Anale sex

02-09-2007 00:18 152 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik zag dat elders ook al een topic over anaal geopend was, maar dat had toch een iets andere strekking dan mijn vraag.

Mijn partner en ik willen namelijk het namelijk heel graag anaal proberen. We hebben het nu al twee keer geprobeerd, en eerste keer lukte het eigenlijk totaal niet. Het deed bij mij teveel pijn en ik kon het ook niet doorzetten. De tweede keer ging het al ietsje beter, maar na een paar pogingen heb ik het ook maar opgegeven.

Heeft iemand tips voor hoe we dit het beste aan kunnen pakken zodat het wel lukt???

Ik wil het wel heel graag en zelf denk ik dat het een kwestie van opbouwen is. Ook omdat ik het als m'n partner met z'n vingers naar binnen gaat, wat overigens voor mij geen probleem is qua pijn, dat stiekem ook wel fijn vind...
Nee, mijn man zit niet op dit vrouwenforum, het is namelijk een echte man en gelukkig ook niet uit 1959....zouden we toch zo'n 20 jaar schelen en dat is me echt een beetje teveel.
@joop, een beetje latent in de kast? Op dit forum kom je inderdaad dit soort mannen tegen....
nee dankje, is niet mijn ding.
Heel bekend met dit fenomeen sinds mijn huidige vriend. Helaas ging er een paar maanden geleden iets mis; verkeerde hoek denk ik. In ieder geval deed het van binnen (dus niet de kringspier zelf) ineens zo godsgruwelijk veel pijn, wat ook echt nog een paar uur duurde, dat het nu niet meer zo soepel en fijn gaat als daarvoor.. Alleen als ik gedronken heb. Ik ben dus te huiverig geworden (net als dat ik pijpen een tijd niet goed durfde omdat ik een keer bijna over mn kraak ging na een straal zaad tegen mn huig).

Blijf voorzichtig dus! Ook als je eraan gewend bent.
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 13:14:

Nee, mijn man zit niet op dit vrouwenforum, het is namelijk een echte man

Nee nee....oke ik snap het.
quote:kameel12 schreef op 03 maart 2012 @ 01:34:

je kan poppers gebruiken koop je bij sexshop je ruikt aan het flesje je kring spier word gelijk ontspannen

Maar.....er zitten ook risico's aan poppers!

Win, voor gebruik, eerst informatie in en kijk dan of het iets voor je is!
poppers...

poppers

Een een paar sites met info!
quote:joop_2000 schreef op 30 maart 2012 @ 12:07:

[...]

Kerels die dat zeggen zitten nog een beetje latent in de kast.Laat jij je ook in je reet neuken joop?
quote:willem1959 schreef op 30 maart 2012 @ 17:46:

[...]

Laat jij je ook in je reet neuken joop?Dat schijnt nogal een obsessie voor je te zijn? Word je daar opgewonden van willem, als het antwoord ja zou zijn?
quote:willem1959 schreef op 30 maart 2012 @ 17:46:

Laat jij je ook in je reet neuken joop?

Nee. Althans, nog nooit gedaan, en ik heb er ook niet echt behoefte aan (als een vriendin dat nou echt heeeel graag zou willen, dan misschien, maar dan puur voor haar, voor mij hoeft het niet).

Er gaat wel eens een vingertje in, maar that's it.
quote:NYC schreef op 30 maart 2012 @ 13:12:

Een man die anaal zou willen gaan, zou hem wat mij betreft in een drol mogen hangen.

Je verwart anale seks met poepseks?

Voor de duidelijkheid: poep heeft werkelijk niets met anale seks te maken.
quote:beter.laat schreef op 05 oktober 2007 @ 17:33:

Au, au, au............

Afgelopen woensdagavond waren we lekker aan het vrijen. Ik wilde even op mijn buik verder. Toen ging er onverwacht iets erg fout, mijn lief kwam in mijn anus terecht met zijn penis* . Ik heb heel hard AU AU AU geroepen omdat het enorm pijn deed. De tranen biggelden over mijn wangen. (Normaal heb ik een hoge pijndrempel volgens behandelende artsen........). De vrijpartij was gelijk over.

Ik heb ook lang napijn in mijn anus gehad. Gelukkig kon ik mijn ontlastig wel gewoon kwijt.

Als ik de bovenstaande reakties/adviezen zo lees, vraag ik me af, wat bezielt al die mensen? Wordt het echt ooit leuk? Als er zoveel 'toeters en bellen' aan te pas komen, hoeft het echt niet voor mij. Gelukkig leven we in een vrije wereld, dus hoeft het niet.........

*Het was echt een ongelukje hoor, hij geneerde zich ook enorm.Dat herken ik zo goed hahaha.. Dan roep ik ook altijd even AUW, maar ligt er ook aan HOE het gebeurd, als het uit het niets komt kan je schrikken en kan het pijn doen
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 13:17:

@joop, een beetje latent in de kast? Op dit forum kom je inderdaad dit soort mannen tegen....

Och, ik kom hier vanuit interesse voor de vele facetten van het hele

man-vrouw interactie gebeuren. Als ik alleen in mannen geïnteresseerd was ging ik wel naar gayforum.nl ofzo.

Maar mannen die ontkennen dat de anus gewoon een erogene zone is, en dat dat niets met homo- of heteroseksualiteit te maken heeft, en dan gelijk gaan roepen dat interesse in anale seks op homofiele neigingen duidt, die zijn vaak ofwel zelf een beetje homo (maar durven daar nog niet voor uit te komen) ofwel homofoob.
@joop-2000, ja ja, kerels die op dit vrouwenforum zitten, moet je per definitie in de gaten houden. Ik denk niet dat mijn kerel interese heeft in het vrouwen met een mening- forum van Viva. Het is natuurlijk niet verboden, maar het is wel echt een vrouwenforum!
quote:joop_2000 schreef op 30 maart 2012 @ 19:07:

[...]

Je verwart anale seks met poepseks?

Voor de duidelijkheid: poep heeft werkelijk niets met anale seks te maken.Ik vind persoonlijk van wel. Ik vind het poepgat bedoeld als uitgang. Voor poep wel te verstaan.
O, ja @Joop, en poepseks verwarren met anaal is natuurlijk ook onzin. Maar ik vind dat mannen die je endeldarm in willen toch wel een Beetje vreemd.....sorry, maar in mijn optiek neigt het toch Naar iets anders, dat ben ik dan wel weer met mijn man eens. Ik zal de woorden ' homofiele neigingen, niet meer gebruiken, daar er mensen zijn op dit forum die meteen helemaal van de leg zijn en kwaad reageren. Sorry, heb niemand willen kwetsen, heb ook niets tegen homo's , dus Joop, ook niets tegen jou, citeerde slechts een opmerking van mijn lompe vent.
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 19:30:

O, ja @Joop, en poepseks verwarren met anaal is natuurlijk ook onzin. Maar ik vind dat mannen die je endeldarm in willen toch wel een Beetje vreemd.....sorry, maar in mijn optiek neigt het toch Naar iets anders, dat ben ik dan wel weer met mijn man eens. Ik zal de woorden ' homofiele neigingen, niet meer gebruiken, daar er mensen zijn op dit forum die meteen helemaal van de leg zijn en kwaad reageren. Sorry, heb niemand willen kwetsen, heb ook niets tegen homo's , dus Joop, ook niets tegen jou, citeerde slechts een opmerking van mijn lompe vent.Wat vind je dan van vrouwen die graag willen dat hun partner hun endeldarm ingaat?
quote:Sorry, heb niemand willen kwetsen, heb ook niets tegen homo's , dus Joop, ook niets tegen jou, citeerde slechts een opmerking van mijn lompe vent.Waaruit maak je op dat Joop homo zou zijn?
Hallo yvon, humor??? Je doet je naam wel eer aan!
Boven Yvon staat ook nog een vraag aan je...
Jaaaaaaaa, moet ik nu overal op antwoorden meiden, of ben je soms ook weer een kerel? Ik zou het niet weten, misschien kun je wat verzinnen met een maïskolf......
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 20:26:

Jaaaaaaaa, moet ik nu overal op antwoorden meiden, of ben je soms ook weer een kerel? Ik zou het niet weten, misschien kun je wat verzinnen met een maïskolf......Jazeker moet jij reageren. Als je hier boute opmerkingen durft te plaatsen moet je ook genoeg stoer wijf zijn om antwoord te geven op normale vragen die aan je worden gesteld.
quote:NYC schreef op 30 maart 2012 @ 19:24:

Ik vind persoonlijk van wel. Ik vind het poepgat bedoeld als uitgang. Voor poep wel te verstaan.Associeer je 'normale' seks waar een penis bij betrokken is dan ook met plasseks?
quote:madelon1979 schreef op 30 maart 2012 @ 19:30:

Sorry, heb niemand willen kwetsen, heb ook niets tegen homo's , dus Joop, ook niets tegen jou, citeerde slechts een opmerking van mijn lompe vent.

Haha, nou geen zorgen, ik voel me niet in het minst beledigd hoor

Ik heb evenmin iets tegen homo's (in tegendeel, ik heb juist iets tegen homofobie of homohaat) maar nee, ik ben er zelf geen.

Wat dat "neigen naar iets anders" betreft, ik vind vrouwenbillen onwijs lekker om te zien, zo'n kont voelt lekker strak, en het heeft gewoon iets stouts. Alsof er een een taboe op heerst wat het spannender maakt ofzo. Overigens doe ik het maar zelden en speelt het geen grote rol in mijn seksleven, het is gewoon iets leuks voor erbij, een beetje afwisseling.

Wat vinden jij en je man dan van kerels die zich door een vrouw in hun kont willen laten neuken met een voorbinddildo? Daar ben ik dan toevallig niet van, maar er zijn genoeg mannen die daar ook op kicken. En ook dat heeft echt niets met homoseksualiteit te maken, die kerels zouden dat nooit willen laten doen door een andere man.

Naar je antwoord op pimpelmeesje's vraag ben ik ook wel benieuwd
Voorwerk met een buttplug of kleinere dildo, tot de natuur overneemt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven