Anaal lukt niet

15-06-2018 19:01 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
Alle reacties Link kopieren
Oh TO er bestaat ook nog glijmiddel speciaal voor anale seks dat zou moeten helpen bij ontspannen. Pjur heeft er meerdere voor geloof ik
impala schreef:
15-06-2018 21:10
Je hebt kennelijk geen idee. Tuurlijk is jouw reden ook niet uit te sluiten. Maar het gaat echt vooral om de maagdelijkheid in die culturen.
Welke culturen heb jij menen te bespeuren dan, in de OP? Ze spreekt over haar man, dus maagdelijkheid zal het probleem wel niet zijn geweest.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:12
Nou, ik heb in ieder geval wel een idee waar jij heen wilt met deze 'discussie'.

Dan weet jij meer dan ik. Enlighten me?
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:12
Wat een naar topic is dit geworden. Ik volg in de sporen van TS. :bye:
Teer zieltje
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:12
Wat een naar topic is dit geworden. Ik volg in de sporen van TS. :bye:
Hier heb je dan wel weer gelijk in.. slaat nergens op sommige reacties. :nope:
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:15
Welke culturen heb jij menen te bespeuren dan, in de OP? Ze spreekt over haar man, dus maagdelijkheid zal het probleem wel niet zijn geweest.
Jij weet heel goed waar ik daarmee op reageerde en dat was niet de OP.
.
Ik ga zo 'ns proberen er 3 vingers in te steken. Of dat kan.
voor je een poging doet:
heb je een nagelborsteltje in huis?
spraakwaterval schreef:
15-06-2018 21:33
Ik ga zo 'ns proberen er 3 vingers in te steken. Of dat kan.
Laat je t ons weten?
ouwewijsneus schreef:
15-06-2018 21:35
heb je een nagelborsteltje in huis?
Ben geen mietje.
Alle reacties Link kopieren
Leesook schreef:
15-06-2018 20:42
:hihi:
Als je de vuistregel letterlijk toepast, moet het ook wel lukken
Scherp :P
spraakwaterval schreef:
15-06-2018 21:40
Ben geen mietje.
oke, je mag je vingers na afloop ook aflikken.
ouwewijsneus schreef:
15-06-2018 21:43
oke, je mag je vingers na afloop ook aflikken.
Ouwezeikerd.
rustig beginnen. vingertje speeltje en steeds verder. Geduld hebben en lekker veel glijmiddel wil ook weleens helpen
Alle reacties Link kopieren
Niet op zijn hondjes, dat is niet de optimale hoek.

Hij liggend op zijn rug en jij zittend op hem, met gezicht naar elkaar toe. Dat is de perfecte hoek en jij hebt alle controle. Succes!

H
impala schreef:
15-06-2018 19:31
Kennelijk sta je er letterlijk toch minder voor open dan je dacht.
Letterlijk.

Blijven oefenen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb er met een ex ook mee geexperimenteerd maar het was mijn ding niet. Ik kreeg daarna veel slijm bij mijn ontlasting...

Het hielp bij mij erg om zelf bovenop te gaan. Op die manier heb jij de controle over hoe snel en hoe diep hij kan gaan.
Ik kan me voorstellen dat je anders (onbewust) spanning hebt.
Gebruik veel glijmiddel en neem de tijd er voor. Een vinder lukt wel, en twee dan? Probeer dat eerst om op te rekken.
Onze tijd is nu.
Alle reacties Link kopieren
Leuk TO dat je dit wilt proberen en dat je het durft om hulp te vragen.
Ik vind het als man heerlijk en heb het bij een paar vrouwen voor de eerste keer mogen doen.
Ontspanning en geen schaamte zijn de toverwoorden.
Geen angst dat er misschien iets meekomt, handdoekje in de buurt en er niet moeilijk over doen.
Veel glijmiddel, kan ook gewoon nivea zijn, gebruiken.
Een paar drankjes en de juiste stemming helpen zeker!
Durf jezelf te laten gaan, als vrouw starten met de actie en bepalen wat er lukt
Soms gaat het snel en soms duurt het even, niet ongeduldig worden!
Wanneer het een keer keer lukt heb je er een nieuwe variatie bij die zeker met enige regelmaat toegepast zal worden.
Luister niet naar al het gelul over uitgangen en ingangen, iedereen moet doen wat hij zelf wil binnen de wet!
Als man zijn er mogelijkheden om te ondersteunen.
impala schreef:
15-06-2018 20:33
Anale training? Mijn god. Waarom zou je je anus gaan trainen voor iets waar hij niet voor bedoeld is?
Op zich niks tegen anale seks als mensen dat prettig vinden. Maar een training ondergaan om het maar te laten lukken gaat mij te ver.
Als je er niks op tegen hebt, waarom reageer je dan zo? Bovendien, fietsen ging je zeker ook in 1 keer goed af?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind het liggend het handigst. Op zijn hondjes of bovenop, dat voelt (vind ik) echt vreselijk.

Ik breng hem zelf naar binnen in ieder geval. En uiteraard moet de man rekening houden met het ritme. Je voelt vanzelf wel wanneer het harder dieper kan.
Ontspannen is the key. Het kost wel even tijd voordat het lukt. Steeds iets verder.
ijsberg schreef:
30-06-2018 00:46
Veel glijmiddel, kan ook gewoon nivea zijn, gebruiken.
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
ijsberg schreef:
30-06-2018 00:46
Leuk TO dat je dit wilt proberen en dat je het durft om hulp te vragen.
Ik vind het als man heerlijk en heb het bij een paar vrouwen voor de eerste keer mogen doen.
Ontspanning en geen schaamte zijn de toverwoorden.
Geen angst dat er misschien iets meekomt, handdoekje in de buurt en er niet moeilijk over doen.
Veel glijmiddel, kan ook gewoon nivea zijn, gebruiken.
Een paar drankjes en de juiste stemming helpen zeker!
Durf jezelf te laten gaan, als vrouw starten met de actie en bepalen wat er lukt
Soms gaat het snel en soms duurt het even, niet ongeduldig worden!
Wanneer het een keer keer lukt heb je er een nieuwe variatie bij die zeker met enige regelmaat toegepast zal worden.
Luister niet naar al het gelul over uitgangen en ingangen, iedereen moet doen wat hij zelf wil binnen de wet!
Als man zijn er mogelijkheden om te ondersteunen.
En jij, heb jij al eens een dildo in je reet gehad?
Nivea als glijmiddel?! Mag het ook Palmolive zijn, de aloe vera smaak? :O
Meesterkees schreef:
30-06-2018 08:11
Bovendien, fietsen ging je zeker ook in 1 keer goed af?
Na de anale training waarschijnlijk niet nee.
impala schreef:
15-06-2018 20:33
Anale training? Mijn god. Waarom zou je je anus gaan trainen voor iets waar hij niet voor bedoeld is?
Op zich niks tegen anale seks als mensen dat prettig vinden. Maar een training ondergaan om het maar te laten lukken gaat mij te ver.
Christelijk gewauwel. Op welke bijsluiter staat precies dat het er niet voor bedoeld is. Het is JOUW interpretatie van wat hoort en dat is waarschijnlijk gebeurd op de naturalistische drogreden.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven