Aangetrokken tot een 10 jaar jongere man

02-10-2018 18:29 834 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben zelf eind 20 en ik voel me daadwerkelijk aangetrokken tot een 10 jaar jongere jongen.
Hij weet dit en de gevoelens zijn zeer wederzijds maar ik wil dit niet althans .. mijn gevoel zegt dat we dit niet moeten doen..

Sinds we dit weten hangt er een spanning in de lucht die wij alleen zien en voelen en de rest om ons heen gelukkig niet.
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Kunnen we dit topic niet gewoon open houden voor jouw verslagen? Ik ben heel benieuwd waar het tot leidt allemaal haha ;-)
Ik weet niet of ik moet applaudisseren of de zedenpolitie moet bellen.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
10-10-2018 13:53
Ik weet niet of ik moet applaudisseren of de zedenpolitie moet bellen.
Ooh please bel de zedenpolitie .. ik zet die armen jongen onder druk en wanneer hij niet alle hoeken van de kamer laat zien hak ik zn pielemuis er vanaf :cry:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Nien32 schreef:
10-10-2018 13:50
Kunnen we dit topic niet gewoon open houden voor jouw verslagen? Ik ben heel benieuwd waar het tot leidt allemaal haha ;-)
Hahahah! Dat kan! So far, so good at last! Hij is nu even boodschappen halen voor eten -> hij gaat koken :flirting: ik mag in bed blijven liggen want hij had nog wel wat steamy ideetjes :rofl:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Feel-good topic!
Roodkaarsje schreef:
10-10-2018 15:02
:flirting: ik mag in bed blijven liggen want hij had nog wel wat steamy ideetjes :rofl:
Ronde 1 in bed is al achter de rug dan?
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
10-10-2018 17:02
Ronde 1 in bed is al achter de rug dan?
Ik zal niet teveel in details treden maar die was toen wel voorbij ja na bijna 2,5 uur mag dat ook wel he.. en nee het was niet maar 1 ronde maar dat kan ook niet met alle lustopwekkende berichtjes over en weer van vanmorgen.. :rolling:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Dit wass werkelijk genieten! Morgen zal ik wat uitgebreider reageren, we gaan nu lekker op de bank filmpje kijken en dan is het time to say goodbye voor 1,5 week! Hij heeft trainingskamp vanaf vrijdag en ik ben naar een congres als hij terug is :'(
Self-love is the greatest middle finger of all time
Het was toch eenmalig? :proud:
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
10-10-2018 20:27
Het was toch eenmalig? :proud:
Lust doet gekke dingen met de mens .. laat ik zo zeggen; we hebben elkaar maar gebombardeerd tot fwb aangezien we elkaar wel lekker lust opwekkend vinden en hetzelfde willen in bed.. :yum:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Ooh ik zou nog even terugkomen op de avonturen van gisteren.

Je-zus wat heb ik genoten, echt waar :proud: die jongen drukt alle knoppen in, en ja dat heb ik dinsdag ook al gezegt maar het is gewoon zo. No Doubt about that.

Omdat ik nu goed voorbereid was, als in, ik wist hoelaat hij zou komen, ben ik snel nog even richting de lokale lingeriezaak gesnelt voor n nieuwe setje .. en een kimono, zo heb ik dan ook de deur voor m opengemaakt. En nouja dat heb ik geweten .. de details bespaar ik jullie :jump:

Maar het leek wel of we beide rupsjes nooit genoeg waren want we konden niet van elkaar afblijven. Zo hongerig naar elkaar, ik ken het niet hoor, iemand zo zo g**l vinden ..

Hij is smiddags nog eten gaan halen maar tussen het eten halen en koken zijn we gewoon doorgegaan hoor. Man man :D

Na het eten was ik er wel ff klaar mee dus zijn we samen even onder de douche gestapt en daarna even met elkaar besproken wat dit nu eigenlijk is en hoe verder.

Beide hadden we dinsdag natuurlijk zoiets van, het was 1x en nooit meer omdat we allebei een heel ander leven hebben, maar zowel hij als ik, weten ook dat deze seksuele klik iets is wat bijzonder is dus we gaan het doorzetten als een FWB and I LOVE IT!

Ik ga nog veel met hem beleven geloof ik :cheer:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Leuk hoor, geniet ervan (niet verliefd worden hè? Zie ander topic hier..)
I wanna live my life with the volume full!
Ik neem aan dat je hem wel wat geld hebt gegeven ter ondersteuning?
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
11-10-2018 19:54
Leuk hoor, geniet ervan (niet verliefd worden hè? Zie ander topic hier..)
Genieten lukt zeker, niets te klagen :hyper: en verliefd, na hij is op dat gebied niet mijn type en hij is wat té jong. Maar in tegenstelling dat het andere topic communiceren we wel goed en is alles bespreekbaar -> voor we dit aangingen zag / sprak ik hem ook geregeld op kantoor ( we werken niet samen maar er zijn flexplekken voor andere bedrijven en hij maakt er geregeld gebruik van)
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
11-10-2018 20:21
Ik neem aan dat je hem wel wat geld hebt gegeven ter ondersteuning?
Geld? Ik ben geen meisje van lichte zeden en hij geen gigolo ..
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
11-10-2018 20:29
Genieten lukt zeker, niets te klagen :hyper: en verliefd, na hij is op dat gebied niet mijn type en hij is wat té jong. Maar in tegenstelling dat het andere topic communiceren we wel goed en is alles bespreekbaar -> voor we dit aangingen zag / sprak ik hem ook geregeld op kantoor ( we werken niet samen maar er zijn flexplekken voor andere bedrijven en hij maakt er geregeld gebruik van)

Ik lees niets wat kan voorkomen dat je/jullie toch verliefd worden hoor.

Het blijkt gewoon vaak lastiger in de praktijk zo'n fwb. Seks maakt nou eenmaal die verbindingshormonen aan bij vrouwen.

Maar goed, ik heb het ook een tijd prima gekund dus mijn zegen heb je :)
I wanna live my life with the volume full!
Alle reacties Link kopieren
Eidde schreef:
11-10-2018 20:36
Ik lees niets wat kan voorkomen dat je/jullie toch verliefd worden hoor.

Het blijkt gewoon vaak lastiger in de praktijk zo'n fwb. Seks maakt nou eenmaal die verbindingshormonen aan bij vrouwen.

Maar goed, ik heb het ook een tijd prima gekund dus mijn zegen heb je :)
Zéker weten doe je het natuurlijk nooit maar we hebben het daar ook al samen over gehad gelukkig. Op het moment dat er gevoelens komen boven drijven kunnen we dat eerlijk samen bespreken en kijken hoe we er samen instaan en hoe verder.

We hebben een sterke vertrouwensbasis zonder geheimen en dat maakt dat we dus ook de lust gevoelens kunnen uiten wat dus eindigt in bed zonder dat het de dag erna ongemakkelijk is. En dat is fijn, want we komen elkaar minstens 3x pw buiten prive om tegen en de rest van de kantoorpikkies en kantoordames hoeven niets mee te krijgen :)
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Eind goed al goed
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
12-10-2018 08:39
Eind goed al goed
Nou, geen eind voorlopig hoor :jump:
Self-love is the greatest middle finger of all time
Alle reacties Link kopieren
Roodkaarsje schreef:
12-10-2018 09:58
Nou, geen eind voorlopig hoor :jump:
:whip:
koekies zijn lekker
Roodkaarsje schreef:
11-10-2018 20:34
Geld? Ik ben geen meisje van lichte zeden en hij geen gigolo ..
Hallo, mag die jongen ook een zakcentje? Jij gebruikt hem, dan mag daar gerust iets tegenover staan.
Alle reacties Link kopieren
MarkSD schreef:
12-10-2018 10:22
Hallo, mag die jongen ook een zakcentje? Jij gebruikt hem, dan mag daar gerust iets tegenover staan.
ze betalen elkaar in natura
Alle reacties Link kopieren
Hartstikke leuk

Maar als je nu al zegt"we hebben een sterke vertrouwensbasis" voor iemand die je 1 keer geneukt hebt ben jij over 2 weken verliefd.
Westerpaviljoen schreef:
12-10-2018 10:33
...voor iemand die je 1 keer geneukt hebt...
Ze hebben ondertussen al meermaals geneukt met elkaar :-D Ik geloof wel dat het kan, een FWB verhouding ondanks elkaar ook andersom te ontmoeten. Geniet er gewoon van zolang het duurt.
Alle reacties Link kopieren
Westerpaviljoen schreef:
12-10-2018 10:33
Hartstikke leuk

Maar als je nu al zegt"we hebben een sterke vertrouwensbasis" voor iemand die je 1 keer geneukt hebt ben jij over 2 weken verliefd.
Nouja we kenden elkaar al hoor en hadden voor deze neuksessies al goede gesprekken met elkaar over vanalles en nog wat. Daar gaat die vertrouwensbasis over. En die vind ik net als gewone vriendschap ook belangrijk in een FWB relatie
Self-love is the greatest middle finger of all time

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven