Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
01-04-2019 14:47
Dat ja, en drinking games! Ze zijn ook wel echt jong. Het is ook een beetje nerdy,
Ik was eeehm 20 denk ik toen ik voor het laatst zulke spelletjes deed. Met een servet op een glas, kwartje erop en dan branden met een sigaret. Als het kwartje viel moest er iets uit. Leuk joh.
Toen ik 20 was dan hè?
...
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
13-03-2019 20:28
Tinderbots
wat zijn dat?
Titanic1913 schreef:
03-03-2019 19:59
Op Sl en SF betaal je als man flinke bedragen
SL... dacht 't een voor 'n maand te proberen... kost je 75 euro!

Doei.
Titanic1913 schreef:
01-04-2019 22:47
wat zijn dat?
A bot in this context is a script that gathers as many matches as possible in order to send them spam with varying degrees of malicious intent. To accomplish this, they steal attractive people’s pictures for fake profiles.

https://www.swipehelper.com/2018/05/13/ ... ould-care/
Alle reacties Link kopieren
Ik vraag mij dus af waar ik (makkelijk) kan zoeken naar seksdates. Bij vrouwen probeer ik Tinder te gebruiken, maar hier heb ik nog geen succes. Voor dates met mannen durf ik geen Tinder/Grindr te gebruiken omdat mensen in mijn omgeving dat dan zien. Aangezien ik hetero ben, maar wel nieuwsgierig ben naar seks met het zelfde geslacht.

Dus heeft iemand misschien tips voor sites, apps of dergelijke of een manier om het anders aan te passen?
Apps voor hetero's die het discreet willen doen met hetzelfde geslacht? Ik zie een enorm gat in de markt! "Closed/t" vind ik een goede naam. Patent pending.

Ik weet niet, er zijn websites voor sex dating waar je niet met je echte naam/herkenbare foto op hoeft en dan verder gaat cammen
Rooss4.0 schreef:
01-04-2019 14:45
Het spelletjes element staat me niet aan, truth or dare, pelieze! We zijn geen 18 meer toch?
En het is ook niet dat er iets verrassends uit gaat komen. Dat worden allemaal seksdares totdat het een orgie is.
Alle reacties Link kopieren
Als man met een vaste relatie vind ik het maar lastig om een eenmalig avontuur te beleven. Ik wil niet mijn eigen naam of eigen foto's plaatsen en vrouwen zoeken toch ook wel op plaatjes 'of het wat is'. In de zoekresultaten kom je dan niet zo heel hoog. Daarnaast is een betaalde dating site ook niet handig als je een gezamenlijke rekening hebt. Maar ja, niet betalen is dus ook geen PB's. Het enige waar je mailbox van overloopt zijn de fake-dames en de rest vertrouwt je eigen profiel niet.
Alle reacties Link kopieren
Niemand gaat met zijn eigen naam op een profiel staan, dat wordt ook niet van je verwacht.
Natuurlijk zet je er wél foto's op, onder een ww dan vanzelf, dat is logisch toch? Als ik alle mannen naar wa of kik had moeten overhevelen om hun foto's te bekijken dan had ik er een dagtaak aan gehad.
Bij vreemdgaan hoort een beetje risico, het is niet anders.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een poosje actief geweest op SL, ook omdat ik wel toe was aan wat actie tussen de lakens, maar echt een succes is dat niet. Toch zou je denken, met zoveel gelijk gestemden zou dat iets leuks kunnen opleveren...maar de verhouding mannen vs vrouwen is zo scheef, dat het niet leuk meer is.
Alle reacties Link kopieren
Ik merk dat ik geen zin heb om tijd te maken voor sites als Sdc en Secondlove.
We zijn regelmatig naar parenclubs en kinky feesten als BITCH en Wasteland geweest maar zijn nu op zoek naar iets nieuws.
Weten jullie of er erotische feesten bestaan zondere heftige dresscode maar met goede (dance) muziek en de mogelijkheid om sex te hebben in een aparte ruimte?
Alle reacties Link kopieren
Afgelopen weekend kennismakingsdate gehad met SDC stel. De bedoeling was koffie en een drankje maar het liep nogal uit de klauwen! :$ Beetje gekke toestand want het was ik-ga-weer-naar-huis-dag dus ik zat nogal verdwaasd in de bus tijdens de anderhalf uur durende busreis.
We gaan maar snel een "echte" date inplannen.

Ik vind het superspannend. Merk dan toch dat ik nog wel met wat onzekerheden kamp....
...
Tindervriendin en ik heb vorig weekend op een feestje een nietsvermoedende derde gescout en meegenomen. De knul reageerde erg adequaat op die ontwikkeling (hij dacht dat hij alleen met mij naar huis ging) dus het is wel voor herhaling vatbaar.
Roos was jij alleen met het stel of jij en je vriend? En wat vind jij er nog spannend aan als ik vragen mag?
Weet iemand trouwens waarom je bij SL niet kan aangeven dat je als vrouw op zoek bent naar een vrouw? Ik vind dat toch best gek.. Ik merk dat sexdates met vrouwen wel anders ligt, maar geen idee of dat zo is hoor. Vroeger zat ik nog wel eens op expreszo, maar de oproepjes die daar onder vrouwen worden geplaatst vallen echt in het niet in vergelijking bij de mannen ;-D . En op de apps zijn het echt meer vrouwen die op zoek zijn naar een serieuze relatie.
Alle reacties Link kopieren
Murrmurr schreef:
08-05-2019 21:57
Roos was jij alleen met het stel of jij en je vriend? En wat vind jij er nog spannend aan als ik vragen mag?
We waren met zijn vieren.

Wat ik er spannend aan vind? Ik heb nog helemaal geen ervaring met thuisfeestjes met andere stellen. Wat als ik me buitengesloten, lelijk en jaloers voel? Ik blaak niet echt van het zelfvertrouwen hoor op alle vlakken.

Ondertussen hebben we de date gehad, afgelopen weekend. Het was waanzinnig! Van bovenstaande was allemaal helemaal geen sprake, het was een echt feest voor vier. Wel bijzonder, het eerste stel waar we kennis mee maken is meteen raak. Iedereen was super op zijn of haar gemak en we hebben er echt een heerlijk, geil, tof feest van gemaakt.
Dat gaan we vaker doen.
...
Wow Roos dat klinkt super :yes:
Ik merk dat ik bij het plannen van dates een flinke drempel voel. Ik weet niet of het ook ergens onzekerheid is maar er is terughoudendheid, het voelt dan als 'gedoe'. Als er spontaan iets gebeurt vind ik het veel leuker. Maar mijn vriendin van Tinder komt me op zoeken op vakantie, op Thaise eilanden is er vast genoeg gelegenheid tot spontane feestjes. :)
En heel misschien ook een jongen van Tinder die één van de mooiste mannen is die ik ooit gezien heb. Ik probeer hem over te halen.
Alle reacties Link kopieren
Aaah, dat is zó herkenbaar! Voor mij voelt het ook altijd als gedoe en sommige fantasieën maak ik dus ook liever spontaan waar. Laat het maar gebeuren, dan kan ik me er van tevoren ook niet druk om maken!

Wat leuk dat je vriendin je op komt zoeken! En eeeehm één van de mooiste mannen? Wauw, klinkt goed!
...
Alle reacties Link kopieren
Er is een tijd geweest dat ik op wat sites/apps heb rondgesnuffeld, maar een echt contact is daar maar zelden uitgekomen. Al is dit wel al een tijd geleden, voor de echte doorbraak van Tinder. Voor de een zal de spanning misschien een kick zijn, maar de spanning of iemand wel of niet op zal dagen, wel of niet zal bevallen in het echie is voor mij de verkeerde spanning voor een date denk ik.

Voor mij werkt direkt contact toch beter. Wat sexcontact betreft heb ik de laatste jaren regelmatig "dates" gehad met stellen of single vrouwen in de betere erotic cinemas. Daar is wel eens een "vaster"contact uit voortgekomen, maar over het algemeen gebeurt dit maar zelden.

Ik ga ook regelmatig naar een naaktstrand zodra het weer het toelaat. Het strand waar ik kom leent zich wel voor wat spannendere dingen. Er is hier zeker een gedeelte ook op zoek naar iets meer dan alleen maar zonnen.

Het laatste half jaar ben ik op aanraden op aanraden de sauna's en PC's gaan bezoeken, dat zou echt iets voor mij zijn.... Dat bleek inderdaad zo. Nu ik bij een sauna en een PC regelmatig kom, wordt het tot nu toe alleen maar leuker als je eenmaal wat meer mensen leert kennen.

Vorige week bij Mystique een zeer leuke avond gehad met een leuke sexy dame. Ben er vrijwel zeker van dat dit wederzijds was, maar geen contactgegevens uitgewisseld. Ben er nog niet helemaal uit hoe dit aan te pakken, maar merk toch dat het me meer bezighoudt dan verwacht.

In ieder geval heeft direkt contact mijn voorkeur, en als je weet waar je het moet zoeken zijn er wel mogelijkheden. Wat wel veel lastiger is, is een vast trio contact. Eenmalig op lokatie is nog wel te bewerkstelligen, maar er komt zelden een vervolg.
Alle reacties Link kopieren
Heeej
Leuk topic dit.
Ik heb net groen licht gekregen voor wat dates buiten mijn relatie.
Ik heb heel even een account gehad op SL en ben volkomen gebombardeerd met berichten. Knetter!!
Ik heb even een paar pagina's terug gelezen maar echt goede reviews voor goed werkende sites kom ik niet tegen. Klopt dat?
Alle reacties Link kopieren
Bowa schreef:
18-05-2019 21:42
Heeej
Leuk topic dit.
Ik heb net groen licht gekregen voor wat dates buiten mijn relatie.
Ik heb heel even een account gehad op SL en ben volkomen gebombardeerd met berichten. Knetter!!
Ik heb even een paar pagina's terug gelezen maar echt goede reviews voor goed werkende sites kom ik niet tegen. Klopt dat?
Mijn vriendin kwam ook onverwachts ermee zit alleen nog te twijfelen, maar het grootste nadeel is gewoon: Vrouwen krijgen teveel contact, en normale mannen worden door de enorm veel berichten over het hoofd gezien heb ik het idee althans.

De meeste sites hebben vooral negatieve reviews krijg ik de indruk als ik zit te google’n.
Alle reacties Link kopieren
JvD94 schreef:
18-05-2019 23:51
Mijn vriendin kwam ook onverwachts ermee zit alleen nog te twijfelen, maar het grootste nadeel is gewoon: Vrouwen krijgen teveel contact, en normale mannen worden door de enorm veel berichten over het hoofd gezien heb ik het idee althans.

De meeste sites hebben vooral negatieve reviews krijg ik de indruk als ik zit te google’n.
Hmmmmm klopt wel geloof ik.
Ik heb 95% van de berichten die ik kreeg niet gelezen. Zaten vast normale mannen tussen. Maar geen foto, is geen aandacht omdat het gewoon teveel was....
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik zal me even voorstellen. Charles hier. 38jr.
Mijn vriendin en ik hebben onlangs de afspraak gemaakt dat ik het ook “buiten de deur” mag gaan zoeken. Dit ivm medische problemen aan haar kant. Uiteraard hebben we de afgelopen jaren alles geprobeerd maar weinig tot niets heeft geholpen...Omdat ik absoluut met deze dame oud wil worden en zij met mij hebben we afgesproken dat ik zo nu en dan mag/kan afspreken om toch sex te beleven. Intimiteit is er genoeg in mijn relatie en gelukkig kunnen we over alles goed praten.

Onze relatie is voor Tinder ontstaan en de openbaarheid van de app staat me niet echt aan, mijn partner ook niet. Dan kom je al gauw op sites als second love uit. Ik heb tot dusver ook alleen nog maar recensies gelezen maar die liegen er niet om..;(

Ik ben dus op zoek, naar tips en tricks, om gelijkgestemden te kunnen vinden. Het liefst vrouwen die of gebonden zijn of in dezelfde situatie zitten als ik. Ik ben dus niet op zoek naar de liefde, die heb ik al gevonden.

Maar waar in godsnaam te beginnen??

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven