen ophalen die nog bij ex stonden dus er zal vanavond ook wel weer een klein dipje komen vrees ik.

Maar goed ff zuchten inderdaad en weer door.

Lekker he, dat we altijd gelijk hebben hihi
haha ja het altijd gelijk principe werkt wel motiverend moet ik zeggen...

Mooi dat je je weer wat beter voelt, ik moet zeggen: het weer is ook best lekker!!!

Ik ben ff lekker Jennifer Lopez aan het draaien en meer van dat soort muziek! Inspiratie zat dus!! haha

Lekker hoor, ff terrassen! En dan is t weekend alweer voorbij!

En nee.. Het kan ook helemaal nog niet over zijn na 1 maand...

Jammer he?

Maar inderdaad wat je zegt: na een tijdje denk je op een dag ineens. Hee ik heb helemaal niet meer aan .... gedacht!

(zei een kennis van mij ook ooit eens een keer, die had ook een verbroken relatie!!)

Dus het komt allemaal goed!
Goh zou wel leuk zijn geweest als ik ook nog mooi kon zingen... hahah
Ik weet niet wat t is... Maar ik heb de hele tijd een zenuwachtig gevoel (!?)

Heeft wel met hem te maken iig denk ik...

whaaa ik weet het niet maar het is wel heel irritant..

bleeeh
owwww, wat zijn die zondagen toch verschrikkelijk!!! Gisteren nog wel even naar de kroeg geweest en na de voetbal zijn we weer gegaan. Was best moe dus heb heerlijk geslapen.

Maar kan nu niks anders doen dan denken aan de leuke dingen die we hebben gedaan. Wat ie ooit allemaal tegen me heeft gezegd, hoe lief ie wel niet was. Kortom, ik weet ik, ik ben hem aan het ophemelen. Ik doe echt wel mn best om verder te gaan maar dat is zo verschrikkelijk moeilijk!!! Al mn vriendinnen hebben wat te doen, gaan straks op vakantie en ik loop rond met mn ziel onder mn armen.

Zijn er nog meer mensen die bij hun ouders terug zijn gaan wonen of hebben jullie het geluk dat je het huis kan houden?

Nou, hoop maar dat deze dag snel voorbij is!
Ben ook weer sinds 13 juni single na zoals jullie al weten een hoop agressie, blowen, gokken. Ben er voor de tweede keer wer vandoor gegaan na weer te hebben samengewoond!

Een groot verschil nu blijf ik weg!

Gelukkig geen liefdesverdriet gehad tot nu toe:)

Wees allen sterk!

En denk aan zn negatieve kanten!
Heej Meiden!

Ik had het geluk (zo zie ik dat nu even) dat ik vandaag moest werken! Ik ben nog nooit zo blij geweest om op zondagen te werken als de afgelopen 4 weken. Ik was niet echt heel gezellig, maar goed........ Ik had vandaag de hele dag dat zenuwachtige gevoel waar freebie het ook over had. Vreselijk! Ik mis hem echt heel erg! Maar ik heb gelukkig niet de neiging om contact te zoeken. Het heeft toch geen zin. Waar moeten we het dan over hebben? Weer eindeloos over waarom het niet gelukt is en met een beschuldigende vinger naar elkaar wijzen? Daar zit ik dus echt niet op te wachten. Hij laat mij gelukkig ook met rust (al vind ik dat soms echt stom van 'm!). Ik vraag me wel echt af hoe lang dit in vredesnaam gaat duren.......???? Nou goed, ik ben nu weer thuis en het gevoel is weg. Helpt toch wel dat werken!

@eefje, ik denk zo vaak dat ik nooit meer iemand anders zal vinden. Nooit meer iemand om wie ik zoveel geef en degene ook om mij. Belachelijk natuurlijk! Er zijn nog zoveel leuke mannen. Ik blijf erin geloven! Niet alle mannen zijn eikels! En jij vindt ook zeker weten weer een lieve man!

@Lisette, ik ben zo benieuwd hoe het op dit moment met je gaat! Volgens mij leven we allemaal met je mee.

@Olli, ik hoop niet dat je je weer kut gaat voelen als je niets van 'm hoort of niet het gehoopte hoort. Maar ik kan best begrijpen dat je een mail hebt gestuurd. Je kan ook niet altijd sterk zijn hoor! Alleen moet je het wel een keer gaan afsluiten, want anders blijf je inderdaad hangen, en dat zou zonde zijn.

@Summer, wat kut voor je dat je niet zo'n beste dag hebt/had! Leve onze vriendinnen die ons weer moed inpraten! Maar jij komt altijd zo sterk over, maar natuurlijk kun je dat niet altijd zijn. Helaas is het niet na 1 maand over........ Was het maar zo'n feest!

Nou meiden, ik ga lekker een avondje alleen zijn met mijn boek of de tv ofzo! Fijne avond en een knuffel voor iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven