Anale sex
zondag 2 september 2007 om 00:18
Hoi allemaal,
Ik zag dat elders ook al een topic over anaal geopend was, maar dat had toch een iets andere strekking dan mijn vraag.
Mijn partner en ik willen namelijk het namelijk heel graag anaal proberen. We hebben het nu al twee keer geprobeerd, en eerste keer lukte het eigenlijk totaal niet. Het deed bij mij teveel pijn en ik kon het ook niet doorzetten. De tweede keer ging het al ietsje beter, maar na een paar pogingen heb ik het ook maar opgegeven.
Heeft iemand tips voor hoe we dit het beste aan kunnen pakken zodat het wel lukt???
Ik wil het wel heel graag en zelf denk ik dat het een kwestie van opbouwen is. Ook omdat ik het als m'n partner met z'n vingers naar binnen gaat, wat overigens voor mij geen probleem is qua pijn, dat stiekem ook wel fijn vind...
Ik zag dat elders ook al een topic over anaal geopend was, maar dat had toch een iets andere strekking dan mijn vraag.
Mijn partner en ik willen namelijk het namelijk heel graag anaal proberen. We hebben het nu al twee keer geprobeerd, en eerste keer lukte het eigenlijk totaal niet. Het deed bij mij teveel pijn en ik kon het ook niet doorzetten. De tweede keer ging het al ietsje beter, maar na een paar pogingen heb ik het ook maar opgegeven.
Heeft iemand tips voor hoe we dit het beste aan kunnen pakken zodat het wel lukt???
Ik wil het wel heel graag en zelf denk ik dat het een kwestie van opbouwen is. Ook omdat ik het als m'n partner met z'n vingers naar binnen gaat, wat overigens voor mij geen probleem is qua pijn, dat stiekem ook wel fijn vind...
woensdag 12 december 2007 om 12:05
quote:Bronny schreef op 12 december 2007 @ 11:58:
Omdat het wat meer voorzichtigheid vraagt van je partner? En je dus meer vertrouwen moet hebben in elkaar?ok...... daar kan ik me iets bij voorstellen . Maar ...... waarom zou de man méér vertrouwen in de vrouw moeten hebben voor anale seks ? Andersom kan ik je wel vinden in die redenatie , hoor .
Omdat het wat meer voorzichtigheid vraagt van je partner? En je dus meer vertrouwen moet hebben in elkaar?ok...... daar kan ik me iets bij voorstellen . Maar ...... waarom zou de man méér vertrouwen in de vrouw moeten hebben voor anale seks ? Andersom kan ik je wel vinden in die redenatie , hoor .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 12 december 2007 om 23:41
quote:blijfgewoonbianca schreef op 12 december 2007 @ 12:05:
[...]
ok...... daar kan ik me iets bij voorstellen . Maar ...... waarom zou de man méér vertrouwen in de vrouw moeten hebben voor anale seks ? Andersom kan ik je wel vinden in die redenatie , hoor .Omdat ie bij een ONS misschien bang is dat zij zal denken dat-ie eigenlijk homo is??
[...]
ok...... daar kan ik me iets bij voorstellen . Maar ...... waarom zou de man méér vertrouwen in de vrouw moeten hebben voor anale seks ? Andersom kan ik je wel vinden in die redenatie , hoor .Omdat ie bij een ONS misschien bang is dat zij zal denken dat-ie eigenlijk homo is??
dinsdag 24 november 2009 om 06:02
quote:blijfgewoonbianca schreef op 29 oktober 2007 @ 20:23:
Als jij niet kort daarvoor naar het toilet bent geweest is die kans redelijk groot .
Sommigen nemen een laxans , anderen spoelen met lauw water ( lactacyd flesje )
Inderdaad even spoelen, echt nergens last van. Misschien wel goed om dan 2 aparte flesjes te blijven gebruiken, de bacteriën uit je darm kunnen de zuurtegraad van een vagina verstoren,
quote:Altijdwat schreef op 24 november 2009 @ 02:37:
Toch is de endeldarm daarvoor niet gemaakt.De kut is wel voor penetratie etc geschikt. De ontvanger van anale sex kan een verslapte kringspier krijgen en daardoor incontinentie.
Jammer hè ?
De mond is ook niet gemaakt voor orale sex, maar daarom doen mensen dat nog wel?
Prima hoor als je het niets vindt maar een dergelijk argument vind ik echt zo niet ter zake doende.
En die verslapte spier krijg je alleen als je niet de juiste regels hanteert: oprekken en vooral niets forceren.
Als jij niet kort daarvoor naar het toilet bent geweest is die kans redelijk groot .
Sommigen nemen een laxans , anderen spoelen met lauw water ( lactacyd flesje )
Inderdaad even spoelen, echt nergens last van. Misschien wel goed om dan 2 aparte flesjes te blijven gebruiken, de bacteriën uit je darm kunnen de zuurtegraad van een vagina verstoren,
quote:Altijdwat schreef op 24 november 2009 @ 02:37:
Toch is de endeldarm daarvoor niet gemaakt.De kut is wel voor penetratie etc geschikt. De ontvanger van anale sex kan een verslapte kringspier krijgen en daardoor incontinentie.
Jammer hè ?
De mond is ook niet gemaakt voor orale sex, maar daarom doen mensen dat nog wel?
Prima hoor als je het niets vindt maar een dergelijk argument vind ik echt zo niet ter zake doende.
En die verslapte spier krijg je alleen als je niet de juiste regels hanteert: oprekken en vooral niets forceren.
dinsdag 24 november 2009 om 11:51
Bgb,
Het voelt voor mij vooral als een machts issue. Als ik mijn man zie kronkelen onder mijn handen... dat geeft een ultiem gevoel van macht.
Daarbij, mannen zijn gewend om de warmte en zachtheid van een vrouw te ervaren.
Dat ik dat dan bij hem mag voelen is intiem.
Als ik zie hoe hij geniet, geniet ik ook ultiem... kan ik echt een demonische grijns van op mijn gezicht krijgen...
Het voelt voor mij vooral als een machts issue. Als ik mijn man zie kronkelen onder mijn handen... dat geeft een ultiem gevoel van macht.
Daarbij, mannen zijn gewend om de warmte en zachtheid van een vrouw te ervaren.
Dat ik dat dan bij hem mag voelen is intiem.
Als ik zie hoe hij geniet, geniet ik ook ultiem... kan ik echt een demonische grijns van op mijn gezicht krijgen...
dinsdag 24 november 2009 om 14:47
zaterdag 3 maart 2012 om 01:34
je kan poppers gebruiken koop je bij sexshop je ruikt aan het flesje je kring spier word gelijk ontspannen en word lekker anaal neuken als vrouw zijnde kan je kunst lul kopen en je partner ook verwennen om hem anaal tenemen zodat hij ook kan voelen hoe de vrouwen het voelen om genomen teworden geheim bij elkaar houden andere mensen hoeven niet teweten anders gaat je partner in verlegenheid raken dat is niet leuk gewoon liefde voor elkaar
zaterdag 3 maart 2012 om 01:45
anaal goed schoon en condoom veiligheid en veel glijmiddel en poppers ruiken kring spier telaten ontspannen zodat je kringspier niet beschadigt rustig neuken is lekker niet grof zoals vagina hard neuken bij anaal voorzichtig zijn wegengevoelige edeldarm kan beschadigen anale bloeding proctitis tot uitgebreid later colitis ulcerosa gronisch ziekte dus uitkijken daarom kan wel anaal neuken wel ervaring opdoen edeldarm van anaal naar dikkedarm loopt met de bocht mee voordat je anaal eerst vingeren soepel maken veel glijmiddel op waterbasis wegens infectie voorkomen olie zuigt je darm op kan de infectie in je darm op zuigen voorzichtig leiden tot ziektes meeste ziekte zitten waar je ontlasting eruit kom of bij het plassen om de afval via urine uit teplassen
zaterdag 3 maart 2012 om 17:16
Tip!?: probeer het zelf eerst eens in je uppie.Neem even een `momentje` voor jezelf zonder dat je vriend daar bij is..Bv.onder de douche of in bad..(dat knoeit minder als bv in bed)....met een dildo,buttplug of iets wat jou lekker lijkt.Masturbeer,ook vaginaal,vooral met veel glijmiddel.Probeer het anale deel eerst eens met je vinger,omdat je zegt dat dat stiekem lekker is, en probeer daarna langzaam en voorzichtig (veeeeel glijmiddel!!!) die dildo iod anaal in te brengen.Met een spiegeltje met uitkijk op het uitzicht van onderen,zien wat je doet kan zeer opwindend zijn. Kan er ook bij helpen...:)Dan weet je wat er komt en dat kan heeel lekker zijn dan met je vriend:)
vrijdag 30 maart 2012 om 10:57
Mijn partner vindt het (zoals volgens mij de meeste mannen) enorm lekker om te doen. Bij ons duurde het ook even voor het gemakkelijker ging. Mijn partner is redelijk zwaar geschapen, en zonder wat "voorbereidend werk" en glijmiddel (zoals eerder in dit topic beschreven) lukt het echt niet. Nu doen we het zo nu en dan eens, maar ik doe dat meer voor hem dan voor mezelf. Ik heb er niet echt veel mee.
vrijdag 30 maart 2012 om 11:35
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 11:13:
Moet er niet aan denken...en mijn partner ook niet. Anaal, ik vind het al zo onfris klinken. Mijn man zegt altijd; kerels die dat willen, hebben toch homofiele neigingen....
Wat een bullshit. Homofilie heeft niets te maken met wat je doet, maar met wie je het doet.
(het is eerder zo dat mannen die dergelijke opmerkingen maken latent homofiel zijn...)
Moet er niet aan denken...en mijn partner ook niet. Anaal, ik vind het al zo onfris klinken. Mijn man zegt altijd; kerels die dat willen, hebben toch homofiele neigingen....
Wat een bullshit. Homofilie heeft niets te maken met wat je doet, maar met wie je het doet.
(het is eerder zo dat mannen die dergelijke opmerkingen maken latent homofiel zijn...)
vrijdag 30 maart 2012 om 13:11