Beschrijf de perfecte kus!!!

29-03-2014 18:42 20 berichten
Op een van de pijlers hier kwam ik een uitspraak tegen van iemand (vrouw) dat kussen heel belangrijk is in het gebeuren naar en tijdens het liefdesspel...

Mijn vraag: beschrijf wat voor jou de perfecte kus is en waar hij aan moet voldoen!!

Mijn perfecte kus is een combinatie van tong en lippen bespelen. Zachtjes de lippen kussen, lichtjes bijten en zacht zuigen, passioneel tongen....die combi is voor mij de beste....

Ben benieuwd naar die van jullie......
Klinkt aardig, maar als die persoon niet lekker smaakt/ruikt of zonder passie zoent gaat het nergens meer over.
Lekker veel spuug en helicopteren natuurlijk.
We gaan er gewoon vanuit dat beide fris en gezond zijn...
Alle reacties Link kopieren
Het gaat niet alleen om het zoenen...om je hele lichaamshouding. Stevig tegen elkaar aan staan...handen overal en nergens...beetje happen en zachtjes bijten...richting je nek en je oorlel, zachtjes hijgen en kreunen....tegen je aanrijden....mmmm
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Just the way i love it lady- aurora
Ik vind het heerlijk als een man zijn tong zo ver mogelijk in mijn keel steekt en dan wild rondjes draait. En met rivieren aan speeksel natuurlijk.
Handkus. Dichterbij kom je niet.
Sommige dingen moet je niet ontleden en analyseren. Dan is de lol eraf.
Heb ooit een keer met een vent gezoend die net een Beagle leek. Zo 'n enthousiaste dweiler, brrrrrrr.
De perfecte kus voor mij is als een klein 4 jarig ventje met open armen naar me toe rent, hoi tante gilt en een lekkere natte pakkerd op mijn mond geeft
quote:boerderijgeit028 schreef op 29 maart 2014 @ 19:48:

De perfecte kus voor mij is als een klein 4 jarig ventje met open armen naar me toe rent, hoi tante gilt en een lekkere natte pakkerd op mijn mond geeft
Af en toe "de wasmachine", af en toe "amandelhockey".
Straalbezopen.
Een kus op mijn voorhoofd. Zo liefdevol
quote:Dickens schreef op 29 maart 2014 @ 19:45:

Heb ooit een keer met een vent gezoend die net een Beagle leek. Zo 'n enthousiaste dweiler, brrrrrrr.

Liever een Beagle dan een vuilnisbak.

Mijn favoriet is dronken met een roker met snor.
Vroeger toen de zee nog schoon was en seks vies....
quote:lady-aurora schreef op 29 maart 2014 @ 19:04:

Het gaat niet alleen om het zoenen...om je hele lichaamshouding. Stevig tegen elkaar aan staan...handen overal en nergens...beetje happen en zachtjes bijten...richting je nek en je oorlel, zachtjes hijgen en kreunen....tegen je aanrijden....mmmmDit! +
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
Mijn, kuch, beste zoen is met een vrouw met een knoflookadem, met een kerkhofgebit, met speeksel, die met een puntje van de tong zoent, met etensresten of met tabakgeur. Dus alsof je een asbak leeglikt.
World of Warcraft: Legion
quote:lady-aurora schreef op 29 maart 2014 @ 19:04:

Het gaat niet alleen om het zoenen...om je hele lichaamshouding. Stevig tegen elkaar aan staan...handen overal en nergens...beetje happen en zachtjes bijten...richting je nek en je oorlel, zachtjes hijgen en kreunen....tegen je aanrijden....mmmm

+++

Je postings krijgen een steeds stomender karakter
The slower the 4play the more u want it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven