als verjaardagcadeau

14-05-2011 19:10 336 berichten
Alle reacties Link kopieren
wat zouden jullie daarvan vinden als je jarig was en je vriend een seks beurt voor je verjaardag gaf, dus als verjaardagscadeau? of denken jullie kan je niet iets beters verzinnen? ik vind dit idee best goedkoop
Smurf, word je niet moe van jezelf? Ik inmiddels wel. Ik snap best dat je een 'aandoening' hebt, waardoor je soms ietswat vreemd uit de bocht komt. Maar dit slaat echt alles. Je blijft maar doorgaan, gooit zomaar midden in een discussie/vragen aan jou wat uitspraken over wat je vindt. Waarom ANTWOORD je nou niet eens op al die forummers die jou vragen stellen om je te hélpen? Op deze manier heeft het gewoon geen zin om topics te openen.

Je ziet het zelf gewoon echt allemaal niet in. Dat is super frustrerend voor de mensen die je proberen te helpen
Smurfje, ik heb even wat vragen op een rij gezet waar je (nog) geen antwoord op heb gegeven.

Zou je er naar willen kijken en ze allemaal willen beantwoorden?

Misschien dat we er dan iets van snappen.

1- Is dit die jongen van je werk smurfje?

2- Maar smurf, jij hébt toch helemaal geen vriend?

3- Welke vriend? De blow-vriend of de ex-collega?

4- Was het niet zo dat hij geen relatie wilde hebben, maar wel sex met je?

5- Smurf, heb jij nou nog steeds echt niet door dat hij helemaal niet van jou houdt?

6- Ik vraag me erg af hoeveel respect deze man eigenljik voor jou heeft?

7-Hoe is het contact met je excollega nu?

8-Zo een beetje iedereen op het forum zegt dat deze jongen slecht voor je is, waarom denk je daar niet over na?
“Don’t look back – you’re not going that way.”

5- Smurf, heb jij nou nog steeds echt niet door dat hij helemaal niet van jou houdt? ik heb geen idee, hij geeft me wel knuffels en kusjes

6- Ik vraag me erg af hoeveel respect deze man eigenljik voor jou heeft? weet ik niet,wat hoor zo te zijn?

7-Hoe is het contact met je excollega nu? niet veel gesproken

8-Zo een beetje iedereen op het forum zegt dat deze jongen slecht voor je is, waarom denk je daar niet over na? weet ik niet,soms gaat het goed tussen ons

ohja hij zei nog iets over de chocolade wat ik hem gegeven had. hij geeft niet veel om chocolade zegt hij maar ik zei wel dat ik het goed en lief bedoelde, hij zei ook ja dat is ook,dat heb je goed gedaan,dan eten wij het wel samen op
En wéér geen antwoord geven op de gestelde vragen .

Je lijkt net een kapotte grammofoonplaat Smurf. Als je de vragen niet wilt beantwoorden, leg dan een dagboek aan ipv hier erover door te blijven emmeren.
Smurfje, hij geeft jou alleen knuffels en kusjes omdat hij seks en geld van je wil, niet omdat hij van jou houdt.

Al de dingen die je hebt gezegd over hem, maken duidelijk dat hij helemaal niks om jou geeft.
quote:smurfje251 schreef op 05 juni 2011 @ 11:59:

ohja hij zei nog iets over de chocolade wat ik hem gegeven had. hij geeft niet veel om chocolade zegt hij maar ik zei wel dat ik het goed en lief bedoelde, hij zei ook ja dat is ook,dat heb je goed gedaan,dan eten wij het wel samen op

HIJ zei er niets over, hij gaf antwoord omdat JIJ om bevestiging vroeg of het het niet leuk had gevonden.

Denk dat het zo gegaan is, dat was laatst in een ander topic ook de situatie. Jij vraagt om bevestiging, hij geeft je die want hij wil geen gezeik van zijn pinautomaat, en jij bent in de wolken want hij heeft 'toegegeven' dat het lief was maar dat ie het niet zo graag eet. En zie daar, de cirkel is weer rond.
quote:Demissionair schreef op 02 juni 2011 @ 17:22:

VotesforLeo, erg nobel. maar het komt niet aan bij TO. Dat is al 4 topics zo.Eerder topic 40....
Thee,wat ben je toch slim!
quote:smurfje251 schreef op 05 juni 2011 @ 11:59:

5- Smurf, heb jij nou nog steeds echt niet door dat hij helemaal niet van jou houdt? ik heb geen idee, hij geeft me wel knuffels en kusjesDat is toch geen houden van. Natuurlijk doet hij dat bij je, hij heeft een manier gevonden om jou over te halen tot sex.

6- Ik vraag me erg af hoeveel respect deze man eigenljik voor jou heeft? weet ik niet,wat hoor zo te zijn?Ja Smurf, hij hoort respect te hebben voor je, maar hij gebruikt je, dus heeft hij geen respect.

7-Hoe is het contact met je excollega nu? niet veel gesproken

8-Zo een beetje iedereen op het forum zegt dat deze jongen slecht voor je is, waarom denk je daar niet over na? weet ik niet,soms gaat het goed tussen onsSoms is toch geen basis voor een goede relatie?

“Don’t look back – you’re not going that way.”
smurf waarom o waarom geef je geen antwoord op de al eerdere gestelde vragen je geeft zo selectief antwoord dat het haast onmogelijk is om gericht advies te geven hoewel het weg gaan bij deze "vriend" me bij alle antwoorden toch echt het beste lijkt.

Vind het triest dat je jezelf zo weinig waard vindt
kan ik niks aan doen,zo ben ik, dat ik helaas te goed voor mensen ben. zoals iemand hier al zei, hij is niet blij met chocolade maar wel blij wat hem opleverd zoals geld en simkaartje

ik had namelijk 2 dozen bonbons en 1 had ik er zelf opgegeten en had er dus nog 1 en dacht ik gelijk aan hem en dat heb ik hem ook gezegd! dat het goed en lief bedoeld is en dat ik aan hem gedacht heb
quote:smurfje251 schreef op 05 juni 2011 @ 21:15:

kan ik niks aan doen,zo ben ik, dat ik helaas te goed voor mensen ben. zoals iemand hier al zei, hij is niet blij met chocolade maar wel blij wat hem opleverd zoals geld en simkaartje

Je weet het dus dondersgoed.

Het idee dat mensen hier hebben dat je het niet snapt gaat dan ook niet meer op.
Smurf.

Je geeft geen antwoord op zoveel vragen

Wat wil jij van ons? Waarom zet je je verhaal neer op het forum? Wil je advies, of wil je het alleen van je afschrijven?
nee dat had iemand hier gezegd. ik ben echt benieuwd of ik iets krijg voor mn verjaardag

Shala kom maar, jij bent hier beter in dan ik.
een beurt kan ik niet krijgen want moet deze week ongesteld worden
Shala, summerdance , batwom iemand? ik weet het niet
quote:_yellowlove_ schreef op 05 juni 2011 @ 21:26:

Shala, summerdance , batwom iemand? ik weet het niet

Yellow

Met smurf ben ik wel klaar hoor, ik wens haar veel plezier met vriend en beurt.
quote:smurfje251 schreef op 05 juni 2011 @ 21:21:

nee dat had iemand hier gezegd. ik ben echt benieuwd of ik iets krijg voor mn verjaardag

Smurfje Ik weet gewoon bijna niet wat ik nog kan zeggen, want er lijkt niks door te dringen. Je hebt in ieder geval onthouden wat ik zei over de waarde van je cadeautjes en daarbij horende reactie van je vriend. Maar het feit dat je nog steeds alles pikt van hem wil niet zeggen dat je 'te goed bent voor deze wereld'. Het wil zeggen dat je een veel te laag zelfvertrouwen en verwrongen zelfbeeld hebt, en daar is niets goeds aan.

Ik gok dat je voor je verjaardag:

A: niks krijgt.

B: je eigen doos bonbons terug krijgt.
quote:batwom schreef op 05 juni 2011 @ 21:29:

[...]

Yellow

Met smurf ben ik wel klaar hoor, ik wens haar veel plezier met vriend en beurt.

terug.

Smurf ik denk dat je moet wachten op summerdance of shala, die kunnen je vast nog van advies voorzien.
ja en dat heb ik idd ook, mijn zelfvertrouwen is laag en ben een onzekere meid. ik heb vroeger ook veel meegemaakt
ik zal jullie wel laten weten woensdag of ik wat heb gekregen ofniet
Dat je onzeker bent is op zich niet erg, daar valt aan te werken. Wat wel erg is, is dat jij een man, die het wel goed met je voorheeft, niet zult herkennen want je weet niet beter dan het gedrag wat je nu van deze man gewend bent.

Er is al op talloze manier hier tegen je gezegd hoe en wat en je doet er niets mee. Alles wat híj doet of zegt leg je op de weegschaal met een vergrootglas erop maar met de adviezen die je hier krijgt, ho maar.

Het lijkt wel alsof je het ergens prettig vindt, deze zelfkastijding.

Dat wil je toch niet?
Sorry Yellow, ik kom zelden op de sekspijler

Smurf...

Ik denk dat je je moet voorbereiden op geen kado!

En die beurt zou hij wat mij betreft ook in zijn zak kunnen steken

Of eigenlijk, hij had het zelf uit zijn zak mogen trekken.

Je gaat het niet zien hè?

dat die intieme vriend van jou een eersteklas loser is?

Vorige maand niet

Deze maand niet

Volgende maand niet...

Nooit niet!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Ik heb wel eens tegen iemand gezegd: “Je moet niet staan zeuren over het gazon dat er slecht bij ligt, als je huis in lichte laaien staat”.

Smurf ziet niet alleen niet dat het huis in de hens staat, ze ziet ook niet dat het gazon op sterven na dood is. Het enige wat zij ziet zijn allemaal losse grassprietjes die enigszins dorrig lijken in haar ogen, maar hé, dat is toch vreemd, dat dit grassprietje dorrig lijkt? Want het gras is toch groen? Dit sprietje is bruinig, of niet? En deze dan? Maar het gras is groen, toch?

Smurf, al die losse dingen die je hier (al eeuwen) schrijft wijzen, op zichzelf staand, ernaar dat hij niet van je houdt. Alles bij elkaar is het Godsonmogenlijk dat hij van je houdt, klaar.

Je hebt het misschien niet uit jezelf gezien, maar het is je nu keer op keer verteld. Door ons, je collega’s, je familie. Dat sommige dingen giftig zijn heb je toch ook aangenomen? Dat wist je toch ook niet ineens uit jezelf? Of dat je moet kijken voor je oversteekt? Geen excuses meer.

Hij houdt niet van je is het antwoord op alles wat jij niet begrijpt, elke vraag die je gesteld hebt en elke vraag die je ongetwijfeld nog gaat stellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven