Beetje in de war..

27-02-2012 10:58 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Na een redelijk brave jeugd nu sinds een jaar het uitgaansleven ontdekt (ik ben pas 22 maar vind het toch vrij laat..)

Tijdens het uitgaan bij mij in de buurt heb ik weleens een praatje met verschillende jongens maar verder gebeurt er niet veel, mijn vriendinnen zeggen dan weleens dat ik gewoon moet zoenen maar ik zeg dan altijd dat dat niets voor mij is en ik dat nooit zou doen..

Afgelopen vrijdag naar Amsterdam geweest en het daar toch wel heel erg naar mijn zin gehad!

Even in het kort:

Ik stond gewoon te dansen, had oogcontact met een jongen, daarna nog een keer.. Hij pakte mijn hand we gingen naar een hoekje en begonnen te zoenen..

Niets voor mij..

Maar toch voelde het echt goed.. Hij vroeg mijn nummer en zou mij een berichtje sturen, dat heeft hij ook gedaan waardoor mijn hart steeds sneller ging kloppen..

Ik blijf tegen mezelf zeggen dat ik niet verliefd moet zijn.. Maar ben bang dat ik er toch ingetrapt ben..

Hij wil meteen afspreken in een hotel, met mij 'slapen' en mij verwennen.. Ik ben eerlijk geweest en gevraagd waarom hij zo snel wil gaan.. Hij zei dat we ook gewoon naar de bios konden gaan en wat drinken maar daarna heeft hij niet meer van zich laten horen..

Was het gewoon leuk voor 1 keer en moet ik hem gewoon vergeten.. Moet ik wachten tot hij toch weer een berichtje stuurt of zou ik hem gewoon vragen waarom hij nu niets meer van zich laat horen..
Tip: laten vallen. Meteen afspreken in een hotel? Wat denk je wat hij van je wil?
Not a day goes by I don t think about you.
Ja, hij wil duidelijk maar één ding. En dat is iets heel anders dan wat jij wil! Wis zijn nummer en denk aan andere dingen.
Het lijkt me wel duidelijk waar hij naar op zoek is... Obviously!

De vraag is: zoek jij dat ook? Dan kun je natuurlijk een berichtje terug sturen.

Maar laat je niet meeslepen door gevoelens. Als dat wel het geval is (wat zo lijkt te zijn, afgaande op je openingspost) zou ik vooral/juist geen contact opnemen.
Jij bent bezig verliefd te worden? Sorry, dit wordt niks.

Iemand die meteen in een hotel wil afspraken om 'jou te verwennen', die wil alleen neuken en verder niks.

En als je daar nog niet zeker van was: dat hij bij het minste tegengesputter al niks meer laat horen zegt echt genoeg.
Leg mij eens uit.....hoe kun je verliefd worden op iemand waar je geen woord mee gewisseld hebt?

Echt, het staat met grote neonletters boven zijn hoofd.... IK WIL ALLEEN MAAR SEKS MET JOU, VERDER NIKS!!
Poeh, ben jij echt nog zo naief? Pas maar op dat je je niet laat gebruiken!

Wat denk je zelf? Dat m dit gaat worden, de man die je op handen draagt? Ben bang van niet...

Deze is gewoon uit op een neukertje. En jij bent daar niet op uit. Dus gewoon laten gaan, niets meer mee doen. Als hij niets heeft laten horen, hoe veel tijd kost het om een sms te versturen?

30 seconden? En die heeft hij niet?

Hou de eer aan jezelf... En wat maakt het trouwens uit dat zoenen met "wildvreemden" niets voor jou is. Dat siert je juist en daar moet je trots op zijn!
Dit dacht ik natuurlijk ook al een beetje, maar ik dacht of hoopte misschien dat het ook wat anders kon zijn.

Ik word gewoon te snel verliefd en ik wil gewoon een leuke vent zonder dat hij mij meteen wil 'verwennen' en naar een hotel wil enzo!

Dus inderdaad maar meteen zijn nummer wissen en aan andere dingen denken!

Bedankt voor alle reacties.
Dat is niet verliefd, dat is de high van het gewild zijn.

Kleine selectietip: als ze je nummer vragen voordat ze je gezoend hebben zijn ze echt geïnteresseerd, of in elk geval bereid er een meer-dagen project van te maken.
Ik wist niet dat dit soort kinderlijkheid in het internettijdperk nog bestond bij provinciaaltjes ..... meid, je bent 22, wake up!!
.
Het eerste wat bij mij opkomt is Loverboy.
Beter te laat dan over tijd.
jeetje, hij wilde je gewoon het bed in krijgen. Overduidelijk en je hebt het niet eens door?
Beter een beutje in de war dan een beetje heul veul dom geweust!
Laat je niet door je vriendinnen wijsmaken dat je zo maar moet zoenen. Ik heb dat zelf nooit gedaan, de mannen waar ik mee gezoend heb vond ik ook daadwerkelijk leuk, daar wilde ik een relatie mee. Nooit gezoend om het zoenen. En daar voelde ik me prima bij. Je kunt ook lekker uitgaan en dansen en plezier hebben zonder zoenen!

Zoenen als je elkaar echt leuk vindt, als je al kriebels hebt en het gebeurt dan eindelijk.... Dat is zo gaaf! Dat is het wachten op een leuke persoon echt waard.
@aikidoka: niks mis met een vreemde zoenen gewoon omdat je daar zin in hebt. Maar dan moet je daar allebei van op de hoogte zijn, en niet zoenen omdat je denkt dat het van je verwacht wordt.
Ik heb mij ook nooit door vriendinnen laten wijsmaken dat het moet en heb het al helemaal niet gedaan omdat het van mij verwacht werd.. Maar het gebeurde gewoon, heb er verder ook geen spijt van, het was lekker en ik heb ervan genoten.. En daar blijft t bij!
quote:anneeeee schreef op 27 februari 2012 @ 10:58:

Was het gewoon leuk voor 1 keer en moet ik hem gewoon vergeten.. Moet ik wachten tot hij toch weer een berichtje stuurt of zou ik hem gewoon vragen waarom hij nu niets meer van zich laat horen..

Je 'moet' alleen doen waar je zelf zin in hebt, en verder niets!

Alles mag, niets moet. Er is ook niks verkeerd met meteen met een jongen zoenen of dezelfde avond het bed in duiken, als het klikt en jij er zin in hebt.

Maar luister alleen naar jezelf, en heb schijt aan de mening of moraal of verwachtingen van anderen, de 'normen van de maatschappij', of eventuele druk die hij op je uitoefent (ik weet niet of er sprake is van dat laatste, maar dat zou een reden zijn om het juist niet te doen).
quote:anneeeee schreef op 27 februari 2012 @ 13:23:

Ik heb mij ook nooit door vriendinnen laten wijsmaken dat het moet en heb het al helemaal niet gedaan omdat het van mij verwacht werd.. Maar het gebeurde gewoon, heb er verder ook geen spijt van, het was lekker en ik heb ervan genoten.. En daar blijft t bij! Nou, klinkt prima toch! Good for you!
Je bent 22, ik denk dat je nog thuis woont?

Dat denk ik omdat hij in een hotel wil afspreken. Dan kan het dus niet bij jou. En dan aanname nummer 2: hij heeft een relatie/woont samen. Vandaar dat bij hem thuis ook geen optie is (tenzij hij ook nog thuis woont?)
Ja, ik woon thuis en hij woont thuis.. Maar dan nog is het toch een beetje raar om meteen in een hotel af te spreken?

Als ik kon kiezen zou ik gewoon naar de bios gaan of ergens wat drinken..
Natuurlijk is dat raar, maar wel begrijpelijk als seks het enige doel is dat iemand voor ogen heeft.
quote:anneeeee schreef op 27 februari 2012 @ 16:54:Als ik kon kiezen zou ik gewoon naar de bios gaan of ergens wat drinken..

Jij wil een relatie, dus je wilt iets gezelligs gaan doen om elkaar beter te leren kennen.

Voor hem is dat pure tijdverspilling. Hij wil seks. Waarom zou hij daar eerst urenlang voor in een bioscoop of café moeten gaan zitten? Het voortraject hebben jullie al gehad, er is gezoend, dus nu is het wat hem betreft tijd om de zaak af te maken.

Wat jij wil vind ik heel logisch en begrijpelijk, maar voor hem is dat alsof hij weer bij nul moet beginnen. Dat wil hij helemaal niet gaan investeren, voor een snelle wip.
Hij is vrij duidelijk toch: hij wil je verwennen. Middels penetratie, misschien wel orale seks. Maar niet door je de hele avond chocolaatjes te voeren.
Lieve TO,

Die vriendelijke vriend wil sex, niet meer, niet minder.

Als je de hoop op meer hebt:

Wil je je hier voor laten lenen?
Natuurlijk wil ik me niet laten gebruiken voor alleen maar sex.

Maar omdat ik wat ik al eerder zei niet heel goed weet wat ik ermee moet/moest dacht ik, ik plaats het hier en ik was benieuwd naar al jullie meningen. Soms help dat om mijn eigen mening erover te veranderen.

Ik denk er nu al de hele dag een beetje over na..

En moet het inderdaad maar laten gaan..

Zoals ik al eerder zei is het gebeurt, kan ik er niets meer aan doen, maar ik heb genoten van het zoenen en heb er geen spijt van.

Hier zal het dan ook bij blijven!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven