Anale seks

08-09-2017 14:12 122 berichten
Alle reacties Link kopieren
Er is natuurlijk al heel veel over geschreven, ook op dit forum. Toch wil ik graag nog een topic openen over anale seks.
Ik heb inmiddels wat (late) ervaringen opgedaan en vind het geweldig. Een vrouw/meisje laten genieten geeft mij altijd al veel voldoening. Maar er is niets geilers dan te horen: ‘ik wil dat je me in m’n kontje neukt’… Om vervolgens haar heerlijk kreunend klaar te laten komen op die pik in d’r kont. Ook anale stimulatie bij mij kan ik zeker lekker vinden.
Eigenlijk ben ik gewoon domweg benieuwd naar ervaringen, waarom wel/niet anaal, standjes, tips and trics, enz.
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
08-09-2017 21:30
:cheers:
:couple:
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Marina24 schreef:
10-09-2017 19:27
Ik kan niet anders, en wil toch graag penetratie tijdens de sex.
Maar waarom kan je niet anders dan? Wat heb je dat het vaginaal niet lukt?
koekies zijn lekker
zoetjerminder schreef:
11-09-2017 08:40
Maar waarom kan je niet anders dan? Wat heb je dat het vaginaal niet lukt?

Marina schreef eerder dat ze is geboren als intersekse baby, en dat haar geslachtskenmerken dus afwijkend zijn. Dan kan ik me voorstellen dat vaginale penetratie niet lukt. Maar voel je dan niet zo aangesproken als anale seks voor veel mensen niet zo gebruikelijk is als vaginale seks.
Alle reacties Link kopieren
Tx Trotter. Dat verklaart veel! Een ieder moet vinden wat hij/zij moet vinden. Ik houd er wel van :)
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Tr0tter schreef:
11-09-2017 08:44
Marina schreef eerder dat ze is geboren als intersekse baby, en dat haar geslachtskenmerken dus afwijkend zijn. Dan kan ik me voorstellen dat vaginale penetratie niet lukt. Maar voel je dan niet zo aangesproken als anale seks voor veel mensen niet zo gebruikelijk is als vaginale seks.
Ik voel me niet aangesproken. En ik zei al dat het voor veel mensen niet gebruikelijk of leuk is. Ik bedoel alleen dat dat geen reden is om zulke kinderachtige reacties te geven op dit topic, ookal is de manier waarom TO het topic opende nogal eigenaardig xD.
AeonOfWinter schreef:
10-09-2017 21:52
:yes:
Kun je het met een navel ook?

Met heeeeel veel glijmiddel
Alle reacties Link kopieren
olie-boer schreef:
08-09-2017 16:13
Wat een flauwe reacties weer....jammer hoor.
:-?





Volgens mij zijn er zat vrouwen die er dol op zijn.
Die ik heb meegemaakt werden er behoorlijk wild(-er) en geil(-er) van.
En dat waren een duizenden?
Ff voor de duidelijkheid, die mokkels van de video's, das nie echt, das gespeeld.
Acteren noemen ze dat.
Alle reacties Link kopieren
Alicereturns schreef:
13-09-2017 05:48
Ff voor de duidelijkheid, die mokkels van de video's, das nie echt, das gespeeld.
Acteren noemen ze dat.
Jij houdt er niet van?
koekies zijn lekker
Alle reacties Link kopieren
Alicereturns schreef:
13-09-2017 05:48
En dat waren een duizenden?
Ff voor de duidelijkheid, die mokkels van de video's, das nie echt, das gespeeld.
Acteren noemen ze dat.

Dus iedereen acteert daar in? Ooit amateurfilmpjes gekeken? Natuurlijk niet, waarschijnlijk vind je alles wat daar mee te maken heeft viespeukerij.
Er zijn er genoeg die er niet van houden maar ook massa's die er wel van genieten.
Alle reacties Link kopieren
Alicereturns schreef:
13-09-2017 05:48
En dat waren een duizenden?
Ff voor de duidelijkheid, die mokkels van de video's, das nie echt, das gespeeld.
Acteren noemen ze dat.
Natuurlijk zijn er heel veel vrouwen die het niet lekker/vies/pijnlijk vinden, maar er zijn zat (including me) die er heel erg van kunnen genieten. Daar komt totaal geen acteerwerk bij kijken hoor:)
Alle reacties Link kopieren
"Mokkels". echt.
Alle reacties Link kopieren
Mijn vriendin doet het vooral om mij het te gunnen. Heel langzaam opbouwen met heel veel aandacht voor de vrouw... kan het voor beide heerlijk zijn!
Maar bij ons gebeurt het niet dagelijks hoor!
Alle reacties Link kopieren
Voor mij is de anus een uitgang, geen ingang. Zou ook bang zijn voor incontinentie als je veel anale sex hebt.
En verder mag iedereen lekker zelf weten hoe die sext :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
emma12345 schreef:
13-09-2017 20:19
Voor mij is de anus een uitgang, geen ingang. Zou ook bang zijn voor incontinentie als je veel anale sex hebt.
En verder mag iedereen lekker zelf weten hoe die sext :cheer2:
Precies dat. Absolute no go!
Alle reacties Link kopieren
Nou dan is het een uitgang die ook prima als ingang kan dienen en super veel genot kan geven.

Dat gedoe over incontinentie is ook echt onzin.
Als dat zo zou zijn had ik nu met een luier rond gelopen :proud:
Alle reacties Link kopieren
ikke.merel schreef:
14-09-2017 12:26
Dat gedoe over incontinentie is ook echt onzin.
Nou...nee. Er is wel degelijk een verhoogd risico, maar het is inderdaad niet zo dat alles er op een gegeven moment uitloopt (excuus voor de mensen die in beelden denken). Of je dat risico wilt nemen is altijd je eigen keuze. Ik moet zeggen dat ik er niet echt mee bezig ben.
Erg geil als een dame aangeeft het zelf graag te willen en flink kan genieten van anale seks. Absolute turn-on en kijk uit zo'n ervaring te delen met iemand. Elkaar respecteren en niets forceren lijkt me het belangrijkste.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-09-2017 09:37
Reden: ivm trollhunten
88.00% gewijzigd
Suzanne2017 schreef:
25-09-2017 00:05
Lijkt op een troll die een bericht plaatst...

En jij meldt je speciaal aan om dat met ons te delen? Goh.
En toch zijn er dames die er wel van genieten, het niet zien als enkel een uitgang...

Tegenwoordig zijn 95% reacties van trollen en stokers en serieus ingaan op een reactie is sporadisch...
Alle reacties Link kopieren
GirlPowerrrrr schreef:
25-09-2017 12:08
Tegenwoordig zijn 95% reacties van trollen en stokers en serieus ingaan op een reactie is sporadisch...

Ik denk dat het iets genuanceerder ligt maar helaas wel veel ja. Ligt misschien ook aan het onderwerp. Bij sommige onderwerpen heerst nog altijd een taboe. Er voor uit komen dat je het lekker vind om, zoals dit onderwerp, in je kontje genomen te worden is bij sommigen nog steeds not done. En word er lacherig over gedaan.
Alle reacties Link kopieren
Dan ben ik iemand die er zeker van geniet. Sterker nog, ik denk dat vaker anale seks heb dan vaginale seks. Gewoon omdat ik het intenser,lekkerder en geiler vind dan vaginaal.
Alle reacties Link kopieren
ikke.merel schreef:
25-09-2017 12:24
Dan ben ik iemand die er zeker van geniet. Sterker nog, ik denk dat vaker anale seks heb dan vaginale seks. Gewoon omdat ik het intenser,lekkerder en geiler vind dan vaginaal.

Daar ken ik er nog eentje van die dat ook heeft. Veel intenser zegt ze.
Taboe snap ik maar om dan zo te reageren als velen hier vind ik echt niet respectvol.
Ga gewoon naar een volgend topic of meld gewoon dat je het niets vindt, kan ook.

Maar goed...ik geniet er ook enorm van, de geilheid die mijn lijf dan voelt is zo verslavend.
Het dient natuurlijk wel met zorgvuldigheid te gebeuren maar dat begrijpen de meeste mannen gelukkig.
Alle reacties Link kopieren
Zorgvuldig in zo verre, dat het zeker in het begin ff opgebouwd wordt. Maar vervolgens mag je wat mij betreft echt wel los gaan !

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven