Anaal lukt niet

15-06-2018 19:01 121 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn man wil weten hoe anale seks voelt voor hem bij mij en ik ben er wel nieuwsgierig na. We hebben nu al drie pogingen gedaan. Hij had een goede erectie en we gebruikte veel glijmiddel. Maar het ‘past’ gewoon niet. Wat doen we verkeerd? Wat is het beste standje hiervoor?
Meesterkees schreef:
30-06-2018 08:11
Als je er niks op tegen hebt, waarom reageer je dan zo? Bovendien, fietsen ging je zeker ook in 1 keer goed af?
Fietsen is ook tegennatuurlijk. Wie zegt dat het aluminium bedoelt is om er een fiets van te maken? En waaruit leidt je af dat je erop mag gaan rijden, misschien is het ook daarvoor wel niet bedoeld.
willem1959 schreef:
30-06-2018 13:15
En jij, heb jij al eens een dildo in je reet gehad?
Vanwaar deze vervolgvraag?
impala schreef:
15-06-2018 20:58
Ik heb wel degelijk een advies. Namelijk jezelf afvragen óf je het écht wel wil, als het niet lukt.
Geldt in beide gevallen. Waarbij het voor mij wel uitmaakt dat de vagina bedoeld is om een penis te ontvangen en een anus niet. Dus je probeert als het ware een vierkante deksel op een rond doosje te doen.
Ik vind de conclusie van jou en anderen dat, omdat het niet lukt, de vrouw in kwestie eigenlijk niet zou willen. Alsof jij (en anderen ook) beter begrijpen wat ze zou willen... nogal raar om te veronderstellen dat dat dan maar de conclusie zou moeten zijn. Het meisje in kwestie vraag gewoon om wat tips, geen diepgaande psychologische analyse op basis van wat christelijk gewauwel. Bovendien waar trek je de conclusie uit dat de vagina bedoeld is voor de ontvangst van een penis en een anus niet?
Alle reacties Link kopieren
Wie beweert dat iets aan het menselijk lichaam een bedoeling heeft snapt ofwel niets van evolutie, of is een creationist.

Niets heeft een bedoeld gebruik, bij gebrek aan bedoeler. Dus ja, reli-fundis hebben zich in dit topic wel duidelijk laten kennen
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
ik begrijp er niks van. ja het gaatje is strak, maar dat weet je vooraf. als hij een stijve lul heeft en glijmiddel en het lukt nog niet, dan duwt ie gewoon niet hard genoeg. doorduwen, niet aaien. en niet denken, oh oh het lukt misschien niet , gewoon blijven duwen. dan gaat hij er wel in.
Alle reacties Link kopieren
Het lukt altijd wel als je maar je best doet. Niet te voorzichtig en niet te ruw zijn en het moet echt wel passen. Verschillende standjes proberen is ook een optie. Bv lepeltje lepeltje of de vrouw on top
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
JollyRider schreef:
03-07-2018 07:40
Wie beweert dat iets aan het menselijk lichaam een bedoeling heeft snapt ofwel niets van evolutie, of is een creationist.

Niets heeft een bedoeld gebruik, bij gebrek aan bedoeler. Dus ja, reli-fundis hebben zich in dit topic wel duidelijk laten kennen
Wat een geneuzel. Ben je in een opstandige bui?
.
Alle reacties Link kopieren
Als iets spannend is kun je het toch nog steeds wel willen?
Alle reacties Link kopieren
Oke, daar gaan we nog een keer.
Lepeltje lepeltje, op je linker zijde. Dat is anatomisch gezien het beste.
Dan goed ontspannen. Niet dichtknijpen! Dat doet jezelf ook pijn.
En hij moet zachtjes doorduwen. Het inbrengen is meestal het pijnlijkste. Als hij er eenmaal in zit is het juist lekker.
En anders begin je te oefenen met buttpluggen in verschillende maten.
Succes.
de wereld wacht om ontdekt te worden
Alle reacties Link kopieren
:rofl: :rofl: :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Het is al uitgang bedoelt
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
15-06-2018 19:31
Wat een gezeur hier. Als dat mens dat nou toch graag wil.

Voor mij hoeft het ook niet hoor, één keer geprobeerd en het deed zeer. Maar ik zie geen reden om flauwe opmerkingen te gaan maken tegen mensen die blijkbaar meer doorzettingsvermogen hebben dan ik.
Schitterend 😂
Alle reacties Link kopieren
impala schreef:
03-07-2018 14:29
Wat een geneuzel. Ben je in een opstandige bui?
Nee, maar ik snap dat het te moeilijk voor je is hoor.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Alle reacties Link kopieren
Hey, ik zag het topic. al is het alweer even geleden en weet niet of het inmiddels al gelukt is (heb ook niet alle reacties gelezen)

Wat voor mij werkte was ontspannen. doe eerst wat voorspel en belangrijk oprekken. technisch gezien met een speeltje of vingers en glijmiddel je rectum oprekken tot zeker 4 vingers zonder moeite naar binnen kunnen.
Qua positie was "doggy style" het beste voor mij (makkelijke toegang) en niet lepeltje lepeltje.
Vergeet niet dat hij ook niet zomaar moet proberen hem erin te stoppen. je bent zenuwachtig hoe dan ook en je kan "samenknijpen"waardoor het niet lukt en pijnlijk wordt.

wat ook helpt is onder de douche. zelfde doen met oprekken. door de warmte ontspannen al je spieren dus ook de anale spier. probeer het is uit en zie wat werkt.
maar het oprekken/voorbereiden is een belangrijke. zonder dat lukte het ook niet bij mij.
Nothing is true, Everything is permitted.
Alle reacties Link kopieren
Nigihayami schreef:
11-07-2018 15:22
oprekken tot zeker 4 vingers zonder moeite naar binnen kunnen.
:woa: Je maakt haar bang!
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
11-07-2018 16:14
:woa: Je maakt haar bang!
Hahaha 😂 tjah het is wel de manier dat het het makkelijkste gaat zeker als de man breed geschapen is in principe zorg je ervoor dat de penis niet hoeft op te rekken dat heb je al gedaan met vingers. Dus geen spanning/pijn
Nothing is true, Everything is permitted.
Alle reacties Link kopieren
Je moet van te voren zorgen dat je schoon bent, want ontlasting doet pijn.
Stop je doucheslang in je achterste en met een beetje water, niet te veel spoel jij jezelf schoon. Dan pak je olie en vet je je anus aan de binnen kant goed in. Eerst met 1 vinger daarna met 2 en daarna met 3. Zodra dat goed en soepel voelt ben je klaar voor de penetratie. Soms wil een beetje poppers uit de sekswinkel wel eens helpen omdat dat spul je lekker een rush geeft en je laat ontspannen.
Alle reacties Link kopieren
Je kan ook vragen of je vriend eerst voor de spiegel wil oefenen voor dat hij met jou begint
Nigihayami schreef:
11-07-2018 16:52
Hahaha 😂 tjah het is wel de manier dat het het makkelijkste gaat zeker als de man breed geschapen is in principe zorg je ervoor dat de penis niet hoeft op te rekken dat heb je al gedaan met vingers.
Klopt wel, het oprekken met meerdere vingers helpt om daarna de penis vlotter in te brengen, ook vaginaal in feite. Alleen is het voor velen weinig erotisch om eerst de boel zo op te rekken...
Alle reacties Link kopieren
Lekker met de stront onder je nagels.
Blondie222 schreef:
07-07-2018 18:23
Het is al uitgang bedoelt
Door wie is het zo bedoeld?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven