Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Hallo,

Goed voor jezelf zorgen helpt echt om weer een beetje vertrouwen voor de toekomst te krijgen. Wanneer je nog helemaal verdrietig bent en niet aan andere mannen moet denken is dit wat moeilijker natuurlijk maar zodra je het een beetje ziet zitten; lekker naar de kapper, koop mooie kleren voor jezelf en je zult zien...Het is iets wat veel energie kost maar het levert je ook iets op!

Groetjes Isabelle
@allen het maakt niet uit hoelang het duurde of hoelang je er al mee zit, het is en blijft kut. Niemand kan zeggen hoelang het bij jou duurt. Neem je tijd en gun jezelf het verdriet maar ga er niet in zwelgen.

Ga inderdaad op den duur leuke dingen doen en plannen en behandel jezelf alsof je je beste vriendin bent.
Ik heb best een goed weekend... terwijl het pas twee weken uit is... Maar ja, door alle ups en downs van de laatste twee weken weet ik dat er ook best een kans is dat ik over drie minuten alweer de ogen uit mijn kop zit te janken....

Gisteren ben ik wezen stappen met vriendinnen, was eigenlijk heel leuk. Ik begin steeds meer te voelen en merken dat ik uiteindelijk echt veel gelukkiger ga worden zonder hem.... Positief toch?
Hallo dames!

Met mij gaat het weer beter! Heb mezelf inderdaad weer een schop onder mijn kont gegeven en probeer weer een beetje te genieten. Soms heb ik ook verdrietige momenten, maar dat mag best..:-p

Gisteren lekker uit geweest met een stel meiden en ik heb me prima vermaakt!!

@ Lobelia: Jammer dat je date niet door ging..

Ik weet zelf niet of ik inmiddels weer aan een date toe ben..Soms denk ik van wel en soms weer van niet..Ik ben ook niet zo heel goed in contact leggen met mannen..misschien komt het nog.

Mippie, Hoe is het nu met je???
@ indi, ik moet eerlijkheidshalve ook bekennen dat ik het nog niet weet, ik ben wel toe aan gezelligheid maar niet aan een relatie. Nog lang niet. Weetnu zelfs niet of dat ooit nog gaat komen. Ik voel me wel heel erg alleen. het huis is nog steeds te leeg. Nu moet ik ook nog ongesteld worden en dan is de hele wereld natuurlijk kut en tegen mij.

bah, ik wil dat het ophoudt en ik me lekker kan gaan voelen.
Even dikke knuffel voor Lobelia.

(hoe krijgen jullie die leuke poppetjes, die zie ik niet?)

Hoeist met de rest?
@ Lobelia: pffff ik weet precies hoe je je voelt.. Gistermiddag voelde ik me prima, maar in bed tranen met tuiten weer.. En moet ook ongesteld worden... GRRRRRR
@Indi en de rest: wat lief om al jullie reacties te lezen en het blijkt toch wel dat er meer zijn die dit mee (moeten) maken helaas. Heb inmiddels haar foto gezien en tja, wat zal ik zeggen: ze ziet er leuk uit, maar het is echt nog zo'n meisje (no offence voor alle begin twintigers hier!). Dat kun je gewoon niet vergelijken met hoe ik in het leven sta en dat doet me nog wel heel veel pijn. En iedere keer betrap ik me erop dat ik zit te denken aan hoe ze nu leuk samen vakantie vieren enzo GRRRRRRRRRR

Heb toch nog wel een leuk weekend gehad ondanks alles. Zaterdag even stoom afgeblazen bij mijn beste vriendinnetje en tot laat op terras gezeten en mijn hart eens goed gelucht. Helpt toch wel om nu een beetje boosheid te voelen, dat heb ik gek genoeg in de afgelopen maanden nog niet echt gevoeld. Ben er nu ook achter dat hij haar rond de datum dat wij zouden gaan trouwen moet hebben ontmoet en dat was iets van 6 weken nadat het bij ons over was; is toch niet te geloven! En al die tijd heeft hij mij gewoon zitten voorliegen (heb namelijk heel vaak gevraagd of hij een ander had en dat was toch echt niet zo, met mijn stomme kop heb ik natuurlijk alles maar geloofd!). Tsss, begrijp gewoon niet hoe hij mij zo veel pijn heeft kunnen doen....

Ondanks dat ik hem natuurlijk z'n geluk gun (zo rancuneus ben ik ook weer niet) maar heb toch wel echt de hoop dat zij hem een keer zal dumpen en dat bij hem dan echt het besef komt wat er is gebeurd en wat hij mij heeft aangedaan. En dan is het te laat.... Ik lees hier overal dat de kans zeer groot is dat dat nog een keer gaat gebeuren en moet eerlijk zeggen dat ik daar stiekum toch een beetje op hoop!

Hoop dat het met jullie allemaal beetje beter gaat! Bedankt voor jullie lieve reacties en dikke knuffel voor iedereen
@catwoman: heb je ook hyves ofzo?
Goh Mippie,

Wat herken ik mezelf in jouw verhaal! Ik denk ook nog steeds dat dat het nooit goed kan gaan met waar mijn ex nu mee bezig is en dat ie nog wel spijt gaat krijgen....en dan is het inderdaad te laat (of niet.. .)

En gelukkig ben ik net ongesteld geweest, maar ik merk inderdaad dat ik me in die periode een stuk minder voel..

Ik moet zo naar de notaris om de akte van verdeling te gaan tekenen. Ik heb er voor gekozen omdat niet samen te doen..daar had ik dus echt geen zin in.

Een knuffel voor iedereen!
@indi, moet eerlijk bekennen dat ik jouw verhaal nog niet echt goed had gelezen, heb dat net even gedaan en zie dat jij ook uit lange relatie komt en lang hebt samengewoond! En dat jouw ex ook al heel snel met een ander was!

Heel veel sterkte bij de notaris; ik heb met mezelf afgesproken dat ik deze week en volgende week zo veel mogelijk moet regelen en dat ik hem daarna alleen nog daarvoor hoef te zien en daarna nooit/voorlopig in ieder geval niet meer (dat weet ik nog niet helemaal zeker).

heb jij toevallig ook hyves? misschien kunnen we ook buiten dit forum even gezellig mailen of krabbelen!
haha die stomme hormonen, ik ben ook weer bijna aan de beurt en merk dat ik zwartgalliger word...

Enneh, what goes, around comes around, betreft die mannen van ons...!

(Er zullen heus wel wat uitzonderingen zijn, maar heb het al 2x gezien bij vriendinnen)

@Mippie, ja ik heb hyves! Ik ben alleen niet te vinden...(geen idee hoe dat komt...) Wat is jouw hyve-adres, zoek ik jou even op.

@Indi, succes voor zo! Ik moet binnenkort ook, heb ook tegen ex gezegd dat ik em daar niet wil zien.

xx
@Mippie..

Ik probeer ook geen contact te zoeken, maar het wil niet echt lukken op het moment. Daar komt nog bij dat mijn ex gewoon echt een lieverd is...

Ik ga nu richting notaris...tot straks!
@catwoman:

@indi: heb je gevonden! heb uitnodiging gestuurd! succes bij de notaris!
Hoi dames, mag ik ook ff meedoen hier? Voel me gewoon zwaar waardeloos. Zit nog in scheiding (had open relatie met bijna-ex) en relatie van bijna 3 jaar met nummer 2 is ook geeindigd. Wil op dit moment noooooooooooooooooooooooooooooit meer een man. Maar voel me wel erg eenzaam.

@catwoman: fijn he, al die hormonen... Maar over een weekje is het weer beter

@mippie: kan me voorstellen dat je je rot en ingeruild voelt. Mijn ex doet nu alle dingen met zijn nieuwe vriendin en mijn dochter die ik verzonnen heb om ooit met z'n drietjes te doen... (Hijzelf kon namelijk niks verzinnen, behalve bankzitten met zijn laptop).

@lobelia: heel veel sterkte. Eenzaamheid is gewoon een rotgevoel (maar ik vrees dat het niet in te vullen is door een man maar door houden van jezelf (in mijn geval dan..))

@Indie: ging het tekenen een beetje of was het erg emotioneel? Je hebt groot gelijk dat je niet samen bent gegaan.

Voor iedereen hier: heel veel sterkte!! Dat het gelukkig voelen maar snel mag komen toch?

liefs
Ben nog thuis..het begint me ineens te regenen
@Mippie, gevonden!

@Genoeg1970, tuurlijk mag je meedoen, ''welkom'' en sterkte!

Ik moest wel ff lachen om jouw opmerking bankzitten met zijn laptop. Enneh dat gaat ie heus ook wel weer doen met zn nwe vriendin...

Ik zit nu op werk dus ga echt weer even wat doen...

Tot later!

x
@ Indi: lekker zomertje he?! :-) Hier regent het ook.

@Catwoman: gelukkig dat ik ook mag meedoen :-)

Jahaa, mijn ex was een sprankelende man haha.

Waarschijnlijk is ie nu nog te druk bezig met zijn nieuwe vriendin maar idd, de aard van het beestje verander je toch niet.

succes met werken!!
Helaas heb ik geen rijbewijs of auto, dus ik moet fietsen..

Ik wacht nog maar even
Heb je niet zo'n leuk regenkapje??

Altijd charmant toch?! hihi
@allen, gezellig dat het hier weer wat drukker wordt, voor iedereen die het doet omdat ie het nodig heeft minder maar toch.

Ik ben echt een stuiterbal, voel me nu wel weer goed en heb ook wel weer frisse moed in de rest van mijn leven, wie weet wat voor een mensen ik nog ontmoed en wat me nog te wachten staat. Ik weet alleen dat ik me over een paar uur al weer anders kan voelen.

Hopelijk gaat dat heen en weer gedoe tussen emotisch snel veranderen en wordt het wat stabieler, voel me soms gewoon manisch, bah.

@genoeg, klopt wel dat je je met jezelf goed moet voelen maar dat doe ik eigenlijk wel, ben nu steeds vaker alleen dan eenzaam maar ik merk wel dat ik dingen moet blijven ondernemen en niet thuis kan blijven zitten.

voor iedereen die het nodig heeft sterkte
@ Genoeg: Nee..Hahahaha...

En al zou ik er 1 hebben dan deed ik 'm niet op

Zo vind ik natuurlijk helemaal nooit meer een vent
@lobelia: wat hekenbaar dat stuiterbalgevoel!! En tuurlijk gaat het leuk worden over een tijdje (toch?) Ik denk ook dat het goed is om dingen te ondernemen (al moet ik er aan de andere kant ook eigenlijk niet aan denken. Liefst lig ik in bed met de dekens over mijn hoofd.. Maar goed, dat is ook zo benauwd he op den duur..)

@ Indi: dan is het toch ook geen echte liefde hoor hihi

Tis hier nu droog overigens. Hopelijk bij jou ook. Heb je een mooie handtekening gezet?
Bestaat er nog echte liefde dan?

Handtekening is gezet! Het voelde stiekem best goed..

En inmiddels regent het weer hier! Maar ik zit lekker binnen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven