Anaal....what makes it so special?

06-10-2008 14:50 83 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb onlangs mijn eerste anale ervaringen mogen beleven. Netjes de viva-tips opgevolgd om ruim de tijd ervoor te nemen en heel veel glijmiddel te gebruiken.

Het gevolg daarvan is echter wel dat het bijna identiek is aan de ervaring van vaginale seks. Het glijdt zo makkelijk dat je nauwelijks een verschil merkt. Af en toe moest ik echt een beetje kijken van "zit hij nou in het goede gat"?

In de films wordt anaal echt als het "je van het" gepresenteerd. En psychologisch gezien is het ook wel geil. Maar als je het echt gaat analyseren en je ervaring onder de loep gaat leggen, dan is het eigenlijk gewoon weer "neuken".

Kortom: anaal wordt altijd afgeschilderd als de ultieme mannen-droom, maar ik krijg een beetje de indruk dat de ervaring voor vrouwen veel bijzonderder is (dwz: veel meer afwijkt van de normale ervaring).

Verder vraag ik me af of we niet zover zijn doorgeslagen met die voorbereidsadviezen (heeeeel veel glijmiddel) dat we het unieke verloren hebben laten gaan. In de klassieke oudheid hadden ze toch ook anale seks? Dan moet het toch ook zonder glijmiddel kunnen en lekker zijn?
I knew it! Ik zag de titel staan in de lijst en dacht: Da's een topic van Geleerd. En jawel! Gezien de grote waarschijnlijkheid van de uitkomst ga ik nog maar niet met mijn voorspellende gaven in een tentje op de kermis zitten...
Overigens moet je seks niet analyseren, dat moet je doen.

En die ouwe Grieken waren echt niet gek hoor. Die hadden vast wel een zalfje. Iig had men in 18de eeuws Frankrijk een zalfje. Als ik Marquis de Sade moet geloven.
quote:Digitalis schreef op 06 oktober 2008 @ 14:51:

I knew it! Ik zag de titel staan in de lijst en dacht: Da's een topic van Geleerd. En jawel! Gezien de grote waarschijnlijkheid van de uitkomst ga ik nog maar niet met mijn voorspellende gaven in een tentje op de kermis zitten...Haha! Ik had exact het zelfde voorgevoel
Maar begrijpen jullie dat het mij ietwat tegenviel?
Whoehahaha...je WEET gewoon al dat dit een topic van Geleerd is....

Enne nee hoor, in de oudheid hadden ze geen grote hoeveelheden glijmiddel

Een flinke klodder spuug doet het truukje ook wel slagen hoor
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Kon je nou niets originelers verzinnen?
quote:Summerdance schreef op 06 oktober 2008 @ 14:56:

Whoehahaha...je WEET gewoon al dat dit een topic van Geleerd is....

Enne nee hoor, in de oudheid hadden ze geen grote hoeveelheden glijmiddel

Een flinke klodder spuug doet het truukje ook wel slagen hoor Of meerdere klodders
Iedereen heeft de drang een deur te openen waar verboden toegang opstaat.

En dan uiteindelijk ... wat zit er achter de deur ... een ruimte, zoals achter elke andere deur.

Dus, neen niet zo speciaal, misschien wat spannender (letterlijk en figuurlijk) . En wel geil.

Maar voor de rest, een gat is een gat.

Proficiat met binnenglijden ...
Ja Geleerd, dat snap ik wel

Je bent er van te voren veel en veel te veel mee bezig geweest

Veel te veel onderzocht en voorkennis opgedaan

Tis net als met internetdaten

Als je te lang wacht ga je idealiseren en valt het altijd tegen

Snap je nu onze tips een beetje?

Over sex moet je niet praten/mailen/schrijven dan moet je doen!

Mijn vader zegt altijd, van lullen wordt je niet geil, en ik denk dat hij een punt heeft!
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
Misschien eens bij een vrouw proberen i.p.v. een koe?
Weet je wat de ervaring leuker maakt Geleerd? Het meisje de keel dichtknijpen. Zo knijpt ze de anus meer samen wat een strakker gevoel om de lul geeft.

Overigens voel jij er niks van, maar zonder glijmiddel is wel pijnlijk voor het ondergaande subject. Meestal dan.
Zijn er mannen die het wel echt substantieel lekkerder vinden dan vaginaal?
quote:elleinspe schreef op 06 oktober 2008 @ 14:58:

Misschien eens bij een vrouw proberen i.p.v. een koe?

Overigens word ik best geil van lullen, SD
Nasaal is ook leuk, Geleerd. Zit van nature al glijmiddel in, dus daar hoef je je geen zorgen over te maken.
@Ivy: mijn doel is niet om origineel te zijn. Ik wil hier graag over praten omdat het nu speelt in mijn leven.
Jees...dacht dat je weg was...maar goed...je kan niet alles hebben in het leven.

Veel glijmiddel is vooral handig voor onervaren dames..en heren for that matter.

Het anaal neuken is niet zozeer speciaal omdat het nu lekkerder is, maar voor veel mensen omdat het "vies" is..iets stiekems...

Sommige mannen vinden het wat strakker....

Ik hou er wel van en heb geen bergen glijmiddel nodig...eerst vaginaal en daarna anaal werkt prima...

Ik vind het vooral lekker voor de ontvangende partij...het geeft toch een apart gevoel.
quote:Geleerd schreef op 06 oktober 2008 @ 15:01:

@Ivy: mijn doel is niet om origineel te zijn. Ik wil hier graag over praten omdat het nu speelt in mijn leven.Je doet net of je weet niet wat meemaakt man...relax een beetje...
quote:Digitalis schreef op 06 oktober 2008 @ 14:51:

I knew it! Ik zag de titel staan in de lijst en dacht: Da's een topic van Geleerd. En jawel! Gezien de grote waarschijnlijkheid van de uitkomst ga ik nog maar niet met mijn voorspellende gaven in een tentje op de kermis zitten...

Idd ik krijg het algemene voorscherm te zien en ik dacht al meteen is het zelfde onderkruipseltje weer onder het steentje vandaan gekropen. Tataaaaaaaa en jawel hoor, hij zal toch niet zo zielig zijn geweest zijn andere topics omhoog te halen????? Tataaaaa en jawel hoor.

Zou zomaar kunnen zijn dat dat ook het enige is wat hij omhoog gehaald krijgt. Daar gaan we weer...................... (geef mij maar een ban voor die eerste zinsopmerking)
Nasaal...what makes it so special?
@Pien: ja, precies.... vooral lekker voor de ontvangende partij. Die indruk heb ik dus ook (inmiddels).

Wanneer je van vaginaal naar anaal gaat moet je wel eerst van condoom wisselen toch? Of is dat alleen wanneer de volgorde andersom is?
Oeh ben benieuwd wat je volgende topic is! Pffffff
quote:Digitalis schreef op 06 oktober 2008 @ 15:03:

Nasaal...what makes it so special?Ik denk de groene stukje op de pielemuis? Het is net deepthroaten, maar net even anders...
@Pien: nou, voor mij was het best wel een big thing.... ik heb me er toch wel een jaar of tien op verheugd.

Maar het viel dus wat tegen.
quote:Geleerd schreef op 06 oktober 2008 @ 15:01:

@Ivy: mijn doel is niet om origineel te zijn. Ik wil hier graag over praten omdat het nu speelt in mijn leven.Had je toch bij de tig andere topics kunnen aansluiten?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven