Anaal vingeren

26-10-2012 21:06 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoewel ik niet veel op heb met anale seks, heb ik ooit bij wijzen van experiment ooit een vinger bij mezelf ingebracht (ik denk een jaar of tien geleden). Bij een vrouw is dat trouwens ook een enkele keer voorgekomen.

Maar eigenlijk komen daar maar een paar vingers voor in aanmerking: bij mij zijn dat de wijsvinger en in minder mate ook de middelvinger. De duim is te dik, en bij de pink en de ringvinger is de hoek op de een of andere manier niet goed.

Wanneer je je vinger een beetje vochtig moet maken met spuug, ben je dus snel "out of options". Een vinger die al is ingebracht opnieuw in je mond stoppen is vanzelfsprekend niet echt hygienisch en anderszins ook onaantrekkelijk.

Hebben meer mensen hier ervaring mee en is er iets aan te doen?
quote:Truffelmaffia schreef op 26 oktober 2012 @ 21:22:

Ik vind je leuk Stefanbikkel. Je hebt me met dit topic aan het lachen gemaakt.Vrienden worden? Of doe je daar niet aan?
Shit Bianca je was me 1 minuut voor, maar eerst maar een Klysma krijg je ook geen vieze vingers meer.
Horen jullie ook de Bruiloftsmars al?
quote:stefanbikkel schreef op 26 oktober 2012 @ 21:18:

[...]

Nou ja, van wat ik me herinner was het wel lastig ja.... ik had destijds een paar stinkende vingers, en toen wist ik het verder niet meer zo goed.Met die hand die niet stonk, waarmee je niet in jezelf zat te poeren, daar had je jezelf mee af moeten trekken. Dûûûhhhh.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat een onbehoorlijk iets, met je vingers de rectum in.
quote:stefanbikkel schreef op 26 oktober 2012 @ 21:18:

[...]

Nou ja, van wat ik me herinner was het wel lastig ja.... ik had destijds een paar stinkende vingers, en toen wist ik het verder niet meer zo goed.Ja wat verwachtte je dan? Dat je vingers naar lavendel ruikte toen je ze uit iemands kont haalde? Hoe oud ben jij man!
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2012 @ 21:29:

[...]

Met die hand die niet stonk, waarmee je niet in jezelf zat te poeren, daar had je jezelf mee af moeten trekken. Dûûûhhhh.Ja, dan had ik dus maar twee vingers tot mijn beschikking. Zonder de mogelijkheid van ""herbevochtiging"
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2012 @ 21:29:

[...]

Met die hand die niet stonk, waarmee je niet in jezelf zat te poeren, daar had je jezelf mee af moeten trekken. Dûûûhhhh.Moet dat dan zittend op je hurken of liggend met je benen in de lucht?
quote:stefanbikkel schreef op 26 oktober 2012 @ 21:32:

[...]

Ja, dan had ik dus maar twee vingers tot mijn beschikking. Zonder de mogelijkheid van ""herbevochtiging"Je had er al 8 in jezelf gestoken? Of was je ff vergeten dat je 2 handen hebt?
quote:Frizzy schreef op 26 oktober 2012 @ 21:33:

[...]

Moet dat dan zittend op je hurken of liggend met je benen in de lucht?Hurkend.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat zou nou meer bacterieen bevatten, een broodje kebab of de vinger van stefanbikkel??

Maar gewoon aflikken en verder gaan hoor, kan geen kwaad.
Ja en?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 26 oktober 2012 @ 21:35:

[...]

Hurkend.Dus eerst je beenspieren trainen of gewoon snel klaarkomen.
Als je niet durft te poepen ergens anders dan thuis kun je gelukkig anaal vingeren
-
quote:Frizzy schreef op 26 oktober 2012 @ 21:34:

[...]

Je had er al 8 in jezelf gestoken? Of was je ff vergeten dat je 2 handen hebt?Lezen
Op 1 of andere manier lopen de topics van Steefje niet echt heel lekker X-Di
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Tjeesis Martin, steek gewoon allebei je handen naar binnen.

Kun je ook niet typen en zo zijn we allemaal blij.
Hè lekker, ff heel hard gelachen.
quote:florence100 schreef op 26 oktober 2012 @ 21:37:

Als je niet durft te poepen ergens anders dan thuis kun je gelukkig anaal vingeren Dit dus, daaag martin
quote:Summerdance schreef op 26 oktober 2012 @ 22:02:

Op 1 of andere manier lopen de topics van Steefje niet echt heel lekker X-DiWaarom zit jij hier en niet bij the voice topic?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Als je erna maar geen kebab gaat klaar maken.
Computer says nooooo
quote:Summerdance schreef op 26 oktober 2012 @ 22:02:

Op 1 of andere manier lopen de topics van Steefje niet echt heel lekker X-DiJa, jámmer he? Martin Stefan kán het toch niet echt.. Topics openen...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor
quote:stefanbikkel schreef op 26 oktober 2012 @ 21:32:

[...]

Ja, dan had ik dus maar twee vingers tot mijn beschikking. Zonder de mogelijkheid van ""herbevochtiging"
Martin, nadat je je vinger anaal naar binnen hebt gebracht, die vinger gewoon afvegen in je HEMA-onderbroek. Heb je gelijk remsporen, dat dan wel..
Een vakantie voor jou in 2013 als darmtoerist?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven