Anale sex

02-09-2007 00:18 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zag dat elders ook al een topic over anaal geopend was, maar dat had toch een iets andere strekking dan mijn vraag.

Mijn partner en ik willen namelijk het namelijk heel graag anaal proberen. We hebben het nu al twee keer geprobeerd, en eerste keer lukte het eigenlijk totaal niet. Het deed bij mij teveel pijn en ik kon het ook niet doorzetten. De tweede keer ging het al ietsje beter, maar na een paar pogingen heb ik het ook maar opgegeven.

Heeft iemand tips voor hoe we dit het beste aan kunnen pakken zodat het wel lukt???

Ik wil het wel heel graag en zelf denk ik dat het een kwestie van opbouwen is. Ook omdat ik het als m'n partner met z'n vingers naar binnen gaat, wat overigens voor mij geen probleem is qua pijn, dat stiekem ook wel fijn vind...
Het is heerlijk als je het goed doet zowel bij m of v, ik als man lust er wel pap van mmmmmmmmm
Bij mij is het echt een kwestie van gewenning. Ik wist hoe lekker het kon zijn maar moest me ook steeds over dat puntje van pijn zetten. Daarna kan ik me ontspannen en is het helemaal geweldig, wat een genot. Maar moet wel zeggen dat vaginaal toch mijn voorkeur heeft omdat ik het gevoel heb dat ik anaal niet klaar kan komen. Als mijn vriend in mij klaarkomt krijg ik wel een heerlijk gevoel maar volgens mij kom ik zelf niet klaar. Klopt dit?? En kan een vrouw uberhaupt wel anaal klaarkomen??
Ja dat kan Aimee met de nadruk op kan
Hier iemand die sinds kort toch ook echt om is gegaan. Het begon met een vinger, daarna een keer een budplug (als dat de goede omschrijving is). En toen op mijn zij, hij achter me, spelend met mijn clit een flinke klodder uierzalf op zijn knobbel en hij schoof hem naar binnen (HALELUJAAAA, heerlijk!!!) Durfde het inderdaad ook niet zelf .........

Had verwacht de volgende dag niet meer te kunnen lopen maar zelfs dat was geen probleem hihi. Op naar de volgende keer!
Fijn om te lezen dat ik dus niet de enige ben bij wie het niet in meteen lukt...!

We hebben nog geen echte poging weer gedaan, het is tot nu toe bij een vinger gebleven en dat wordt steeds fijner!!

We hebben het er ook over gehad en we weten ook zeker dat het wel gaat lukken maar dat het gewoon een kwestie van opbouwen is.

Dus we gaan nu maar voor de twee vingers hahaha! Hij moet bij mij echt wel degene zijn die 'doorzet' want zelf krijg ik dat echt niet voor elkaar.

En zo 'leer' ik denk ik ook wel hoe ik de boel kan ontspannen zodat het vanzelf gaat.. wel heel spannend vind ik het, om zo'n doel te hebben samen!
Soms begrijp ik niks van m'n eigen lijf...

Ik heb een vaste partner en een SV. Met mijn SV had ik de eerste nacht al anale sex. Ik was er zelf heel erg verbaasd over, want ik had 10 jaar een relatie gehad en moest er niet aan denken anale sex te hebben. Ik denk nu dat ik bang was voor pijn. De eerste nacht met m'n SV was ik zo geil dat we niet eens extra glijmiddel nodig hadden. We waren "op 'n hondjes" bezig toen ik z'n penis richting anus voelde gaan. Hij vroeg of ik bezwaar had en ik dacht alleen maar: het is nu of nooit. Ik was zo relaxed en geil dat ik helemaal niet aan pijn dacht. Het heeft ook geen pijn gedaan, terwijl hij me niet "voorbewerkt" had met vingers of een kleine vibrator ofzo. Hij gleed gewoon naar binnen en ik heb een orgasme gehad zoals ik daarna nooit meer gehad heb. Een paar maanden daarna leerde ik m'n partner kennen, hij vond het een geweldig idee anale sex te hebben, maar hoe we het ook proberen, het lukt niet.

Hoe geil en relaxed ik ook ben, verder dan 1 vinger komen we niet. Nou hadden we laatst een sexfeestje waar ook m'n SV en z'n vriendin waren. Mijn partner vind het maar niks als een ander mij penetreerd, maar nu wilde hij wel eens zelf meemaken dat het met m'n SV wel lukt. Hij lag erbij en keek ernaar. Echt onvoorstelbaar. Ik dacht dat het niet zou lukken omdat het een beetje gedwongen overkwam. Begrijp me niet verkeerd, ik wilde het echt zelf, maar het is wel of je iemand praktijkles geeft zeg maar en dus minder ontspannen. Maar het was dus weer geen probleem. Weer niks extra's gebruikt. Nou doe ik het met m'n SV altijd met condoom, dus dat dan maar eens geprobeerd mt m'n partner, maar het lukt echt niet.

Nu begin ik toch te denken dat ht ook een beetje aan de mannen ligt. M'n Sv is een echte macho, m'n partner is veel meer op mijn genot en gevoel gericht. Hij is bang mij pijn te doen en dat is mijn SV niet. M'n SV durft harder en ruwer met mij om te gaan.

We blijven oefenen hoor, want ik vind het wel heel erg lekker.
Apart hoor, Priority, dat het bij de één wel lukt en bij de ander niet. Maar ik denk wel dat je gelijk hebt. De man moet gewoon 'doorzetten' want als je voorzichtig gaat doen, lukt het nooit volgens mij.

Daar hadden we het hier eerder ook al over, als je het als vrouw zelf moet doen, heb je ook onbewuste weerstand denk ik...

Oefening baart kunst zeggen ze toch??
Voor mij werkt het het beste als ik eerst ruim de tijd krijg om me 'leeg' te maken.

Dan gebruik ik een buttplug met veel glijmiddel om rustig en voorzichtig te wennen aan dat er niet iets uit, maar juist iets ingaat

Het is verstandig om op je linkerzij te beginnen, want je darmen liggen gekronkeld, en rechts wordt gelijk afgesloten en is pijnlijk (bij mensen in de zorg waar klisma's worden ingebracht liggen ook op hun linkerzij).

Zorg dat je man nog niet in volle erectie is, zodat hij bij je van binnen nog kan groeien, je groeit dan als het ware mee...

De eerste keren vond ik niet leuk en erg onwenning, alsof ik nodig naar de wc moest. Maar je hersenen hebben even tijd nodig om te wennen, dus ga er vanuit dat je het zeker een aantal keren geprobeerd moet hebben, leg jezelf niks op.
anoniem_49508 wijzigde dit bericht op 02-10-2007 18:49
Reden: too much detail!
% gewijzigd
Heb ik nog een aanvullende vraag aan jullie:

Manlief vindt anale sex heerlijk. Ik ook, mits "in the mood". We doen het soms, wat het weer erg speciaal maakt en spannend. Tijdens de sex doet het geen pijn (idd met glijmiddel en in juiste houding).

Maar.... ik heb de volgende dag ontzettende buikpijn, last van mijn darmen. Alsof ik aan de race ben. Herkenbaar? Tips om dit "naspel" te voorkomen? Wetende dat ik er de volgende dag last van ga krijgen, drukt voor mij namelijk de pret behoorlijk.
Ik heb het verleden week voor de 1de keer gedaan en het is lekkerrrrrrr,geen enkele pijntje.tuurlijk wel met glijmiddel en vantevoren eerst lekker met vingers opgeilen,lust er nu wel pap van .
Interessant onderwerp, heb t 1 keer gedaan met mn mannetje, was toen vreselijk opgewonden en was lekker! Maar hou toch een beetje t idee dat t voor hem er vies uit ziet... Vind t zelf ook niet echt fris om met mn vingers in mn anus te zitten... Hoe krijgen jullie het goed schoon daar? Misschien dat k dan weer eerder die drempel overga, zou het graag als wat vanzelfsprekender zien! Alvast bedankt, als jullie reacties hier zijn erg nuttig volgens mij!
Au, au, au............

Afgelopen woensdagavond waren we lekker aan het vrijen. Ik wilde even op mijn buik verder. Toen ging er onverwacht iets erg fout, mijn lief kwam in mijn anus terecht met zijn penis* . Ik heb heel hard AU AU AU geroepen omdat het enorm pijn deed. De tranen biggelden over mijn wangen. (Normaal heb ik een hoge pijndrempel volgens behandelende artsen........). De vrijpartij was gelijk over.

Ik heb ook lang napijn in mijn anus gehad. Gelukkig kon ik mijn ontlastig wel gewoon kwijt.

Als ik de bovenstaande reakties/adviezen zo lees, vraag ik me af, wat bezielt al die mensen? Wordt het echt ooit leuk? Als er zoveel 'toeters en bellen' aan te pas komen, hoeft het echt niet voor mij. Gelukkig leven we in een vrije wereld, dus hoeft het niet.........

*Het was echt een ongelukje hoor, hij geneerde zich ook enorm.
quote:beter laat schreef op 05 oktober 2007 @ 17:33:

Au, au, au............

Afgelopen woensdagavond waren we lekker aan het vrijen. Ik wilde even op mijn buik verder. Toen ging er onverwacht iets erg fout, mijn lief kwam in mijn anus terecht met zijn penis* . Ik heb heel hard AU AU AU geroepen omdat het enorm pijn deed. Logisch, totaal onvoorbereid en onverwacht doet altijd pijn. Net als dat totaal onverwacht en onvoorbereid je vagina in ook ontzettend veel pijn doet.

Als ik de bovenstaande reakties/adviezen zo lees, vraag ik me af, wat bezielt al die mensen? Wordt het echt ooit leuk? Als er zoveel 'toeters en bellen' aan te pas komen, hoeft het echt niet voor mij. Ik neem aan dat hij hem er ook niet inramt als je nog kurkdroog bent er er dus ook "iets" moet gebeuren.

fgcolor=#000000]~[/fgcolor]
quote:beter laat schreef op 05 oktober 2007 @ 17:33:

Als ik de bovenstaande reakties/adviezen zo lees, vraag ik me af, wat bezielt al die mensen? Wordt het echt ooit leuk? Als er zoveel 'toeters en bellen' aan te pas komen, hoeft het echt niet voor mij. Gelukkig leven we in een vrije wereld, dus hoeft het niet.........

Hahahaha, komt me bekend voor

De eerste keer gebeurde bij mij ook per ongeluk en ik viel meteen flauw!

Lekker schrikken voor ons allebei

Maar trust me: het wordt ooit echt leuk!
Wanneer je als ontvanger 'bang' ben voor wat komen gaat, is er nooit sprake van ontspanning. Je hebt twee kringspieren, wanneer de penis voorbij de eerste dringt, voel je nagenoeg niets meer. Wanneer je er niet opgewonden van kunt raken, kun je een lekkere bipswip vergeten. Mijn man is bijzonder fors geschapen en ik ervaar anale sex niet als heel plezierig. Ik kan zelfs moeilijk lopen na een bipswip....

Het hoeft niet, het mag....
Hey Hallo Allemaal,

Ook wij zijn bezweken voor de heerlijke anale sex. Niet elke keer als we vrijen, maar meer als lekker extra-tje, een beetje het kersje op de slagroom;-)

Mijn favo standje is sowieso "hondjes", hierbij kan ik mezelf ook goed strelen.

Op den duur begon mijn vriend met een vinger in mijn anus, wat ik ERG lekker bleek te vinden, zeker tegelijk met zijn penis in mijn vagina.

Het gevoel was echt overweldigend. Daarna heel erg nat gemaakt ( gewoon met speeksel), en wonder boven wonder ging hij heel makkelijk naar binnen.

Ik ben echt nog nooit zo lekker klaar gekomen. In zo'n geval hoef ik mijn clit bijna niet meer aan te raken of ik kom al klaar, ongelooflijk!

Wat ik wel denk is, dat je echt enorm veel vertrouwen in elkaar moet hebben, echt een enorm fijn en intiem gevoel met elkaar durven delen.

Ik vind het denk ik nog intiemer als "normale" sex. Anale sex zou ik dan ook nooit met een scharreltje durven, alleen met mijn partner.
hallo allemaal, wij zijn ook liefhebbers van anaal. Zowel de man bij de vrouw als de vrouw bij de man. Als man moet je eerst een beetje wennen aan het idee dat je iets in je anus krijgt, maar indien het vertrouwen groot genoeg is moet dat geen probleem zijn. Het heeft niet te doen met homo zijn, want ik heb helemaal geen homo of bi sexuele gevoelens. Het is onderdeel van ons spel en we genieten er beide van en dat is waar het omgaat bij sex.
quote:miken schreef op 11 oktober 2007 @ 09:23:

...Als man moet je eerst een beetje wennen aan het idee dat je iets in je anus krijgt...

Als vrouw ook hoor ;)

Nee, serieus... Ik begrijp wat je bedoelt.

Een van de eerste keren dat ik anale sex probeerde te hebben heb ik daar een hele discussie over gehad. Ik vond dat hij te snel wilde gaan en hij vond dat "even doorduwen" juist beter werkte. Ik heb toen het idee geopperd de rollen eens om te draaien. Maar inderdaad komen dan antwoorden als: ik ben gen homo! te voorschijn.

Ik vind dat zo vreemd... Als je als man zijnde iets in je anus laat stoppen wordt dat gezien als iets wat alleen homo's doen, maar als man zijnde een vrouw anaal "nemen" is stoer.... Ofzo... weet er even geen ander woord voor.

Later, met een andere man hebben we de rollen wel eens omgedraaid. Ik vond het heel apart om te doen. Sowieso is het voor een vrouw een heel aparte ervaring om iets in een man te stoppen, maar ook omdat ik vond dat we nu eindelijk eens wisten waar we mee bezig waren. Je weet wat de ander voelt. OK, van binnen zitten er natuurlijk verschillen tussen een man en en vrouw, maar het penetreren op zich voelt bij beide hetzelfde.
bij mij ligt eraan hoe geil ik ben, ik heb van die buien dan en ik overal voor in.

hoe geiler hoe meer ontspannen hoe minder pijn.

het klaaromen is wel zalig nu ik er zo ff over nadenkt .....

misschien maar weer es proberen
Oke, ik heb hier toch ook nog een vraag over.

Een aantal jaar geleden ben ik verkracht (anaal). Van het ene op het andere moment, zonder glijmiddel, voorbereiding of wat dan ook. En ja, ik heb nog nooit zoveel pijn gehad. Sindsdien zit er een scheurtje in mijn kringspier (door het geweld), die nu jaren later, nog steeds wel eens openscheurt wanneer ik bijv. brood met veel pitjes heb gegeten.

Mijn huidige vriend heeft aangegeven, al een jaar geleden, graag eens anaal te willen proberen. Ik legde hem uit dat ik dat echt niet durfde/wilde/kon, maar dat als hij er zo nieuwsgierig naar was, hij het wel bij zichzelf mocht proberen . We hebben het er sindsdien niet meer echt over gehad. Hij zegt dat het geen moeten is, dat hij mijn houding begrijpt en dat het hem zelf ook niet prettig lijkt iets in zijn rectum geschoven te krijgen , dus dat hij het niet erg vindt wanneer we dit nooit zouden doen.

Wanneer ik jullie verhalen lees, word ik er wel nieuwsgierig naar, maar het punt is dat ik het niet durf omdat ik bang ben dat ik nooit kan ontspannen, en omdat ik bang ben dat ik er straks misschien wel helemaal incontinent van wordt.

Mijn vraag is eigenlijk: wat zijn de gevaren van anale sex?
[quote]koetje1984 schreef op 14 oktober 2007 @ 11:23:

Mijn vraag is eigenlijk: wat zijn de gevaren van anale sex?[/quote]

Bij twijfel niet doen lijkt me. Als het fout gaat zit jij idd de rest van je leven met de problemen.

Gevaren: infecties, bloedingen, aambeien las ik ergens kunnen ook ontstaan door (teveel) anale seks?

In de USA is al minimaal 1 homo overleden, maar die liet zich op een seksboerderij (het woord "boerderij" letterlijk nemen door een Pony nemen, en overleed toen aan inwendige bloedingen. Die man dus he, niet die Pony.
Ik ben een "paardenmeisje", dus weet wel hoe een pony er van onderen uitziet ja... tja...

Het probleem is dat het voor mij gewoon iets is dat zo beladen is, maar ik aan de andere kant wel nieuwsgierig ben. Ik ben alleen heel erg bang om dit keer echt incontinent te worden...
ik en mijn vrouw zijn voorstanders van anale sex,we doen het gemiddeld 4 keer per week

eigenlijk als ik eerlijk moet zijn kan ik mij geen sex herrinneren zonder anale sex erbij te hebben

we zijn tegenwoordig ook bezig met anaal fisten anaal en dat gaat ons vrij goed af zowel bij mijn vrouw als ik

we hebben gelukkig nergens last van vaak hoor je van die rare verhalen over dat ze de ontlasting niet meer op kunnen houden

ik zelf geloof die verhalen niet

we doen het wel met beleid er gaat toch gauw een pot vaseline per week op

of er in het is maar hoe je het bekijkt

ik merk wel dat er nog steeds een taboe op rust op anale sex en helemaal met fisten

ik zelf vind alles goed op sex gebied zolang het maar goed wordt besproken met je partner
Zou iemand me antwoord kunnen geven op mijn grootste angst?

De kans is groot dat mn vriend en ik dit binnenkort gaan doen en dat vind ik erg spannend. Vooral omdat ik bang ben dat het echt vies is.. dat hij met zn piemel/vingers ergens in loopt te 'roeren'. Ik kan daardoor ook niet goed ontspannen denk ik.. Dus, hoe zit dat nou?

Ik hoop iets te horen want ik heb zin om het te testen:)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven