Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Nien32 schreef:
04-10-2018 09:46
Vrijenmiddagborrel? Dat wordt vuurwerk.
Hahahahaha alleen al de gedachte levert vuurwerk op kan ik je vertelleb
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 10:00
Haha zeker wel, maar zijn en mijn schema lopen prive nogal door elkaar heen. Hij zit op randje topsport en wil daar uiteraard vol voor gaan. Wat betekend veel trainen ;)
hmmm, zeker weten, dat hij ook echt wil?
weinig mannen die belofte op seks afslaan hoor...
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
04-10-2018 10:03
hmmm, zeker weten, dat hij ook echt wil?
weinig mannen die belofte op seks afslaan hoor...
Yes, zeker weten, we hebben vorige week als twee kleine pubertjes al lopen zoenen ergens op een kantoortje achteraf :flirting:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Binnen een paar dagen ga je voor de bijl. Sterker nog, je bent al om en het gaat gebeuren. Feitelijk gezien kan je het topic wel sluiten, want je staat er ook nog eens achter.

Alleen wij willen weten of het ook daadwerkelijk zo gaat zijn, zoals jij het steeds voor je ziet.. ;-)
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 10:05
Yes, zeker weten, we hebben vorige week als twee kleine pubertjes al lopen zoenen ergens op een kantoortje achteraf :flirting:
Nodig hem dan uit, half uurtje moet genoeg zijn
Helemaal op die leeftijd, daar kan hij het wel 5x in
Alle reacties Link kopieren
Nien32 schreef:
04-10-2018 10:08
Binnen een paar dagen ga je voor de bijl. Sterker nog, je bent al om en het gaat gebeuren. Feitelijk gezien kan je het topic wel sluiten, want je staat er ook nog eens achter.

Alleen wij willen weten of het ook daadwerkelijk zo gaat zijn, zoals jij het steeds voor je ziet.. ;-)
Hahaha nouja ik sta er wel achter alleen mijn hoofd roept keihard dat zn broekie in bed niet verstandig is
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ik snap je dilemma helemaal, en wij hebben met z'n alle makkelijk praten achter een beeldscherm.
Maar ik zou het doen! Hij is overduidelijk geen kind meer en je zegt dat hij al ''ervaren'' is.
En als jij het niet doet dan bel ik hem op hoor!! xD
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 10:09
Hahaha nouja ik sta er wel achter alleen mijn hoofd roept keihard dat zn broekie in bed niet verstandig is
ach wat een onzin
Jij wil, Hij wil
gezoend is er al
Alle reacties Link kopieren
Wat een reacties weer... Mijn mening: kijk niet te veel naar leeftijd. Jullie zijn beide volwassen. Kijk wel even (als dit voor lange termijn zou zijn) of jullie op dezelfde lijn zitten... Als dit niet zo is, gewoon genieten van het moment!
Alle reacties Link kopieren
Leeftijd lijkt me niet zo'n probleem maar lees ik nu goed dat jullie collega's zijn?
Alle reacties Link kopieren
Havertje-12 schreef:
04-10-2018 10:35
Leeftijd lijkt me niet zo'n probleem maar lees ik nu goed dat jullie collega's zijn?
Zijn we niet gelukkig! Bevinden ons meestal wel op hetzelfde kantoor. Maar werkgerelateerd niets met elkaar van doen.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Ik snap wel dat je jezelf wilt tegen houden, dat wilde ik 16 jaar geleden ook. Vond het ook ergens in mijn hoofd not done, terwijl de aantrekkingskracht er wel heel duidelijk was. Ik was net 34 geworden, hij was 21, dus zelfs nog meer leeftijdsverschil.
Hij woonde nog thuis, ik al 12 jaar zelfstandig. Enzovoort enzovoort.
Inmiddels zijn we bijna 16 jaar verder en 11 1/2 jaar getrouwd.
Zo kan het dus ook gaan ;-)

En wij waren ook niks serieus van plan overigens, we kwamen beide net uit een relatie. Maar ja, het liep uiteindelijk toch een beetje anders dus. :-)
Laat je niet tegenhouden, het zijn allemaal onzin argumenten die je hoofd opwerpt.
Gewoon lekker van genieten!
Alle reacties Link kopieren
Kun je alsjeblieft, pretty please, verslag doen als het zo ver was? Je bent ons nou allemaal aan het opgeilen volgens mij. ;-)
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
04-10-2018 10:50
Kun je alsjeblieft, pretty please, verslag doen als het zo ver was? Je bent ons nou allemaal aan het opgeilen volgens mij. ;-)

Whahaha when the deed is done zal ik een verslag geven ja 😋
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Yasha schreef:
04-10-2018 10:49
Ik snap wel dat je jezelf wilt tegen houden, dat wilde ik 16 jaar geleden ook. Vond het ook ergens in mijn hoofd not done, terwijl de aantrekkingskracht er wel heel duidelijk was. Ik was net 34 geworden, hij was 21, dus zelfs nog meer leeftijdsverschil.
Hij woonde nog thuis, ik al 12 jaar zelfstandig. Enzovoort enzovoort.
Inmiddels zijn we bijna 16 jaar verder en 11 1/2 jaar getrouwd.
Zo kan het dus ook gaan ;-)

En wij waren ook niks serieus van plan overigens, we kwamen beide net uit een relatie. Maar ja, het liep uiteindelijk toch een beetje anders dus. :-)
Laat je niet tegenhouden, het zijn allemaal onzin argumenten die je hoofd opwerpt.
Gewoon lekker van genieten!

Oh een ervaringsdeskundige, wat fijn! Leuk om te zien ook dat jullie alsnog het geluk en de liefde buj elkaar hebben gevonden :heart:

Ik wil er ook echt wel van genieten maar ik merk ook echt wel dat de lust niet lang meer moet voeden want ik word helemaal gek ervan! Die spanning, het gevoel hem te willen etc en aan de andere mn hoofd die gewoon kei- en keihard NEE gilt :confused:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Hilarisch dit.

Zal zo even een topic openen over dat ik als 40+ man de receptioniste zo lekker vind, en we hevig aan het flirten zijn. En dat ik twijfel of ik dit 19 jarige poppetje wel uit elkaar moet trekken.

Kan niet wachten op jullie aanmoedigingen:

- Kun je alsjeblieft, pretty please, verslag doen als het zo ver was?
- Gewoon lekker van genieten!
- Vrijenmiddagborrel? Dat wordt vuurwerk.
- En als jij het niet doet dan bel ik haar op hoor!! xD
- Dusss.... hop dat bed in gaan gas op die lolly.
- Gewoon door je nest slingeren joh. Zij is 18+ dus het mag. 1xtje gewoon omdat het kan.
- Kan gewoon fuck it. Zolang zij 18+ is en het vrijwillig is.
- Neuk haar gewoon de tering
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
04-10-2018 11:48
Hilarisch dit.

Zal zo even een topic openen over dat ik als 40+ man de receptioniste zo lekker vind, en we hevig aan het flirten zijn. En dat ik twijfel of ik dit 19 jarige poppetje wel uit elkaar moet trekken.

Kan niet wachten op jullie aanmoedigingen:

- Kun je alsjeblieft, pretty please, verslag doen als het zo ver was?
- Gewoon lekker van genieten!
- Vrijenmiddagborrel? Dat wordt vuurwerk.
- En als jij het niet doet dan bel ik haar op hoor!! xD
- Dusss.... hop dat bed in gaan gas op die lolly.
- Gewoon door je nest slingeren joh. Zij is 18+ dus het mag. 1xtje gewoon omdat het kan.
- Kan gewoon fuck it. Zolang zij 18+ is en het vrijwillig is.
- Neuk haar gewoon de tering
lees even het hele topic
lilalinda schreef:
04-10-2018 11:53
lees even het hele topic

Heb ik gedaan natuurlijk. En de dubbele standaard voor leeftijdsverschil binnen man/vrouw relaties werd wel heel pijnlijk duidelijk, nietwaar?
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
04-10-2018 11:48
Hilarisch dit.

Zal zo even een topic openen over dat ik als 40+ man de receptioniste zo lekker vind, en we hevig aan het flirten zijn. En dat ik twijfel of ik dit 19 jarige poppetje wel uit elkaar moet trekken.

Kan niet wachten op jullie aanmoedigingen:

- Kun je alsjeblieft, pretty please, verslag doen als het zo ver was?
- Gewoon lekker van genieten!
- Vrijenmiddagborrel? Dat wordt vuurwerk.
- En als jij het niet doet dan bel ik haar op hoor!! xD
- Dusss.... hop dat bed in gaan gas op die lolly.
- Gewoon door je nest slingeren joh. Zij is 18+ dus het mag. 1xtje gewoon omdat het kan.
- Kan gewoon fuck it. Zolang zij 18+ is en het vrijwillig is.
- Neuk haar gewoon de tering

Ohh gelukkig voor mij ben ik nog geen 40+ en is deze chemie, poging tot uit elkaar trekkerij volledig vrijwillig! :sun:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Roodkaarsje schreef:
04-10-2018 12:11
Ohh gelukkig voor mij ben ik nog geen 40+ en is deze chemie, poging tot uit elkaar trekkerij volledig vrijwillig! :sun:
Een minderjarige man van nog geen 20 kan die afweging niet maken. Je zou er vanaf moeten zien vanwege je overwicht.
Alle reacties Link kopieren
Waarom zou dat niet kunnnen? Kijk maar naar Jim Bakkum en Bettina Holwerda. En Tanja Jess en Charly Luske ;-)
MarkSD schreef:
04-10-2018 11:48
Hilarisch dit.

Zal zo even een topic openen over dat ik als 40+ man de receptioniste zo lekker vind, en we hevig aan het flirten zijn. En dat ik twijfel of ik dit 19 jarige poppetje wel uit elkaar moet trekken.
Ik lees niets over ongelijke machtsverhoudingen. Dat verzin jij er bij.
Fragolisa schreef:
04-10-2018 12:15
Ik lees niets over ongelijke machtsverhoudingen. Dat verzin jij er bij.
Het is hypothetisch. Denk jij dat het beroep van het 19 jarige hertje uitmaakt voor de inhoud van de reacties?

Ik weet wel beter. Werd al vanwege een dergelijke discussie hier al eens voor 'pedofiel' en weet ik al niet meer uitgemaakt.

Ik zit TO wat te plagen, maar wel degelijk serieus problematisch is het hypocriete zelfbeeld van sommigen op dit forum.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
04-10-2018 12:14
Een minderjarige man van nog geen 20 kan die afweging niet maken. Je zou er vanaf moeten zien vanwege je overwicht.
Hij is bijna 20, meerderjarig dus en weet dondersgoed wat hij doet. Ik leg geen druk op een eventuele date, ik leg alles in handen van hem. Ook al hunkert mijn hele lijf naar alles van hem en heb ik m liever vandaag dan morgen in mn bed..
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
04-10-2018 12:06
Heb ik gedaan natuurlijk. En de dubbele standaard voor leeftijdsverschil binnen man/vrouw relaties werd wel heel pijnlijk duidelijk, nietwaar?
nee hoor
jij maakt het belachelijk door en termen als 'uit elkaar trekken' bij te gebruiken
als jij valt op een tien jaar jongere vrouw, veel plezier. Op een tien jaar oudere? Ook veel plezier

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven