Anaal lukt niet

15-06-2018 19:01 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Koffielepel schreef:
15-06-2018 19:16
Kun je het niet een keer andersom doen? Jij de drukker, hij de bukker. Kan me niet voorstellen dat hij het daarna nog een keer vraagt. :rolling:
Waarom zou hij het dan niet meer willen?
Alle reacties Link kopieren
Leesook schreef:
15-06-2018 19:48
Waarom zou hij het dan niet meer willen?
Misschien vindt hij het wel hartstikke lekker :P
Alle reacties Link kopieren
Eerst proberen of iets van kleiner formaat wel lukt. Meestal is een vinger een goed begin of een buttplug.
Kun je wennen aan het gevoel en zo steeds iets grote gaan tot het wel lukt
Alle reacties Link kopieren
eenmeisje1993 schreef:
15-06-2018 19:49
Misschien vindt hij het wel hartstikke lekker :P
Ja precies :lol:
Alle reacties Link kopieren
Als to het echt graag wilde waarom was ze dan zo gespannen dat het niet lukte?
Alle reacties Link kopieren
Ja waarom zou spanning en nieuwsgierigheid niet samen kunnen gaan?
Bungeejumpen vinden velen ook spannend, maar sommigen doen het wel
Alle reacties Link kopieren
sugarmiss schreef:
15-06-2018 19:51
Als to het echt graag wilde waarom was ze dan zo gespannen dat het niet lukte?
Bij de eerste keer seks ben je toch ook gespannen, terwijl je het heel graag wil.
Dan lukt het soms ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Eloa schreef:
15-06-2018 19:26
Vinger gaat wel. Alleen zijn penis dus niet.
Ook met meerdere vingers geprobeerd? Naar aanleiding van wat je zegt heb ik het idee dat je gewoon aan voorbereiding gedaan heb, dat is goed, alleen met 1 vinger ben je er nog niet. In principe moet je zo'n 3 vingers pijnloos en probleemloos erin krijgen voordat een penis erin past. Je hebt een soort starterskit met 3 verschillende dildo maten speciaal voor anale training. De vuistregel daarbij is dat je pas na de 3e maat klaar voor het echte werk. Maar met 3 vingers moet het ook lukken.

Negeer die onzin reacties maar gewoon hoor, sommige mensen kunnen wel gewoon volwassen reageren. :)
eenmeisje1993 schreef:
15-06-2018 19:59
Bij de eerste keer seks ben je toch ook gespannen, terwijl je het heel graag wil.
Dan lukt het soms ook niet.
Nou ja, dan houdt het dus op he. Je moet de boel natuurlijk niet forceren :D
Alle reacties Link kopieren
Anale training? Mijn god. Waarom zou je je anus gaan trainen voor iets waar hij niet voor bedoeld is?
Op zich niks tegen anale seks als mensen dat prettig vinden. Maar een training ondergaan om het maar te laten lukken gaat mij te ver.
.
impala schreef:
15-06-2018 20:33
Anale training? Mijn god. Waarom zou je je anus gaan trainen voor iets waar hij niet voor bedoeld is?
Op zich niks tegen anale seks als mensen dat prettig vinden. Maar een training ondergaan om het maar te laten lukken gaat mij te ver.
Gelukkig is er ook niemand die jou verplicht aan anale training te gaan doen. Dus waar maak je je druk om.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 20:32
Nou ja, dan houdt het dus op he. Je moet de boel natuurlijk niet forceren :D
Nee ook in dat geval niet forceren nee. Wachten tot het wel makkelijk gaat. Of begrijp ik je verkeerd?
.
impala schreef:
15-06-2018 20:35
Nee ook in dat geval niet forceren nee. Wachten tot het wel makkelijk gaat. Of begrijp ik je verkeerd?
Ja, je begrijpt me verkeerd.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 20:35
Gelukkig is er ook niemand die jou verplicht aan anale training te gaan doen. Dus waar maak je je druk om.
Die vraag kan ik ook terugkaatsen natuurlijk. Ik ben gewoon aan het forummen. Net als jij en iedereen hier.
.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 20:37
Ja, je begrijpt me verkeerd.
Je bedoelt dat je wel door moet gaan als het niet lukt?
.
Mijn ervaring met anaal is dat de vrouw in de weken en maanden daaraan voorafgaand een buttplug moet dragen om de diameter van haar kontgat voldoende te vergroten. En vervolgens met glijmiddel. Ik heb ook een grote pik en hij paste niet bij vrouwen die het nooit hadden gedaan en geen enkele voorbereiding hadden getroffen.
Ja da's kut.
Alle reacties Link kopieren
Raflesia schreef:
15-06-2018 20:29
De vuistregel daarbij is dat je pas na de 3e maat klaar voor het echte werk. Maar met 3 vingers moet het ook lukken.
:hihi:
Als je de vuistregel letterlijk toepast, moet het ook wel lukken
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 20:41
Mijn ervaring met anaal is dat de vrouw in de weken en maanden daaraan voorafgaand een buttplug moet dragen om de diameter van haar kontgat voldoende te vergroten. En vervolgens met glijmiddel. Ik heb ook een grote pik en hij paste niet bij vrouwen die het nooit hadden gedaan en geen enkele voorbereiding hadden getroffen.
En er zijn vrouwen die zo gek zijn?
.
Alle reacties Link kopieren
Leesook schreef:
15-06-2018 20:42
:hihi:
Als je de vuistregel letterlijk toepast, moet het ook wel lukken
:rofl:

Of mag lachen om dit geintje ook niet meer?
.
Jezus Mijn_naam, kun je die mexicaanse kantinejuf niet even gaan versieren of zo? Je wordt een beetje vervelend.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 20:41
Mijn ervaring met anaal is dat de vrouw in de weken en maanden daaraan voorafgaand een buttplug moet dragen om de diameter van haar kontgat voldoende te vergroten. En vervolgens met glijmiddel. Ik heb ook een grote pik en hij paste niet bij vrouwen die het nooit hadden gedaan en geen enkele voorbereiding hadden getroffen.
Nou ja weken of maanden is nogal overdreven hoor, zelfs al je pik groot is
impala schreef:
15-06-2018 20:42
En er zijn vrouwen die zo gek zijn?
Ik zal maar niet op je waardeoordeel reageren, het was bedoeld voor TS.
Leesook schreef:
15-06-2018 20:44
Nou ja weken of maanden is nogal overdreven hoor, zelfs al je pik groot is
Het ligt ook eraan hoe flexibel je bent, en hoe snel je kontgat groter kan worden, als je dat bedoelt, absoluut... :thumbsup:
impala schreef:
15-06-2018 20:38
Je bedoelt dat je wel door moet gaan als het niet lukt?
Over vaginale seks is dat meestal het advies ja. Niet meteen doorrammen natuurlijk, maar wel blijven proberen. En als het over anale seks gaat is dat ineens een raar advies, dat is toch mal? Nogmaals, voor mij hoeft het ook niet. Maar ik vind het ook niet belachelijk als iemand anders het wel wil.

En ik zie ook niet in waarom je in een topic waarin iemand duidelijk om advies vraagt met zijn allen zou moeten komen neulen dat je het allemaal maar Stom vindt. Men vraagt om advies, en als je dan geen advies kunt geven omdat je nou eenmaal niks hebt met het onderwerp kun je gewoon wegblijven. Of je opent zelf een Discussietopic, over de voors en tegens van anale seks.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven