Zwanger van ex

03-04-2019 15:28 263 berichten
Hallo,

Kort maar krachtig: ik ben zwanger van mijn ex. Ik gebruik overigens WEL de pil, maar ik galsteentjes, dus daardoor periodes dat ik veel op het toilet zit. En NEE, spiraaltjes heb ik al gehad, en die stoot ik uit, dus dat is geen optie helaasch.

Situatieschets: wij hadden ongeveer tweeënhalf jaar en relatie, ik heb deze in januari 2018 beëindigd. Officieus zijn we elkaar echter blijven zien. Ik sliep nog vaak bij hem. Dat ging door, ook toen hij zijn huidige vriendin leren kennen zo'n half jaar geleden. M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen. Tegen mij zei hij altijd dat hij polyamoureus is aangelegd en dat vind ik persoonlijk prima (toen wij samen waren had hij ook een tijdje iemand erbij), dus ik keek niet raar op dat hij mij erbij hield... Onderhand wonen zij een aantal maanden samen in zijn woning. Ik vind haar erg aardig. Een paar keer per maand kom ik daar dan ook, en dan hebben we het ''gezellig'' met zijn drie, om het maar zo uit te drukken. Hint hint.

Hij houdt ook van mij, zo heeft hij dat naar haar gecommuniceerd, maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien). Dat vind ik natuurlijk vreselijk en zij mag daar geen verdriet van ondervinden, heb ik de ex ook gezegd. Ik had al meermaals aangegeven dat we moesten stoppen als de vriendin het emotioneel niet meer aankon, maar dat wil ze dan ook weer niet. Met mij kan ze haar lesbische kant exploreren. Ex heeft al een paar keer geopperd dat ik wel bij hen kon komen wonen, maar ik pieker er niet over, ik woon ook ver bij hen uit de buurt en ik voel me thuis waar ik nu woon.

Dus deze reeds complexe driehoeksverhouding is nu ontaard in een nog grotere mess, een k*tsituatie. In een vorige relatie met een andere partner heb ik een miskraam gehad, en ik wil het eigenlijk niet weg laten halen. Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.

Eerlijk en ongezouten advies welkom.
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:42
3.60% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Wat is het probleem :roll:
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:42
11.54% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Huh? Ze doet mee aan trio's met jou maar weet niet dat hij seks met jou heeft?
Ongezouten: Dit kind verdient een toekomst zonder hysterie. En dat zit er niet in.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Jouw buik, jouw besluit. Waarschijnlijk is het dan wel einde vriendschap/seks met ex en vriendin maar dat moet je er dan maar voor over hebben.
Alle reacties Link kopieren
Je bent aan de pil.
Meer verhaal is er niet nodig hoor.
Als je aan de pil bent, wil je (nog) geen kind.
En in deze idiote situatie wil je al helemáál geen kind mengen.
Je kunt het leven ook met een vrolijk gezicht serieus nemen - Irmgard Erath
Alle reacties Link kopieren
Gewoon kind laten komen en dan gezellig met zijn drietjes opvoeden.
Alle reacties Link kopieren
Volgende keer condooms gebruiken, hint hint.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Wat een zooitje... eerlijk zijn naar hun toe. Zelf voor het kind gaan. Iig niet terug gaan vozen of een relatie beginnen met je ex en je erop voorbereiden dat ex mss wel gedeelde voogdij wil en dan ben je de eerste 18/21jr nog niet van hem af.

Maar wat een zooitje... filmwaardig.
Alle reacties Link kopieren
karin6789 schreef:
03-04-2019 15:45
Gewoon kind laten komen en dan gezellig met zijn drietjes opvoeden.
+1

Ik zie het probleem ook niet behalve dat het kind door kinderen wordt opgevoed....egocentrische kleine kinderen die hun eigen behoefte op 1 hebben staan...maar een baby is de manier omdat af te leren.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Nouschi schreef:
03-04-2019 15:47
Volgende keer condooms gebruiken, hint hint.
Nou inderdaad...jullie denken toch niet de enige twee te zijn?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Weet niet hoe oud je bent maar ik zou het laten weghalen. Snap dat je een kinderwens hebt maar op deze manier is dat niet echt ideaal. En ik zou ook stoppen met deze trio’s en gewoon je eigen leven leiden.
Huh? Zij trekt het niet dat jij seks met haar vriend hebt maar ondertussen doet ze wel vrolijk met jullie mee?

Hoe oud ben je?
Wil je werkelijk een kind in een situatie als deze laten opgroeien?
Want het kind verborgen houden gaat je natuurlijk nooit lukken.
En slim om zonder condoom te seksen met een polyamoureuze man.
Alle reacties Link kopieren
Hint hint :facepalm:
Je hebt er een zooitje van gemaakt .
Ik zou een abortus serieus overwegen moet je kind opgroeien in deze bende ?
Alle reacties Link kopieren
Als jullie het me drie gezellig maken, neukt hij jou dan ook, of ben jij er voor de lesbische seks? Als hij jou dan neukt, dan kan je daar toch gewoon zwanger van zijn en hoef je niet te vertellen dat jij en je ex ook nog 1 op 1 neukten.

Of je het kind moet houden? Dat kun jij alleen zelf beslissen. Heb je een eigen plek en inkomen en hulptroepen? Je blijft dan dus wel verbonden met je ex en dat lijkt mij heel lastig. In zo’n situatie zou ik richting een abortus neigen, denk ik. Juist omdat ik een zoon heb en het me heel lastig lijkt om het a alleen te doen en b dan verbonden te blijven met een ex via datgene wat je het meest van alles lief hebt.
Wat een raar verhaal. Je zegt dat ze niet weet dat hij seks met jou heeft en vervolgens zeg je dat ze huilt omdat hij seks met je heeft.

Overigens vind ik het zielig voor het kind dat het in zo'n waardeloze situatie geboren zou moeten worden.
:popcorn:
even kijken welke forummers dit verhaal geloven...
Alle reacties Link kopieren
Vlinderbril12 schreef:
03-04-2019 15:28
M.a.w.: we hebben gewoon doorgeneukt toen hij z'n nieuwe vriendin kreeg, godzijdank weet zij dat niet en ik ga het haar niet zeggen.

En:

maar zij heeft het er wel moeilijk mee dat hij mij ook nog met mij vrijt (lees: huilbuien).
Iets klopt hier niet..
Suzan_1991 schreef:
03-04-2019 15:54
Wat een raar verhaal. Je zegt dat ze niet weet dat hij seks met jou heeft en vervolgens zeg je dat ze huilt omdat hij seks met je heeft.

Overigens vind ik het zielig voor het kind dat het in zo'n waardeloze situatie geboren zou moeten worden.
Ze WEET dat wel, maar ze vind het mooi en moeilijk tegelijkertijd. Dat is nu, maar voordat ik haar zelf leerde kennen, neukten ex en ik zonder dat zij dat wist. En dat stukje hoeft ze wat mij betreft niet te weten
anoniem_638f8c827878c wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:57
15.96% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ex en z'n vriendin weten nog van niks en ik heb geen idee hoe en OF ik dit moet laten weten. Ik wil haar niet breken en ik wil ook geen bom onder hun relatie leggen. Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens. De ''easy way out'' door het contact te verbreken en het kind stiekem alleen te krijgen heb ik overwogen, maar praktisch niet haalbaar, want men komt daar toch achter.

Dan zit er niks anders op dan het ze zelf te vertellen.
En over die bom onder hun relatie. Volgens mij ligt die er al. En gebroken is ze ook al als je het mij vraagt.
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:59
3.92% gewijzigd
Life is a bitch (and I'm helping her).
Alle reacties Link kopieren
Kind laten komen en gewoon eerlijk zijn naar hun tweeën. En er eventueel rekening meehouden dat je het kind alleen opvoedt.
olifant78 wijzigde dit bericht op 03-04-2019 15:59
Reden: Toevoeging
1.22% gewijzigd
Vlinderbril12 schreef:
03-04-2019 15:28
Anderzijds sta ik ook niet te springen mijn eigen kind weg te halen, want ik heb zelf ook een kinderwens.
Je hebt inderdaad een kinderwens maar geen goede moederwens.
Ten eerste zou ik open kaart spelen want dit is te groot. Daarna wordt het vanzelf duidelijk of jullie een happy family kunnen vormen of dat je misschien beter later met iemand anders dat kan doen. Wat lijkt jou het beste voor een kind van jou?
Alle reacties Link kopieren
Oke dus eerst zeg je dat jij vrolijk hebt doorgeneukt met je ex terwijl hij al met zijn vriendin is en zij dat niet weet.. en vervolgens heeft ze huilbuien omdat ze het moeilijk vindt dat jullie nog seks hebben met elkaar. Klinkt vrij tegenstrijdig. Heeft ze dan huilbuien omdat jullie met elkaar neuken tijdens een trio en weet ze niet dat jullie ook nog een op een seks hebben?

Moeilijk zeg. Je hebt een kinderwens dus dan is een abortus lastiger. Maar ik vraag me af of dit een goede situatie is om een kind in te laten opgroeien. Ik zou het toch laten weghalen.
Wat zijn jullie egocentrisch.
Jij wilt niet dat die vriendin pijn heeft mar gaat vrolijk door met hetgeen waar ze pijn van heeft.

Tevens brengen jullie het ongeboren kind in gevaar met betrekking tot het risico op soa's.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven