Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:44
Ik zou er niets aan vinden zo’n onervaren jochie
Je weet toch helemaal niet of hij onervaren is. Net zoals niet elke 40-er een ervaren en goede minnaar zal zijn.
Dusss.... hop dat bed in gaan gas op die lolly. :jump:
Ja en?
Ervaring mee. Die van mij was 8 jaar jonger, en ik was ongeveer TO's leeftijd toen ik eraan begon. Ik werkte fulltime. Hij was student. Twee jaar volgehouden, met heel veel ups en downs. Zelfs samengewoond, wat geen goed idee was. Hij was erg onvolwassen (verrassing, haha), maar toch veel goede herinneringen. Sex uiteraard geweldig. Was heel moeilijk en verdrietig om er uiteindelijk een punt achter te zetten. Desalniettemin geen spijt.
Alle reacties Link kopieren
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:44
Ik zou er niets aan vinden zo’n onervaren jochie

Hhaha onervaren is hij zeker niet 😍
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Belg007 schreef:
02-10-2018 19:56
Niks mis toch met een ONS? Zolang jullie allebei maar beseffen dat het voor one night is en hij zich niets in zijn hoofd haalt qua meer.


Gebruik wel effe een condoom én anti-conceptie.
Een 20-jarige zit niet op een kind te wachten.
Zeker niets mis mee, mn hele lijf hunkert naar m .. maarja durven allebei niet zo goed
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
DOE HET. Doe hem.
Alle reacties Link kopieren
AngelEyes0192 schreef:
02-10-2018 20:41
DOE HET. Doe hem.

Hahaha graag😉
Self-love is the greatest middle finger of all time
Lilli-Putter schreef:
02-10-2018 19:44
Ik zou er niets aan vinden zo’n onervaren jochie
Misschien is het een natuurtalent, puur en geil.
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 20:34
Hhaha onervaren is hij zeker niet 😍
Hoe kan je dat nu al weten? Doe het eerst en oordeel dan zelf. Veel plezier!
Hersenen van een man zijn pas op zijn 25ste volgroeid. En pas op zijn 43ste is een man volwassen.

https://www.ad.nl/lifestyle/man-wordt-p ... ~a0011eb5/

Sex met een man onder de 43 is dus eigenlijk vieze pedofilie.

Tenminste, als we de redenering mogen toepassen op omgekeerde man/vrouw verhoudingen.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
03-10-2018 13:25
Hersenen van een man zijn pas op zijn 25ste volgroeid. En pas op zijn 43ste is een man volwassen.

https://www.ad.nl/lifestyle/man-wordt-p ... ~a0011eb5/

Sex met een man onder de 43 is dus eigenlijk vieze pedofilie.

Tenminste, als we de redenering mogen toepassen op omgekeerde man/vrouw verhoudingen.
:-D

Ik vraag me wel serieus af hoe dat dan zit met mensen die een verstandelijke beperking hebben. Op tv zeggen ze dan bijvoorbeeld over een volwassene van 30 'ze heeft de verstandelijke vermogens vergelijkbaar met een kind van 9, en ook dezelfde emotionele kwetsbaarheid etc'.

Is het als volwassene dan ook strafbaar om seks mee te hebben met iemand die mentaal niet als volwassenen wordt beschouwd?

En is het voor een volwassene met het ontwikkelingsniveau van een kind ook strafbaar en/of pedofiel om zich aangetrokken te voelen tot kinderen?
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 20:34
Hhaha onervaren is hij zeker niet 😍
Zegt hij. Alles om jou in bed te krijgen. En appen is zo veilig he, dan kan je alles zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
02-10-2018 20:36
Zeker niets mis mee, mn hele lijf hunkert naar m .. maarja durven allebei niet zo goed
Wat durven jullie allebei niet zo goed? Afspreken?
Alle reacties Link kopieren
Jij bent vrijgezel, hij is vrijgezel. Jij wilt hem, hij wil jou. Denk er niet te veel bij na en geniet van het moment is mijn advies.
Ah kom op, please, doe het dan in ieder geval voor ons. Neuk hem. Neuk hem en neuk hem nog een keer en kom vertellen hoe het ging.
Alle reacties Link kopieren
julius schreef:
03-10-2018 13:52
Zegt hij. Alles om jou in bed te krijgen. En appen is zo veilig he, dan kan je alles zeggen.
Haha het uitspreken van het feit dat we elkaar willen is nieteens via app besproken maar gewoon real life face to face ;) en dan denk je wss waarom duiken jullie dan niet meteen het bed in? Nou laat ik zo zeggen dat de omgeving dat niet zo toeliet op dat moment 😂
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Nien32 schreef:
03-10-2018 15:18
Jij bent vrijgezel, hij is vrijgezel. Jij wilt hem, hij wil jou. Denk er niet te veel bij na en geniet van het moment is mijn advies.
Dank je nien :lol: eigenlijk is nadenken een dooddoener
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 07:08
waarom duiken jullie dan niet meteen het bed in? Nou laat ik zo zeggen dat de omgeving dat niet zo toeliet op dat moment 😂
en wanneer dan wel??
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat als je jonger gaat (of ouder) dat je de helft van je leeftijd +6 moet nemen en dat dat de mentale grens is.
Alle reacties Link kopieren
Madre schreef:
04-10-2018 07:55
Ik hoorde laatst iemand zeggen dat als je jonger gaat (of ouder) dat je de helft van je leeftijd +6 moet nemen en dat dat de mentale grens is.
ik ken die rekensom met +7
Wat voor een vrouw van 70, dus een vent van 42 betekent (helft van de leeftijd+7 naar boven = necrofilie)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-10-2018 07:52
en wanneer dan wel??
Op dit moment zien we elkaar alleen in een professionele setting met heel veel andere mensen kort in de buurt;) niet het ideale plekje om even los te gaan
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik ben wel benieuwd naar de eerste sexpartij. Want die gaat er hoe dan ook komen. Hunkeren naar een ander, no way dat je dat vol houdt..
Alle reacties Link kopieren
Nien32 schreef:
04-10-2018 09:34
Ik ben wel benieuwd naar de eerste sexpartij. Want die gaat er hoe dan ook komen. Hunkeren naar een ander, no way dat je dat vol houdt..
Nee dat is ook niet vol te houden, morgen zitten we op elkaars lip de hele dag dus die spanning word flink opgebouwd :P denk dat we er maar een vrimibo van maken ofzo
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Vrijenmiddagborrel? Dat wordt vuurwerk.
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 09:28
Op dit moment zien we elkaar alleen in een professionele setting met heel veel andere mensen kort in de buurt;) niet het ideale plekje om even los te gaan
en het komt niet in jullie op, om een date te plannen? :)
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-10-2018 09:55
en het komt niet in jullie op, om een date te plannen? :)
Haha zeker wel, maar zijn en mijn schema lopen prive nogal door elkaar heen. Hij zit op randje topsport en wil daar uiteraard vol voor gaan. Wat betekend veel trainen ;)
Self-love is the greatest middle finger of all time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven