Bi/lesbisch/hetero

30-10-2011 17:34 213 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet waar dit topic nou precies hoort, maar goed.

Ik vraag me af wanneer je nou per definitie lesbisch, biseksueel of gewoon hetero bent.

Ik heb wel eens gezoend met een meisje omdat ik me seksueel voelde aangetrokken tot haar. Ik vond het gewoon leuk om te doen, maar het is niet dat ik een relatie wil met een vrouw, tot nu toe. Ik val dan juist weer op mannen en voel me daar dan ook emotioneel tot aangetrokken. Een relatie met een vrouw zie ik niet zitten. Wel vind ik qua uiterlijk, vrouwen mooier, vooral qua lichaam.

Maar wat ben ik nu? Ik twijfel namelijk best wel. En wie herkent dit..
FashionFreak, durf je nog te reageren?
quote:xalliesuper schreef op 31 oktober 2011 @ 20:55:

Oui, oui... ma plaisanterie... Over de knie en met de billetjes bloot Poppedop! pets pets pets pets pets!
Tssss....

Pak me dan,... als je kan.... nanana... ut lukt nieee

quote:yoshe schreef op 31 oktober 2011 @ 20:56:

FashionFreak, durf je nog te reageren?Jawel, maar op wat? Ik vind de discussie over SS zijn situatie niet interessant. En storend aangezien mensen hier altijd alles té letterlijk/serieus nemen en vervolgens denigrerend gaan doen naar SS toe. Ik bemoei me daar dus niet mee.
quote:xalliesuper schreef op 31 oktober 2011 @ 21:16:

Tssss....

Pak me dan,... als je kan.... nanana... ut lukt nieee

Pas jij nou maar op, kleine meisjes die gevangen worden....
quote:fashionfreak schreef op 31 oktober 2011 @ 21:51:

[...]

Jawel, maar op wat? Ik vind de discussie over SS zijn situatie niet interessant. En storend aangezien mensen hier altijd alles té letterlijk/serieus nemen en vervolgens denigrerend gaan doen naar SS toe. Ik bemoei me daar dus niet mee.Om trouwens even een concreet antwoord op je OP te geven: jij bent Bisexueel Je bent wat het relationele niveau emotioneel/gevoelsmatig gericht op mannen maar je vind vrouwen ook [voor de sex] heerlijk.
quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 22:23:

Je bent wat het relationele niveau emotioneel/gevoelsmatig gericht op mannen maar je vind vrouwen ook [voor de sex] heerlijk.

Maar oh wee als mannen dat doen, dan zijn het ineens immorele onethische zwijnen

Jeetje, al die verschillende categorieën om mensen hun seksuele geaardheid in te delen maken het maar ingewikkeld.

Heb je niet gewoon én een bepaalde aantrekkingskracht naar mensen van je eigen geslacht, én een bepaalde aantrekkingskracht naar mensen van het andere geslacht.

Veel van het ene noemen we dan homo/lesbisch, veel van het andere noemen we dan hetero, veel van beide noemen we bi, en weinig van beide noemen we aseksueel. Maar het blijft een geleidelijke schaal.

Dus TO, wat probeer je nou eigenlijk duidelijk te krijgen met je vraag "maar wat ben ik nu"? Als daar een naampje aan wordt gegeven, wat dan?
quote:joop_2000 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:32:

[...]

Maar oh wee als mannen dat doen, dan zijn het ineens immorele onethische zwijnen

Jeetje, al die verschillende categorieën om mensen hun seksuele geaardheid in te delen maken het maar ingewikkeld.

Heb je niet gewoon én een bepaalde aantrekkingskracht naar mensen van je eigen geslacht, én een bepaalde aantrekkingskracht naar mensen van het andere geslacht.

Ik niet.....

Veel van het ene noemen we dan homo/lesbisch, veel van het andere noemen we dan hetero, veel van beide noemen we bi, en weinig van beide noemen we aseksueel. Maar het blijft een geleidelijke schaal.

Dus TO, wat probeer je nou eigenlijk duidelijk te krijgen met je vraag "maar wat ben ik nu"? Als daar een naampje aan wordt gegeven, wat dan?

Ze wil weten wat zij is. Bisexueel dus.

Je hebt ook nog mensen die autosexueel zijn. Die willen geen partner (vallen ook niet per se op het een of het ander) en masturberen alleen maar.
Met dat etiketje voelt TO zich zekerder, daarom vraagt ze het zich af. Nu twijfelt ze.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:07
Reden: Persoonlijke aanval/beschuldiging
% gewijzigd
You know how I know? Because I reeaally think so!
quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 22:37:

Ik niet.....Onder "een bepaalde aantrekkingskracht" kan dus ook "heel weinig tot geen" vallen.
@FF Je bent in ontkenning (been there, done that).

Acceptatie is een hele grote stap!

Zou eeuwig zonde zijn, als je hier heel lang mee zou worstelen.

At the end of the day ben je wie je wil zijn, en niet wie je had willen zijn
quote:mrsstanleywalker schreef op 31 oktober 2011 @ 22:48:

[...]Zo schat, dat is er uit... Miljaar!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:40
Reden: schelden/beschuldigen/provoveren
% gewijzigd
Inderdaad Xallie, dat lucht op... Godmiljaar!
quote:joop_2000 schreef op 31 oktober 2011 @ 22:49:

[...]

Onder "een bepaalde aantrekkingskracht" kan dus ook "heel weinig tot geen" vallen.Oh ja idd! Ik word oud joh... En het is al laat
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:41
Reden: Reactie op beschuldiging en schelden
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:41
Reden: Off topic
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:42
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:43
Reden: Schelden
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:44
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:44
% gewijzigd
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-10-2011 23:45
% gewijzigd
quote:sexysexual schreef op 31 oktober 2011 @ 22:23:

[...]

Om trouwens even een concreet antwoord op je OP te geven: jij bent Bisexueel Je bent wat het relationele niveau emotioneel/gevoelsmatig gericht op mannen maar je vind vrouwen ook [voor de sex] heerlijk. Ik denk ook dat ik biseksueel ben. Maar goed, ik ben 18 en misschien is dit ook wel een soort fase ofzo? Kan ook. Ik weet het niet zo goed. Al hoop ik niet dat ik later verliefd word op een vrouw of wat dan ook, al lijkt me dat nu zo onrealistisch, óók omdat ik meer open sta voor jongens/mannen op relatiegebied.
Waarom hoop je niet dat je verliefd wordt op een vrouw?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven