Beste seksspeeltjes

17-04-2018 16:04 101 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik wil het seksleven met mijn man wat opvijzelen en ben op zoek naar seksspeeltjes die hierbij van pas kunnen zijn. Nu verdwaal ik wat in de wereld van vibrators, trillende eieren en weet ik wat nog meer :-?
Wie heeft een goeie tip? Ik heb een vibrator (Lelo) maar gebruik die eigenlijk nooit met mijn partner. We zijn dit niet zo gewend en ik moet ook wel iets overwinnen om die erbij te pakken als we samen seks hebben.
Is er iets wat voor beiden leuk is of om het voorspel wat op te vrolijken? :-D Hoor graag!
Alle reacties Link kopieren
is dit niet heel erg waar je voorkeur ligt.

wevibe vonden mijn vriendin en ik helemaal niks.
ik vind een buttplug super (Njoy pure plug 2.0 bijvoorbeeld) maar mijn vriendin houdt meer van een tril eitje op haar klit.
ga gewoon lekker shoppen en googelen en koop eens iets leuks om te proberen.
Koffie??
pien68 schreef:
17-04-2018 16:58
is dit voornamelijk g-spot stimulatie? Kun je er iets meer over vertellen?

Nee puur voor uitwendig gebruik, tegen de clitoris aan, de kop is niet geschikt voor penetratie. Google maar eens op fairy turbo.
Alle reacties Link kopieren
ouwewijsneus schreef:
17-04-2018 19:16
wat let je, ik weet zeker dat je er binnen 1 minuut een andere weg mee weet te bewandelen :-D
Ik raak niet opgewonden van de magic wand de eerste keer dat ik hem zag dacht ik dat het een microfoon was ;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
18-04-2018 11:58
Ik raak niet opgewonden van de magic wand de eerste keer dat ik hem zag dacht ik dat het een microfoon was ;-)
Als je hem nou laat vasthouden door een kaboutertje nadat hij/zij de buttplug in je heeft geduwd dan kan het best nog leuk gaan worden ;)
koekies zijn lekker
Wat heerst er hier de laatste dagen toch een buttplugfixatie. Komt dat door het weer ofzo?
Alle reacties Link kopieren
spraakwaterval schreef:
18-04-2018 12:42
Wat heerst er hier de laatste dagen toch een buttplugfixatie. Komt dat door het weer ofzo?
Hahaha, ik zal wel heel ouderwets zijn hoor, maar een butplug?! Ik kan me echt niet voorstellen dat dat veel fun oplevert, maar gezien de reacties blijkbaar wel!
Is in mijn ogen idd. niet zo voor hand liggend, als je soort van 'beginner' bent qua sekstoys.

Vandaar ook die :facepalm: her en der :)

Ik zou die Lelo die je al hebt gewoon eens in 't spel samen brengen. Door jezelf, of door hem bij jou. Enne, vibraties voelen ook best prettig op een pik/-omgeving.

Een buttplug formaat Amsterdammertje zou ik beslist niet proberen nu.
Alle reacties Link kopieren
Een vibrerende cockring.
Carpe diem
Alle reacties Link kopieren
zoetjerminder schreef:
18-04-2018 12:08
Als je hem nou laat vasthouden door een kaboutertje nadat hij/zij de buttplug in je heeft geduwd dan kan het best nog leuk gaan worden ;)
Zijn er geen mannen meer die een beetje goed kunnen neuken dan? Dat ik er een kabouter een buttplug en een magic "microfoon" wand bij nodig schijn te hebben? Ik zet mijn virtual reality bril weer op;-)
you go girl
Alle reacties Link kopieren
jeansjacket schreef:
19-04-2018 07:35
Zijn er geen mannen meer die een beetje goed kunnen neuken dan? Dat ik er een kabouter een buttplug en een magic "microfoon" wand bij nodig schijn te hebben? Ik zet mijn virtual reality bril weer op;-)
Je hebt niks nodig, maar ook met een man die goed kan neuken kan zoiets erbij erg lekker zijn. Want hoe goed die man ook is, hij kan nooit dezelfde sensaties veroorzaken als een speeltje. Net zoals een speeltje uiteraard niet hetzelfde kan als een man. Waardoor ik het leuk vind om te combineren.

Ik kom bijvoorbeeld makkelijker klaar door een vib. Dus als ik geneukt word en dat ding op mijn clit zet, kan ik klaarkomen tijdens het neuken en voor hem is dat gevoel dus ook heel lekker. Lukt een man bij mij nooit alleen.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 01-05-2018 18:55
Reden: spam
97.36% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Gewoon een :puh: banaantje of banaan zacht erin proppen.
Dan mag hij die banaan eruit likken.
Wie weet neem je wel een tros of drie.
Of een druif erin zo diep mogelijk, is nog leuker en een zo groot mogelijke tros.
Is nog smakelijk en gezond ook, plus je word er nog blij van.
Dan moet hij wel een goede mond en tong hebben.
Dat is een eerste vereiste uiteraard.
Alle reacties Link kopieren
lollypopje schreef:
19-04-2018 07:44
Je hebt niks nodig, maar ook met een man die goed kan neuken kan zoiets erbij erg lekker zijn. Want hoe goed die man ook is, hij kan nooit dezelfde sensaties veroorzaken als een speeltje. Net zoals een speeltje uiteraard niet hetzelfde kan als een man. Waardoor ik het leuk vind om te combineren.

Ik kom bijvoorbeeld makkelijker klaar door een vib. Dus als ik geneukt word en dat ding op mijn clit zet, kan ik klaarkomen tijdens het neuken en voor hem is dat gevoel dus ook heel lekker. Lukt een man bij mij nooit alleen.
Precies zoals hierboven! Ik gebruik de Magic wand tijdens de seks samen met mn vriend en soms ook nog een dildo erbij (i.p.v. een buttplug) en hij die me dan ondertussen neukt. Beetje goed gevuld is gewoon lekker en alleen door te ''neuken'' zal je nooit de sterretjes zien tijdens een orgasme die je wel ziet door al deze speeltjes erbij! Is juist leuk als je vriend hier voor open staat toch :)

En inderdaad zonder deze speeltjes zou ik nooit zo kunnen klaarkomen, bij geen 1 man... een paar vingers kunnen echt niet zo trillen als de Magic wand ;)
Alle reacties Link kopieren
Een stofzuiger. Kan je op je clitje zetten en je man kan later zijn slurf er in hangen. Is een sensationeel gevoel kan ik je zeggen.
BeerVanEenVent schreef:
17-04-2018 16:12
Het lekkerste lijkt mij toch om er een echt grote pik bij te nemen, maar dan niet van plastic.

Volgens mij zit je dan niet echt in dezelfde hetero doelgroep als TO, maar als jij dat wil, prima.
En ik kan me best voorstellen dat je daarover fantaseert, vooral als je zelf niet zo groot geschapen bent.
jeansjacket schreef:
18-04-2018 11:58
Ik raak niet opgewonden van de magic wand de eerste keer dat ik hem zag dacht ik dat het een microfoon was ;-)

Blijkt gewoon maar weer dat sommige vrouwen echt te veel willen praten.
TO, ik zou me vooral eens richten op het zoeken naar een speeltje wat bij jullie de 'ongemakkelijkheid' weg haalt om er überhaupt een speeltje bij te pakken. Anders blijft het een soort drempel die altijd meer in de weg zit dan plezier op levert. Volgens mij is de beste manier om sowieso samen een winkel in te lopen en samen iets uit te zoeken. En het er op oriënteren kan ook al leuk zijn (zoek afzonderlijk van elkaar eens elk 3 speeltjes die jullie leuk lijken zonder enige grenzen te stellen).

Er zijn in mijn beleving eigenlijk geen speeltjes die iets voor beide echt iets doen tijdens de seks ook al pretenderen sommige speeltjes dat wel. Maar je kan natuurlijk wel samen plezier hebben van het feit dat een speeltje iets met jou of met hem doet. Het is soms ook leuk om met iemand te spelen of te genieten van iemand die zelf speelt.

Concreet kan ik een draadloze 'wand' erg aanraden; niet zo'n plastic microfoon, maar een mooi zacht model die je misschien ook eens mee in bad kan nemen of zo.
https://www.miranda.nl/sex-toys/vibrato ... e-vibrator
Justaquestion schreef:
14-05-2018 11:03
Beetje goed gevuld is gewoon lekker en alleen door te ''neuken'' zal je nooit de sterretjes zien tijdens een orgasme die je wel ziet door al deze speeltjes erbij!
Akkoord met dat eerste, maar flink opgevuld worden en sterretjes zien tijdens je orgasme kan je echt wel bereiken door virulent neuken (zonder extra vingers).
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
14-05-2018 20:20
Akkoord met dat eerste, maar flink opgevuld worden en sterretjes zien tijdens je orgasme kan je echt wel bereiken door virulent neuken (zonder extra vingers).
Dat kan dus echt niet bij iedereen. Ik kom niet klaar van alleen virulent neuken. Hoe lekker dat ook is.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
14-05-2018 20:20
Akkoord met dat eerste, maar flink opgevuld worden en sterretjes zien tijdens je orgasme kan je echt wel bereiken door virulent neuken (zonder extra vingers).
Inderdaad dat lukt niet bij iedereen om door virulent neuken klaar te komen, zou wel fijn zijn trouwens ;)
Justaquestion schreef:
16-05-2018 10:14
Inderdaad dat lukt niet bij iedereen om door virulent neuken klaar te komen, zou wel fijn zijn trouwens ;)
Bedoel je dat niet elke vrouw er door klaarkomt of dat niet elke man dit kan geven? :-) En ja, dat levert best intense momenten op naar mijn ervaring...
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
16-05-2018 14:06
Bedoel je dat niet elke vrouw er door klaarkomt of dat niet elke man dit kan geven? :-) En ja, dat levert best intense momenten op naar mijn ervaring...
Dat niet elke vrouw er op klaarkomt.

En geloof me, ik heb meerdere mannen gehad die het beweren. Of die het minimaal met handwerk kunnen bij veel vrouwen en ook dan lukt het bij mij niet.

Niet elk vrouwenlichaam is hetzelfde.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Ik vind het altijd maar raar dat die virulent neukende mannen afgeven op speeltjes terwijl ze vervolgens zichzelf promoten als uitstekende neukmachine.

Als ik een vrouw was zou ik dan toch liever de versie hebben die er niet bij loopt te blèren hoe geweldig hij wel niet is.
Alle reacties Link kopieren
Charles_Gentle28 schreef:
16-05-2018 14:06
Bedoel je dat niet elke vrouw er door klaarkomt of dat niet elke man dit kan geven? :-) En ja, dat levert best intense momenten op naar mijn ervaring...
Allebei. Niet elke vrouw komt er door klaar en niet elke man kan dit geven. Maar fijn dat jij uit ''ervaring'' het wel voor elkaar krijgt :thumbsup:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven