Zo vreselijk zat om single te zijn!!
maandag 12 mei 2008 om 12:40
Wil even mijn frustaties hier neerzetten. Ben 34 jaar en sinds 5 en half jaar vrijgezel. Daarvoor eigenlijk nooit, maar sinds het uitgeraakt is met degene met wie ik samenwoonde heb ik niet meer iemand "gevonden" met wie ik de welbekende klik heb. Massa's dates gehad, hier en daar een half jaar een relatie, maar niet meer het moment van.....dit zou het wel eens kunnen zijn.
Ik heb alles voor elkaar, alles op een rijtje, wil me graag binden, ga heus niet voor de 100%-prins.............maar het lukt gewoon niet. Daarnaast word ik binnen mijn vriendenkring ook bijna een uitsterfend single ras. Gatverdegatver! Kan iemand mij een beetje opbeuren met leuke succesverhalen??
Ik heb alles voor elkaar, alles op een rijtje, wil me graag binden, ga heus niet voor de 100%-prins.............maar het lukt gewoon niet. Daarnaast word ik binnen mijn vriendenkring ook bijna een uitsterfend single ras. Gatverdegatver! Kan iemand mij een beetje opbeuren met leuke succesverhalen??
maandag 12 mei 2008 om 17:31
quote:sleepybeauty schreef op 12 mei 2008 @ 16:53:
[...]
Is het niet zo dat je je eisen ook wel bijstelt of goed bekijkt wanneer je nu eenmaal wel verliefd geworden bent? Binnen die eisen heb je ook weer prioriteiten neem ik aan. Het ene is een belangrijker punt dan het andere. Als jij redelijke eisen hebt, realistische ook lijkt het me dat dat best wel goed komt.
Ook weer waar.
Jeetje, wat een hoeveelheid waarheden in dit topic
[...]
Is het niet zo dat je je eisen ook wel bijstelt of goed bekijkt wanneer je nu eenmaal wel verliefd geworden bent? Binnen die eisen heb je ook weer prioriteiten neem ik aan. Het ene is een belangrijker punt dan het andere. Als jij redelijke eisen hebt, realistische ook lijkt het me dat dat best wel goed komt.
Ook weer waar.
Jeetje, wat een hoeveelheid waarheden in dit topic
maandag 12 mei 2008 om 18:41
maandag 12 mei 2008 om 18:52
Ik ben net weer single geworden en moet zeggen dat ik daar geen seconde van spijt heb. Tuurlijk mis mijn ex weleens maar ben eigenlijk verlost van een control freak die emails en msn-gesprekken zit door te spitten. In haar ogen deed ik niets goeds terwijl alle huishoudelijke taken bij mij lagen. Ze is super slordig qua rekeningen en rommel achter haar kont. Ik heb nog nooit met zo'n chaoot geleefd. Langzaam ging ik kapot door haar.
Ik heb ook mijn foute kanten maar ben ook geestelijk door haar kapot gemaakt (verbaal als psychisch).
Dus ik blijf voorlopig lekker single en misschien een leuke scharrel erbij maar samenwonen doe ik niet meer!
Ik heb ook mijn foute kanten maar ben ook geestelijk door haar kapot gemaakt (verbaal als psychisch).
Dus ik blijf voorlopig lekker single en misschien een leuke scharrel erbij maar samenwonen doe ik niet meer!
maandag 12 mei 2008 om 19:43
ook ik baal van het vrijgezel zijn. Heb net als jij alles goed op orde en zie om me heen allemaal stelletjes ontstaan. Het is niet zo dat ik het niet naar mijn zin heb alleen, maar ik mis het wel. Heb even serieus overwogen om me in te schrijven bij een relatiebureau, maar dat bleken redelijke oplichters te zijn (up2date)Je moest ruim duizend euro dokken.
Ook kom ik genoeg mensen tegen, maar niet de persoon met wie ik een relatie zou willen en als ik hem wel tegen kom, wil hij weer niet.
baal er ook behoorlijk van en kan me jou gevoel meer dan voorstellen.
Ook kom ik genoeg mensen tegen, maar niet de persoon met wie ik een relatie zou willen en als ik hem wel tegen kom, wil hij weer niet.
baal er ook behoorlijk van en kan me jou gevoel meer dan voorstellen.

maandag 12 mei 2008 om 19:47
quote:Discus schreef op 12 mei 2008 @ 17:12:
ik ben al zeker 6 jaar single, ook alles goed voor elkaar, druk met werk en hobbie, vriendinnen, vind het echt niet erg om single te zijn, zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik een vriend in mijn drukke leven moet inpassen...Het lijkt wel of je mijn leven beschrijft, maar dan jaren geleden. Na die 6 jaar ben ik nog 4 jaar single geweest en vond ik het nog steeds niet erg, omdat ik me prima vermaakte, nog veel uit ging met vrienden (die wel een relatie hadden), een leuke baan had etc. En qua vriend wilde ik geen water bij de wijn doen, dus inderdaad een behoorlijk 'eisen-lijstje.' Vanaf 2000 ben ik trouwens alleen op reis gegaan in de vakanties en in 2003 leerde ik op zo'n reis mijn huidige vriend kennen. Ik wist gelijk toen ik 'm zag dat ik hem heel erg leuk vond, maar het heeft nog een hele tijd geduurd voordat we een relatie kregen, omdat we allebei voorzichtig waren. Inmiddels hebben we 4 jaar een relatie en wonen we twee jaar heel gelukkig samen. Een successtory dus! En dat kan je gewoon overkomen...
ik ben al zeker 6 jaar single, ook alles goed voor elkaar, druk met werk en hobbie, vriendinnen, vind het echt niet erg om single te zijn, zou eerlijk gezegd niet weten hoe ik een vriend in mijn drukke leven moet inpassen...Het lijkt wel of je mijn leven beschrijft, maar dan jaren geleden. Na die 6 jaar ben ik nog 4 jaar single geweest en vond ik het nog steeds niet erg, omdat ik me prima vermaakte, nog veel uit ging met vrienden (die wel een relatie hadden), een leuke baan had etc. En qua vriend wilde ik geen water bij de wijn doen, dus inderdaad een behoorlijk 'eisen-lijstje.' Vanaf 2000 ben ik trouwens alleen op reis gegaan in de vakanties en in 2003 leerde ik op zo'n reis mijn huidige vriend kennen. Ik wist gelijk toen ik 'm zag dat ik hem heel erg leuk vond, maar het heeft nog een hele tijd geduurd voordat we een relatie kregen, omdat we allebei voorzichtig waren. Inmiddels hebben we 4 jaar een relatie en wonen we twee jaar heel gelukkig samen. Een successtory dus! En dat kan je gewoon overkomen...
maandag 12 mei 2008 om 19:48
Rocketgirl: pfff, heb jij die ervaring ook met uptodate, wat een drama, alles was geheel vrijblijvend, maar toen ik het bedrag hoorde, het dubbele wat jij nu schrijft, ben ik er niet mee verder gegaan, wat een gepush van hun kant zeg, nu hebben ze zo'n programma op tv....zijn er werkelijk mensen die duizenden euro's neertellen voor zoiets............
maandag 12 mei 2008 om 19:57
quote:Discus schreef op 12 mei 2008 @ 19:48:
Rocketgirl: pfff, heb jij die ervaring ook met uptodate, wat een drama, alles was geheel vrijblijvend, maar toen ik het bedrag hoorde, het dubbele wat jij nu schrijft, ben ik er niet mee verder gegaan, wat een gepush van hun kant zeg, nu hebben ze zo'n programma op tv....zijn er werkelijk mensen die duizenden euro's neertellen voor zoiets............
Dat zijn dan mensen die het echt heel serieus zat zijn...
Ik ben ook single en denk ook echt wel eens, ja komt maar door met die leuke meneer. Maar om daar duizenden euro's voor te betalen Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
Dat zijn dan mensen die het echt heel serieus zat zijn...
Ik ben ook single en denk ook echt wel eens, ja komt maar door met die leuke meneer. Maar om daar duizenden euro's voor te betalen Geen haar op mijn hoofd die daar aan denkt!
maandag 12 mei 2008 om 20:02
Zelfde gevoelens hier. Ik ben ook zo'n 5 jaar vrijgezel en zo langzamerhand begin ik het ook te missen. Nou ben ik nog relatief jong, maar op de een of andere manier geen type voor veel losvaste dingetjes. Mijn leven is prima, ik heb leuke vrienden, ben bezig met een leuke studie dus daar hoeft echt geen gat opgevuld te worden door een relatie. Wat ik wel mis: gewoon iemand om bij te zijn, mee te knuffelen, een soort aanvulling op de basis die ik gecreëerd heb? Inmiddels heb ik wel bewezen dat ik ook gelukkig ben zonder relatie, maar een relatie kan wel net iets extra's geven. Als ik nu al die stelletjes hand in hand door de stad zie lopen, of op zondagavond in de trein zit en al die mensen afscheid van elkaar zie nemen... dan wil ik gewoon ook weer zoiets! Dat heeft helemaal niks te maken met dat mijn leven nu niet leuk is, of blijven hangen in zelfmedelijden whatsoever.
Ik geloof dat ik opzich best leuk genoeg ben om een relatie mee te hebben, dat het daar objectief gezien niet aan ligt. En ik kom ook wel eens mannen tegen die mij erg leuk vinden, of mannen waar ik van ondersteboven ben. Maar op de een of andere manier geen mannen met wie er een wederzijdse klik is die verder gaat dan vriendschap.
Ik geloof dat ik opzich best leuk genoeg ben om een relatie mee te hebben, dat het daar objectief gezien niet aan ligt. En ik kom ook wel eens mannen tegen die mij erg leuk vinden, of mannen waar ik van ondersteboven ben. Maar op de een of andere manier geen mannen met wie er een wederzijdse klik is die verder gaat dan vriendschap.

maandag 12 mei 2008 om 20:58
Dat denk ik dan weer niet, maar dat komt misschien door mijn leeftijd Ik kon me heel lang ook niet voorstellen dat ik ooit met iemand zou gaan samenwonen, maar nu er meer mensen in mijn omgeving daar wel serieus aan denken of die plannen uitvoeren wordt het voor mij ook wat concreter. Misschien wil ik dat toch ooit wél.
maandag 12 mei 2008 om 21:05
quote:Emmeke schreef op 12 mei 2008 @ 18:41:
Klopt sleepingbeauty, zo'n 'eisenlijstje' is puur theorie.
Daarom noem ik het ook een voorlopig wensenlijstje
Hier ook iemand die een paar jaar vrijgezel is, zich verder ook heus wel vermaakt, maar het zo af en toe ook zo beu is om single te zijn........met de scharrels, cq. seks zonder liefde heb ik het ook wel gehad en de opmerking 'wáááát zo'n mooie en leuke vrouw als jij nog vrijgezel' komt ook mijn neus uit..........geen tips van mijn kant dus.....
Klopt sleepingbeauty, zo'n 'eisenlijstje' is puur theorie.
Daarom noem ik het ook een voorlopig wensenlijstje
Hier ook iemand die een paar jaar vrijgezel is, zich verder ook heus wel vermaakt, maar het zo af en toe ook zo beu is om single te zijn........met de scharrels, cq. seks zonder liefde heb ik het ook wel gehad en de opmerking 'wáááát zo'n mooie en leuke vrouw als jij nog vrijgezel' komt ook mijn neus uit..........geen tips van mijn kant dus.....
maandag 12 mei 2008 om 22:40
Hier nog zo iemand!! Ben nu al 5 jaar single (min de korte scharrels die uiteindelijk geen toekomst hadden) en weet precies hoe hopeloos het soms kan voelen. De eeuwenoude clichés kan ik ook wel vervloeken. Want wat simpel om zo te reageren als je zelf niet in de positie zit. Het gaat hem niet steeds het 'alleen-zijn' dat zo hard is (en voor de niet vrijgezellen dus nog leuk klinken soms), maar die machteloosheid die je voelt. Die onzekerheid om misschien geen leuke toekomst tegemoet tegaan. Moesten we allen een glazen bol hebben zou het waarschijnlijk niet zo lastig zijn. We zijn toch uiteindelijk allen bang om alleen en eenzaam door te moeten gaan, met de tikkende klok naast ons. Ik wil een gezin en kinderen, maar zo lang zich geen man voordoet ...komt er helemaal niets! En je kan wel zeggen, wordt dan gelukkig alleen... maar je mag toch wel een persoonlijke droom hebben en die willen nastreven. Waarom zou ik mijn wensen moeten opzij zetten en met minder moeten doen (lees een leven als single), terwijl anderen het wel krijgen.
En idd zoals iemand schreef. Anderen scheiden en komen enkele maanden later terug iemand tegen. Ze gaan uit elkaar en hup daa is de andere weer. Zo herkenbaar. En denk ik ook steeds..Hallooo ben ik weer vergeten. Een rij die eeuwenlang lijkt te duren..
En ja... zoek het op? doe iets? maak vrienden? zoek hobby's? Komaan zeg...doen we dat niet denk je?! Maar wat als het dan nog niet komt?!! En al die mensen die samen zijn met iemand, zochten die de hele wereld af misschien?!!
Kortom...'beuomsingletezijn'..ik begrijp je TEN VOLLE. Alleen wacht ik ook nog op de succesverhalen.. geeft beetje moed!
En idd zoals iemand schreef. Anderen scheiden en komen enkele maanden later terug iemand tegen. Ze gaan uit elkaar en hup daa is de andere weer. Zo herkenbaar. En denk ik ook steeds..Hallooo ben ik weer vergeten. Een rij die eeuwenlang lijkt te duren..
En ja... zoek het op? doe iets? maak vrienden? zoek hobby's? Komaan zeg...doen we dat niet denk je?! Maar wat als het dan nog niet komt?!! En al die mensen die samen zijn met iemand, zochten die de hele wereld af misschien?!!
Kortom...'beuomsingletezijn'..ik begrijp je TEN VOLLE. Alleen wacht ik ook nog op de succesverhalen.. geeft beetje moed!
maandag 12 mei 2008 om 22:44
Hier nog iemand die het herkent. Nu ruim anderhalf jaar single. Heb ook een superleuk leven, onderneem leuke dingen, heb veel fijne mensen om me heen, leuk werk enzovoorts. Ik ben er aan de ene kant ook van overtuigd dat ook ik iemand tegen zal komen, maar toch is daar ook wel dat kleine beangstigende stemmetje dat soms bang is dat dit niet gebeurt. Alle vriendinnen die aan het begin nog vrijgezel waren, zijn inmiddels gesetteld, ik ben de enige bij wie het 'langer' duurt. Ik ben ook al best een aantal mannen tegengekomen, soms was er meer gevoel aan hun kant, soms meer aan de mijne, maar nog nooit een echte wederzijdse klik. Of die was er wel (zo gaven ze dan aan), maar ze waren nog niet toe aan een relatie (ook zo'n dooddoener). Soms verlang je gewoon naar een partner aan je zijde. Niet meer altijd alleen hoeven te zijn, anderen steeds op te moeten zoeken voor gezelligheid. Dan is het gewoon af en toe balen als je maar niemand tegenkomt. En daar mag je dan best wel even over klagen of je vervelend over voelen, als het klagen maar niet de positiviteit gaat overheersen, maar dat lijkt bij TO ook niet het geval te zijn.
maandag 12 mei 2008 om 22:51
Haha, kijk jullie reacties had ik net even nodig!! Gewoon je even rot kunnen voelen zonder de cliches, even die arm van mensen om je heen die precies weten waar je het over hebt! Had het vanmiddag echt even gehad! Tuurlijk komt het goed en krijgt iedereen hetgeen wat hij/zij graag wilt, maar soms duren die dingen gewoon langer dan je zou willen!
Zo nu even die welbekende schop onder mijn kont (heel herkenbaar Londongirl) en verder genieten van mijn, voor de rest, heerlijke leven!
Maar af en toe mijn frustaties op dit topic plaatsen blijf ik wel doen hoor!! Fijn om te weten dat je niet de enige bent met het gevoel!
Zo nu even die welbekende schop onder mijn kont (heel herkenbaar Londongirl) en verder genieten van mijn, voor de rest, heerlijke leven!
Maar af en toe mijn frustaties op dit topic plaatsen blijf ik wel doen hoor!! Fijn om te weten dat je niet de enige bent met het gevoel!

maandag 12 mei 2008 om 23:37
quote:Beuomsingletezijn schreef op 12 mei 2008 @ 22:51:
Haha, kijk jullie reacties had ik net even nodig!! Gewoon je even rot kunnen voelen zonder de cliches, even die arm van mensen om je heen die precies weten waar je het over hebt! Had het vanmiddag echt even gehad! Tuurlijk komt het goed en krijgt iedereen hetgeen wat hij/zij graag wilt, maar soms duren die dingen gewoon langer dan je zou willen!
dinsdag 13 mei 2008 om 08:18
Hier een succes story,
5 jaar vrijgezel op een paar HELE foute scharrels na (je kon op 10 km ver al zien dat het nul komma nul toekomst had.
Werd er redelijk hopeloos van.
De kreten, ik zal wel nooit meer iemand vinden, en de gedachte ik ben echt leuk genoeg maar waarom zien zij het niet vlogen regelmatig door mijn hoofd.
Net op het punt dat ik dacht....nou ja dan maar alleen
Liep ik tegen mijn lief aan.
Ook dat ging niet zonder slag of stoot, hij net uit een relatie, ik al 5 jaar vrijgezel, dus ineens je leven weer plannen viel niet mee
Hij had zijn ex nog niet helemaal verwerkt dus weer de gedachte
Dit is fout...dit gaat niet werken
Maar ergens toch het gevoel...ja maar dit VOELT goed
En nu...2 en een half jaar later....
Gelukkig, blij en niet meer single.
Meis je frustratie is zo ontzettend normaal.
De zinnen, joh, er zijn meer mannen dan kerken, en jij bent zo'n leuke meid dat dat komt wel goed zijn echte dooddoeners.
Maar zolang je je idd zo af en toe je jezelf een schop onder je kont kan geven....gewoon af en toe "zeuren" hoor, niets mis mee.
Liefs,Summer
5 jaar vrijgezel op een paar HELE foute scharrels na (je kon op 10 km ver al zien dat het nul komma nul toekomst had.
Werd er redelijk hopeloos van.
De kreten, ik zal wel nooit meer iemand vinden, en de gedachte ik ben echt leuk genoeg maar waarom zien zij het niet vlogen regelmatig door mijn hoofd.
Net op het punt dat ik dacht....nou ja dan maar alleen
Liep ik tegen mijn lief aan.
Ook dat ging niet zonder slag of stoot, hij net uit een relatie, ik al 5 jaar vrijgezel, dus ineens je leven weer plannen viel niet mee
Hij had zijn ex nog niet helemaal verwerkt dus weer de gedachte
Dit is fout...dit gaat niet werken
Maar ergens toch het gevoel...ja maar dit VOELT goed
En nu...2 en een half jaar later....
Gelukkig, blij en niet meer single.
Meis je frustratie is zo ontzettend normaal.
De zinnen, joh, er zijn meer mannen dan kerken, en jij bent zo'n leuke meid dat dat komt wel goed zijn echte dooddoeners.
Maar zolang je je idd zo af en toe je jezelf een schop onder je kont kan geven....gewoon af en toe "zeuren" hoor, niets mis mee.
Liefs,Summer
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
dinsdag 13 mei 2008 om 10:05
quote:FritsvanEgters schreef op 12 mei 2008 @ 16:26:
Er is zeker niets mis met kritisch zijn. We hebben het hier wel over de liefde. Maar ik heb soms de indruk dat mensen zichzelf tot eenzaamheid veroordelen door iedere partner langs een hele lange meetlat te leggen.
Ik zou ook graag willen dat mensen wat minder kritisch zijn. Aan de andere kant moet er sprake zijn van een soort aantrekkingskracht tot te ander, met wie je oud wil worden.
Ik heb me er min of meer bij neergelegd dat ik single zal zijn, ook kijkend naar mijn achtergrond (autisme) en het idee dat ik waarschijnlijk niet voldoe aan misschien wel billijke eisen die de gemiddelde vrouw aan mannen stelt.
Belangrijkste wens of eis van mij aan vrouwen is dat sociaal gedrag niet bij mij ophoudt, en mij gelijkwaardig behandelt, en dat ik t.o.v. haar kennissen, vrienden of familie, niet minder ben. Ik merk soms dat ik moeilijk contact met anderen krijg, en dat anderen (zowel mannen als vrouwen met wie ik in eerste instantie bevriend ben) onvoldoende moeite nemen om vriendschap of relatie te onderhouden.
Dan heb ik graag dat de vrouw voldoende signalen uitzendt, of gewoon wat verbaler is. Bij onvoldoende signalen denk ik dat dat een probleem gaat geven in een eventuele relatie.
Maar waarschijnlijk zijn de wederzijdse eisen te hoog en komt het nooit tot een relatie. So be it.
Er is zeker niets mis met kritisch zijn. We hebben het hier wel over de liefde. Maar ik heb soms de indruk dat mensen zichzelf tot eenzaamheid veroordelen door iedere partner langs een hele lange meetlat te leggen.
Ik zou ook graag willen dat mensen wat minder kritisch zijn. Aan de andere kant moet er sprake zijn van een soort aantrekkingskracht tot te ander, met wie je oud wil worden.
Ik heb me er min of meer bij neergelegd dat ik single zal zijn, ook kijkend naar mijn achtergrond (autisme) en het idee dat ik waarschijnlijk niet voldoe aan misschien wel billijke eisen die de gemiddelde vrouw aan mannen stelt.
Belangrijkste wens of eis van mij aan vrouwen is dat sociaal gedrag niet bij mij ophoudt, en mij gelijkwaardig behandelt, en dat ik t.o.v. haar kennissen, vrienden of familie, niet minder ben. Ik merk soms dat ik moeilijk contact met anderen krijg, en dat anderen (zowel mannen als vrouwen met wie ik in eerste instantie bevriend ben) onvoldoende moeite nemen om vriendschap of relatie te onderhouden.
Dan heb ik graag dat de vrouw voldoende signalen uitzendt, of gewoon wat verbaler is. Bij onvoldoende signalen denk ik dat dat een probleem gaat geven in een eventuele relatie.
Maar waarschijnlijk zijn de wederzijdse eisen te hoog en komt het nooit tot een relatie. So be it.
World of Warcraft: Legion
dinsdag 13 mei 2008 om 12:40
Wat een herkenning zeg..
Ik ben nu alweer zo'n 7 jaar alleen en ook ik ben het soms behoorlijk zat.
Alle feestjes verjaardagen enz overal alleen naar toe moeten is niet altijd leuk.
Elke keer weer die vragen van: goh nog steeds niet aan de man?
Ik snap niet dat jij niet weer eens een leuke man neemt.
Ja hallo het is geen puppy die je bij het asiel uitzoekt..
Over het algemeen ben ik heel tevreden in mijn eentje maar soms zijn er van die dagen dan voel ik mij heel zielig en vooral wanneer er wéér iemand is die na een paar maanden single zijn de volgende ware liefde al weer heeft gevonden...
Ik ben nu alweer zo'n 7 jaar alleen en ook ik ben het soms behoorlijk zat.
Alle feestjes verjaardagen enz overal alleen naar toe moeten is niet altijd leuk.
Elke keer weer die vragen van: goh nog steeds niet aan de man?
Ik snap niet dat jij niet weer eens een leuke man neemt.
Ja hallo het is geen puppy die je bij het asiel uitzoekt..
Over het algemeen ben ik heel tevreden in mijn eentje maar soms zijn er van die dagen dan voel ik mij heel zielig en vooral wanneer er wéér iemand is die na een paar maanden single zijn de volgende ware liefde al weer heeft gevonden...
dinsdag 13 mei 2008 om 15:18
Hoi allemaal. Om even te reageren op diegene die het beu is om single te zijn. Ik kan je vertellen, het afgelopen jaar ben ik een paar leuke meiden tegen gekomen waar het wel mee klikte. Echter, het wereldje waar ik me in begeef, Rotterdam, is niet echt heel groot en iedereen ken iedereen. Ik heb er zelf al vaker over gedacht gewoon 's een paar weken of maanden in een andere stad te gaan stappen of in een ander wereldje. Nieuwe restaurants, nieuwe barretjes etc etc. Gewoon omdat het dan allemaal weer lekker helemaal nieuw is. Ik denk wel eenideetje, zou het zelf ook graag doen, het is er alleen nog niet van gekomen. Maar eh, zeker doen als je kunt.
dinsdag 13 mei 2008 om 16:31
Ha,
Hier nog een successtory..ik ben 38 en nog nooit een relatie gehad (op scharrels na, maar nooit serieus) en het is nu toch gebeurd. Ik had al bedacht dat ik toch het beste alleen kon zijn en dat een relatie toch niet voor mij was weggelegd.. Sinds een half jaar ben ik dus niet meer single en het voelt erg goed. En ja alle cliches te spijt het is erg fijn om samen te zijn en (sorry voor het woord) een maatje te hebben. Ik zit inderdaad beter in m,n vel met een partner, hoewel ik m,n leven prima op orde had als single. Tips heb ik niet, maar alle verhalen zijn wel herkenbaar. Wilde dit toch even opschrijven om te bewijzen dat het altijd! kan ook als je wat ouder bent.
KK
Hier nog een successtory..ik ben 38 en nog nooit een relatie gehad (op scharrels na, maar nooit serieus) en het is nu toch gebeurd. Ik had al bedacht dat ik toch het beste alleen kon zijn en dat een relatie toch niet voor mij was weggelegd.. Sinds een half jaar ben ik dus niet meer single en het voelt erg goed. En ja alle cliches te spijt het is erg fijn om samen te zijn en (sorry voor het woord) een maatje te hebben. Ik zit inderdaad beter in m,n vel met een partner, hoewel ik m,n leven prima op orde had als single. Tips heb ik niet, maar alle verhalen zijn wel herkenbaar. Wilde dit toch even opschrijven om te bewijzen dat het altijd! kan ook als je wat ouder bent.
KK