Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Ik ben zo ontzettend gruwelijk kwaad! Niet normaal meer! Wat een eikel, een loser, een onmenselijke kwal!!!!! GADVERDAMME!!!!!

Mm oke enige toelichting is wel nodig.... Ik kreeg een bekeuring binnen die hij heeft gereden dus ik bel hem om dat te regelen. Heel normaal gesprek eerst, echt gewoon leuk en normaal. Bijna als toen we nog iets hadden zeg maar... En vanuit het niets vertelt hij tussen neus en (schaaam)lippen door dat hij vannacht bij een ander heeft geslapen. Dat feit op zich veroorzaakt nog niet mijn woede, maar zijn hele houding. Gewoon uit het niets, opeens, kaboem! Ik vraag dus heel normaal waarom hij mij dit vertelt, wat ik met die informatie moet en of hij me soms opzettelijk probeert te kwetsen. Wat denk je dat die kwal doet: gaat heel hard lachen. Zegt 'ja sorry, was niet zo handig, maar ja zo ben ik gewoon'. En het zou hem ook niet uitmaken als ik het deed enzo zei hij. Hij lachte me gewoon uit. Ik ben zooooo woedend. Heb opgehangen. Wat een lul! Echt, hoe kan ie dit nou doen? We hadden voor t eerst, eindelijk, een normaal gesprek. En dat dit!!! Wat een strontlul! (sorry voor het vloeken)
Lost afleveringen via Limewire, Mininova of Piratebay...!

@Eefje, hoe was die date van jou eigenlijk gegaan (tijdje terug alweer toch?)

Goeie opmerking van die persoon op die ldvd site, heb ook ooit zoiets gelezen als loslaten doet minder pijn/kost minder moeite dan vasthouden. En hoe moeilijk het ook is.....het is waar..

@Spannend, mannen zijn lomp, die van mij vond het ook nodig om te zeggen dat hij met dat wijf naar bed was geweest. WAAROM?? Wat hebben wij aan dat soort dingen. NIETS.

Het is heel cru allemaal, maar meis je verdient veeeeeel beter dan dit, ja toch?! Dikke knuffel!

Ja en ik vind Indi idd ook heel sterk, petje af hoor!!

Ook een dikke knuffel voor Lobelia vandaag. Hoop dat je vandaag lekker afleiding hebt met je vriendin.

Ik ben vandaag lekker wezen shoppen met een vriendin en straks komt een andere vriendin, gezellig even beppen enzo.

xx
Er komt letterlijk stoom uit mijn oren nu.... ergens is die woede nog lekker ook, maar eigenlijk wil ik hem verrot schelden en pijn doen. Belde net met zn zusje, die wist me nog te vertellen dat ie tegen haar heeft gezegd dat ie 400 euro van mij wil. Omdat ik nooit huur heb betaald en alle spullen heb meegenomen. Nou ik zou nooit huur betalen omdat ik studeerde en hij fulltime werkte en bovendien betaalde ik alle boodschappen. En ja, ik heb bijna alle spullen meegenomen, omdat die ALLEMAAL van mij waren, ik had al die dingen al voordat we gingen samenwonen. Hij kan de ****** krijgen....

Helpt wel, hier uitblazen!

@ Catwomen: heerlijk he, shoppen! Heb ik gisteren gedaan, lekkerrrr! Komend weekend heb ik helemaal vol met leuke dingen, vrijdag tm zondag, JEEEEEEJ!!!
Hij is gek, en hij kan zoveel willen....hij moest eens weten wat jij wil...!!

Enneh reageer je maar lekker af, het moet eruit!!!
Jemig wat een eikel, Spannend!

Pfffff....

Probeer er maar niet meer aan te denken en je te richten op je leuke weekend!

En je afreageren mag hier hoor!
hallo Allemaal

Ik ben hier nieuw. Ik heb de meeste verhalen hier gelezen en herken me in veel dingen.

Mijn relatie is sinds een week uit na ruim 5 jaar.

Ik voel me enorm slecht de reden is dat hij wat anders wilde dan ik. Ik wilde nog niet samen wonen en hij wilde dat wel. Ik wilde altijd eerst mijn studie afronden voor dat ik samen ging wonen anders dan weet ik dat ik mijn studie niet kan combineren. Hij zei eigenlijk best standvastig ik heb lang genoeg gewacht en je bekijk het maar. Helemaal over is het nu. Het ging al de laatste jaren niet goed. Veel ruzie om de kleinste dingen en veel dingen niet kunnen doen doordat hij zich claimde aan me. Mijn gevoel is dubbel. De ene kant opgelucht want de relatie liep niet goed maar de andere kant mis ik hem ontzettend en je kent het wel niet slapen, eten en ben nu zelf ziek geworden verkouden en misselijke buikpijn:(. Ik weet wel zeker dat wij niet samen verder kunnen door dat we anders zijn en uit elkaar gegroeid zijn.

Ik hoop dat ik reacties van jullie krijg want heb niemand echt om er over te praten en zo online hoop ik hier over heen te komen.

liefs Mina
@Mina wat erg joh, sterkte! En wat vervelend dat je niemand hebt om te praten.. Dit topic is een goede manier en kijk ook eens op www.ldvd.nl, dat is een site waar je ook veel steun krijgt van andere mensen die in het zelfde schuitje zitten en het voordeel is dat er bijna altijd wel iemand online is. Mijn blogs zijn daar te lezen onder Eefje.

@Catwoman, helaas was de date een ieniemienie meneer alla wibi soerjadi, heel aardig maar niet mijn type en ik ook niet dat van hem, wel een gezellige middag gehad haha. Zit nu in dubio over een ander date, wel echt mijn type maar niks serieus in de zin, ik eigenlijk ook niet maar is dat niet te goedkoop?;)

@spannend, wat een rotzak! kan me heel goed voorstellen hoe boos je bent. Hij heeft zo te horen weinig inlevingsvermogen! Gaat het weer een beetje?

PFf zal blij zijn als ik straks met die opleiding een goede baan heb, kan ik ook weer lekker mijn frustraties eruit shoppen

@Indi wat een vervelend idee dat die nieuwe vriendin zo dichtbij woont!

@ lobelia, hoe is het?
@ Catwomen: ja hij kan inderdaad zoveel willen, maar hij kan vooral de pot op.... Woede is hier minder. Maar voel me wel heel rustig en goed op het moment. Kijk, als ik echt ga nadenken bij het feit dat hij met iemand anders heeft liggen piepen, dan word ik een beetje misselijk. Maar ik besef me heel goed dat dit niet meer de jongen/man is die mijn vriend was. Dit is gewoon een heel ander persoon. Degene die ik kende is er niet meer. Op dit moment besef ik meer dan de laatste tijd dat ik echt veel gelukkiger ga worden zonder hem, ik moet hier alleen even doorheen.

@indi: ja echt een eikel is het.... Raar dat ik in alle tijd dat we samen waren nooit heb gezien dat hij zo'n soort mens was.. Er waren wel eens kleine dingetjes, vooral in ruzies, dat ik me afvroeg of hij wel kon meeleven met anderen op dat soort momenten, of hij zich uberhaubt in andere mensen kon verplaatsen. Maar daarna zei hij snel sorry, was nooooooit zo bedoeld en ik trapte er met open ogen in. Hij is een redelijk dominant figuur, weet alles wat krom is recht te praten. En het cliché van de eeuw; moeilijke jeugd gehad, maar ik was echt de vrouw die hem kon helpen, die hem veranderde. Hoorde ik continu, maar op een gegeven moment kon ik niets meer goed doen. Hij heeft ook verteld dat hij een persoonlijkheidsstoornis, MPS, had. Dat er op moeilijke momenten een soort tweede persoon kwam die hem beschermde tegen die emoties en dat sinds ik in zijn leven was gekomen, die tweede (koude, kille) persoon nooit meer was teruggekomen. En ik trapte erin.... Was blij, zoooo blij dat ik dat voor hem kon betekenen. Ja, want wij waren voor elkaar gemaakt...

@Mina: wat rot dat je niemand hebt om erover te praten. Kan je niet bij vriendinnen of familie terecht?

@ Eefje: ik ga snel eens op je blog kijken!!! thnx voor de tip! En wat je zegt klopt, geen tot weinig inlevingsvermogen zoals ik hierboven net vertel... Er klopt ergens iets niet bij hem...

Misschien iets dat nog ter aanvulling van dit verhaal er nog bij kan, maar wat ik vanwege de gevoelige aard ervan niet eerder kon/wilde vertellen. Toen ik met mijn ex samenwas heb ik voor het eerst in mijn leven kennis gemaakt met drugs. Ik had nooit eerder iets gebruikt, ex wel. In het begin heel onschuldig wat proberen, een pilletje. Later coke geprobeerd. Dat is een bepaalde periode flink uit de hand gelopen. Ik kan zeggen dat ik drie maanden lang drie tot vier nachten in de week doorhaalde met mijn ex daarop, wat een vermogen heeft gekost en wel meer beschadigingen heeft opgeleverd. Op een keer werd ik wakker na zo'n nacht en was het voor mij in één keer helemaal klaar. Ik was helemaal klaar met die troep, voelde me zo ontzettend verschrikkelijk beroerd, schuldig naar mezelf en mijn ouders (al weten die van niets). Ik vond echt dat ik alles had verkloot, had ik ook, en ben per direct helemaal gestopt. Ook geen enkel moment moeite mee gehad, die knop ging gewoon om bij me. Het was klaar. Het enige waar ik zo nu en dan nog mee kamp zijn die schuldgevoelens en de vraag waarom ik die drie maanden zo doorgeslagen ben. Maar ik ben er goed uitgekomen, het had anders kunnen lopen.

Heb echt totaal nooit meer de behoefte of verlangen ernaar gehad. Maar ik stopte dus ineens... hij niet. Hij minderde wel, maar bleef met die ''foute'' vrienden omgaan, stappen en op die stapavonden werd er echt nog wel gebruikt. Ik ging niet mee, was er echt tegen. Hij zei dat hij het onder controle had. Voornamelijk in die periode is het tussen ons gaan exploderen. Ik ging van 4-5 gram per week naar helemaal 0, hij van 4-5 gram per week naar 3. Toen ik er klaar mee was heb ik van mijn geld alles en iedereen (lees dealers) die nog geld van ons kregen betaald. In één keer salaris en studiefinanciering erdoorheen, maar ik wilde er los van komen. Het achter me laten. Nu merk ik dat ik naast het verwerken van die relatie ook dit moet verwerken. Dat ik als een trieste junk in een auto heb gezeten om 8 uur 's ochtends om toch bij te halen, dat ik bedacht wat ik kon verkopen op marktplaats om geld te hebben... Ik word misselijk van mezelf. Snap niet waarom ik dat ooit heb gedaan. Ik ben zo vreselijk blij dat bij mij die knop zo is omgegaan, hoe vaak je wel niet hoort dat het anders loopt... Ik weet niet waar ik heen wil met dit verhaal, maar het leek me opeens van belang. Ik hoor via via dat hij nog wel gebruikt met uitgaan enzo. Behalve dan het feit dat hij een kil, bijna emotieloos persoon is met heel veel issues heeft dit bovenstaande ook niet bepaald geholpen. Voor het eerst in de twee jaar dat ik studeer heb ik drie tentamens niet gehaald. Is nog te overzien godzijdank. Maar dat schuldgevoel... Dat ik, dat brave meisje uit een redelijk welgesteld gezin, opeens lijntjes zat te verdelen. Bah! Maar dit alles is nog een reden dat ik weet dat ik gelukkiger word zonder hem. Hij kan het niet loslaten. Hij vlucht weg in die drugs, want dan voel je helemaal niets. Ik denk niet dat hij ooit zal veranderen daarin. Maar ik heb hem er steeds verder in zien wegglijden en deed daar vrolijk aan mee die drie maanden... Ergens denk/weet ik dat ik het had kunnen tegenhouden toen in het begin. Snapt iemand wat ik bedoel? Dat het dan nooit zover was gekomen. Tussen ons was het waarschijnlijk even goed wel misgegaan, maar toch...

Pfff dit lucht zo ontzettend op! Nooit heb ik erover gesproken, een vriendin weet het gedeeltelijk, maar nu gooi ik echt alles eruit. Heerlijk.
@Spannend, wat een verhaal!

wees blij dat je met die troep gekapt bent!

Ik vind het heel sterk, want het had ook anders kunnen aflopen..

@Eefje: Ik ben er inmiddels wel aan gewend dat ze daar woont...

Accepteren is een ander verhaal

@ Mina: "Welkom"..helaas om niet zo'n leuke reden, maar ik weet zeker dat je hier veel steun zult vinden!

Ik ben lekker met een vriendinnetje uit eten geweest en heb me echt goed vermaakt! Het heeft me weer een beetje opgevrolijkt..zat behoorlijk in de put!

Knuffel voor iedereen!
@allen, mensen ik heb het overleefd.

Met hulp van goede vrienden. Ik ben naar de hammam geweest met de ene vriendin uit eten met de ander en naar de film met mijn beste vriend.

(is een ex en heeft hele zwarte humor) Begon de avond met deze zin (stonden in de rij voor de popcorn) bla bla bla (wettige voornamen) neemt gij deze popcorn als uw enige snack deze avond? (had hij al aangekondigd, dan kon ik in ieder geval ja, ik wil zeggen)

Krijg het na de film even moeilijk maar heb wel al het gevoel een stuk verder te zijn in mijn proces. Het was meer een rare dan een verdrietige dag, hoe raar dat dan ook weer is.

Bedankt voor de steun en slaap lekker of goedemorgen (wanneer je dit dan ook leest)
Wat fijn Lobelia dat je de dag goed bent doorgekomen!

En het lijkt me logisch dat je het een beetje moeilijk hebt gehad..het is ook niet niks!

@ Lobelia: you go girl!

Ik heb vandaag een verwendagje voor mezelf gepland... Heb net gesport en ben onder de zonnebank geweest. Zo even lekker de sauna in en daarna op de bank met Lost!! En de beste verwennerij van de dag: vanavond shoarma....met heeeeeeeeeeeeeeeel veeeeeeeeeeeeeel knoflook, want ik kan lekker ontzettend uit mijn bek stinken en geen vriendje die er last van heeft!!!!!!!!!!
Ik snap het gewoon niet... Kom weer even hier van me afschrijven, maar ik snap het niet. Ik probeer op de één of andere manier te begrijpen waarom hij me zoveel pijn doet steeds, voornamelijk gisteren. Hij zegt al die dingen, wetende dat het me zal kwetsen. En waarom wil hij dat? 2,5 week geleden hadden we het er nog over dat het echt het beste was zo, ondanks dat we elkaar zo misten en van elkaar hielden. Hij zei dat ie nog hartstikke gek op me was en van me hield ondanks dat het uit was en nu doet ie steeds alles om mij pijn te doen. De dingen die hij zegt... het gaat me er niet om wat hij zegt, natuurlijk steekt het dat hij al met anderen rotzooit, maar het hele idee erachter doet zo'n pijn. Dat hij dat expres zegt om me te kwetsen. De enige persoon die alles van me weet, ook dingen die verder niemand weet, de persoon die zei dat ik hem altijd kon vertrouwen, dat hij me nooit pijn zou doen. En hij doet het gewoon expres nu. Hij weet het en hij lacht erbij. En ik snap het gewoon niet...
Spannend, Laat die eikel lekker in zijn sop gaarkoken!

Ga door met je verwendagje en ga lekker Lost kijken!

Daar zitten veel leukere kerels in!

Kom op meisje!

Knuffel!
Hallo allemaal

THnx voor jullie reacties. Ik sprak net zijn ouders op msn en vroeg hen hoe het ging en of ze op de hoogte waren dat het uit was. Dit waren ze. Ze zeiden dat het jammer was maar waarom ik toch niet ga samenwonen met hem en leren tegelijk. Ik heb gezegd dat ik echt wel wil samenwonen als ik erook klaar voor ben en dat hij even geduld moet hebben. Hij wacht al zo lang op je zeiden ze en zijn geduld raakt ook op,.Dat weet ik ook wel en snap het wel. natuurlijk weten hun niet alles over onze dagelijkse ruzies en dat hij soms het ergste in mijn naar boven kan halen dat bespaar ik ze ook maar ikk hou veel van hem en snap dat hij er rijp voor is. Hij heeft namelijk een huis goede baan dus de basis voor alles en ik heb altijd zoiets gehad van eerst even mijn studie. Daarbij ik ben 21 en hij 24 wat stelt een jaar nou nog voor om op me te wachten??

Ik moet er wel bijz eggen ik heb hem vorig jaar wel gezegd dat ik het wel kon studeren en samenwonen. Maar heb nu een stage vlakbij mijn huis dus zei tegen hem wacht nou nog een jaar op me aub en dan ben ik helemaal voor jou.

Ik heb er de ene keer vrede mee dat hij mij niet meer wil en de andere keer denk waarom niet. Het is niet alleen het samenwonen hoor ben er ook niet klaar voor en door alle ruzies en verschillen twijfel ik over onze relatie.

Hoop zo dat jullie mij kunnen helpen met advies want wil hem vergeten en verder gaan met mijn leven.

Liefssssss
quote:Indi schreef op 21 augustus 2008 @ 17:09:

Spannend, Laat die eikel lekker in zijn sop gaarkoken!

Ga door met je verwendagje en ga lekker Lost kijken!

Daar zitten veel leukere kerels in!

Kom op meisje!

Knuffel!

Haha je hebt gelijk... Doe mij maar Sawyer of Jack.... Welke van de twee het wordt maakt me niet uit, ik ga akkoord ;)!

Meneer X heeft wel weer iets uitgehaald, maar ik heb zo ontzettend trots gereageerd.... Ik zit al een paar weken te wachten op mijn inschrijfbewijs van de uni voor mijn derde jaar. Van de week hoorde ik al dat het bij hem is aangekomen, blijkbaar is het de adreswijziging gekruidst... Nou ja, hij zou het bij zijn zus neerleggen. Maar vanmiddag spreekt hij me aan op msn (ik heb hem verwijderd, maar niet geblokkeerd).

Hij: ''heb het geloof ik weggegooid. :S. Sorry.''

Ik: ''Wat, mijn inschrijfbewijs?''

Hij: ''Juh''

Ik:'' Per ongeluk neem ik aan?''

Hij: ''Jajaja tuurlijk''

Ik: ''Ok''

Dat was het, ik ben offline gegaan. Ik ben werkelijk waar woedend (alweeeeer!). Hij weet al weken dat ik dat verwacht, dat het heel belangrijk is.. Is het er, belooft ie om het bij zn zus te leggen. En nu heeft ie het opeens per ongeluk weggegooid??? YEAH RIGHT! Sorry, maar wat kan ik nog geloven na al die rotstreken??? Ik geloof er geen reet van dat het per ongeluk was. En ik heb nog wel braaf zijn jas van 400 euro afgeleverd bij zijn zus, omdat ik die nog had.... Als ik dat ding nu nog had gehad was t mooi in de fik gegaan. Ik moet nu de uni bellen en wordt een heel gedoe, want die dingen worden maar één keer uitgegeven. Dus mag weer door de hele bureaucratie en rompslomp heen, omdat hij het (per ongeluk???) heeft weggegooid. Eikel! Ok, heeeel misschien was het per ongeluk. Lekker typisch dan, die sukkel maakt overal een zooitje van (sinds ik uit het huis ben is het echt vreselijk afschuwelijk smerig geworden, zag ik toen ik mijn spullen haalde), maar hij wist hoe belangrijk dat papiertje voor me was.... Dus per ongeluk of expres, een loser blijft het.

Maar goed, regelt iemand eventjes Jack of Sawyer voor me? Dan hoor je mij noooooooooit meer klagen haha! I swear

Kus!
quote:Mina21 schreef op 21 augustus 2008 @ 17:42:

Hallo allemaal

THnx voor jullie reacties. Ik sprak net zijn ouders op msn en vroeg hen hoe het ging en of ze op de hoogte waren dat het uit was. Dit waren ze. Ze zeiden dat het jammer was maar waarom ik toch niet ga samenwonen met hem en leren tegelijk. Ik heb gezegd dat ik echt wel wil samenwonen als ik erook klaar voor ben en dat hij even geduld moet hebben. Hij wacht al zo lang op je zeiden ze en zijn geduld raakt ook op,.Dat weet ik ook wel en snap het wel. natuurlijk weten hun niet alles over onze dagelijkse ruzies en dat hij soms het ergste in mijn naar boven kan halen dat bespaar ik ze ook maar ikk hou veel van hem en snap dat hij er rijp voor is. Hij heeft namelijk een huis goede baan dus de basis voor alles en ik heb altijd zoiets gehad van eerst even mijn studie. Daarbij ik ben 21 en hij 24 wat stelt een jaar nou nog voor om op me te wachten??

Ik moet er wel bijz eggen ik heb hem vorig jaar wel gezegd dat ik het wel kon studeren en samenwonen. Maar heb nu een stage vlakbij mijn huis dus zei tegen hem wacht nou nog een jaar op me aub en dan ben ik helemaal voor jou.

Ik heb er de ene keer vrede mee dat hij mij niet meer wil en de andere keer denk waarom niet. Het is niet alleen het samenwonen hoor ben er ook niet klaar voor en door alle ruzies en verschillen twijfel ik over onze relatie.

Hoop zo dat jullie mij kunnen helpen met advies want wil hem vergeten en verder gaan met mijn leven.

Liefssssss@Mina: Weet je, als iemand nog niet wil samenwonen lijkt me dat geen dealbreaker. Waarom wil hij echt geen jaartje meer wachten? Jij geeft in elk geval vrij duidelijk aan dat je voelt dat het beter is zo... Mijn enige advies, elke vorm van contact vermijden. Ik heb het op een harde manier geleerd.... En zelfs als er nu iets is (zoals hierboven mijn inschrijvingsbewijs) komt er weer één of andere ruzie of iets dergelijks uit voort.. Zeker in het begin, kreeg ik verkeerde verwachtingen van elk contact. HIj reageerde niet zoals ik hoopte, ook al wilde ik hem niet terug, en dan viel ik in een diep gat.
@ Spannend:

Neem jij Sawyer? Dan ga ik voor Jack!

Wat doet die ex van je ontzettend raar zeg! Ik hoop dat je het geregeld krijgt met dat inschrijfbewijs!

@ Mina: Geen contact is echt het beste..

Ik heb gisteren nog een verhelderend gesprek gehad met vrienden over het mailcontact dat ik nog heb. Volgens hen moet ik het gewoon afkappen en eens aan mezelf gaan denken..Ik hoop dat ik binnenkort zo sterk ben om het echt vol te houden en dan te zeggen we zien wel hoe het gaat lopen..

Knuffel weer!
hi allen

Hoe is het met iedereen? Bij mij gaat het eigenlijk wel ok, het feit dat mijn date erg leuk was en dat we vaker gaan afspreken. HIhi heb het erg naar mijn zin.

kusje voor iedereen die dat gebruiken kan (of het voor de gezelligheid wil hebben)

Lobelia
hallo allemaal

Ik heb inderdaad ook voorgenomen om geen contact meer te hebben met hem. Gister nacht belde die me opeens en werd nog flink boos op me pffff. Kan me dan schuldig voelen maar denk misschien verwerkt hij het zo.

Even voor allemaal hebben jullie ook dat je je zorgen maakt om je ex wat die aan het doen is en dat je de kleine dingen mist zoals samen eten en zijn lievelingseten. Dat spookt nu bij mijn door mijn hoofd. Ook hoop ik voor hem dat hij goed verder gaat en er met familie over kan praten. Ik gun hem echt het beste.

Ik ga nu gewoon verder hoor en heb met mezelf afgesproken om elke dag even te huilen en dat toe te laten.

Sterkte allemaal

Liefss
mensen mensen, wat is het hier toch extreem rustig. En dat voor het weekend. Kan ik ervan uit gaan dat geen bericht goed bericht is? Hoe is het met iedereen?

liefs Lobelia
Hallo allemaal! Ik ben even paar dagen met vriendinnetje op pad geweest dus geen tijd gehad om hier te posten. Het gaat redelijk, alhoewel ik nog heel vaak de gedachten aan hem samen met z'n nieuwe vriendinnetje op vakantie moet wegdrukken. En dat valt niet mee. En overal waar ik kom heb ik herinneringen aan ons samen, waren dit weekend in Antwerpen en daar ben ik met hem ook vaak geweest en dat komt dan allemaal weer terug. Gelukkig is vriendinnetje heel lief en begripvol en mag ik het er dan allemaal uitgooien, maar toch blijven die herinneringen heel moeilijk.

Ik kan me ook echt niet voorstellen dat hij dat niet meer heeft, dat hij nu niet af en toe aan mij moet denken en wat we samen allemaal hebben meegemaakt. Ook al is hij nu heel hard voor zijn gevoel aan het vluchten, dat kun je toch niet altijd blijven wegstoppen??

Hoe is het met iedereen hier? Lijkt inderdaad rustig te zijn...

Dikke knuffel voor allemaal
Hallo!

@Mippie: Wat een rotgevoel is dat he? Ik herken het zo! Al is het op dit moment bij mij bijna weg en zit ik weer in mijn boze periode..

Ik heb na het gesprek met mijn vrienden echt besloten dat ik helemaal niks meer van me ga laten horen. En dat pas weer ga doen als IK daar behoefte aan heb.

Heb hem vrijdag helemaal niet gemaild en gisteren alleen even mede gedeeld dat ik de hele dag weg zou zijn en dat hij in het huis kon, mocht hij dat willen..

Het gaat dus best goed met me! Ben gisteren de hele dag in Almere geweest op een popfestival en het was heel erg gezellig!

@Lobelia: Wat spannend van die date! Hoe heb je hem leren kennen?

Dames,

Ik ga lekker een dagje relaxen en wat klusjes doen. Morgen ga ik weer eens kijken hoe het op mijn werk is en beginnen met de voorbereidingen van het nieuwe schooljaar. Ik kan niet wachten om weer te beginnen!

Knuffel voor iedereen!
Haai meiden!

@Lobelia, hier idd ook geen bericht, goed bericht.

Lekker drukke dagen gehad vol met leuke dingen!

Hoorde van de week dat ex overspannen thuis zit (al anderhalve week) en dattie heeft gekapt met dat grietje. Zij wilde een relatie en hij niet, dat vond ie te snel (duh..)

Maar nou hoorde ik dat het slecht met hem ging en heb ik hem toch een smsje gestuurd omdat ik me zorgen maakte. Hij reageerde wel lief, maar nu moet ik er telkens aan denken...

@Mippie, wat stoer dat je in Antwerpen bent geweest, ondanks dat je daar ook vaak met hem was. Wij kwamen er ook regelmatig, maar zie dat nu nog niet zitten.

@Indi, lekker dat je kan beginnen met je voorbereidingen..afleiding!

@Spannend, heb even vluchtig je verhaal gelezen, jeetje meis. Denk wel dat je beter af bent zonder die gozer.

Gaat het goedkomen met je inschrijfformulier?

@Mina, ook even vluchtig je verhaal gelezen. Klopt het dat ik een lichte twijfeling proef? En wat Spannend al zei, waarom wil ie geen jaartje wachten. Mssn komt ie er nog op terug. Bedenk voor jezelf gewoon wat jij nu voelt wat juist is. En idd even geen contact, beiden tot rust komen.

@Eefje en Lobelia, leuk al die dates! Voelt het voor jullie ook ''goed''?

Zag gisteren met uitgaan heus wel leuke mannen, maar het hoeft van mij nog even niet.

Nou ik moet er weer vandoor, fijne zondag allemaal!

xx
Mijn relatie van 4 jaar is nu sinds een paar weekjes over...

Heb er echt super veel verdriet van! Het kwam ook niet van mijn kant, hij heeft HET gevoel niet meer zegt tie... Weet ook niet zo goed wat ik daar mee moet.

We wonen nog steeds in 1 huis, dat is wel heel erg vreemd. Maar op het moment hebben we niet zoveel keus. We hebben 2 jaar geleden samen een huis gekocht. Hij wil hier blijven wonen. Ik kan dat nooit betalen in me eentje. Dus naast het verdriet wat ik heb komt dat er ook allemaal nog eens bij. Soms heb ik het gevoel dat ik helemaal overloop! Het lijkt soms zo onwerkelijk! En ik ben soms doodsbang voor de toekomst!

Liefs

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven