Algemeen seksdates-zoek-tip-topic.

24-01-2019 20:27 416 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht, ik maak even een speciaal topic aan voor dit onderwerp omdat "minnaar" en "parenclub" nogal eens oneigenlijk gebruikt worden voor dit doeleinde.

Op dit topic kun je terecht met vragen, tips en tricks over seks-dating sites. Je mag vragen maar niét hengelen. Vind ik ook jammer maar dat is nu eenmaal een vivaregel. Iedereen is welkom.
Ook als je interesse hebt in een trio, een kwartet of een octet ben je hier welkom maar nogmaals, niét om te hengelen, het gaat puur om het uitwisselen van ervaringen en het delen van tips.
...
Alle reacties Link kopieren
aiki_74 schreef:
25-08-2020 13:42
Yep, die ja
Geen idee, ons lidmaatschap is een poos geleden al verlopen. Misschien vent maar weer eens opporren voor een leuk stel....
...
Alle reacties Link kopieren
Heb ik zelf nooit opgezeten, misschien moet ik daar ook eens gaan kijken.
Dat is misschien wel een goed idee van jou. Welke site zit jezelf dan?

haha, mooi dat je geinsprireerd ben door dit topic. Tinder gaat heel snel, ik heb het eens gedaan, ik had zo enkele matches. Maar goed, te herkenbaar daar :-)
Rooss4.0 schreef:
25-08-2020 13:43
Misschien zou ik me -mocht ik weer single zijn- zelfs wel een keer wagen aan tinder, ik heb begrepen dat dat "lekker vlot" gaat.
Tinder gaat inderdaad vlot voor singles... Het feit is dat de vrouwen dat meestal ook zijn en slechts weinig getrouwd zijn.
Wat een waardevolle toevoeging nadat niemand vroeg naar hoeveel getrouwde vrouwen op Tinder zitten en Roos zei dat ze daarheen zou gaan als ze single zou zijn!
Alle reacties Link kopieren
Beveiliger_ibt schreef:
25-08-2020 14:08
Welke site zit jezelf dan?
Ik heb je even een persoonlijk bericht gestuurd.

En meteen weet ik ook weer wat er zo lastig was aan mijn zoektocht!
De eerste berichten van "jou lust ik wel maar hij mag toekijken" zijn alweer binnen.
Ach, ik ga er niet over klagen, het zal vast complimenteus bedoeld zijn....
...
Alle reacties Link kopieren
Hallo roos, oké top! Ik zal even reageren :-)
Alle reacties Link kopieren
Beste mensen. Ik ben sinds kort weer single na een zeer lange relatie van bijna 26 jaar. Ondertussen 51 jaren jong. Ik had eerder stiekem een account via secret flirt maar dat liep op niks uit. Veel fake. Dat dames kritisch zijn ok. Maar ik heb 3/4 jaar betaald en nauwelijks contact. En zo lelijk ben ik nu ook weer niet. Nu zoek ik dus geen relatie maar wel intimiteit. Welke dating site is goed betrouwbaar?
Victoria Milan. Second love? Andere tips?
Alle reacties Link kopieren
Je zult op elke "seks" datingsite tegen hetzelfde aanlopen vrees ik. Kritische dames, wellicht fake dames (ik heb geen idee hoe dat werkt met die fake profielen) en je zult merken dat je veel moet investeren en minimaal respons krijgt.

Of je lelijk bent weet ik niet. Ik heb vaak op profielen gelezen "ik zie er goed uit" en dan zag ik een foto en dan dacht ik "gloek" en dan niet de goede "gloek". Schijnbaar hebben veel vrouwen een ander idee van een goed uitziende man dan mannen zelf.

Ik blijf het zeggen, zorg voor een stunning profieltekst, laat m evt door een vrouw lezen en verbeteren voor je 'm post en zorg voor écht goede foto's.
Ook fototechnisch is het mijn ervaring dat veel mannen dit onhandig aanpakken dus laat evt goede foto's maken door iemand. Niet professioneel maar gewoon een paar goede amateurkiekjes.

Schrijf een geinteresseerde eerste mail, waarin je laat zien dat je haar profiel hebt gelezen en stel vragen, zorg ervoor dat de ander aanhaakpunten heeft. Daar gaat het bij mij vaak mis, ik kan niks met een eerste mail die uit elkaar knalt van de testosteron maar waar totaal geen interesse in mij als persoon in staat. Dat negeer ik dan dus ook.
...
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Roos. Ik heb mij ondertussen ingeschreven bij Secret Flirt. Maar afwachten. Die stunning tekst ga ik op broeden.
Aan de andere kant legio dames zonder een foto en zonder een goede voorsteltekst.
Ik laat wel weten over een tijdje hoe "succesvol" ik ben.
Alle reacties Link kopieren
MisterHansome schreef:
27-08-2020 14:36
Aan de andere kant legio dames zonder een foto en zonder een goede voorsteltekst.
Klopt.
Het lullige wil dat dat voor vrouwen niet zo nodig is. Het feit dat een vrouw vrouw is is meer dan genoeg op dit soort sites. Jammer en onevenwichtig maar het is niet anders.
...
Alle reacties Link kopieren
Ik heb naar aanleiding van een post hier op het Viva-forum, vrij lang contact gehad met een leukie. De voornemens waren er, maar dan ontstaat er toch weer gedoe over formuleringen en ‘tone-of-voice’ en laat vervolgens niets meer van zich horen of taaien af. Meiden onderling geeft, als het te lang duurt, altijd gezeur.

Mijn advies, maak het concreet. ‘Voor komende vrijdagavond/nacht zoeken wij/ik’. Zo houdt iedereen ook de geilheid vast. ‘Voor ooit een keer’, werkt vaak niet en zit je urenlang te appen, zonder resultaat. Tinder leent zich hiertoe prima.
Alle reacties Link kopieren
Gisteravond weer een keer de proef op de som genomen. Tinder. Instelling: vrouw zoekt vrouw. Met tekstje dat ik geinteresseerd ben in een avontuur met een stel. Er zijn heel veel ‘vrouw’-profielen die aangeven dat ze een stel zijn. Binnen een uur (mijn likes waren ‘op’), 32 matches. Via KIK nu contact met twee leuke stellen. :yes:
Alle reacties Link kopieren
Leuk Daan! Hopen dat er wat uitrolt!

Ik heb contact met een trioman die aan onze wensen lijkt te voldoen... fingers crossed maar. Hopen dat we nu de juiste te pakken hebben...
...
Alle reacties Link kopieren
Waar heb je die opgedoken, Roos? En wat zijn dan jullie wensen?
Alle reacties Link kopieren
Holy fuck. Gistermiddag aan het appen met een van die stellen. Geil gesprek. ‘Kom anders vanavond bij ons langs!’ Ik ben vandaag vrij dus dacht: why not?

Ik in mijn mooiste setje die kant op. Heel zenuwachtig, moest vlak voor het aanbellen bijna kotsen :roll: Leuk, mooi klassiek stel. Ik voelde me snel ‘thuis’. Bubbels, een half pilletje, lekkere muziek, de setting is helemaal ok. Beetje rommelen op de bank en man knalt twee matrassen op de grond, waar we al snel naakt oplagen.

Dan schrik ik op door gehuil vanuit een babyfoon!! WTF!! ‘Oh, dat is onze jongste van 2 jaar. Die slaapt altijd onrustig. De ander van 4 jaar gelukkig wel’. WTF. Een trio midden in de huiskamer terwijl je kinderen boven liggen te slapen? Ik was direct uit mijn geile doen en ben vervolgens ook snel weggegaan. Zij zagen het probleem niet, ik wel.

Pil op die nog prima aanwezig was dus autorijden was geen optie. Duur taxi-ritje en moet straks de auto op een of andere manier nog gaan halen.

Dat doe je toch niet? Als je kinderen boven liggen te slapen, waarbij de oudste ook nog het vermogen heeft om naar beneden te komen? Of denken anderen daar anders over?
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
31-08-2020 15:07
Holy fuck. Gistermiddag aan het appen met een van die stellen. Geil gesprek. ‘Kom anders vanavond bij ons langs!’ Ik ben vandaag vrij dus dacht: why not?

Ik in mijn mooiste setje die kant op. Heel zenuwachtig, moest vlak voor het aanbellen bijna kotsen :roll: Leuk, mooi klassiek stel. Ik voelde me snel ‘thuis’. Bubbels, een half pilletje, lekkere muziek, de setting is helemaal ok. Beetje rommelen op de bank en man knalt twee matrassen op de grond, waar we al snel naakt oplagen.

Dan schrik ik op door gehuil vanuit een babyfoon!! WTF!! ‘Oh, dat is onze jongste van 2 jaar. Die slaapt altijd onrustig. De ander van 4 jaar gelukkig wel’. WTF. Een trio midden in de huiskamer terwijl je kinderen boven liggen te slapen? Ik was direct uit mijn geile doen en ben vervolgens ook snel weggegaan. Zij zagen het probleem niet, ik wel.

Pil op die nog prima aanwezig was dus autorijden was geen optie. Duur taxi-ritje en moet straks de auto op een of andere manier nog gaan halen.

Dat doe je toch niet? Als je kinderen boven liggen te slapen, waarbij de oudste ook nog het vermogen heeft om naar beneden te komen? Of denken anderen daar anders over?
Ik ben het met je eens, dat doe je niet. Zorg dan dat de kinderen bijvoorbeeld logeren zijn o.i.d. Snap dat je direct uit je doen was, dat zou ik ook zijn.
Daaaan schreef:
31-08-2020 15:07
Holy fuck. Gistermiddag aan het appen met een van die stellen. Geil gesprek. ‘Kom anders vanavond bij ons langs!’ Ik ben vandaag vrij dus dacht: why not?

Ik in mijn mooiste setje die kant op. Heel zenuwachtig, moest vlak voor het aanbellen bijna kotsen :roll: Leuk, mooi klassiek stel. Ik voelde me snel ‘thuis’. Bubbels, een half pilletje, lekkere muziek, de setting is helemaal ok. Beetje rommelen op de bank en man knalt twee matrassen op de grond, waar we al snel naakt oplagen.

Dan schrik ik op door gehuil vanuit een babyfoon!! WTF!! ‘Oh, dat is onze jongste van 2 jaar. Die slaapt altijd onrustig. De ander van 4 jaar gelukkig wel’. WTF. Een trio midden in de huiskamer terwijl je kinderen boven liggen te slapen? Ik was direct uit mijn geile doen en ben vervolgens ook snel weggegaan. Zij zagen het probleem niet, ik wel.

Pil op die nog prima aanwezig was dus autorijden was geen optie. Duur taxi-ritje en moet straks de auto op een of andere manier nog gaan halen.

Dat doe je toch niet? Als je kinderen boven liggen te slapen, waarbij de oudste ook nog het vermogen heeft om naar beneden te komen? Of denken anderen daar anders over?
Wat ik eerder bizar vind is dat je zomaar pillen slikt, waarvan je niet weet waar het vandaan komt en wat erin zit. Voor hetzelfde geld was je gedrogeerd...😉
Alle reacties Link kopieren
Getaway_Car_59 schreef:
31-08-2020 15:43
Wat ik eerder bizar vind is dat je zomaar pillen slikt, waarvan je niet weet waar het vandaan komt en wat erin zit. Voor hetzelfde geld was je gedrogeerd...😉
Alles kan. Het wat echter wel mijn eigen pilletje, getest en wel.

Maar tuurlijk is veiligheid belangrijk. Het was mijn eerste keer als alleengaande vrouw. Ik had het adres wel geappt naar een vriendin, just to make sure.
Daaaan schreef:
31-08-2020 19:29
Alles kan. Het wat echter wel mijn eigen pilletje, getest en wel.

Maar tuurlijk is veiligheid belangrijk. Het was mijn eerste keer als alleengaande vrouw. Ik had het adres wel geappt naar een vriendin, just to make sure.
O, gelukkig! Ik zie dan gelijk het ergste scenario voor me, maar dat was zo te lezen niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
30-08-2020 09:41
Waar heb je die opgedoken, Roos? En wat zijn dan jullie wensen?
SL. Wat onze wensen zijn ga ik hier niet noteren, dat is me te privé.

Het is trouwens alweer van de baan. Jammer maar helaas. Zoveel mannen die wél reageren maar uiteindelijk niet emotioneel en fysiek beschikbaar zijn.
Zucht.
...
Alle reacties Link kopieren
Daaaan schreef:
31-08-2020 15:07
Dat doe je toch niet? Als je kinderen boven liggen te slapen, waarbij de oudste ook nog het vermogen heeft om naar beneden te komen? Of denken anderen daar anders over?
Ik moet er niet aan denken inderdaad maar áls het al een keer zou voorkomen dan wil ik het gráág van tevoren weten. Dan kan ik zelf beslissen of ik het door laat gaan of niet.
...
Alle reacties Link kopieren
Tot nu toe vind ik Tinder het fijnst. Andere sites zijn mij te expliciet.

Had een account op SDC en Novamora.
Alle reacties Link kopieren
roodpaardje schreef:
01-09-2020 12:04
Tot nu toe vind ik Tinder het fijnst. Andere sites zijn mij te expliciet.

Had een account op SDC en Novamora.
Waarom ben je gestopt met Novamora? Is Novamora heel anders dan SDC?
Ik heb ooit ook een account gehad op novamora maar de dickpics vlogen daar om je oren dus die site werkte voor mij eigenlijk niet.

Ik vind SL en Tinder het fijnste tot nu toe. Maar dan nog moet je goed screenen. Vooral op tinder merk ik dat je snel ingewisseld wordt wanneer er een leuker/interessanter/jonger/vul maar in exemplaar voorbij komt.
Alle reacties Link kopieren
Dank je Zowizo. Inmiddels heb ik al wat reviews bekeken over Nova Mora en die waren niet heel positief.

Ik hou het voorlopig bij Tinder. Dat werkt wel voor mij. Misschien dat ik vanavond de hengel nog wel uitgooi voor een nachtelijk avontuur. :lmao:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven