BDSM, voor de liefhebbers - deel V

19-09-2017 19:02 3019 berichten
Alle reacties Link kopieren
Al sinds de oudheid bestaat er op dit forum een 'centraal' BDSM topic. Het vorige topic vind je hier. Het clubje SM-ers is niet zo heel erg groot, dus het lijkt af en toe misschien alsof het een besloten topic is, maar niets is minder waar! Dus wil je meepraten, je hart luchten, gênante vragen stellen of wat dan ook, over welke variant van BDSM dan ook, stort jezelf er in, je wordt met open armen ontvangen. Het wordt daarbij wel gewaardeerd als je, je even voorstelt.



Aangezien de meeste mensen die net komen kijken nog op zoek zijn naar zo veel mogelijk informatie zijn hier wat links naar sites die Viva forummers in het verleden hebben aangedragen:



Deviance & Desire



Kink Aware Info



Marijkes Praktijken



Submissive Guide



Wandering Spirits



Klein detail, naast gewone heerlijke geile ranzigheid komen er hier ook een hoop emoties om de hoek kijken. Mensen delen hier hun persoonlijke ervaringen en belevingen, het is daarbij belangrijk dat iedereen zich vrij voelt om dat te doen. Wees daarom altijd respectvol, ook als hun kink en beleving niet dezelfde is als de jouwe. Onthoud: YKINMKBYKIO of te wel: Your kink is not my kink, but your kink is okay



En omdat BDSM een zeer serieuze zaak is, ahum

een paar filmpjes
sweet_concubine wijzigde dit bericht op 19-09-2017 20:00
14.65% gewijzigd
Dulcissime, totam tibi sibdo me...
TardisBlue schreef:
01-11-2018 20:10
Leuke club heb je, KapiteinG. Ik zet een bezoekje alvast bij mijn goede voornemens voor 2019 :hyper:
Tnx, maar het is niet mijn club hoor :P Ik ben een van de vrijwilligers.
Alle reacties Link kopieren
:swear: ff ego klagen... Paar week geleden moest date met M afgezegd worden, M was ziek .... Eindelijk weer nieuwe optie gevonden, stuiterde dagen door t huis.... En ja hoor, weer moeten afzeggen :frusty:
Nu is mn verlangen alleen maar groter maar moet weeer langer wachten..
@HoesjeBoesje: vervelend dat er zo vaak afgezegd wordt achter elkaar. Ziek kun je natuurlijk niks aan doen, maar als dit vaker gebeurd misschien toch kijken of je betere afspraken kan maken. Maar misschien is het straks wel extra leuk als je elkaar eindelijk weer ziet.


Ik vind iedereen wat stilletjes in het topic. Hoop dat dat voor de meesten een goed teken is. Ik verheug me in ieder geval weer op het fetisj festival seizoen dat er aan komt. :whip: :yes:
Alle reacties Link kopieren
Hier voornamelijk stil omdat ik wacht.... En geniet van de voorpret.
Helaas is het steeds ziekte waardoor er afgezegt moet worden.
Zat wel even in een dip na de laatste afzegging... Spanning loopt toch op in de dagen ervoor, en t voelde even als zo'n gat waar ik in viel. Miste m enorm, alles in mn lijf.
Gelukkig wel wat afleiding, dus ging snel beter, maar gedver, voelde even heel vervelend.
HoesjeBoesje schreef:
03-11-2018 14:31
:swear: ff ego klagen... Paar week geleden moest date met M afgezegd worden, M was ziek .... Eindelijk weer nieuwe optie gevonden, stuiterde dagen door t huis.... En ja hoor, weer moeten afzeggen :frusty:
Nu is mn verlangen alleen maar groter maar moet weeer langer wachten..

Vervelend hoesje, ik kan me voorstellen dat het niet leuk is als je elkaar niet zo veel kan zien, maar helemaal vervelend is het als het onverwacht niet door gaat.

Hoe is 't nu?
HoesjeBoesje schreef:
08-11-2018 20:22
Hier voornamelijk stil omdat ik wacht.... En geniet van de voorpret.
Helaas is het steeds ziekte waardoor er afgezegt moet worden.
Zat wel even in een dip na de laatste afzegging... Spanning loopt toch op in de dagen ervoor, en t voelde even als zo'n gat waar ik in viel. Miste m enorm, alles in mn lijf.
Gelukkig wel wat afleiding, dus ging snel beter, maar gedver, voelde even heel vervelend.

Ah zo is het nu dus :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Lol :proud:

Als er niets aan ziektes tussenkomt, volgende week herkansing! Vliegen beiden bijna tegen de muur op, wat een intens gevoel is dat toch.
HoesjeBoesje schreef:
08-11-2018 20:46
Lol :proud:

Als er niets aan ziektes tussenkomt, volgende week herkansing! Vliegen beiden bijna tegen de muur op, wat een intens gevoel is dat toch.

Het wordt hier in elk geval al weer wat levendiger als we tegelijkertijd de vraag en het antwoord aan het posten zijn. :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
ik ga binnenkort zelf weer eens slaan. Heel veel zin in. Lekker samen lol maken.

subben mis ik af en toe verschrikkelijk en andere momenten is het ver weg. Komt ook omdat mijn hoofd te vol is met andere dingen die aandacht nodig hebben. Nouja is ook niet erg, dan mis ik het ook minder.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Hier loopt de spanning ook op. Dit weekend hebben we weer de tijd en ruimte om uitgebreid te spelen, ben erg benieuwd wat manlief gepland heeft.
Alle reacties Link kopieren
wel zaterdag naar een feestje, alleen, dus wie weet ontmoet ik nog leuke mensen
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
@HoesjeBoesje Ik zit hier ook met een zieke D, het gaat precies de ronde :( Hopelijk heb jij meer geluk volgende week.
Alle reacties Link kopieren
T is wat met die D's van tegenwoordig, zomaar ziek worden, kan niet eigenlijk. We hebben onze portie kink nodig :whip: ;-)
Hopelijk snel beter en weer een kans Tardis.
Inderdaad. Moet ik even invallen ? :whip:
Alle reacties Link kopieren
Nou, zou bijna ja zeggen, M is onderhand weer richting ziek aan t gaan... o_o

Valt dit niet onder hengelen? Zou dat lekker meppen trouwens? Een hengel? :P
HoesjeBoesje schreef:
11-11-2018 20:56
Nou, zou bijna ja zeggen, M is onderhand weer richting ziek aan t gaan... o_o

Valt dit niet onder hengelen? Zou dat lekker meppen trouwens? Een hengel? :P

Nee, dit is sociale dienstverlening met wederzijdse belangenverstrengeling :A:
Alle reacties Link kopieren
Dan mag t :P
shifty schreef:
11-11-2018 21:00
Nee, dit is sociale dienstverlening met wederzijdse belangenverstrengeling :A:
:lol:
Alle reacties Link kopieren
Hallo mensen,

Weer terug van even weggeweest. Bij mij geen ziektes, maar gewoon heerlijk aan het genieten van het spel met mijn lieve en brutale sub/brat.

Gaat allemaal erg voorspoedig en ik probeer steeds wat creatieve spelelementen te bedenken. :biggrin:

Hoop dat het bij jullie ook allemaal goed gaat!
lollypopje schreef:
08-11-2018 21:17
subben mis ik af en toe verschrikkelijk en andere momenten is het ver weg. Komt ook omdat mijn hoofd te vol is met andere dingen die aandacht nodig hebben. Nouja is ook niet erg, dan mis ik het ook minder.
Helpt het niet om als sub je hoofd leeg te krijgen? Gewoon effe het beste van jezelf geven en op een andere planeet zweven...

Vind overigens dat gewone seks het Dom gevoel niet kan vervangen. Nog even uitkijken dus dit opnieuw te ervaren.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
13-11-2018 16:15
Helpt het niet om als sub je hoofd leeg te krijgen? Gewoon effe het beste van jezelf geven en op een andere planeet zweven...

Vind overigens dat gewone seks het Dom gevoel niet kan vervangen. Nog even uitkijken dus dit opnieuw te ervaren.
als ik een vast iemand had was dat een prima oplossing. Ik heb enkel mensen met wie ik af en toe speel als alle agenda's kloppen. En zelfs dat kan nooit de diepe onderdanigheid geven die ik mis
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
lollypopje schreef:
13-11-2018 16:49
als ik een vast iemand had was dat een prima oplossing. Ik heb enkel mensen met wie ik af en toe speel als alle agenda's kloppen. En zelfs dat kan nooit de diepe onderdanigheid geven die ik mis
Ik begrijp dat iemand vast je een diepere context geeft om je helemaal uit te leven. Als Dom bouw je ook aan vertrouwen dat verder reikt dan enkel de seks, het draait om meer. Heb je het echt zo moeilijk iemand te vinden? Ik wou net dat er meer onderdanige vrouwen als jou rondliepen...
anoniem_643021e2c600f wijzigde dit bericht op 14-11-2018 16:30
0.18% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
14-11-2018 16:22
Ik begrijp dat iemand vast je een diepere context geeft om je helemaal uit te leven. Als Dom bouw je ook aan vertrouwen dat verder rijkt dan enkel de seks, het draait om meer. Heb je het echt zo moeilijk iemand te vinden? Ik wou net dat er meer onderdanige vrouwen als jou rondliepen...
Als ik puur een D/s zou willen zou het vast makkelijker zijn, maar ik wil geen D/s zonder ook een liefdesrelatie te hebben met die persoon. Tot die tijd hou ik het op los spel.
En ergens loopt iemand rond, want ik ken mensen die hebben wat ik zou willen. Dus het is niet uniek :)
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
14-11-2018 16:22
Ik begrijp dat iemand vast je een diepere context geeft om je helemaal uit te leven. Als Dom bouw je ook aan vertrouwen dat verder rijkt dan enkel de seks, het draait om meer. Heb je het echt zo moeilijk iemand te vinden? Ik wou net dat er meer onderdanige vrouwen als jou rondliepen...
Onderdanige vrouwen zat, net als dominante mannen. Maar buiten mijn H ken ik geen Dom met wie ik het echt aan zou willen gaan. Juist op dit gebied is het lastig matchen. Het moet op zoveel punten kloppen om je echt te kunnen geven.
...
lollypopje schreef:
14-11-2018 16:25
Als ik puur een D/s zou willen zou het vast makkelijker zijn, maar ik wil geen D/s zonder ook een liefdesrelatie te hebben met die persoon.
Is dat mogelijk, denk je, om die klik te maken van elkaar zo vaak als gelijke te zien naar plots D/s? Ik hoop alvast dat je iemand vindt die daarin past. Zoals Roos schrijft, het zijn zoveel factoren die moeten kloppen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven