Zo afgrijselijk veel liefdesverdriet

21-05-2008 22:54 2065 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allen,

Sinds pasen is mijn relatie uit, na acht jaar samen te zijn geweest.

En ik ben zo vreselijk verdrietig!

Ik word echt niet goed van mezelf, probeer me met andere dingen bezig te houden, m'n vriendinnen, zelfs een tijdelijke scharrel, maar niets werkt.

Afleiding helpt, maar zodra het avond is en ik ben alleen dan begint de ellende...

Hoe hebben jullie je verdriet verwerkt?

En hoe lang gaat dit duren?!!
Ha ik hou em als plaatje, hebben we wat te kijken in de kantlijn!
soooooowwww, dames moet ff wat kwijt!! Wat voor werk doen jullie dat je de hele dag op de site kan?! Dit is echt ernstig hoor, hahaha!!! Sinds gisteravond zijn er 4 blz bijgekomen!!!

Hier wel redelijk. Vind ex vandaag een eikel. Is vandaag naar de bank geweest en 'ik hoef alleen maar even door te geven dat ik niet meer op dat adres woonachtig ben en dan regelen zij de rest. Hij weet dat het k*t is, maar is niet anders'. Dat kreeg ik dus ff per mail en dat ie nog even zou bellen.

Nou, ik heb teruggestuurd dat ik graag het telnr en de naam vd contactpersoon wil zodat ik zelf even kan bellen om een en ander uit te zoeken, want er wordt teveel achter mn rug om gedaan. Hij kan ook zeggen: Ik ga praten met de bank vanwege dit en dat dus hou er rekening mee dat....... Komt gelijk heel anders over.

Heb ook even gemeld dat hij niet hoeft te bellen, omdat ik niet zo lekker in mn vel zit. Weet niet of ik daar reactie op heb gehad, want ben om drie uur lekker naar huis gegaan.

Morgen vrij om even bij te slapen.

Op zich gaat het wel, maar dat komt natuurlijk ook omdat ik lekker mag werken. Hoe is jullie avond??
Oh ja, nog even wat vergeten:

HOE KOM JE AAN DIE LEUKE MANNEN OP RP?? Heb me aangemeld en krijg alleen maar reactie van die kansloze types, waar zijn die lekkere mannen!!! hahhaaha
Jeetje Jemmie de kerel is een linkerd of niet?!

Je mag hem wel goed in de gaten houden!

Haha Jem deze lekkere kerels vind je vast niet op RP hoor!
ach jee jemmie dat deed die van mij dus ook en het is na 7 weken "actief pushen" nog steeds niet geregeld, heel goed dat je zelf contact opneemt met de bank, hou het zelf in de hand, jij hebt net zoveel rechten als hij hoor en volgens mij moet je ook nog je handtekening zetten, dat kan niet zomaar (ik weet natuurlijk niet precies waar het over gaat) Leuk mippie dat je me gaat toevoegen! De anderen ook? Of hebben jullie hints zodat ik je kan opzoeken? (heb ik ook weer wat te doen :P)

na ja, hier is het wel goed, sta ook op RP en één van mijn contacten wil wel een date (smsen nu twee weken) ik weet het niet, is wel vroeg maar ook wel spannend, iemand advies? hihi errug, dat had ik twee maand geleden ook niet van mezelf gedacht dat ik dat zou durven.

Knuffel!

Eef
Neuh, geen linkerd hoor!! Maar ik hou graag zelf de touwtjes in handen. En ik moet idd ook tekenen. Oh ja, vlinder, jij vroeg mij op hyves wie ik ben op het forum... Bij deze.

Spannend eef dat je af wilt gaan spreken!!
Hoe ik aan mijn leuke RP man ben gekomen?

Gewoon de leukste een mailtje gestuurd hihi...
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
x
anoniem_68655 wijzigde dit bericht op 11-08-2018 21:43
0.00% gewijzigd
Hee Nomad, welkom, jammer je onder deze omstandigheden te ontmoeten...

Ben bang dat daar geen tips voor zijn, het vertellen, je zal met je billen bloot moeten bij degenen aan wie je het kwijt wilt..

En das kut, want je rakelt steeds je gevoelens weer opnieuw op...

Wat een rotgevoel is het he, Summer kan je de meest fantastische tips geven m.b.t. je verwerking (Ja Sum, je bent hoofd topic hoor ), maar je zult het zelf moeten doen, huilen, je afschuwelijk voelen, nog meer huilen..

Maar regel 1 wat ik van de meiden hier krijg te horen: AFSTAND NEMEN!

Maar goed, zo te lezen is dat nu geen mogelijkheid he, hoe lang ben je nog samen weg?

Sterkte meis, knuffel!
@Eef heb je al iemand gevonden op hyves?

Ik sta bij Mippie tussen haar vrienden, ben die blonde die met een halve glimlach wat weg kijkt. (en ja uiteraard is dat m'n beste foto ooit, ben weer in de vrije sector he hihi)

@jemmie, wat heb je een fantastische bos haar, is dat van jezelf?!
@Vlinder: whahaha, laat me niet lachen!! Jij bent echt de eerste die dat over mijn haar zegt!!! Ik heb echt dun haar en zeker geen bos. Die foto is trouwens van 3 jaar geleden. Heb het nu wat korter. Maar wel grappig hoor!! haha
Dit forum is verslavend. Terwijl ik zat te knutselen op de bank, dacht ik zouden de meiden nog gereageerd hebben.

@Eef, heb jij mijn vriendjes verzoek ontvangen. Want ik zag namelijk geen enkele vrienden in je lijst staan. Heb ik het misschien naar iemand anders gestuurd?

@Jemmie, zitten wij al op Hyves... hoe kan ik je vinden? Oja op je vraag wat doe je voor werk. Ik ben executive assistant op raad van bestuur niveau. Of beter gezegd dat zijn onze klanten. Doordat ik redelijk efficient werk, kan ik redelijk mijn tijd goed indelen. Daarnaast kan ik heel snel typen dus dat scheelt ook.

@Nomad, welkom bij de club. Waar zit je op dit moment? Vlinder heeft gelijk, zorg dat je afstand kan creeeren, het is niet wat je wilt horen, maar echt geloof ons het is het beste. Je moet lost van hem zien te komen. Kan je misschien niet je ticket omzetten zodat je eerder naar huis kan. Heb je tenminste nog een paar dagen om tot rust te komen. Wat heel belangrijk is, wees eerlijk, vertel altijd de waarheid, waarom het niet werkt. Echt werkt het beste. Maar nogmaals welkom

@Vlinder ben het even kwijt, maar hadden wij al hyves contact?

Ga verder met mijn borduurwerkje... ja erg truttig maar heerlijk ontspannend
Oef, ben ineens gebombardeerd tot hoofd (dat was niet helemaal de bedoeling)

Maar welkom Nomad, al zijn de omstandigheden wat minder gelukkig

Tsja tips, die heb ik eigenlijk niet behalve het afstand nemen, en dat gaat nu simpelweg bij jou nog niet

Wel een lullige situatie zeg!

En tis precies wat Vlinder zegt:

Huilen,huilen, je rot voelen, je NOG rotter voelen tot al het verdriet er een beetje uit is en dan heel HEEL langzaam een beetje weer opkrabbelen, om vervolgens weer terug te kletteren, om er dan vervolgens weer een stukje beter uit te komen

Tis een achtbaan en dat blijft het voorlopig ook nog wel even ben ik bang.

Knuffel in elk geval
ah, jullie hebben een clubje opgericht voor mensen met een kutgevoel, mag ik erbij, mag ik erbij (al zingend in mijn hoofd, ik probeer de moed erin te houden)

Mijn vriend heeft het gister na 2,5jaar uitgemaakt omdat hij op de verkeerde manier van mij houdt. (ja daar is die weer, je bent meer een zus dan een geliefde)

Ik houd nog wel heel veel van hem en ben dan ook echt letterlijk lam geslagen. We woonden samen en hadden (dacht ik) een leuke toekomst voor ons. We hadden verder een prima relatie maar ja houden van moet wel van twee kanten komen.

Zijn timing is echter echt aller belabberst, ik ben bijna klaar met school maar heb morgen mijn eindgesprek. Eindgesprek kan me niet meer boeien en vreugde gevoel van einde school is weg. We zouden met zijn werk volgend weekend een weekend naar Ameland gaan en het daar vieren. Nu zit ik straks alleen thuis. (hij is er nu nog op mijn verzoek om mij te steunen)

vertel me alsjeblieft dat dit ooit weer goed gaat komen.
Hee Lobella, welkom!

Ik moest wel een klein beetje lachen om het begin van je berichtje.

Maar welkom meis, bij de club van heel verdrietige, minder verdrietige en alweer sterke meiden!

Wat een afschuwelijk bericht van je vriend, ook zo'n boodschap waar je helemaal niets aan kunt veranderen...

Mag ik je vragen waarom je je vriend laat blijven?

Hoe helpt het je?

Och meis ik leef zo met je mee, hoop dat je hier een beetje je verhaal kwijt kan...

Ik heb vanavond een mail geschreven naar m'n ex, nog niet verstuurd. Ik vertel hem daarin dat ik hem terug wil, dat ik zo gek op hem ben en dat ik het niet red in m'n eentje.

Ook vraag ik hem dat als hij niet meer wil, dat ie me dat moet laten weten, dan kan ik verder.

Ik heb em expres nog niet verstuurd, maar meiden, wat vinden jullie?

Stel nou dat hij het wel nog een kans wil geven, ik bedoel, kan een relatie na een breuk weer ok worden?

Ohw, zucht, advies!!
@ Vlinder......ik zeg niets
Ohw lis lees het nu pas, je bent van de oranje blouse toch?

Dan benne we al vriendjes!
Ja maar Summer! Het kan toch?

Of vind je van niet?

Ik bedoel, hij is ook gewoon niet duidelijk, hij zegt dat we het de tijd moeten geven en zo..

Na ja, ik ben toch al wijzer door em niet te versturen tot nu toe?

Toch toch toch?
Vlin!!

Ik zou zeggen......Laat het eventjes....

Ik weet ook dat je soms dingen MOET doen om erachter te komen, en je hoofd te stoten...

Nouja wat je ook doet, wij zijn er voor je!

Hij zal nooit zggen dat ie je niet meer wil..

En al zou hij dat zeggen, hoe vind je dat dan???!?!

Dan ga je dingen denken als: het heeft niets voor hem betekend.... OF ERGER hij heeft nooit van me gehouden

Ieder heeft zn eigen waarheid.

Wat is jouw waarheid nou? Dat je van iemand houdt die niet de toekomst met jou in wil toch??

Je kunt ECHT wel zonder hem verder... Alleen moet je hem nu bye bye zeggen!!!!!

Smeken helpt echt niet....

Moet ineens denken aan coldplay :

When you tr your best but you don't succeed

When you get what you want but not what you need

When you feel so tired, but you cant sleep

Stuck in reverse

And tears come streaming down your face when you lose something you can't replace..

When you love someone but it goes to waste, could it be worse?

And high up above or down below,

When youre too in love to let it go..

But if you never try you'll never know "just what youre worth"....

Moooooi nummer
when you love someone but it goes to waste

ik zeg: die heeft ervaring?!
Jaa maar jaa maar jaa maar...

Als ie nou zegt dat ie niet meer wil, echt niet, nooit meer, dan weet ik dat? Dat is toch handig?

Nu blijf ik maar hangen in zo'n 'het kan nog goed komen' gevoel, dat schiet ook niet op!

En ik weet dat hij wel van me gehouden heeft/ houdt, want daar is onze relatie te leuk voor geweest en zijn we te goed uit elkaar gegaan.

Dus, nou ja, je vindt van niet dus?

Btw, coldplayfan?!

Ik ging proberen kaartjes voor het concert te kopen, gewoon uitverkocht in anderhalf uur!! Wat was ik daar zuur van!!
Ok Vlinder, nog 1x dan.

STEL en ik zeg stel dat hij je terug wil

Dan had hij toch niet net een week geleden afgesproken dat jullie elkaar met rust zouden laten (geen contact meer zouden hebben)\

STEL dat hij je echt terug wil, dan had hij toch minstens een teken van leven hebben laten horen (om nog maar te zwijgen van de strijkorkesten, rode rozen juwelen)

STEL dat hij aan het denken is...zou het dan niet wijzer zijn om HEM te laten beslissen?

Nu geef jij jezelf weer op een presenteerblaadje kado

Laat hem maar moeite doen, maar weet je, ik denk niet dat hij dat gaat doen...laat hem gaan, laat hem los en als jullie meant to be zijn, dan komt het wel

Trekken aan hem heeft geen zin meisje, laat hem zijn eigen beslissingen nemen ipv een beslissing op te dringen

Hij IS duidelijk geweest vorige week, hij WIL niet meer, ten minste niet NU (als dat is wat hij bedoeld met het de tijd geven)

En tijd lieve Vlinder, tijd is langer dan een week

Een week is maar 7 dagen, veels te weinig tijd.

Ga nou niet weer 7 stappen terug, hou de eer en je kracht bij en aan jezelf.
Niet meer maren en waarommen

Het is uit, het is over en accepteer het nou eens meis, je hangt in je verleden en dat gaat je niet verder brengen meissie

Klinkt hard en bedoel het echt niet zo...

Jawel ik bedoel het wel zo

Het IS ook hard,maar de feiten liggen op tafel

Hoe vaak wil je bog horen van hem dat het over is?
Ben het wel met Summer eens, vooral dat HIJ dan die beslissing moet nemen!!

Dan wacht je nog maar een maandje, en dan zie je misschien ook wel dat t niks wordt.

Arme vlinniepinnie :(

Ga morgen maar weer lekker forummen en zwaaien en lachen naar leuke jongens maar niet meer in een dip raken hoor

Moet je ongesteld worden?
Hm ja, misschien heb je gelijk.

Maar ik ga toch nog ff eigenwijs zijn.

Want hij heeft het niet uit gemaakt maar ik, althans, op mijn initiatief, maar wel samen.

En ik heb gezegd dat ik geen contact meer wilde, maar hij smst mij wel steeds nog, over nutteloze en nuttige dingen..

(en ja daar reageer ik op maar dat durfde ik niet meer te melden hier hihi)

Je hebt overigens gelijk over dat meant to be, dan komt het wel...

Hm zucht opnieuw, weet je, ik probeer ook niet te blijven hangen, maar het kan toch ook zo zijn dat ik iets weggooi wat ik misschien niet weg had moeten gooien?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven