Anaal....what makes it so special?

06-10-2008 14:50 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs mijn eerste anale ervaringen mogen beleven. Netjes de viva-tips opgevolgd om ruim de tijd ervoor te nemen en heel veel glijmiddel te gebruiken.

Het gevolg daarvan is echter wel dat het bijna identiek is aan de ervaring van vaginale seks. Het glijdt zo makkelijk dat je nauwelijks een verschil merkt. Af en toe moest ik echt een beetje kijken van "zit hij nou in het goede gat"?

In de films wordt anaal echt als het "je van het" gepresenteerd. En psychologisch gezien is het ook wel geil. Maar als je het echt gaat analyseren en je ervaring onder de loep gaat leggen, dan is het eigenlijk gewoon weer "neuken".

Kortom: anaal wordt altijd afgeschilderd als de ultieme mannen-droom, maar ik krijg een beetje de indruk dat de ervaring voor vrouwen veel bijzonderder is (dwz: veel meer afwijkt van de normale ervaring).

Verder vraag ik me af of we niet zover zijn doorgeslagen met die voorbereidsadviezen (heeeeel veel glijmiddel) dat we het unieke verloren hebben laten gaan. In de klassieke oudheid hadden ze toch ook anale seks? Dan moet het toch ook zonder glijmiddel kunnen en lekker zijn?
quote:Donkeyshot schreef op 17 oktober 2008 @ 22:36:

* gaat toch eens een serieuze poging doen om SD uit haar kleertjes te lullen ... wie het laatst geil wordt heeft verloren *

Heb me net aangekleed maar ga eens rustig op een stoel zitten wachten op de mooie woorden van DS waarbij ik dan plots denk....

Jaaaaaaaa....ik gooi al mijn kleren uit!

*SD denkt dat dit een wedstrijdje is wat ze niet KAN verliezen*
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
.
@Anonimini: dank voor je serieuze reactie!
Up, speciaal voor martje. Hij is dit topic vergeten volgens mij bij het uppen van oude topics van zijn voorgangers/alter ego's.
@Yvonne: hou nou eens een keer op met je vervelende en totaal ongefundeerde beschuldigingen.
Yvonjaspers:

Je begint wel heel erg vermoeiend te worden hoor, al dagen eigenlijk.En je punt is allang duidelijk. Ik weet ook niet aan wie ik me meer erger: aan hem of aan jou.

Zet hem dan gewoon onder je negeerknop.
Stijlloos
Oh god hebben we er weer eentje......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven