Ben ik 'goedkoop'?

25-01-2013 17:54 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even iets waar ik al een tijdje mee zit, en omdat ik hier volledig anoniem ben, durf ik het wel aan te kaarten.

Al best heel lang, vanaf een jaar of 16 ongeveer, vind ik het leuk om mannen (en voor het grootste deel zijn dit jongens/mannen die ik ken, vriendjes, scharrels of mensen die ik al wat langer ken van internet, geen volslagen vreemden in ieder geval) foto's van mezelf te sturen. Niet totaal naakt, maar enigszins. Er blijft altijd nog wel iets te raden over. En smaakvol geprobeerd te maken, dus niet pontificaal ofzo.

Ik doe het, denk ik, vooral omdat ik de reactie van mannen leuk vind, als ze me mooi vinden, of er opgewonden van worden.

Altijd zeg ik gekscherend dat 'je me niet met een webcam alleen moet laten, want dan ga ik los', en eigenlijk is dat ook zo. Zodra ik een webcam voor me heb, of ik kijk op chatroulette (wat ik een paar keer gedaan heb uit nieuwsgierigheid) dan vind ik het toch weer leuk om mannen een beetje uit te dagen.

Maar de laatste tijd zit het me toch niet lekker. Het is niet dat ik altijd gigantisch spijt heb van mijn acties, want heel ver ga ik nooit, maar toch vraag ik me vaak af waarom ik dit nodig lijk te hebben, en al zolang. Al jaren knaagt het wel een beetje dat ik dit doe, maar ik blijf er toch mee doorgaan. En ik word ook een beetje bang dat mijn grenzen gaan opschuiven op een gegeven moment.

Moet ik het accepteren als iets dat bij me hoort, ik ga er immers verantwoordelijk mee om, vertrouw de man aan de andere kant altijd genoeg, en zorg altijd dat ik niet té ver ga, of moet ik eens opgroeien en besluiten dat ik meer waard ben dan dit?

Hoe kijken jullie hier tegenaan? Is het per definitie goedkoop en triest dat ik dit doe, of ben ik naief, en zijn er veel meer vrouwen die dit doen?
En dat sexroulette dan???

Dat gaat verder dan foto's hoor, wanneer je je melkbussen wil tonen...
quote:Kier_V schreef op 25 januari 2013 @ 18:23:

En dat sexroulette dan???

Dat gaat verder dan foto's hoor, wanneer je je melkbussen wil tonen...

Melkbussen? Die heb jij misschien. Ik heb borsten.

Maar anyway, ik vind dat juist minder ver gaan. Je klikt door, en ze zien je nooit meer terug. Bovendien zien ze mijn hoofd niet, en weten ze uberhaupt niet wie ik ben. Ik heb dit 1 keer gedaan.

Maar goed, dat is dus raar? Niemand hier heeft zoiets uit onzekerheid/nieuwsgierigheid/spanning weleens gedaan? Of iets vergelijkbaars?

Ik zit hier op de sekspijler, maar ineens is iedereen roomser dan de paus?

Begrijp me niet verkeerd, ik ga nu niet mijn eigen probleem zitten downplayen hoor, en me zitten verdedigen, maar ik hoop wel op eerlijke reacties. Ik kan toch niet de enige zijn die dit weleens doet?
Jeetje, dat chatroulette heb ik ooit eens gezien en nooit gesnapt. Ik snap dat vooral niet omdat álles aan de andere zijde (iedereen die op die site is dus) jou kan zien. Ouwe vieze mannetjes, jongetjes van 14 enzovoorts. Denk je daar weleens over na?

Sorry niet echt een antwoord op jouw vragen maar ik vraag me dat toch zó af.
quote:Frizzy schreef op 25 januari 2013 @ 18:28:

Jeetje, dat chatroulette heb ik ooit eens gezien en nooit gesnapt. Ik snap dat vooral niet omdat álles aan de andere zijde (iedereen die op die site is dus) jou kan zien. Ouwe vieze mannetjes, jongetjes van 14 enzovoorts. Denk je daar weleens over na?

Sorry niet echt een antwoord op jouw vragen maar ik vraag me dat toch zó af.Ja, maar ze weten toch niet dat ik dat ben? Het enige wat ze zien zijn borsten. (ze waren trouwens niet eens helemaal bloot, maar dat gelooft nu natuurlijk geen hond meer!)
Ik stel nergens dat ik roomser ben dan de paus.

Lees mijn reacties goed en wat ik daarmee bedoel.

Het gaat erom dat jij je kennelijk niet meer lekker voelt de hele tijd met wat je doet of uitvoert.

Daar zul je dus een oplossing voor moeten vinden, zodat wat je doet weer okay voelt voor jou.
quote:tante_lien schreef op 25 januari 2013 @ 18:30:

[...]

Ja, maar ze weten toch niet dat ik dat ben? Het enige wat ze zien zijn borsten. (ze waren trouwens niet eens helemaal bloot, maar dat gelooft nu natuurlijk geen hond meer!)Nee zij weten niet dat jij het bent, dat snap ik, maar vind jij het opwindend dat er misschien een 79 jarige meneer zich zit af te trekken op jou? Of dat je borsten in het hele buurthuis zichtbaar zijn?
Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen! Meld je anders aan voor zo n webcamsite, verdien je er nog geld mee ook en heb je je dosis aandacht ook weer gehad ;)
quote:ny-na schreef op 25 januari 2013 @ 18:32:

Als je het leuk vindt moet je het gewoon doen! Meld je anders aan voor zo n webcamsite, verdien je er nog geld mee ook en heb je je dosis aandacht ook weer gehad ;)Ja, doe die dan! Al jij het onerkenbar kn hodn kan jeer leuk an verdienen! (Wel opgeven aan de fiscus onder overige inkomsten, en de helft reserveren voor die fiscu, dan ga je niet de mist in.)
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:tante_lien schreef op 25 januari 2013 @ 18:21:

[...]

Het zit me alleen dwars als blijkt dat het goedkoop of ongezond gedrag wordt gevonden (maar goed, wie bepaalt zoiets?)

exhibitionsisme vind ik overigens een erg groot woord. Preutser dan ik zal je ze niet vinden, ik ben in het dagelijks leven wat betreft seks juist omgekeerd, heb nooit ONS, vertoon geen promiscue gedrag en heb erg weinig sekspartners gehad. De foto's die ik stuur zijn zorgvuldig geselecteerd, belicht en nooit helemaal onthullend.Exhibitionisme is niets meer en niets minder dan het leuk en opwindend vinden je naaktheid te tonen aan een ander. Jij doet dit dan niet aan een stadion vol, maar aan vriendjes. Maar de term betekent gewoon dat jij prettige gevoelens krijgt door het tonen van naakte lichaamsdelen. Dat kan variëren van compleet naakt, tot delen van je lichaam. Dat laatste doe jij dus. Waarom struikel je over die term?
het gaat TO met name om het tonen van specifieke sexuele lichaamsdelen.

Ik persoonlijk vind daar niets vreemds aan wanneer iemand dat geil of opwindend vindt.

Wel raar wanneer iemand daar achteraf een rotgevoel over heeft en het vervolgens weer doet....
Houd er rekening mee dat die vage vriendjes van je, die foto's online kunnen zetten zodat jij op 'n gegeven moment als 'n slettenbak bekend komt te staan als bijv. het bedrijf waar je solliciteert je googled. Kortom: geen compromiterende foto's uitdelen.
To, waarom open je over je exhibitionisme een topic vol twijfels terwijl je tegelijkertijd zegt dat je het allemaal zo smaakvol vind?

Ja, ik stuur weleens pikante foto's naar m'n man. Onherkenbaar natuurlijk. Je wilt natuurlijk niet ooit geconfronteerd worden met je eigen kop op een of andere ruk-site.
Ik denk dat deze vrouwen ook allemaal dachten dat hun (seks)partner nooit zoiets zou doen.
Hoi tante lien

Wie ben ik om jou te veroordelen .

Als jij je daar prettig bij voelt wat is er op tegen.

Persoonlijk vind ik het wel leuk ( lees geil) om op deze manier te chatten met vrouwen.

En dan het gevoel van daarna... Om het moment van doen achter de cam heb je toch plezier gehad.

Geniet van de aandacht.

Nou tante lien veel wijsheid xxxx
Ik vind het niet goedkoop maar nogal kneuzig.
En dit zit dan aan de andere kant van de cam stiekem mee te genieten.

Of deze opgewonden meneer zit net buiten het camgebiedje lekker mee te genieten.

ooh dit gaat vast wel weer over. Nu vind je het nog interessant, maar ik kan uit je topic opmaken dat het wel zn langste tijd heeft gehad.
quote:eric50 schreef op 25 januari 2013 @ 18:57:

Hoi tante lien

Wie ben ik om jou te veroordelen .

Als jij je daar prettig bij voelt wat is er op tegen.

Persoonlijk vind ik het wel leuk ( lees geil) om op deze manier te chatten met vrouwen.

En dan het gevoel van daarna... Om het moment van doen achter de cam heb je toch plezier gehad.

Geniet van de aandacht.

Nou tante lien veel wijsheid xxxxAlleen z'n handtekening mist nog.... een keurige sollicitatiebrief!
als je het mij vraagt is er maar 1 goudenregel:

Vind je het erg als deze foto op het internet zou belanden en iedereen het zou zien, incl. familie.

(grens ligt bij iedereen anders) als het antwoord nee is... ga je gang ....
@ Elninjoo, wie heeft het over vage vriendjes? De enige aan wie ik ooit (gedeeltelijk) naakt gestuurd heb waren vriendjes of vriendjes-in-wording. Ik ken ze goed genoeg om te weten dat ze zoiets nooit zullen verspreiden.
"Ik vind het niet goedkoop maar wel twijfelachtig omdat je dus kennelijk bevestiging nodig blijft hebben van meerdere mannen dat je er nog mag zijn....."

Dit en dat is echt niet aantrekkelijk. Ik heb een kennis die ook altijd met mannen moet flirten bijvoorbeeld. Zelfs als ze in een relatie is kan ze het niet laten. Ze gelooft dan ook nog echt dat de mannen die daar positief op reageren (bijna allemaal dus) dan ook écht in haar geinteresseerd zijn, haar mooi en sexy vinden. Maar dat is natuurlijk niet zo. Ze willen maar een ding, omdat ze denken dat zij 'makkelijk' is.

Ik bekijk het van een afstandje en eerlijk gezegd vind ik het zo triest. Ik vind het niet goedkoop ofzo, want flirten of jezelf laten zien ik kan me voorstellen dat dat bij en voor sommige vrouwen sexy is. Maar die kennis is zó needy. Uit jouw posts lees ik hetzelfde, TO.
Als het zoals je zelf zegt niet te ver gaat en je daarvoor waakt is er niets mis mee met een stukje bevestiging dat je er blijkbaar goed uitziet en sexy gevonden wordt.

Zolang je geen bloot ziet zie ik ook niet in wat er mis mee moet gaan, een erotische sexy foto daar kan niemand kwaad mee doen en is niet goedkoop of ordinair.

maar je geeft zelf al aan dat je bang bent te ver te gaan en mogelijk ben je dat al. en dan kan er wel veel mis gaan met dergelijke opnames.

je geeft aan dat het je zelf niet altijd lekker zit en dat moet te denken geven. zit je met wat andere ervan zullen zeggen of weet je dat je soms best ook eens het grensje overgaat?

je geeft aan dat je die mannen kent en vertrouwd, ik zou daar voorzichtig mee zijn want hoe goed ken je die dan wel? Ook zo goed dat je weet hoe ze reageren als ze kwaad en beledigd zijn? Jaloers zijn of zo discreet dat ze zelfs als er geld aan je te verdienen is nooit misbruik van je opnames zouden maken? Realiseer je dat als jij of mogelijk je kind morgen beroemd wordt je foto's verkoopbaar zijn en opduiken en dan ben je ineens de moeder van die zich bloot op internet liet zien of kom je net als patricia paay in rtl boulevard/ En je weet niet wat de toekomst brengt dat mogelijk je ooit interessant wordt voor de media.

Nogmaal dan nog vind ik niet dat jij iets kwaads doet maar de mens is blijkbaar zo slecht dat je niemand er mee kunt vertrouwen helaas.

goedkoop daar ben je zelf bij, jij zelf kunt je zo classy sexy of goedkoop neerzetten als jij wil.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
je zoekt aandacht denk ik, en slim is het niet, het kan heel makkelijk tegen je gebruikt worden
als je je bloot laat zien laat je dan in die zelfde shot nooit je gezicht zien?

Ik denk dat je daar goed op moet letten,

helaas zullen veel iets dergelijks wel eens gedaan hebben zonder aan de gevolgen te denken.

Nogmaals dat er misbruik van gemaakt wordt zie ik nog altijd als schandalig en slecht van de gene die dat doen niet van de gene die het tonen. Helaas kun je er dus niemand mee vertrouwen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven