Anaal lukt niet

15-06-2018 19:01 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
ouwewijsneus schreef:
15-06-2018 19:29
dan moet hij een vingerhoedje om zijn eikel doen waarschijnlijk.
Hahaha :-D
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-06-2018 20:38
Je bedoelt dat je wel door moet gaan als het niet lukt?
Als de zin er is ga je soms even door ja tot het wel lukt.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 20:51
Over vaginale seks is dat meestal het advies ja. Niet meteen doorrammen natuurlijk, maar wel blijven proberen. En als het over anale seks gaat is dat ineens een raar advies, dat is toch mal? Nogmaals, voor mij hoeft het ook niet. Maar ik vind het ook niet belachelijk als iemand anders het wel wil.

En ik zie ook niet in waarom je in een topic waarin iemand duidelijk om advies vraagt met zijn allen zou moeten komen neulen dat je het allemaal maar Stom vindt. Men vraagt om advies, en als je dan geen advies kunt geven omdat je nou eenmaal niks hebt met het onderwerp kun je gewoon wegblijven. Of je opent zelf een Discussietopic, over de voors en tegens van anale seks.
Ik heb wel degelijk een advies. Namelijk jezelf afvragen óf je het écht wel wil, als het niet lukt.
Geldt in beide gevallen. Waarbij het voor mij wel uitmaakt dat de vagina bedoeld is om een penis te ontvangen en een anus niet. Dus je probeert als het ware een vierkante deksel op een rond doosje te doen.
.
Raflesia schreef:
15-06-2018 20:29
Ook met meerdere vingers geprobeerd? Naar aanleiding van wat je zegt heb ik het idee dat je gewoon aan voorbereiding gedaan heb, dat is goed, alleen met 1 vinger ben je er nog niet. In principe moet je zo'n 3 vingers pijnloos en probleemloos erin krijgen voordat een penis erin past. Je hebt een soort starterskit met 3 verschillende dildo maten speciaal voor anale training. De vuistregel daarbij is dat je pas na de 3e maat klaar voor het echte werk. Maar met 3 vingers moet het ook lukken.

Negeer die onzin reacties maar gewoon hoor, sommige mensen kunnen wel gewoon volwassen reageren. :)
What?!

:woa: :rofl:
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 20:41
Mijn ervaring met anaal is dat de vrouw in de weken en maanden daaraan voorafgaand een buttplug moet dragen om de diameter van haar kontgat voldoende te vergroten. En vervolgens met glijmiddel. Ik heb ook een grote pik en hij paste niet bij vrouwen die het nooit hadden gedaan en geen enkele voorbereiding hadden getroffen.
Bedankt voor de info. :roll:
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 20:51
Over vaginale seks is dat meestal het advies ja. Niet meteen doorrammen natuurlijk, maar wel blijven proberen. En als het over anale seks gaat is dat ineens een raar advies, dat is toch mal? Nogmaals, voor mij hoeft het ook niet. Maar ik vind het ook niet belachelijk als iemand anders het wel wil.

En ik zie ook niet in waarom je in een topic waarin iemand duidelijk om advies vraagt met zijn allen zou moeten komen neulen dat je het allemaal maar Stom vindt. Men vraagt om advies, en als je dan geen advies kunt geven omdat je nou eenmaal niks hebt met het onderwerp kun je gewoon wegblijven. Of je opent zelf een Discussietopic, over de voors en tegens van anale seks.
Het grappige eraan is is dat een jaar of 20 jaar geleden geen enkele hond hiernaar omgekeken zou hebben bij het horen van de term anale seks. Maar tegenwoordig wel. Wist niet dat NL zo'n preuts land kon worden. Het gaat de verkeerde richting op.
Ibelize schreef:
15-06-2018 21:00
Bedankt voor de info. :roll:
Is dat jouw in de foto? Ben je Marokkaans? Of Spaans?
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:01
Het grappige eraan is is dat een jaar of 20 jaar geleden geen enkele hond hiernaar omgekeken zou hebben bij het horen van de term anale seks. Maar tegenwoordig wel. Wist niet dat NL zo'n preuts land kon worden. Het gaat de verkeerde richting op.
Gelukkig woon jij in de Joenaaited Steets, in een vijfsterren hotel met een kut van een kantinejuf. Dus jij hebt geen last van onze teloorgang.

En oh ja, ik ben echt stinkend jaloers.
Ik pak een doos popcorn.
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:02
Is dat jouw in de foto? Ben je Marokkaans? Of Spaans?
Want?
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:02
Is dat jouw in de foto? Ben je Marokkaans? Of Spaans?
:facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:01
Het grappige eraan is is dat een jaar of 20 jaar geleden geen enkele hond hiernaar omgekeken zou hebben bij het horen van de term anale seks. Maar tegenwoordig wel. Wist niet dat NL zo'n preuts land kon worden. Het gaat de verkeerde richting op.
Juist in de preutse landen is anaal populair. Dat weet jij ook, anders zou je niet over Spaans en Marokkaans beginnen.
.
Alle reacties Link kopieren
Mijn_naam schreef:
15-06-2018 21:01
Het grappige eraan is is dat een jaar of 20 jaar geleden geen enkele hond hiernaar omgekeken zou hebben bij het horen van de term anale seks. Maar tegenwoordig wel. Wist niet dat NL zo'n preuts land kon worden. Het gaat de verkeerde richting op.
Dat is een conclusie gebaseerd op niets
impala schreef:
15-06-2018 21:05
Juist in de preutse landen is anaal populair.
Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:07
Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Meer ondat ze 'maagd' moeten blijven.
impala wijzigde dit bericht op 15-06-2018 21:09
3.33% gewijzigd
.
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:07
Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Of een geit.
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:07
Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Je blijft er maagd door. Denken ze.
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:07
Oh dat geloof ik meteen. Anaal is namelijk best een goed voorbehoedmiddel als je geen pil mag slikken of condooms gebruiken.
Het belangrijkste is, geloof ik, nog altijd dat vrouwen/meisjes maagd moeten blijven tot aan een huwelijk.
Het vlies moet intact blijven, want een maagd ben je natuurlijk al lang niet meer als je alles doet op seksgebied behalve vaginaal neuken.
impala schreef:
15-06-2018 21:08
Of als je 'maagd' moet blijven.
Kan ook. Maar ik sluit nog steeds niet uit dat mensen het ook proberen omdat ze gewoon nieuwsgierig zijn. Je kunt overal wel meteen wat achter zoeken.
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 21:10
Kan ook. Maar ik sluit nog steeds niet uit dat mensen het ook proberen omdat ze gewoon nieuwsgierig zijn. Je kunt overal wel meteen wat achter zoeken.
Je hebt kennelijk geen idee. Tuurlijk is jouw reden ook niet uit te sluiten. Maar het gaat echt vooral om de maagdelijkheid in die culturen.
impala wijzigde dit bericht op 15-06-2018 21:13
17.85% gewijzigd
.
impala schreef:
15-06-2018 21:10
Je hebt kennelijk geen idee.
Nou, ik heb in ieder geval wel een idee waar jij heen wilt met deze 'discussie'.
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
15-06-2018 21:10
Je hebt kennelijk geen idee.
Want voor het plezier is niet mogelijk?
Alle reacties Link kopieren
Eerst een joint roken daar raak je ontspannen van.
Ja en?
Wat een naar topic is dit geworden. Ik volg in de sporen van TS. :bye:
Alle reacties Link kopieren
snoopylynn schreef:
15-06-2018 21:12
Eerst een joint roken daar raak je ontspannen van.
Ghb werkt ook prima.
Of een fles whiskey.
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven