Anaal....what makes it so special?

06-10-2008 14:50 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs mijn eerste anale ervaringen mogen beleven. Netjes de viva-tips opgevolgd om ruim de tijd ervoor te nemen en heel veel glijmiddel te gebruiken.

Het gevolg daarvan is echter wel dat het bijna identiek is aan de ervaring van vaginale seks. Het glijdt zo makkelijk dat je nauwelijks een verschil merkt. Af en toe moest ik echt een beetje kijken van "zit hij nou in het goede gat"?

In de films wordt anaal echt als het "je van het" gepresenteerd. En psychologisch gezien is het ook wel geil. Maar als je het echt gaat analyseren en je ervaring onder de loep gaat leggen, dan is het eigenlijk gewoon weer "neuken".

Kortom: anaal wordt altijd afgeschilderd als de ultieme mannen-droom, maar ik krijg een beetje de indruk dat de ervaring voor vrouwen veel bijzonderder is (dwz: veel meer afwijkt van de normale ervaring).

Verder vraag ik me af of we niet zover zijn doorgeslagen met die voorbereidsadviezen (heeeeel veel glijmiddel) dat we het unieke verloren hebben laten gaan. In de klassieke oudheid hadden ze toch ook anale seks? Dan moet het toch ook zonder glijmiddel kunnen en lekker zijn?
in mijn vriendenkring bevind zich een giga neger.........is een geweldige toffe vent.........niks te beroert om jou op te vullen zeg maar...dus geleerd, mocht jij het eens willen ervaren.............ik stuur hem wel even
quote:Spijker schreef op 06 oktober 2008 @ 17:07:

[...]

Ja, da's inderdaad jammer want in het nederlands zou het hebben gerijmd: Anaal, wat maakt het zo speciaal?Daarom!
Eh....sorry, maar ik heb geen enkele behoefte om anaal te worden genomen door een man.

Hooguit vind ik het wel lekker wanneer een meisje een vinger op mijn anus legt.
maar misschien is het toch zeer indringend om dat eens te ervaren, ik bedoel dat weet je uit ervaring waar je over praat.

en het was goed bedoeld van mij om deze vriend beschikbaar te stellen.

maar begin dan maar om aan een meisje te vragen of zij haar vinger bij jou in je anus wil leggen.
Is de bel nog niet gegaan om naar huis te mogen?
En een vrouw met een voorbinddildo dan?
quote:misschicken schreef op 06 oktober 2008 @ 17:59:

Is de bel nog niet gegaan om naar huis te mogen?Nou inderdaad, het lijkt er op dat Geleerd aan het overwerken is.
Of linea erectus naar de smartshop is gegaan om wat poppes te halen..
Bestaat er een causaal verband tussen dit topic en de beurscrisis.

Echt ik vraag me dat de hele dag al af?

Het glijdt zo makkelijk dat je nauwelijks een verschil merkt. Af en toe moest ik echt een beetje kijken van "zit hij nou in het goede gat"?

Misschien is die meneer uit de vriendengroep giga neger van "datmeenjeniet" je net voor geweest Geleerd....
quote:Digitalis schreef op 06 oktober 2008 @ 15:01:

Nasaal is ook leuk, Geleerd. Zit van nature al glijmiddel in, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
wel verdorie.........gaat mijn giga neger overal zomaar rondwippen...is hij nou helemaal van de pot gepleurt
quote:Geleerd schreef op 06 oktober 2008 @ 14:50:

Af en toe moest ik echt een beetje kijken van "zit hij nou in het goede gat"?

Heb je zo'n kleintje dan?
@Ivy: nee, ik kreeg onlangs nog de opmerking dat ik zo groot was.

(Volgens mij klopt dat overigens niet, en ben ik precies gemiddeld)
Met je topics?
"Wanneer je van vaginaal naar anaal gaat moet je wel eerst van condoom wisselen toch?" Nee, hoeft niet. Alleen als de volgorde andersom is. Ik wil geen poep in mijn kut.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
ik heb geen ervaring met anale sex....lijkt me dat dit voor een vrouw ook best een intieme opgave...ik bedoel een heerlijke sappige poes is toch iets anders als een anus. Overigens wel knap van de vrouwen dat ze hier niet bij stilstaan....petje af...
Ik ben niet bekend met jouw eerdere topics, Geleerd, maar je schijnt nogal een bepaalde reactie op te wekken bij de meesten hier..

Er zal vast een reden voor zijn, maar ik vind het goed dat je gewoon vraagt wat je wilt weten over seks. Door dit soort vragen op een forum te posten hebben wij nu denk ik veel lekkerdere (en schonere) seks dan onze voorouders dat hadden. Maar goed.. Ik ben van mening dat anale seks niet voor iedereen is weggelegd. Het ligt er maar net aan hoe strak je als vrouw of hoe groot je als man geschapen bent..

Toevallig heb ik gisteren de heerlijkste anale seks mee mogen maken (zowel voor mij als mijn vriend was het magisch lekker en toch ook heel anders dan vaginale seks). Maar dat was dan ook de eerste keer dat het volledig pijnloos (ook zonder napijn) was, na een onaangenaam aantal keer pijnlijk doorzetten.... God, wat zijn vrouwen toch sterk!

Ik kan me goed voorstellen dat vrouwen het na 1 keer proberen levenslang afzweren. Dat het voor een man onprettig is, lijkt me dan ook aan het meisje in kwestie liggen.

Wat jouw geval betreft:

* Of je zat inderdaad niet in het juiste gaatje

* Of die grote vriendelijke neger is je inderdaad voor geweest...
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2008 @ 14:58:

Mijn vader zegt altijd, van lullen wordt je niet geil, en ik denk dat hij een punt heeft!Nou, mijn ervaring is heul anders hoor !! Er zijn vrouwen zat die reuze geil worden van lullen. Lees anders het piemel topic er nog eens op na !
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Donkey....

oei, maar gaat het in dat topic nou niet juist over het hebben van geen piemel?

En ik blijf zeggen.....van alleen lullen wordt ik niet geil hoor...

Daar heb ik toch wat meer voor nodig
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
* gaat toch eens een serieuze poging doen om SD uit haar kleertjes te lullen ... wie het laatst geil wordt heeft verloren *
Polygamie = intensieve vrouwhouderij
Jij bent lekker bezig he DS!

Zo op een vrijdag avond.
De eerste keren anaal vond ik ook niet zoveel aan (ben een vrouw). Maar al doende leert men. Tegenwoordig vind ik het héérlijk, doe het soms zelfs liever dan vaginaal.
A dirty mind is a joy forever. (Oscar WIlde)
He Geleerd las ergens dat je niet genomen wil worden door een man anaal. Maaruh heb hier nog een voorbind liggen en nog niet getest op een heer. Wil je uitproberen? En overigens als je goed geil bent dan gebruiken we gewoon je eigen vocht en is er glijmiddel niet nodig
echte heterokerels willen niet anaal Geleerd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven