Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
febag schreef:
13-09-2020 13:00
Waarom denk ik nu aan dit liedje? https://youtu.be/6FfCClG6Tuc
:HA:
Afbeelding
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
12-09-2020 17:34
Weet niet hoe je eruit ziet Daan..en zonder dat kom ik zeker niet langs.
Maar je bent welkom voor een wijntje bij mij :mrgreen:
Gelukkig hebben kerels op Tinder betere openingszinnen dan jij. Dus bij deze een swipe naar links
Wat onaardig van je..wat verwacht je dan als je geen foto neerzet.. (dat doen best veel vrouwen trouwens..geen foto)
Als er geen foto in het profiel staat of enkel een triestige quote, is dat meestal met een reden... Als je dan nog naar rechts veegt, heb je het aan jezelf te danken.
Logischerwijs verwacht ik daar een niet zo mooie vrouw..maar op 1 of andere manier trekt dat mysterieuze ook wel aan. Heb er 1 keer een best wel aantrekkelijke vrouw achter aangetroffen die mannen verzamelde voor een GB.
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 10:41
Logischerwijs verwacht ik daar een niet zo mooie vrouw..maar op 1 of andere manier trekt dat mysterieuze ook wel aan. Heb er 1 keer een best wel aantrekkelijke vrouw achter aangetroffen die mannen verzamelde voor een GB.
Goed verhaal :daisy:
Alle reacties Link kopieren
tomcat schreef:
15-09-2020 10:41
Logischerwijs verwacht ik daar een niet zo mooie vrouw..maar op 1 of andere manier trekt dat mysterieuze ook wel aan. Heb er 1 keer een best wel aantrekkelijke vrouw achter aangetroffen die mannen verzamelde voor een GB.
Good voor jou. En? Mee gedaan?
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
16-09-2020 00:06
Goed verhaal :daisy:
Lekker kort :-D
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
16-09-2020 07:59
Lekker kort :-D
Doen we helemaal niks mee...
Voor een Gezellige Barbecue?
MisterHansome schreef:
27-08-2020 14:36
Dankjewel Roos. Ik heb mij ondertussen ingeschreven bij Secret Flirt. Maar afwachten. Die stunning tekst ga ik op broeden.
Aan de andere kant legio dames zonder een foto en zonder een goede voorsteltekst.
Ik laat wel weten over een tijdje hoe "succesvol" ik ben.
En? Ik heb ook een (gratis) SF account geprobeerd, maar er geen actie tot nu toe. Ben benieuwd naar jouw ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Superleuke hobby, verzamelen. Leuk om als apart onderwerp te plaatsen. Wat verzamel jij? Wel eigen hobby’s, niet wat je elders aantrof.
Alle reacties Link kopieren
Holden40plus schreef:
16-09-2020 19:46
En? Ik heb ook een (gratis) SF account geprobeerd, maar er geen actie tot nu toe. Ben benieuwd naar jouw ervaring.
Je kunt toch ook geen actie verwachten met een gratis account? Je kunt (volgens mij dan) niet reageren en geen berichten lezen. Om als man een beetje aandacht te genereren moet je driftig aan de bak en dat gaat gratis niet.

Vroeger las ik wel eens iets in de trant van: "als ik 3 keer je profiel bezocht heb heb ik interesse, wil je mij dan aub kikken op naam: ****". Dat hebben ze getackeld door de bezoeken maar 1 keer te laten zien.
Geinig, dat kat- en muisspel.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik hou het bij Tinder. In het verleden wel SDC gehad maar verlopen.
Alle reacties Link kopieren
MawiSr schreef:
07-09-2020 09:56
Ik weet dat Tinder voor alleengaanden is bedoeld. Maar zijn er hier ook mensen die het gebruiken om als stel een 3e er bij te vinden?


Op Tinder staan wel eens oproepen voor een Trio een enkele keer een vrouw die een second love zoekt maar ik denk dat deze advertenties snel weg zijn omdat ze gemeld worden net als advertenties van prostituees .

Ik heb ooit eens op zo'n oproep gereageerd (er stond een KIK adres bij) en kreeg contact met die man.
Gevraagd wat de bedoeling was, nou dat wilde hij wel vertellen, hij is biseksueel en het leek hem een geil idee mij samen met zijn vrouw alle hoeken van de slaapkamer te laten zien.

Bij nader inzien leek het me geen goed idee :lol:
Alle reacties Link kopieren
Rooss4.0 schreef:
17-09-2020 14:17


Vroeger las ik wel eens iets in de trant van: "als ik 3 keer je profiel bezocht heb heb ik interesse, wil je mij dan aub kikken op naam: ****". Dat hebben ze getackeld door de bezoeken maar 1 keer te laten zien.
Geinig, dat kat- en muisspel.


LOL :mrgreen:

Maar voor sommige mannen zal het best een probleem zijn om €70,- te betalen voor 3 maanden Secretflirt plus nog (bij succes) hotelkosten.
Zeker omdat Tinder gratis is...en hoezo standaard dat hotel dan?
oh wacht..als beiden al een relatie hebben en het kan niet thuis natuurlijk..de stiekemerds..
-Shifty- schreef:
16-09-2020 08:39
Voor een Gezellige Barbecue?

Daar ben ik ook altijd voor te porren... :p:
Dit roept natuurlijk om een flauwe grap over een lekker stukje vlees .. ik zal me inhouden :biggrin:
-Shifty- schreef:
20-09-2020 12:51
Dit roept natuurlijk om een flauwe grap over een lekker stukje vlees .. ik zal me inhouden :biggrin:

Haha goed idee... het is te makkelijk ook.. :shame:
En eerlijk is eerlijk, ik hou niet van barbecueën, maar wel van een lekker hapje op de keukentafel.
Zowizo schreef:
20-09-2020 12:21
Daar ben ik ook altijd voor te porren... :p:
Dan moet je ook anoniem op tinder gaan.. :mrgreen:
-Shifty- schreef:
20-09-2020 13:00
En eerlijk is eerlijk, ik hou niet van barbecueën, maar wel van een lekker hapje op de keukentafel.
Je zou je toch inhouden? :D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven